Raptor 226 Opublikowano 2 września 2010 Opublikowano 2 września 2010 Na pierwszy ogien pojdzie Single (z ew. Coop), pozniej juz multi. W singlu pewnie znowu bede boostowal Fila na legendary Mozliwe, ze pobawie sie rowniez forge, gdzie postaram sie aby na mapie nie dalo rady uzywac jetpackow (albo by byly malo efektywne ), bo ich nienawidze ;D. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 2 września 2010 Opublikowano 2 września 2010 (edytowane) Mam nadzieję, że ludzie pójdą po rozum do głowy i nie będzie problemu z wyszukiwaniem graczy np. na Classic Team Slayera. Edytowane 2 września 2010 przez ragus Cytuj
easye 3 372 Opublikowano 2 września 2010 Opublikowano 2 września 2010 no mam nadzieje, ze bedzie odpowiedni temat otwarty i bedzie mozna sie ustawic z graczami z forum spokojnie. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 2 września 2010 Opublikowano 2 września 2010 easye: Podobno w MP można jakieś filtry ustawiać, że się kolorystyka zmienia itp. i ciekaw byłem czy coś takiego jest też w firefight. Cytuj
Salwador 189 Opublikowano 2 września 2010 Opublikowano 2 września 2010 Może to troszkę zbyt wcześnie ale czyby nie byłoby dobrym pomysłem założenie sub-forum poświęconego Halo Reach?Gdzie by widniały tematy np "Ustawki na Classic Slayer", "Slayer Pro", "Objekty", FireFight, Kampania, itd.... Coś takiego by nieco to forum troszkę uporządkowało przydało by się to również dołączyć to pozostałych częsci jak H3 czy H2 itd.. Ale to tylko moje sugestie A tak po za tym czy jest ktoś w stanie określić różnice pomiędzy DMR z Bety a tym w pełnej wersji?czy jest dalej randomowy? Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 2 września 2010 Opublikowano 2 września 2010 (edytowane) najwieksza roznica to zwiekszenie ilosci naboi z 12 do 15 czy jest randomowy to kazdy powinien sam stwierdzic, bo mi nic nie przeszkadzało z nim. a później będę katował Firefight w samotności donsterydo - to tak jakby hordę w GoW2 grać samemu, 0 funu ;/ kup golda nie pier.dol Edytowane 2 września 2010 przez MaZZeo Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 2 września 2010 Opublikowano 2 września 2010 Może to troszkę zbyt wcześnie ale czyby nie byłoby dobrym pomysłem założenie sub-forum poświęconego Halo Reach?Gdzie by widniały tematy np "Ustawki na Classic Slayer", "Slayer Pro", "Objekty", FireFight, Kampania, itd.... Coś takiego by nieco to forum troszkę uporządkowało przydało by się to również dołączyć to pozostałych częsci jak H3 czy H2 itd.. Ale to tylko moje sugestie A tak po za tym czy jest ktoś w stanie określić różnice pomiędzy DMR z Bety a tym w pełnej wersji?czy jest dalej randomowy? Jesli wszystkie gry by byly aktywne (cala seria) to mysle, ze by to bylo idealne rozwiazanie. Jednak z chwila wyjscia Reach, tematy zwiazane z Halo3/ODST zoastana odpiete, a nowe (wlasnie temu poswiecone co wymieniles - wrecz idealnie) zostana przypiete. Tamte subfora by byly bliskie smierci niestety. Ale tak, jaknajbardziej takie tematy powstana (tak jak to mialo miejsce przy H3). W sumie to za pare rzeczy juz musze sie wziasc (chociazby odnowic Liste GamerTagow, o ktore sie easye slusznie upomina). Oczywiscie wraz z premiera ten temat zostanie zamkniety, a nowe otwarte. Dodawanie gamertagow (od nowa - archiwum niestety nie dziala wiec nie mam jak odtworzyc) znajdziecie tutaj: http://www.psxextreme.info/topic/91056-polska-baza-gamertagow-xbl-grajacych-w-halo-reach/ Cytuj
Pchela 7 Opublikowano 2 września 2010 Opublikowano 2 września 2010 (edytowane) Może to troszkę zbyt wcześnie ale czyby nie byłoby dobrym pomysłem założenie sub-forum poświęconego Halo Reach?Gdzie by widniały tematy np "Ustawki na Classic Slayer", "Slayer Pro", "Objekty", FireFight, Kampania, itd.... Coś takiego by nieco to forum troszkę uporządkowało przydało by się to również dołączyć to pozostałych częsci jak H3 czy H2 itd.. Ale to tylko moje sugestie A tak po za tym czy jest ktoś w stanie określić różnice pomiędzy DMR z Bety a tym w pełnej wersji?czy jest dalej randomowy? Może lepiej będzie już niedługo ustawiać się na granie poprzez LIVElog.pl ? ; ] Edytowane 2 września 2010 przez Pchela Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 2 września 2010 Opublikowano 2 września 2010 sprawdzalem tylko deatchmatch. Musialbym sprawdzic, czy tak samo jest w innych opcjach, czy np. w takim oddballu mozna grac bez klas na zasadach z H3, choc zaloze sie ze tak, bo to wyglada w ten sposob: wybierasz tryb gry - np SLAYER, przechodzisz do nowego menu i masz: Classic, zwykly, Elitami, PRO itp. (roznice miedzy zolnierzami, a elitami tez chyba sa). Wiec na logike na takiej samej zasadzie bierzesz King Of The Hill i masz taki sam wybor +oczywiscie masa ustawien indywidualnych. Moge sie mylic, wiec na 100% to sprawdzie pozniejszym popoludniem ! donsterydo - o jakie filtry Ci chodzi ? super.cieszy mnie bardzo to, że nie będę musiał już się w(pipi)iać w lobby, bo ''burgery wybrali tryb z AA a ja głosowałem na tryb bez'', tak jak miało to miejsce w becie.chce grać normalnego slayerka to gram, a durnie niech grają w burdel z AA. Cytuj
Salwador 189 Opublikowano 2 września 2010 Opublikowano 2 września 2010 Może lepiej będzie już niedługo ustawiać się na granie poprzez LIVElog.pl ? ; ] Nawet nie wiedziałem że takie coś tam istnieje 0_o ....lecz, mimo wszystko uważam że jednak większość ludków grających w Hejlo będzie zaglądać częściej na naszą Halo Arenę.W końcu to tutaj powstała nasza Polska scena H..... Rapti... Nie koniecznie subfora z tematami o H3 by wymarły ponieważ myślę że jeszcze bardzo wielu graczy będzie w to szarpać i będą szukać pomocy. Mimo wszystko życzę powodzenia coś czuję że jest tego masa a to sporo do ogarnięcia Cytuj
easye 3 372 Opublikowano 2 września 2010 Opublikowano 2 września 2010 easye: Podobno w MP można jakieś filtry ustawiać, że się kolorystyka zmienia itp. i ciekaw byłem czy coś takiego jest też w firefight. hmm, nic takiego nie widzialem. Mozesz zmieniac bronie na mapie, czy maja sie oslonki generowac, jakies kolory Como, zmiany kolorow druzyny itp, ale zadnych jakis znaczacych filtrow graficznych nie widzialem ani w FF ani w Multi. Co do Classic slayer - chyba za szybko pochwalilem Bungie, bo wychodzi na to, ze jedynie w deatchmatch'u mozna grac klasycznie. Kazda inna opcja zawiera klasy spartan. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 2 września 2010 Opublikowano 2 września 2010 W drużynowym deathmatch'u też? Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 2 września 2010 Opublikowano 2 września 2010 Wiadomo kiedy mija embargo na recenzje Reach ? Cytuj
easye 3 372 Opublikowano 2 września 2010 Opublikowano 2 września 2010 W drużynowym deathmatch'u też? tak - w druzynowym takze - po prostu opcja SLAYER ma tryb Classic. Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 2 września 2010 Opublikowano 2 września 2010 (edytowane) Wiadomo kiedy mija embargo na recenzje Reach ? IGN mówił ze reckę dadzą już 11 września. edit: czytałem na neogafie, że weekend 18-20 września ma być darmowy na grę w Reach, czyli silvery tez beda mogli spróbować sił. Edytowane 2 września 2010 przez MaZZeo Cytuj
barth 70 Opublikowano 2 września 2010 Autor Opublikowano 2 września 2010 Classic Slayer i Slayer Pro - jedyne słuszne tryby Wiadomo kiedy mija embargo na recenzje Reach ? 13-ego września. Ale gra podobno dostaje na tyle dobre noty, że MS pozwala na przełamanie go wcześniej (patrz zapowiedzi IGN) Cytuj
Gość Soul Opublikowano 3 września 2010 Opublikowano 3 września 2010 (edytowane) Dobra, wczoraj udało nam się trochę pograć i tak jak myślałem, będzie 5 mapy grywalnych no może 6 (powerhouse, Countdown- całkiem spoko, BoardWalk, Reflection, Zealot i może swordbase) W firefightcie są ze 2-3 mapy które aż proszą się o to, że by być w MP ale oczywiście ich niema, było by za dobrze. Graficznie MP wygląda tak jak w becie, same gameplay dobry, podoba mi się snajperka ale dalej nie czaje tego DMRa pogramy zobaczymy jak to będzie. W SP udało mi się dojść do 3 misji, graficznie gra masakruje czachę, z misji na misje jest co raz lepiej, nareszcie Halo pokazuje, że może wyglądać godnie i tak też jest, IMO na dzień dzisiejszy najładniejsza gra na X360. Niebo, deszcz, efekty cząsteczkowe, oświetlenie, modele postaci (które z bliska nie są rozmazane) tekstury i ogromne tereny + kapitalne widoki. FireFight też trzyma pozioma, MP wygląda najgorzej. Edytowane 3 września 2010 przez Soul 1 Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 3 września 2010 Opublikowano 3 września 2010 easye: Podobno w MP można jakieś filtry ustawiać, że się kolorystyka zmienia itp. i ciekaw byłem czy coś takiego jest też w firefight. hmm, nic takiego nie widzialem. Mozesz zmieniac bronie na mapie, czy maja sie oslonki generowac, jakies kolory Como, zmiany kolorow druzyny itp, ale zadnych jakis znaczacych filtrow graficznych nie widzialem ani w FF ani w Multi. Co do Classic slayer - chyba za szybko pochwalilem Bungie, bo wychodzi na to, ze jedynie w deatchmatch'u mozna grac klasycznie. Kazda inna opcja zawiera klasy spartan. no to mamy fail.jednak bungie dalo ciala. Cytuj
easye 3 372 Opublikowano 3 września 2010 Opublikowano 3 września 2010 Dobra, wczoraj udało nam się trochę pograć i tak jak myślałem, będzie 5 mapy grywalnych no może 6 (powerhouse, Countdown- całkiem spoko, BoardWalk, Reflection, Zealot i może swordbase) W firefightcie są ze 2-3 mapy które aż proszą się o to, że by być w MP ale oczywiście ich niema, było by za dobrze. Graficznie MP wygląda tak jak w becie, same gameplay dobry, podoba mi się snajperka ale dalej nie czaje tego DMRa pogramy zobaczymy jak to będzie. W SP udało mi się dojść do 3 misji, graficznie gra masakruje czachę, z misji na misje jest co raz lepiej, nareszcie Halo pokazuje, że może wyglądać godnie i tak też jest, IMO na dzień dzisiejszy najładniejsza gra na X360. Niebo, deszcz, efekty cząsteczkowe, oświetlenie, modele postaci (które z bliska nie są rozmazane) tekstury i ogromne tereny + kapitalne widoki. FireFight też trzyma pozioma, MP wygląda najgorzej. Mam takie samo zdanie ! z poczatku co prawda nie robi az tak duzego wrazenia, ale z kazda misja jest o wiele lepiej. Zauwazylem tylko 1 MEGA minus i mam naprawde wielka nadzieje, ze w oryginale tego nie bedzie - gra potrafi miejscami ostro zwolnic ! Druga rzecz ktora irytuje w singlu, to AI naszych sprzymierzencow. Wydawalo mi sie, ze w HALO 3 bylo to lepiej rozwiazane - nie rozjezdzali sie nawzajem, mozna bylo na Warthogu postzelac, bo AI konsoli prawidlowo go prowadzila - tutaj zas jest cala masa roznego rodzaju kwiatkow, ktore po prostu miejscami irytuja (osobiscie mam to gdzies, bo i tak bede przechodzil gre z kumplami - FUN wtedy jest 2* wiekszy !) Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 3 września 2010 Opublikowano 3 września 2010 Ludzie nie katujcie mnie Niech się stanie cud i Ultima zacznie wysyłać gry tydzień wcześniej Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 3 września 2010 Opublikowano 3 września 2010 kiedy ultima ma wysyłać?w dzień premiery czy wcześniej?bo zastanawiam się właśnie gdzie zamówić preordera Cytuj
Gość Soul Opublikowano 3 września 2010 Opublikowano 3 września 2010 (edytowane) Mam takie samo zdanie ! z poczatku co prawda nie robi az tak duzego wrazenia, ale z kazda misja jest o wiele lepiej. Zauwazylem tylko 1 MEGA minus i mam naprawde wielka nadzieje, ze w oryginale tego nie bedzie - gra potrafi miejscami ostro zwolnic ! No potrafi chrupnąć raz na jakiś czas, zauważyłem też, że pociski nie zostawiają śladów na ścianach itp Edytowane 3 września 2010 przez Soul Cytuj
JuanMag 159 Opublikowano 3 września 2010 Opublikowano 3 września 2010 (edytowane) Soulik pociski na full screenie zostawiaja slady, przynajmniej w customie Mnie najbardziej boli tylko ze cllasic slayer tylko jest , oddball, hill nie ma cllasica Edytowane 3 września 2010 przez JuanMag Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 3 września 2010 Opublikowano 3 września 2010 Dodadza w MM na bank te tryby. Tak jak to bylo w przypadku Halo 3. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.