Skocz do zawartości

Halo: Reach - To co nie pasuje do pozostalych tematow


barth

Rekomendowane odpowiedzi

Gość donsterydo

Jest coś takiego jak "poprzednia strona" :P

 

A fani PS3 zawsze będą płakać, że niecały rok od premiery w ich flagowego FPS'a nie mają z kim grać po sieci, a w brzydkie, nudne i w ogóle do dupy Halo 3 dwa lata po premierze gra codziennie kilkaset tysięcy ludzi ;)

Odnośnik do komentarza

Z tą różnicą, że serwery Killzone 2 wciąż są przepełnione.

 

Co do screenów to proponuje zachować dystans. Pierwsze screeny prezentujące Halo 3 były mocno podpicowane w stosunku do gameplay'u. Tu może być podobnie. Modele postaci w chwili obecnej prezentują się zacnie, natomiast otoczenie już trochę biednie.

Odnośnik do komentarza

Zgadzam sę w stu procentach.Temat zamienia się w kolejny śmietnik typu PS3 vs Xbox360.

 

Co do Halo Reach, to może na tych screenach nie prezentuje się to jakoś obłędnie, ale i tak widać, że poziom graficzny jest dużo lepszy niż w Halo3.Uważam, że Reach pokaże pazurki w ruchu.Beta rozwieje wszelkie wątpliwości.

 

Muzyka z menu bety brzmi znowu świetnie, ja już chcę soundtraczek z nowego Halo :thumbsup:

Odnośnik do komentarza

Sprawa jest bardzo prosta (dzieki Barth za ukrycie bu.rdelu dla mnie do wgladu):

Zadnego mega fanbojstwa i flameowania z serii X360 vs PS3 tu nie bedzie, ani temu podobnych - nie bedziecie tym tematu rozwalac. Macie stosowne do tego topici w innym dziale forum.

Inaczej wam konta poblokuje byscie sobie ochloneli.

Odnośnik do komentarza

Pamiętacie ten filmik z rzekomej bety Reach, który wczoraj wrzuciłem? Podobno jest to fake - Bungie zaprzecza jakoby tak wyglądało menu itp, itd. Wiem, że firmy tak robią, ale dla porównania - gdy do sieci zaczęły wyciekać filmiki z Halo 3 developer milczał. To samo było w przypadku screenów Toma Morello. A ten filmik wywołał odzew. Bardzo możliwe więc (tak na 70%), że jest to fake.

Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy
Chyba nie liczysz że w Reach będzie 60 obiektów na 10m2 i każdemu będziesz mógł wbić kose??

A w K2 chodziło mi o tą lokacje z czołgiem, ale zaraz po tym jak do niej wchodzisz, przecież tam nawala do siebie więcej niż 20 jednostek.

 

może będzie może nie, bynajmniej tyle ile zapowiadali postaci/pojazdów naraz w h3 to zrobili. Na dużych mapach biega ci kilkanaście postaci + kilka pojazdów naraz, do każdego możesz podbić i wbić kosę i ukraść pojazd, nie ma tutaj żadnej ściemy że przeciwnicy są gdzieś gdzie się nie dostaniesz :)

 

Wiadomo czy będzie split na 2/4graczy w HR?

Odnośnik do komentarza

Kolejna porcja informacji, tym razem z magazynu ''Edge'':

 

Just got the magazine so I thought id summarise it for everyone.

 

-Reach is 70 percent complete.

 

-They gutted the old engine and left "no component untouched" when improving it.

 

-Now players will look the same throughout multiplayer, coop and singleplayer.

 

-Hints there will be power drain and grav lift armour abilities..

 

-There is a 3d radar and the HUD can now highlight various environmental features and overlay information about them.

 

-Night vision returns to Reach (as seen in ODST)

 

-On the pause screen it mentions "grades and credits" but Bungie wont discuss them yet. Probably to do with the character customization system

 

-The AR leaves smoke and sparks when it fires. Explosions have been completely redone for Reach. They are apparently, huge, dirty and lingering.

 

-Green marine monocle returns. WIN

 

-Bungie were disappointed with the reaction of people to the halo 3 marine, so theyve brought back the flavour of the halo 1 marine.

 

-The Facial animation will be consitant throughout the game and look just like the trailer.

 

-Mongoose return confirmed

 

-Assassinations (by holding down melee) will feature in multiplayer and the instant assassination of past halos may not be featured at all. Bungie is using the Beta to decide how it will feature.

 

-Huge landscapes - but you can visit each area. In coop you may see your buddy fighting a long way off in the distance.

Teleportation is far less strict.

 

-Bungie is bending the Xbox as far as it will bend and really pushing the hardware.

 

-Tung says there will be some big surprises in campaign.

 

-The game features rain which will leave covered areas dry and vice versa.

 

-Elite AI has been improved a lot. They might be doing something like fixing a door and then something may attack them, but once they have dealt with the threat theyll go back to what they were doing before.

 

 

Jedna rzecz, która mi się nie podoba, to ten dziwny pomysł z tymi assassinations w multi, wątpię żeby ten pomysł się sprawdził, na całe szczęście bungie podkreśla, że beta zadecyduje jak będzie to wyglądać w pełnej wersji.

Odnośnik do komentarza

Ale, że przepraszam, że o co chodzi jakby?

 

 

Garść newsów osobiście wygrzebana z artykułu w Edge:

-BR'ka nie koniecznie wyleciała z gry, może jednak się pojawić

-Bronie najprawdopodobniej zgubią rozrzut znany z Halo3, powrócić ma coś w stylu hit-scana znanego z H2 online

-Bardzo możliwe, że wyleci natychmiastowy assassin, zastąpić go ma animacja (Bungie zastanawia się jeszcze nad tym czy ma być widziana z trzeciej perspektywy)

-Misje będą bardziej zróżnicowane, będziemy wykonywać różne zadanie wspólnie z różnymi członkami naszej drużyny

-Zmiana elementów zbroi nie zmieni naszych możliwości, mogą to zrobić tylko te nowe equipementy zwane armor abilities

-Ze starego engine'a został tylko sam szkielet zarządzający grą (a nie jak mówią niektórzy - szczególnie na Polygamii - całość), na który nałożone zostało całkowicie nowe mięsko (grafika, AI, elementy gameplayu)

-Radar jest teraz trójwymiarowy - pokazuje też czy ktoś znajduje się nad/pod nami

 

I więcej nie pamiętam, w razie czego dopiszę

Odnośnik do komentarza

Nowy Bungie Weekly Update i nowe sugestie:

- nowa snajpa może być wolniejsza, strzały między kolejnymi strzałami mogą wynosić nawet całą sekundę

- wybuch granatu w bezpośredniej odległości (czytaj - pod nogami) może spowodować lekkie ogłuszenie

- zmieniono trochę w warstwie dźwiękowej otoczeń - teraz dźwięki kroków, wystrzału, przeładowywania, itp. będą różnić się w zależności od wielkości pomieszczenia

- hud jest znowu niebieski ;)

Odnośnik do komentarza

Nowy Bungie Weekly Update i nowe sugestie:

- nowa snajpa może być wolniejsza, strzały między kolejnymi strzałami mogą wynosić nawet całą sekundę

- wybuch granatu w bezpośredniej odległości (czytaj - pod nogami) może spowodować lekkie ogłuszenie

- zmieniono trochę w warstwie dźwiękowej otoczeń - teraz dźwięki kroków, wystrzału, przeładowywania, itp. będą różnić się w zależności od wielkości pomieszczenia

- hud jest znowu niebieski ;)

Napisali tez ze w przyszlym tygodniu pokaza nowe materialy w wysokiej rozdzialce :turned:

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...