Skocz do zawartości

Halo: Reach - To co nie pasuje do pozostalych tematow


barth

Rekomendowane odpowiedzi

nie ma jakiś zdjęć brute'ów? Grunty zmienili na plus, przydałoby się żeby i Brute'y zrobili trochę "mroczniejsze" bo w Halo 3 wyglądali jak goryle w kolorowych pancerzach :(

 

A to był najczęstszy przeciwnik w grze, więc powinno to mieć duże znaczenie.

Odnośnik do komentarza

Update na stronie bungie , prezentacja kolejnych modeli broni i postaci :rolleyes:

 

Elite walk

 

Falcon

 

Falcon 2

 

Trooper right

 

Trooper left

 

DMR

 

sniper rifle

 

sniper rifle 2

 

Skirmisher left

 

Skirmisher right

 

plasma pistol

 

plasma pistol 2

 

assault rifle 2

 

needle rifle left

 

Grunt left

 

grunt right

 

 

3 profile postaci z GAME INFORMERA

 

KAT

 

CARTER

 

EMILE

Edytowane przez Azakiel
Odnośnik do komentarza

A skąd wiesz? Widziałeś gdzieś OFICJALNE info o tym, że Brute'y nie uczestniczyły w Bitwie o Reach? Bo ja widziałem wywiady z Bungie i z samym Ericiem Nylundem, które mówią, że wydarzenia opisane w The Fall of Reach to zaledwie ułamek tego co działo się na całej planecie. Więc możliwe, że 'gdzieś tam' po powierzchni tej planety poginały 'goryle'.

Odnośnik do komentarza

Co nie zmienia faktu, że Brute to rasa na siłę, nie mając żadnego wyrazu, takie bezmózgie, niecharyzmatyczne kupy mięcha z jakością wykonania (chodzi o sam gameplay vs Brutom) odwrotnie proporcjonalna do gęstości brwi Rojka.

 

A tak swoją drogą Halo: Reach to dobra gra będzie! Miło, że Bungie stara się przerwać tą "równie pochyłą" jaką są kolejne części Halo (taka prawda).

 

 

Multiplayer ad. no korwa czy ja na obrazku z Carterem dobrze wyczytałem? M6D back in the game? No kurde, dajcie go choć w przybliżeniu działającego jak w Halo1 (skill, skill i jeszcze raz skill) i biorę "Słucham: Zasięg" w ciemno.

Odnośnik do komentarza

Stare screeny - nowy build ma już niebieskiego HUD'a ;)

Jak zwykle miales racje....w nowym weekly update bungie potwierdzilo ze wszystkie shoty sa z pre-alphy ktora miala zolty hud, nie ma finalnych tekstur, posiada blad z umiesczajacy celownik w zlym miejscu itp...zdementowali rowniez ze gra bedzue supportowala Natala.

Aha no i potwierdzili ze bedziemy pogli pilotowac Falcona zarowno w multi jak i singlu

20100125195114%21VTOL.JPG

Odnośnik do komentarza

Bungie zamieściło na bungie.net sample odgłosów broni z nadchodzącego Halo.W pierwszych informacjach zapowiadano, że bronie będą brzmieć lepiej i bardziej realistycznie, po przesłuchaniu sampli mogę powiedzieć jedno - mistrzostwo.Aerka brzmi niesamowicie, czuć moc karabinu, a DMR brzmi podobnie do beerki (słychać takie charakterystyczne ''cyknięce'') ale bardziej czuć moc strzałów, reszta też brzmi świetnie, a ostatni sampel to wielki znak zapytania, bo Bungie nie wyjaśniło z czego pochodzi ten odgłos, ale brzmi bardzo intrygująco i ''kosmicznie'' :thumbsup:

 

Assault Rifle:

http://www.bungie.net/images/games/reach/audio/Assault_Rifle.mp3

 

DMR:

http://www.bungie.net/images/games/reach/audio/DMR.mp3

 

Snajpa:

http://www.bungie.net/images/games/reach/audio/Sniper_Rifle.mp3

 

Frag grenade:

http://www.bungie.net/images/games/reach/audio/FRAG.mp3

 

Plasma Grenade:

http://www.bungie.net/images/games/reach/audio/Plasma_Grenade.mp3

 

''Niewiadomoco'' ale brzmi ciekawie:

http://www.bungie.net/images/games/reach/audio/Mystery.mp3

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Multiplayer ad. no korwa czy ja na obrazku z Carterem dobrze wyczytałem? M6D back in the game? No kurde, dajcie go choć w przybliżeniu działającego jak w Halo1 (skill, skill i jeszcze raz skill) i biorę "Słucham: Zasięg" w ciemno.

 

Podobno ma byś średnią wypadkową między pistolem z H1 i tym z ODST. Zoom i duża moc included, ale nie chcą przeginać (znaczy, że broń będzie słabsza od DeeMeR'a).

 

Aha no i potwierdzili ze bedziemy pogli pilotowac Falcona zarowno w multi jak i singlu

 

Nie wiem skąd masz info o multi (bo na razie nie wiadomo o nim nic, oprócz tego, że ma mieć te same opcje co H3 plus kilka nowych), ale w singlu faktycznie będzie dało się poświrować tym sprzętem

 

 

btw. poprawka pierwszego posta

Edytowane przez barth
Odnośnik do komentarza
Aha no i potwierdzili ze bedziemy pogli pilotowac Falcona zarowno w multi jak i singlu

 

Nie wiem skąd masz info o multi (bo na razie nie wiadomo o nim nic, oprócz tego, że ma mieć te same opcje co H3 plus kilka nowych), ale w singlu faktycznie będzie dało się poświrować tym sprzętem

Ano z jednego z twoich zrodel..mianowicie Bungie weekly update. Ten z "mitami" na temat Reach (gdzie wyjasnili ten blad z celownikiem)

Myth: Sketch called the Falcon, the ?Warthog of the Skies.? Does that mean we?re going to get to pilot it in campaign and multiplayer?

 

Truth: Yup.

Odnośnik do komentarza
Może i masz racje, ale ja bardziej stawiałbym na tą ciężką broń, która ma jeden ze spartan.Co to jest - na tą chwilę ''niewiadomoco'', obaj możemy się mylić.Liczę na pokaz gameplayu na X10.

 

z tym dzwiękiem to rzeczywiście morze być granatnik 

 

[dzwięki pukawek]

 

  podoba mi sie wnich efekt akustyki przeszczeni, tzw pogłos w oddali. wyraznie to słychac w scieszce  Assault_Rifle i dmr. 

 

po tej prubce efektów dzwiękowych od bungie sondze że, udzwiękowienie świata gry bendzie niesamowite.

 

jak jeszcze uda im sie zrobić rurznice w akustyce pomiendzy wolnom przeszczeniom a zamknientym pomieszczeniem, to bende szczęślwy.

Odnośnik do komentarza

http://www.relyonhorror.com/content/new-haloreach-facts-gamepro

 

Here are the most important, translated facts:

 

- GamePro was able to play 2 full missions of Halo: Reach

 

- Self-sufficiency and a darker flair are the fundamental elements.

 

- The story takes place on the planet "Reach", will have its "own character" and is brought to life thanks to inhabitants and localities

 

- Halo: Reach is set to only play on the planet surface. There will be no underground or space levels.

 

- variety in locations: hilly territories, a gothic flair building on a wooded level, clinical labs, dark industry complexes and big city districts.

 

- new, different cutscenes. Bungie wants to get a shaky hand camera feeling to create a more "dirty" feeling

 

- Motion Capturing is first introduced to the series

 

- Enemy Design: Primar goal was to create cruel and evil appearing alien enemies.

 

- New enemies include the "Skirmisher" which resembles the shackal from the original Halo.

 

- Bungie plans to double the amount of visible enemies onscreen.

 

- Halo: Reach's graphic engine is NOT new. It is a heavily modified Halo 3 engine.

 

- New weapons include a more slim assault rifle, a middle distance designated marksman rifle (DMR) and on the Covenant side, a "Needle Rifle" with familiarities to the "Needler" from previous games.

 

- A new helicopter-like and heavy armoured flight vehicle named "Falcon" will be included aswell. Creative director Marcus Lehto says its like the "Warthog of the sky"

 

- contact with civillians plays a more important role.

 

- brandnew weather system

 

- new sprint function for longer distances.

 

- very good AI

 

- GamePro summarizes: Halo: Reach has the look and feel of Halo 3, combined with the very best elements of Halo 1 (big levels, feeling of freedom) and Halo 2 (fights). The new elements play in fine with the rest of the game and have been cleverly thought through.

 

- No info on multiplayer yet.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...