MaZZeo 14 182 Opublikowano 28 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 stycznia 2010 nie ma jakiś zdjęć brute'ów? Grunty zmienili na plus, przydałoby się żeby i Brute'y zrobili trochę "mroczniejsze" bo w Halo 3 wyglądali jak goryle w kolorowych pancerzach A to był najczęstszy przeciwnik w grze, więc powinno to mieć duże znaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Raptor 226 Opublikowano 28 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 stycznia 2010 Erm Brutow nie bedzie? Cytuj Odnośnik do komentarza
Azakiel 1 Opublikowano 29 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2010 (edytowane) Update na stronie bungie , prezentacja kolejnych modeli broni i postaci Elite walk Falcon Falcon 2 Trooper right Trooper left DMR sniper rifle sniper rifle 2 Skirmisher left Skirmisher right plasma pistol plasma pistol 2 assault rifle 2 needle rifle left Grunt left grunt right 3 profile postaci z GAME INFORMERA KAT CARTER EMILE Edytowane 29 stycznia 2010 przez Azakiel Cytuj Odnośnik do komentarza
barth 70 Opublikowano 29 stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2010 Erm Brutow nie bedzie? Njet, zamiast nich będą Skirmisher'y Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 29 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2010 Dobrze, że nie wprowadzili na siłę Brutów. Kanonu trzeba się trzymać Cytuj Odnośnik do komentarza
barth 70 Opublikowano 29 stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2010 yyy... ale według kanonu Brute'y należały już do Przymierza od ponad wieku, za to o Skirmisher'ach nie było nic wspomniane ani w grach (które dzieją się wcześniej i później), ani w żadnej z książek Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 29 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2010 Co nie znaczy, ze ich nie bylo. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 29 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2010 yyy... ale według kanonu Brute'y należały już do Przymierza od ponad wieku, za to o Skirmisher'ach nie było nic wspomniane ani w grach (które dzieją się wcześniej i później), ani w żadnej z książek Na Reach mistrzu, na Reach brutów nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza
barth 70 Opublikowano 29 stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2010 A skąd wiesz? Widziałeś gdzieś OFICJALNE info o tym, że Brute'y nie uczestniczyły w Bitwie o Reach? Bo ja widziałem wywiady z Bungie i z samym Ericiem Nylundem, które mówią, że wydarzenia opisane w The Fall of Reach to zaledwie ułamek tego co działo się na całej planecie. Więc możliwe, że 'gdzieś tam' po powierzchni tej planety poginały 'goryle'. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 29 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2010 No chyba, że tak. Nie wiem, nie czytałem tej książki. Cytuj Odnośnik do komentarza
Zimol 85 Opublikowano 29 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 stycznia 2010 Co nie zmienia faktu, że Brute to rasa na siłę, nie mając żadnego wyrazu, takie bezmózgie, niecharyzmatyczne kupy mięcha z jakością wykonania (chodzi o sam gameplay vs Brutom) odwrotnie proporcjonalna do gęstości brwi Rojka. A tak swoją drogą Halo: Reach to dobra gra będzie! Miło, że Bungie stara się przerwać tą "równie pochyłą" jaką są kolejne części Halo (taka prawda). Multiplayer ad. no korwa czy ja na obrazku z Carterem dobrze wyczytałem? M6D back in the game? No kurde, dajcie go choć w przybliżeniu działającego jak w Halo1 (skill, skill i jeszcze raz skill) i biorę "Słucham: Zasięg" w ciemno. Cytuj Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 30 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2010 Stare screeny - nowy build ma już niebieskiego HUD'a Jak zwykle miales racje....w nowym weekly update bungie potwierdzilo ze wszystkie shoty sa z pre-alphy ktora miala zolty hud, nie ma finalnych tekstur, posiada blad z umiesczajacy celownik w zlym miejscu itp...zdementowali rowniez ze gra bedzue supportowala Natala. Aha no i potwierdzili ze bedziemy pogli pilotowac Falcona zarowno w multi jak i singlu Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 30 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 stycznia 2010 http://www.gamersyde.com/news_more_images_of_halo_reach-8928_en.html shoty z trailera i koncepty postaci i broni. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 31 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 stycznia 2010 http://xbox360.ign.com/articles/106/1065361p1.html Reach bez supportu dla Natala. Cytuj Odnośnik do komentarza
44bronx 459 Opublikowano 1 lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 lutego 2010 Bungie zamieściło na bungie.net sample odgłosów broni z nadchodzącego Halo.W pierwszych informacjach zapowiadano, że bronie będą brzmieć lepiej i bardziej realistycznie, po przesłuchaniu sampli mogę powiedzieć jedno - mistrzostwo.Aerka brzmi niesamowicie, czuć moc karabinu, a DMR brzmi podobnie do beerki (słychać takie charakterystyczne ''cyknięce'') ale bardziej czuć moc strzałów, reszta też brzmi świetnie, a ostatni sampel to wielki znak zapytania, bo Bungie nie wyjaśniło z czego pochodzi ten odgłos, ale brzmi bardzo intrygująco i ''kosmicznie'' Assault Rifle: http://www.bungie.net/images/games/reach/audio/Assault_Rifle.mp3 DMR: http://www.bungie.net/images/games/reach/audio/DMR.mp3 Snajpa: http://www.bungie.net/images/games/reach/audio/Sniper_Rifle.mp3 Frag grenade: http://www.bungie.net/images/games/reach/audio/FRAG.mp3 Plasma Grenade: http://www.bungie.net/images/games/reach/audio/Plasma_Grenade.mp3 ''Niewiadomoco'' ale brzmi ciekawie: http://www.bungie.net/images/games/reach/audio/Mystery.mp3 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Flaha 25 Opublikowano 2 lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 lutego 2010 Fajnie to brzmi, ale co mnie dziwi to, że napisali, że snajpa będzie wolniejsza od tej w 3jce a z tego co tutaj jest wydaje się być nawet szybsza. Cytuj Odnośnik do komentarza
Zimol 85 Opublikowano 2 lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 lutego 2010 Może to echo na jakiejś przeróbce Blood Gulcha czy innej małej mapie do Double Teamów :potter: Cytuj Odnośnik do komentarza
orion50 632 Opublikowano 2 lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 lutego 2010 Albo wymusili szybsze strzelanie dla pokazu. Przecież to developerzy Cytuj Odnośnik do komentarza
ursus360 0 Opublikowano 2 lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 lutego 2010 (witam i pozdrawiam wszystkich na tym forum) moim zdanie, ten ostatni dzwięk to needler rifle. świadczy o tym ostatni dzwię działania mechanizmu, jak i odgłos pekającego kryształu. ''Niewiadomoco'' ale brzmi ciekawie: http://www.bungie.net/images/games/reach/audio/Mystery.mp3 Cytuj Odnośnik do komentarza
44bronx 459 Opublikowano 2 lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 lutego 2010 Może i masz racje, ale ja bardziej stawiałbym na tą ciężką broń, która ma jeden ze spartan.Co to jest - na tą chwilę ''niewiadomoco'', obaj możemy się mylić.Liczę na pokaz gameplayu na X10. Cytuj Odnośnik do komentarza
barth 70 Opublikowano 3 lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 lutego 2010 (edytowane) Multiplayer ad. no korwa czy ja na obrazku z Carterem dobrze wyczytałem? M6D back in the game? No kurde, dajcie go choć w przybliżeniu działającego jak w Halo1 (skill, skill i jeszcze raz skill) i biorę "Słucham: Zasięg" w ciemno. Podobno ma byś średnią wypadkową między pistolem z H1 i tym z ODST. Zoom i duża moc included, ale nie chcą przeginać (znaczy, że broń będzie słabsza od DeeMeR'a). Aha no i potwierdzili ze bedziemy pogli pilotowac Falcona zarowno w multi jak i singlu Nie wiem skąd masz info o multi (bo na razie nie wiadomo o nim nic, oprócz tego, że ma mieć te same opcje co H3 plus kilka nowych), ale w singlu faktycznie będzie dało się poświrować tym sprzętem btw. poprawka pierwszego posta Edytowane 3 lutego 2010 przez barth Cytuj Odnośnik do komentarza
Magik 1 124 Opublikowano 3 lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 lutego 2010 Aha no i potwierdzili ze bedziemy pogli pilotowac Falcona zarowno w multi jak i singlu Nie wiem skąd masz info o multi (bo na razie nie wiadomo o nim nic, oprócz tego, że ma mieć te same opcje co H3 plus kilka nowych), ale w singlu faktycznie będzie dało się poświrować tym sprzętem Ano z jednego z twoich zrodel..mianowicie Bungie weekly update. Ten z "mitami" na temat Reach (gdzie wyjasnili ten blad z celownikiem) Myth: Sketch called the Falcon, the ?Warthog of the Skies.? Does that mean we?re going to get to pilot it in campaign and multiplayer? Truth: Yup. Cytuj Odnośnik do komentarza
ursus360 0 Opublikowano 3 lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 lutego 2010 Może i masz racje, ale ja bardziej stawiałbym na tą ciężką broń, która ma jeden ze spartan.Co to jest - na tą chwilę ''niewiadomoco'', obaj możemy się mylić.Liczę na pokaz gameplayu na X10. z tym dzwiękiem to rzeczywiście morze być granatnik [dzwięki pukawek] podoba mi sie wnich efekt akustyki przeszczeni, tzw pogłos w oddali. wyraznie to słychac w scieszce Assault_Rifle i dmr. po tej prubce efektów dzwiękowych od bungie sondze że, udzwiękowienie świata gry bendzie niesamowite. jak jeszcze uda im sie zrobić rurznice w akustyce pomiendzy wolnom przeszczeniom a zamknientym pomieszczeniem, to bende szczęślwy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Soul Opublikowano 3 lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 lutego 2010 http://www.relyonhorror.com/content/new-haloreach-facts-gamepro Here are the most important, translated facts: - GamePro was able to play 2 full missions of Halo: Reach - Self-sufficiency and a darker flair are the fundamental elements. - The story takes place on the planet "Reach", will have its "own character" and is brought to life thanks to inhabitants and localities - Halo: Reach is set to only play on the planet surface. There will be no underground or space levels. - variety in locations: hilly territories, a gothic flair building on a wooded level, clinical labs, dark industry complexes and big city districts. - new, different cutscenes. Bungie wants to get a shaky hand camera feeling to create a more "dirty" feeling - Motion Capturing is first introduced to the series - Enemy Design: Primar goal was to create cruel and evil appearing alien enemies. - New enemies include the "Skirmisher" which resembles the shackal from the original Halo. - Bungie plans to double the amount of visible enemies onscreen. - Halo: Reach's graphic engine is NOT new. It is a heavily modified Halo 3 engine. - New weapons include a more slim assault rifle, a middle distance designated marksman rifle (DMR) and on the Covenant side, a "Needle Rifle" with familiarities to the "Needler" from previous games. - A new helicopter-like and heavy armoured flight vehicle named "Falcon" will be included aswell. Creative director Marcus Lehto says its like the "Warthog of the sky" - contact with civillians plays a more important role. - brandnew weather system - new sprint function for longer distances. - very good AI - GamePro summarizes: Halo: Reach has the look and feel of Halo 3, combined with the very best elements of Halo 1 (big levels, feeling of freedom) and Halo 2 (fights). The new elements play in fine with the rest of the game and have been cleverly thought through. - No info on multiplayer yet. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Wojtass 2 Opublikowano 4 lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 lutego 2010 - Halo: Reach's graphic engine is NOT new. It is a heavily modified Halo 3 engine. a już chciałem kupić xboxa i wrócić do HeyLow. Czuje w głębi mojego pro serca, że będzie lipa. Mam nadzieje, że się mylę... Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.