pleju 208 Opublikowano 6 lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 lutego 2010 Ja nie mówię że H2 było brzydkie, tylko że nie dokonało rewolucji tak jak to pisze ursus360, na swoje czasy wyglądało b.ładnie ale bez wodotrysków. A i w H2 niektóre levele były puste i za.sra.ne tymi samymi teksturami(większość misji arbitrem) Cytuj Odnośnik do komentarza
Zimol 85 Opublikowano 6 lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 lutego 2010 Bungie mówiło, że ma nowy silnik graficzny, nie nowy silnik, czyli sam moduł silnika odpowiedzialny za grafikę może być całkowicie nowy. Czy tylko ja odnoszę wrażenie, że Twoja odpowiedź to tylko gra słów? Heavy modified Halo3 engine - mocno zmodyfikowany silnik Halo3... Co to oznacza? Że jest to silnik Halo3, z którego można było zrobić mega tuning (przykład tu zastosowano Motion Capture po raz pierwszy - to ma jakiś wpływ na animacje, prawda), ale nie będzie to skok choćby nawet o pół-generacji względem Halo3. Będzie bardzo ładną grą, nie jestem moronem, wiem że nie da się walnąć tekstur jak w Gearsach, a mieć widoki jak w walce ze Scarabem (choć sama walka była jednym z bardziej epic momentów h3). Jednak oszukano pierwszymi newsami fanów, mówiono o zupełnie nowym, pisanym od nowa silniku, jak ludzie zastanawiali się jak pojawiły się pierwsze screen, później okazało się że to concept arty. Teraz pisząc po x czasu o tym że to Halo3 z Hot-Rodem to część ludzi już może mieć zaliczyć "cofkę" co do nowego Halo:R. Oczywiście jakby gra wyciągała 60FPSów i jednak odczuwalnie lepiej wyglądała... twarze, postacie, bardziej "mroczni" Covenant to ja będę wniebowzięty. Ale niesmak po tej małej "ściemie" o silniku zostaje. Ja nie dzielę skóry na niedźwiedziu. I tak właśnie najważniejsze będzie multi. Jak ono da radę, to reszta może zejść na drugi plan. Cytuj Odnośnik do komentarza
barth 70 Opublikowano 6 lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 lutego 2010 Fakt, ściema była, chyba że... to jak zwykle dziennikarze rozdmuchali sprawę (nie pierwszy raz), bo nigdzie nie widziałem oficjalnego potwierdzenia Bungie w sprawie nowego silnika p.s. tak, wiem, że jestem Halo dziwką Cytuj Odnośnik do komentarza
Bieniu 5 Opublikowano 7 lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 lutego 2010 Właśnie byłem ciekaw, czy gdziekolwiek padło z ust Bungie dokładne stwierdzenie o nowym enginie... no coż, pożyjemy - zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza
pleju 208 Opublikowano 7 lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 lutego 2010 Na Bungie Weekly Update przed premierą trailera pisano o nowym enginie: link Cytuj Odnośnik do komentarza
Flaha 25 Opublikowano 7 lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 lutego 2010 (edytowane) xD to już się śmieszne robi, grałem w Killzone 2 w którym to niby taka super grafa, a po 1 lvl w ogóle na nią nie zwracałem uwagi. Tak naprawdę to czepianie się grafy dopóki jest na dobrym< poziomie nie ma sensu bo i tak później nie zwracasz na nią uwagi (w grach fps) a np. sterowanie i gameplay w K2 denerwowały mnie przez całą grę, wnioski sobie sami wysuńcie. IMO zatrzymanie szkieletu silnika Halo 3 było dobrym posunięciem, dało im to więcej czasu na dopieszczenie go od nowa, znali już ten silnik wiedzieli jakie są jego słabe punkty więc wiadomo było co naprawiać a co zostawić gdyby robili nowy silnik brakowało by im czasu na dopieszczenie go w 100% i wyciągnięcie z niego 100% możliwości. Edytowane 7 lutego 2010 przez Flaha Cytuj Odnośnik do komentarza
pleju 208 Opublikowano 7 lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 lutego 2010 Jak by wszyscy mieli takie podejście jak ty gry dalej by wychodziły na enginie Quake 1, bo po co poprawiać jak się dobrze gra A silnik jest z czasów H2 i trochę się już zestarzał, Bungie jest jedną z niewielu firm jadącym na past genowym silniku i to niestety widać(animacja postaci, zniszczenia(mówię tu o h3 i odst)) a przez 3 lata można było spokojnie napisać nowy specjalnie pod x360, jedyny plus to, że pewnie będzie split-screen na 4. Cytuj Odnośnik do komentarza
barth 70 Opublikowano 7 lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 lutego 2010 Pewnyś, że jest jeszcze z czasów Halo 2? Może jednak z czasów Marathona? The Halo: Reach trailer was produced directly in our new game engine using real game assets. 'New Engine' - o to zapewne chodzi. Jak kupisz samochód, to nawet jeśli był używany też mówisz o nim, że to 'mój nowy samochód'. Nowy engine może równie dobrze oznaczać stary silnik po dużych modyfikacjach. Z reguły mówi się, że coś było zbudowane od podstaw (build from scratch) - to oznacza coś kompletnie nowego. Cytuj Odnośnik do komentarza
Flaha 25 Opublikowano 7 lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 lutego 2010 Jak by wszyscy mieli takie podejście jak ty gry dalej by wychodziły na enginie Quake 1, bo po co poprawiać jak się dobrze gra A silnik jest z czasów H2 i trochę się już zestarzał, Bungie jest jedną z niewielu firm jadącym na past genowym silniku i to niestety widać(animacja postaci, zniszczenia(mówię tu o h3 i odst)) a przez 3 lata można było spokojnie napisać nowy specjalnie pod x360, jedyny plus to, że pewnie będzie split-screen na 4. Nie popadaj w skrajności, napisałem, że dopóki gra wygląda dobrze i w wzwyż to grafa tak naprawdę się nie liczy bo i tak jej nie zauważasz po 1/2 misjach. Jak gra z zeszłej generacji może wyglądać dobrze w tej? Nie może! A Halo 3 w dniu swej premiery wyglądało BARDZO DOBRZE i to nie tylko moja opinia. To znaczy, że nie masz racji co do silnika z czasów Halo 2. Widać albo nie zrozumiałeś o co mi chodziło albo nie chciałeś zrozumieć Cytuj Odnośnik do komentarza
pleju 208 Opublikowano 7 lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 lutego 2010 Chyba za bardzo nie rozumiesz o co chodzi z enginie i że można go modyfikować Weż to sobie zobacz, obie gry są na jednym silniku(id Tech 2)(wiem że strzelam sobie tym w stopę ^_^ ) Quake 2 Kingpin Pewnyś, że jest jeszcze z czasów Halo 2? Może jednak z czasów Marathona? Na pewno engine do H3 jest pisany od podstaw? Mi się zawsze wydawało że jest to podrasowany silnik z H2 ale mogę się mylić ^_^ 'New Engine' - o to zapewne chodzi. Jak kupisz samochód, to nawet jeśli był używany też mówisz o nim, że to 'mój nowy samochód'. Nowy engine może równie dobrze oznaczać stary silnik po dużych modyfikacjach.Z reguły mówi się, że coś było zbudowane od podstaw (build from scratch) - to oznacza coś kompletnie nowego. No ty możesz mówić że masz nowy samochód ale nie producent(Bungie), jak by ci sprzedali taki "nowy" samochód w salonie chyba byś nie był zadowolony Moim zdaniem nowy to nowy a nie zmodyfikowany stary, nie mam pojęcia czemu Bungie napisało że to 'New Engine', pewnie ktoś walnął gafę, bo teraz się z tego wycofali i wszędzie pisze, że zmodyfikowany. Cytuj Odnośnik do komentarza
Wojtass 2 Opublikowano 7 lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 lutego 2010 (edytowane) Spekulowanie Wojtassa, że nie wróci do halo "bo oszukali mnie łobuzy" jest dość zabawne... Poczekajcie do bety, ocenicie. Nawet nie wiesz jak bardzo bym chciał żeby HR znowu rozpaliło we mnie chęć do gry. Jednego jestem pewien - Reach będzie swietną grą. ale czy będzie genialne ? Ja od nowego H wymagam czegoś więcej niż tylko świetności, bo dla tej serii to standard. Tym razem chce więcej. Edytowane 7 lutego 2010 przez Wojtass Cytuj Odnośnik do komentarza
ursus360 0 Opublikowano 7 lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 lutego 2010 (edytowane) wszyscy sie martwiom silnikiem do 360 a umnie lerzy 15 letni prawie nowy z wymoenionym wałem, i posmigajeszcze 2 lata co do nadzieji wzgledem nowego h:reach to mam jednom, a jest to mianowicie polska pełna wersja gry. z dobrze dobranymi aktorami, po to by stworzyć miodzio klimacik. a nie jak to pokazło kz2 beznadziejne dialogi i co hwile zdanie ,,no to go sprzątnołeś''. w H:R jenzyk wypowiedzi powinien być ostry jak brzytwa, a nie jak to master miał w zwyczaju muwić jak by był nie wyspany i po garści leków uspokajających. choć by nie wiem co sie działo zawsze gadał cholernie sztywno bez polotu. jedynym typowym trepem po amerykańsku był Sergeant Johnson. moje oczekiwania lub złudne nadzieje: - dobrze dopasowani i wczyci w role lektorzy - polski dubbing, jak nie to chociasz w końcu napisy - ostre dialogi, ciente riposty - convenanci nie znajoncy angielsieko jesli newsy o tym to prawda Edytowane 7 lutego 2010 przez Raptor 1. Nie robimy 2ch postow pod rzad. 2. O moj Boze zainwestuj chlopie w slownik! Cytuj Odnośnik do komentarza
barth 70 Opublikowano 7 lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 lutego 2010 Brońcie nas Guardiani przed dubbingiem w Halo. Wersja kinowa jak najbardziej, ale pod warunkiem, że napisami zajmie się ktoś ogarniający temat (w Halo Wars było nieźle, ale nie idealnie). Jak pomyśle, że Halo Reach PL może brzmieć jak Mass Effect 2 PL to aż mi krew krzepnie w żyłach. Cytuj Odnośnik do komentarza
Raptor 226 Opublikowano 7 lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 lutego 2010 Tia... juz widze takie cuda jak "Mistrzu Kierowniku" (tak, tak wiem, ze niby o Johnie "nic" tam nie bedzie) itp. glupawym nie pasujacym do klimatu gry glosem . Cytuj Odnośnik do komentarza
phunkracy 1 Opublikowano 8 lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 lutego 2010 Odnośnie grafiki: może nie jestem ekspertem, ale jako że miałem styczność z paroma scenami moderskimi i posiadam umiejętność czytania ze zrozumieniem skanów z gazet i newsów od bungie (i jestem fanatykiem halo), to wtrącę swój nochal do tematu grafiki. Silnik gry, jak już paru z Was wspominało, to właściwie szkielet z H3 z nowym masą bajerów. Z tym, że ze względu na lepsze zrozumienie architektury X360 pozwoliło zastosować masę nowych bajerów. Nie rozumiem stękania co poniektórych, że stary silnik, że be i w ogóle padaka. Prawda jest taka, że napisanie silnika od nowa wymaga strasznej ilości pracy, a niekoniecznie daje wymierne do wkładów efekty. Te parę lat od premiery Halo 3 Bungie mogło przeznaczyć na dopracowywanie i optymalizację już posiadanego, next genowego silnika. Efekty możecie podziwiać sami. Dodam tylko, że z H3 jest głównie część odpowiedzialna za gameplay, kolizje i tego rodzaju przeliczenia. Grafika w naprawdę dużej części robiona jest od podstaw. Subiektywnie rzecz biorąc- jest za(pipi)iście. Cieniowana i gęsta trawa, zupelnie nowe skyboxy (oparte na prawdziwej geometrii a nie bitmapach udających trójwymiarowe obiekty), więcej źródeł światła naraz, self-shadowing, dynamiczne cienie, sprzętowo wspomagany anti-aliasing w połączeniu z blurem dający świetne efekty, o wiele więcej polygonów no i tekstury lepszej jakości- stawiam na 1024 bitowe bądź nawet 2048 bitowe Oczywiście, nie wszędzie postęp jest jakiś gigantyczny- przeciwnicy z Halo Reach nie stanowią nowej jakości jeśli chodzi o wykonanie- więcej mają tu do powiedzenia zwyczajnie lepiej namalowane tekstury i lepszy design. Na przykład gruntsy posiadają niewiele większą ilość detali od tych z H3- ale jako, że jest to jednostka która pojawia się w największej ilości jest to usprawiedliwione. Podobnie z Elite. Kluczową sprawą jest zupełnie nowe oświetlenie-zmiana w stosunku do H3 jest tu największa i prawdę mówiąc właśnie nowy system cieniowania daje najwięcej możliwości poprawy grafiki, zwłaszcza w dziedzinie designu leveli. To właśnie cieniowanie IMO wypadało w H3 najgorzej, bo zwyczajnie było za mało źródeł światła, czego świadectwem jest (z najbardziej widocznych przykładów) nagłe pojawianie się osobnego oświetlenia w pelicanach podczas cut-scenek i paskudne oświetlenie w scenie ucieczki warthogiem z rozpadającego się Halo. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Velios 50 Opublikowano 8 lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 lutego 2010 (edytowane) Tak żeby podsumować te wszystkie oczywistości napisane powyżej: Wiecie, że Modern Warfare 2 hula na zmodyfikowanym Quake Engine? Tak, starusieńkim silniku z Quake, na którym kiedyś ledwie co poruszały się obiekty 3D. I nie, nie bronię gości z Bungie, bo to są zwykłe buce, które nieudolnie próbowały zrobić nas w konia pisząc, że Halo: Reach będzie chodziło na "nowym silniku". Nie chce im się popracować nad nowym enginem, bo wiedzą, że większość z Was, bo na pewno nie ja, i tak kupi zrobiony przez nich shit - vide ODST. Halo 2, 3 i ODST ssą mocno. Nie gniewajcie się, ale taka jest prawda i od patrzenia na większość wypisywanych tutaj bzdur aż mi się żołądek przekręca. Więc macie prawdę. Bo tylko prawda jest prawdom prawdziwom i morze Wam pomuc. A i nie wiedziałem, że "new" nie oznacza już "coś nowego" A polski dubbing w Mass Effect 2 rządzi, korwa. Edytowane 8 lutego 2010 przez Velios Cytuj Odnośnik do komentarza
Flaha 25 Opublikowano 8 lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 lutego 2010 (edytowane) Veliosik to, że tobie i uznemu się MW2 podoba nie znaczy ze Halo jest słabe. Ja wolę grać w H3 multi który jest imo lepszy niż casualowy MW2 (który defacto też zrobiły "buce" z IW ponieważ nie chciało im się robić nowego silnika, i dali tą samą gre nic nie zmieniając właściwie - idąc twoim tokiem rozumowania). A i tak Halo 1 zjada wszysktie halo późniejsze i wszystkie CODy i wszystko w ogóle co wyszło i wychodzi i wyjdzie eot. PEACE Edytowane 8 lutego 2010 przez Flaha Cytuj Odnośnik do komentarza
phunkracy 1 Opublikowano 9 lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 lutego 2010 Tak żeby podsumować te wszystkie oczywistości napisane powyżej: Wiecie, że Modern Warfare 2 hula na zmodyfikowanym Quake Engine? Tak, starusieńkim silniku z Quake, na którym kiedyś ledwie co poruszały się obiekty 3D. I nie, nie bronię gości z Bungie, bo to są zwykłe buce, które nieudolnie próbowały zrobić nas w konia pisząc, że Halo: Reach będzie chodziło na "nowym silniku". Nie chce im się popracować nad nowym enginem, bo wiedzą, że większość z Was, bo na pewno nie ja, i tak kupi zrobiony przez nich shit - vide ODST. Halo 2, 3 i ODST ssą mocno. Nie gniewajcie się, ale taka jest prawda i od patrzenia na większość wypisywanych tutaj bzdur aż mi się żołądek przekręca. Więc macie prawdę. Bo tylko prawda jest prawdom prawdziwom i morze Wam pomuc. A i nie wiedziałem, że "new" nie oznacza już "coś nowego" A polski dubbing w Mass Effect 2 rządzi, korwa. "Buce"? Co jak co, ale grają w otwarte karty- masz dostęp do screenów i cut-scenki, a będą filmiki z gameplayu i grywalna beta. Parafrazując: albo się lubi grafikę albo się nie lubi, a jak się nie lubi to się nie kupuje I bycie bucem lub nie nie ma tu nic od rzeczy.Meandry (przyznam szczerze, zupełnie dla mnie niezrozumiałe i to nie ze względu na skomplikowanie) twojego myślenia jakoś zdają sie pomijać twoje własne spostrzeżenie, że na starym silniku da się zrobić świetnie wyglądającą grę (MW 2). Cytując twoje słowa, od patrzenia na te bzdury żołądek mi się przewraca. "Halo to shit, a wy jesteście frajerami bo to lubicie. Taka jest prawda: gracie w (pipi), bo ja tak sądzę a moja opinia jest prawdą objawioną. Ale nie gniewajcie się" Cytuj Odnośnik do komentarza
barth 70 Opublikowano 9 lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 lutego 2010 Bungie przynajmniej robi betę, bo wie, że nie da rady wykrzewić wszystkich bugów. A nie jak IW stwierdza, że beta jest niekonieczna, bo oni potrafią zrobić doskonałe multi, a potem co tydzień muszą coś nowego łatać. Cytuj Odnośnik do komentarza
k0ntra 406 Opublikowano 9 lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 lutego 2010 Jak czytam niektóre komentarze to chce mi sie śmiać xD Nieważne jaki silnik, ważne żeby miał dużo horsepower! A czuje, ze Halo:Reach bedzie calkiem udaną grą i na pewno multi bedzie lepsze od H3. Czekam na bete i doskwiera mi samotność Ba! nasz znany kolega nawet napisał pewien wiersz o tym... Uzny i jego debiut "Samotność" Cytuj Odnośnik do komentarza
Zimol 85 Opublikowano 9 lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 lutego 2010 I tak oto powstał kolejny temat z serii COD vs Halo :potter: (brakuje tylko postów Maidena, Juuuuuuuuuulek kułde! Gdzie jesteś!?) Ale akurat MW2 jest świetnym przykładem ile pałera ekstra można wycisnąć ze starego silnika, jeśli Bungie tyle wyciągnie to na pewno z Riczowskiej grafy będę zadowolony;] kiedy ma być ten gameplay jany? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 9 lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 lutego 2010 Ponoc na X10. Cytuj Odnośnik do komentarza
barth 70 Opublikowano 9 lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 lutego 2010 I tak oto powstał kolejny temat z serii COD vs Halo :potter: (brakuje tylko postów Maidena, Juuuuuuuuuulek kułde! Gdzie jesteś!?) Ale akurat MW2 jest świetnym przykładem ile pałera ekstra można wycisnąć ze starego silnika, jeśli Bungie tyle wyciągnie to na pewno z Riczowskiej grafy będę zadowolony;] kiedy ma być ten gameplay jany? wiem, że trochę flame'uje, ale niestety MW2 jest też przykładem na to, że tak szalenie popularne tytuły potrzebują betatestów trybu multi (patrzcie na H3, CoD4 i BFBC2, które dzięki temu ustrzegły się głupich bugów i glitchy) Cytuj Odnośnik do komentarza
Uzny 94 Opublikowano 10 lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 lutego 2010 jak oddasz gre w rece 10 milionow graczy to nie ma huja zeby nie znalezli jakis bugow, nawet po 5 letniej becie. pozdrawiam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Zimol 85 Opublikowano 10 lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 lutego 2010 wiem, że trochę flame'uje, ale niestety MW2 jest też przykładem na to, że tak szalenie popularne tytuły potrzebują betatestów trybu multi (patrzcie na H3, CoD4 i BFBC2, które dzięki temu ustrzegły się głupich bugów i glitchy) Wiem, że trochę flame'uje ale jest fhuj FPS, które są przykładem na to, że szalenie popularne tytuły lepiej by wypadły po betatestach trybu multi. Bugi, glitche, cheaty wychodzą cały czas. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.