Raptor 226 Opublikowano 10 lutego 2010 Opublikowano 10 lutego 2010 Dobra juz skonczcie te gledzenie. Back to Halo: Reach! Cytuj
barth 70 Opublikowano 11 lutego 2010 Autor Opublikowano 11 lutego 2010 Dzisiaj zaczyna się X10 i mamy kolejne oficjalne potwierdzenie (tym razem od Major Nelsona), że pojawi się tam Reach. Mam nadzieję, że ogłoszą przy okazji datę startu bety, bo no korwa, marzec już tuż-tuż. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 11 lutego 2010 Opublikowano 11 lutego 2010 Zdrapkę na Live mam aktywną do końca kwietnia, więc niech lepiej w tym okresie będzie beta bo chcę grę zobaczyć na własne oczy A w piątek na Marketplace ma się pojawić pierwsze ViDoc z Halo: Reach od Bungie. Cytuj
barth 70 Opublikowano 11 lutego 2010 Autor Opublikowano 11 lutego 2010 Beta zaczyna się 3ego maja 2010 i potrwa najprawdopodobniej miesiąc, Boxart: Cytuj
Gość Opublikowano 11 lutego 2010 Opublikowano 11 lutego 2010 Coz, mialem nadzieje na marzec. Musze ponownie kupic ODST. Cytuj
barth 70 Opublikowano 11 lutego 2010 Autor Opublikowano 11 lutego 2010 Jeszcze raz to samo, tylko w powiększeniu: I screen z builda pokazywanego na X10 (kto pierwszy krzyknie, że Reach jest brzydkie? ): http://www.bungie.net/images/Games/Reach/images/screenshots/Reach-m10_1stperson.jpg Cytuj
Gość Soul Opublikowano 11 lutego 2010 Opublikowano 11 lutego 2010 http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/822/822415/halo-3-20070923023559740.jpg Cytuj
pleju 209 Opublikowano 11 lutego 2010 Opublikowano 11 lutego 2010 Mi się już nawet nie chce pisać że HR jest brzydki ^_^ Szkoda że beta dopiero w maju, liczyłem że w marcu już pogramy Cytuj
Gość bigdaddy Opublikowano 11 lutego 2010 Opublikowano 11 lutego 2010 zdjęcie Soula z H3 wystarczy mi na to że HR jest równie brzydki... Bungie z czym do ludzi? śmiać się czy płakać? Cytuj
barth 70 Opublikowano 11 lutego 2010 Autor Opublikowano 11 lutego 2010 Hmmm... dziwne, wy marudzicie, a dziennikarze z 1up, IGN i Gamespot mówią, że gra graficznie jest bardzo dobra (szczególnie jak na tą fazę developingu), hmmm... Czyżby ktoś krzywo patrzył, albo nie odpalił sobie wersję HD screena? Cytuj
Flaha 25 Opublikowano 11 lutego 2010 Opublikowano 11 lutego 2010 Stylistyka jest podobna wiec zdjecia podobnie wygladaja ale wystarczy chociaz spojrzeć na tekstury skał i od razu widać która gra ma lepsze, mi się podoba. Ale chyba nici z gameplayu na X10? Cytuj
barth 70 Opublikowano 11 lutego 2010 Autor Opublikowano 11 lutego 2010 Demo jest prezentowane dziennikarzom 'as we speed' Cytuj
pleju 209 Opublikowano 12 lutego 2010 Opublikowano 12 lutego 2010 Hmmm... dziwne, wy marudzicie, a dziennikarze z 1up, IGN i Gamespot mówią, że gra graficznie jest bardzo dobra (szczególnie jak na tą fazę developingu), hmmm... Czyżby ktoś krzywo patrzył, albo nie odpalił sobie wersję HD screena? Ciężko brać na poważnie ich opinie jak według nich ODST ma grafikę na 9/10(tyle przeważnie dawali w recenzjach) Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 12 lutego 2010 Opublikowano 12 lutego 2010 Akurat z tym sie zgodzę, ale dalej uważam, że Reach w akcji będzie ''robił''. Cytuj
barth 70 Opublikowano 12 lutego 2010 Autor Opublikowano 12 lutego 2010 Ciężko brać na poważnie ich opinie jak według nich ODST ma grafikę na 9/10(tyle przeważnie dawali w recenzjach) Czy mówiąc 'Ciężko brać na poważnie ich opinie' masz na myśli 'ciężko brać na poważnie kogoś, kto ma odmienną opinię niż ja'? Grafika rzecz subiektywna, nie koniecznie coś musi być fotorealistyczne, by dostawać dziewiątki, może jednak jakieś znaczenie ma też stylistyka i ogólny klimat... nie, chyba się mylę. Fotorealizm ponad wszystko! Cytuj
pleju 209 Opublikowano 12 lutego 2010 Opublikowano 12 lutego 2010 Dokładnie o to mi chodzi, nie sugeruje się opiniami ludzi którzy mają inny gust niż ja, według mnie odst powinno dostać max 7/10 za grafikę. A z tym fotorealizmem też nie ma co przesadzać U2, R2,Gow2 wyglądają świetnie bez fotorealistycznej grafiki Ale i tak pomimo tej grafiki nahajpowałem się na HR, mam już dość Coda na splitscreenie i pograłbym w coś nowego Cytuj
Jordan23Carolina 11 Opublikowano 12 lutego 2010 Opublikowano 12 lutego 2010 Technicznie graficznie jest znaczący postęp, dorzucając ciekawą stylistykę i pewny Halowy klimat - nie ma co narzekać. Ponad to na pewno nie jest to pełna i ostateczna wersja. Cytuj
Velios 50 Opublikowano 12 lutego 2010 Opublikowano 12 lutego 2010 Na razie wygląda to całkiem, całkiem, ale po paru screenach ciężko stwierdzić. Nie ma nigdzie filmików z materiałów prezentowanych na X10? Myślałem, że coś pokażą. Cytuj
barth 70 Opublikowano 12 lutego 2010 Autor Opublikowano 12 lutego 2010 Zaczynają spływać pierwsze opinie o Reach po prezentacjach na X10, oto co sądzą ludzie z serwisu Joystiq: - Bungie showed a test animation of a battle between Noble Squad, eight marines and 30 Covenant -- it was even more impressive looking than it sounds. - The game is pushing about four million polygons more than Halo 3 overall, we're told, with a completely re-written animation system and A.I. - From the stills and footage we saw, it's on track to deliver -- the game looks phenomenal. - Revamped game engine and A.I. will allow Reach to adopt a more "sandbox" style within its levels. They're going to be much less linear, he said, and much less scripted. - We'll say it again, the game looks amazing in motion. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 12 lutego 2010 Opublikowano 12 lutego 2010 Mi się podoba. Tekstury ostre jak brzytwa, 60FPS, do tego pewnie dojdzie feria barw i rozbłysków. Jest progres. W H3 tylko mapa w dżungli była bardzo ładna. Tutaj może być (już jest) sporo lepiej. Dla bety H:Reach kupię drugi raz ODST Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 12 lutego 2010 Opublikowano 12 lutego 2010 60 FPS? Ciekawe gdzie taką bzdurę wyczytałeś... Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 12 lutego 2010 Opublikowano 12 lutego 2010 Co mnie cieszy, że screeny nie były chyba modyfikowane bo widać delikatne ząbki, czyli w ruchu nie będzie praktycznie tego widać Mocny aliasing często psuje wizualny efekt gry. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.