k0ntra 427 Opublikowano 14 lutego 2010 Opublikowano 14 lutego 2010 Gra wygląda super, DMR będzie skillową bronią. Wszystkie zmiany w strone H1 oczywiście na plus. Obok Splinterka Crackdowna 2 to własnie Reach jest moim faworytem na 2k10. Pozdrawiam Bobka i Uznego. Cytuj
KILa 4 Opublikowano 14 lutego 2010 Opublikowano 14 lutego 2010 Czy ja dobrze widzialem ze bedzie mozna MC przyspieszac bieg jak w COD ? Bo jakos nie potrafie sobie wyobrazic tego w multi. Cytuj
Gość Opublikowano 14 lutego 2010 Opublikowano 14 lutego 2010 Tak, dodali opcje sprintu, IMO dobrze. MC? Cytuj
KILa 4 Opublikowano 14 lutego 2010 Opublikowano 14 lutego 2010 Master Chief Czy dobrze to sie okaze, na pewno bedzie to mialo duzy wplyw na gameplay. Cytuj
Gość Opublikowano 14 lutego 2010 Opublikowano 14 lutego 2010 (edytowane) Tylko, ze tu nie ma MC W singlu na pewno dobra rzecz. Standardowe tempo poruszania sie czasem dobijalo. Edytowane 14 lutego 2010 przez Gość Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 14 lutego 2010 Opublikowano 14 lutego 2010 W singlu sprint jak najbardziej przydatny, jednak w multi już nie bardzo mi się to widzi, ale to się sprawdzi ''w praniu'', może nie będzie tak źle.Ogólnie ten pomysł z tymi equipmentami nie bardzo mi pasuje, ale to też może okazać się nie takie złe.Oby było skillowo - to jest najważniejsze. Cytuj
barth 70 Opublikowano 14 lutego 2010 Autor Opublikowano 14 lutego 2010 Czy dobrze to sie okaze, na pewno bedzie to mialo duzy wplyw na gameplay. Tak jak już pisałem kilka razy - Sprint jest Armor Abillity (czyli ewolucją Equipementa z H3), a te 'zdolności zbroi' są 'znajdkami' rozrzuconymi po levelach (będzie ich kilka rodzajów, m.in. Camo będzie teraz czymś takim). Więc jeśli nie będą się sprawdzać to na 99% będzie można je usunąć poprzez Forge. Przy okazji - podobno w przeciwieństwie do serii CoD te Halowe perki (bo tak niektórzy nazywają AA) mają zarówno minusy jak i plusy. Sprint powoduje podobno chwilowe gorsze celowanie (to tylko plotka), a podczas używania Camo mniej widać i prawie nic nie słychać. Cytuj
phunkracy 1 Opublikowano 14 lutego 2010 Opublikowano 14 lutego 2010 Zaraz, to AA działają jak perki z CoDa, a nie jak normalne znajdźki? Przecież to byłaby porażka i zupełna zmiana charakteru multi Sam pomysł zrównoważenia zalet AA jest IMO dość sztuczny i na siłę. Cytuj
barth 70 Opublikowano 14 lutego 2010 Autor Opublikowano 14 lutego 2010 Korwa, przeczytaj to jeszcze raz - niektórzy nazywają to perkami, ale te gówna się znajduje. Można posiadać na raz jeden taki bajer i wymienić go na inny. Pomysł wad i zalet jest niezły - taki AA nie zawsze nadawałby się do użycia, trzebaby stosować go w odpowiednich momentach. No i dzięki temu w multi nie byłoby 500 tys hamburgerów korzystających tylko z Camo i miecza. Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 14 lutego 2010 Opublikowano 14 lutego 2010 Zobaczymy na ile to się sprawdzi/nie sprawdzi, ale troszkę mi to śmierdzi.Oby to było w jakiś sposób ograniczane lub właśnie żeby używanie tych AA powodowało jakieś efekty uboczne.Nie cierpię casualowych gier i pokładam przeogromne nadzieje w H:R, stąd moje obawy co do tego typu patentów, no ale trza poczekać.Bądźmy dobrej myśli Cytuj
Gość Opublikowano 14 lutego 2010 Opublikowano 14 lutego 2010 Urozmaicenie gameplay'u nie oznacza, ze ten jest casualowy. Wszystkich was porabalo z tym kultem Halo CE, Pistola i skillowego multi. Halo to gra, a gry maja dawac fun i w zadnym wypadku bym nie nazwal go tytulem casualowym. Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 14 lutego 2010 Opublikowano 14 lutego 2010 Oficjalne screenshoty pochodzily z pre-aplhy z lispopada, prawda? Po 3 miesiacach pracy wyglada to znacznie lepiej...porownajcie sobie pre-alphe: z aktualnym buildem: Sam model broni jest duzo bardziej szczegolowy....oswietlenie tez juz teraz jest bardzo dobre (na zdjeciu widac jak ladnie pociski z needlera rozswietlaja otoczenie). Bungie zrobilo duzo przez te 3 miesiace..biorac pod uwage jak duzo czasu pozostalo do premiery to nalezy spodziewac sie ze bedzie jescze lepiej Cytuj
orion50 632 Opublikowano 14 lutego 2010 Opublikowano 14 lutego 2010 Może być killer, także graficzny. Ja czekam. Fajnie, że będzie beta. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 14 lutego 2010 Opublikowano 14 lutego 2010 (edytowane) Mi już styka taki poziom graficzny jak teraz pokazali, gra pod tym względem prezentuje się świetnie - kapitalna kolorystyka, efekty świetlne i co dla mnie bardzo ważne mocny AA albo jakiś inny trik maskujący ząbki. Niech jeszcze utrzymają stałe 30 FPS niezależnie od tego co będzie się dziać na ekranie to będę się rozpływał nad grą. Już teraz wiem, że kupię ją pierwszego dnia, nie ma bata, żebym czekał Czytałem na VGC, że podczas gry będziemy także widzieli walczących cywili - faktycznie Bungie chce uderzyć mocniej w ludzką nutę historii. Edytowane 14 lutego 2010 przez donsterydo Cytuj
ursus360 0 Opublikowano 14 lutego 2010 Opublikowano 14 lutego 2010 mnie natomiast ciekawi ile strace bajerów graficznych, jeśli nie posiadam w 360 hdmi Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 15 lutego 2010 Opublikowano 15 lutego 2010 Component obsluguje 720p a sama gra nie obsluguje wyzszej rozdzialki....fakt ze przez hdmi obraz jest bardziej "gladki". Zawsze mozesz podlaczyc X360 kablem VGA i w dashboardzie ustawic rozdzielczosc natywna TV. Tylko nie radze na nim oszczedzac i kupic oryginalny kabel a nie zamiennnik na 15 zeta bo zamiast poprawic jakosc obrazu to bedziesz mial zblurowana papke wyprana z kolorow ^_^ Cytuj
Jordan23Carolina 11 Opublikowano 15 lutego 2010 Opublikowano 15 lutego 2010 Między VGA a HDMI jest znaczna różnica, często nie widać "błyszczących ścian" i tego typu bajerów. Na komponencie są gorsze kolory i odcienie. Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 15 lutego 2010 Opublikowano 15 lutego 2010 To zalezy od jakosci zarowno kabla VGA jaki TV...czasem nawet na oryginalnym kablu os MS mozesz miec niezadowalajacy obraz na ktorym slabiej widac efekty typu bump mapping jak zauwazyl Jordan...jednak to kwestia TV i ustawien kontrastu/kontrastu dynamicznego. Co niektore modele TV (glownie te starsze) po podlaczeniu urzadzen przez VGA nie pozwala na korekcje obrazu. Jesli masz oryginalny kabel i dobry TV to sokojnie mozesz uzyskac zblizony obraz do jakosci HDMI. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 15 lutego 2010 Opublikowano 15 lutego 2010 http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-halo-reach-alpha-analysis-blog-entry 1 Cytuj
ursus360 0 Opublikowano 15 lutego 2010 Opublikowano 15 lutego 2010 Component obsluguje 720p a sama gra nie obsluguje wyzszej rozdzialki....fakt ze przez hdmi obraz jest bardziej "gladki". Zawsze mozesz podlaczyc X360 kablem VGA i w dashboardzie ustawic rozdzielczosc natywna TV. Tylko nie radze na nim oszczedzac i kupic oryginalny kabel a nie zamiennnik na 15 zeta bo zamiast poprawic jakosc obrazu to bedziesz mial zblurowana papke wyprana z kolorow ^_^ jeśli chodzi o tv to mam 40calowom sony bravie. a co do Componentu to jest znim tak ze czasami efekty typu połuski som a czasem wszystko jest troche matowe i za mgłom. nie wiem morze wtedy dany poziom gry sie dogrywa czy cuś. a co do kabla to który producent robi najlepszy. Cytuj
ursus360 0 Opublikowano 15 lutego 2010 Opublikowano 15 lutego 2010 zdięcia spoko, a zwłaszcza to z noktowizorem wymiata. jak tak dopracowany bendzie noktowizor i inne zdolności armora, to niech sie chowa wizjer z odst i section 8. moim zdaniem zdięcie z noktowizorem pokazuje moc zmodyfikowanego śilnika gry. te rozmazania pod wpływem swiatła i ruchu poprostu bomba http://www.bungie.ne...l_1920x1080.jpg http://i45.tinypic.com/v4uloi.gif http://i48.tinypic.com/a1tt1g.jpg http://farm5.static....174a39431_b.jpg http://img9.abload.d...g/halo27sct.gif http://www.bungie.ne...use_concept.jpg http://farm5.static....efecceef2_b.jpg http://i47.tinypic.com/v4xnjp.jpg widok apteczki http://i50.tinypic.com/33jitk8.jp halo vs killzone http://i49.tinypic.com/2eusmqg.png link do filmiku halo reach w wersji pl http://www.gry-onlin...eo.asp?ID=13006 Cytuj
barth 70 Opublikowano 15 lutego 2010 Autor Opublikowano 15 lutego 2010 (edytowane) Nie mam pytań odnośnie modeli i tekstur broni. Widział może ktoś w którym kierunku potoczyła się moja szczęka? Gamespot przeprowadził ciekawy wywiadz Marcusem Letho (główny producent) z Bungie, z którego dowiadujemy się między innymi, że: -w trybie multiplayer nie będzie podziału na klasy postaci; -będzie można grać zarówno Spartanami jak i Elitami; -mapy do multi zostały samodzielnie zbudowane od podstaw, a następnie wplecione w tryb singleplayer; -w becie Reach będziemy mogli przetestować 'kilka' map (nie wiadomo ile, ale na pewno będzie więcej niż jedna ). Fajnie, fajnie, jedynie zastanawia mnie czy poprawią hitboxy na 'dinozaurach' i jak oni wplotą ich w multi? W końcu Elici są teraz trochę więksi od Spartan. Edytowane 15 lutego 2010 przez barth Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 16 lutego 2010 Opublikowano 16 lutego 2010 Hmm...Z każdym nowym newsem jaram się coraz bardziej, gameplayowo zapowiada nam się stare dobre Halo + nowe ciekawe patenty.Bardzo cieszy mnie to, że Bungie nie chce robić żadnej ''rewolucji'' w serii i nie starają się wszystkiego zmienić na siłę, po prostu dodają nowe rzeczy do starego, mistrzowskiego gameplayu.Jak patrzę na gameplay i screeny to jakbym widział Halo1 w połaczeniu z ODST Graficznie też zapowiada się mocarnie, mam jedynie nadzieję, że dopracują trochę cieniowanie, przydałoby się więcej jakiegoś zaawansowanego cieniowania od źródeł światła.Nie o to chodzi, że narzekam, bo panowie z B i tak bardzo mnie zaskoczyli poziomem graficznym w H:R, bo nie spodziewałem się, że po H3 i ODST potrafią jeszcze zrobić ładne Halo.Co prawda średnio im wierzę w ''miliony poligonów i tysiące iskierek'', ale i tak jest nieźle. Cytuj
phunkracy 1 Opublikowano 16 lutego 2010 Opublikowano 16 lutego 2010 Fajnie, fajnie, jedynie zastanawia mnie czy poprawią hitboxy na 'dinozaurach' i jak oni wplotą ich w multi? W końcu Elici są teraz trochę więksi od Spartan. Może po prostu zmniejszyć ich modele w multi do poziomu z poprzednich części serii? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.