Skocz do zawartości

Halo: Reach - To co nie pasuje do pozostalych tematow


barth

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Maiden
Opublikowano (edytowane)

@ Barth: Nie nazwałem Cię prowokatorem. Napisałem, że prowokujesz ludzi do dyskusji. W tym określeniu nie ma nic pejoratywnego!

Edytowane przez Maiden
Opublikowano (edytowane)

Czy mi się zdaje, czy muzyka z Halo: Reach to najlepszy soundtrack z całej serii?

 

No posłuchajcie tylko Lone Wolf albo Uphill_Bothways_remix ! Aż poczułem dreszcz na karku jak sobie wyobraziłem jak tego będzie się słuchało podczas gry :sweat:

 

 

PS: gdyby dodali soundtrack do multiplayera to już w ogóle bym padł :woot:

Edytowane przez phunkracy
Opublikowano

ten nowy "Uphill..." to akurat remix utworku z Halo 3 ODST.

A czy będzie najlepszy to zobaczymy - na pewno tak jak w przypadku ODST będzie inny, nie będzie korzystał z tematów znanych z przygód Master Chief'a.

No i Marty O'Donnell zawsze dawał radę ;)

Opublikowano

Znany poniekąd z Shadowrun'a. Ale dziwnym nie jest, w końcu za multi w HALO REACH odpowiedzialny jest właśnie typ od wspomnianej przed chwilą gry.

 

btw. ten krótki komiks wyjaśnia po co w HALO REACH JetPacki ;)

atomic_teabag.jpg

  • Plusik 2
Opublikowano

Znalazłem to na REACH.ORG.PL:

 

Shacknews puściło w net kilka ciekawych wiadomości o trybie Matchmaking, oto one:

 

-Active Rooster - mały ukłon w kierunku Halo 2. Po odpaleniu Halo Reach naszym oczom od razu ukaże się lista wszystkich przyjaciół grających w tę grę. Podany będzie tryb w jaki grają, aktualny wynik meczu i ile jeszcze zostało czasu do końca gry. Do tego zaznaczone będzie czy można podłączyć się do ich party i kto już w tym party jest. Używanie Guide Buttona na padzie stanie się zbędne. Dalej nie wiadomo czy powróci opcja założenia własnego klanu.

reach1.jpg

 

-Queue-Joining - w Halo 3 czasami ciężko było podłączyć się do party znajomych. Albo on aktualnie grał, albo my wpadaliśmy do jakiejś gry i on musiał czekać na nas. Queue-Joining sprawi, że połączymy się ze znajomymi od razu kiedy będzie to tylko możliwe. Czy oznacza to, że gra może nam przerwać trwającą już grę nadal nie wiadomo.

 

-Veto 2.0 - nowy system doboru trybów gry znacznie ułatwia wybranie tego, na który aktualnie mamy ochotę. Po znalezieniu odpowiedniej liczby graczy Halo Reach przedstawi cztery opcje gier/trybów do wyboru. Wygrywa ten, który dostanie najwięcej głosów. Proste i logiczne. Teraz przynajmniej nie będzie problemu z trafieniem jeszcze gorszego trybu po vecie'

reach2.jpg

 

Arena - było wiele podejrzeń czym może być ów tajemnicza Arena. Okazało się, że będzie to zbiór specjalnych playlist (Slayer i Team Slayer) dla tak zwanych Hardcore'owców. Nie uświadczycie tutaj żadnych trybów Zombies, Rocket Race czy

Grifball, czeka was za to ostra, skillowa młócka. Do tego zlikwidowano podział na playlisty Ranked i Social, zamiast tego wprowadzono właśnie Arenę. Będzie ona co miesiąc zbierać od nowa dane o graczach i wystawiać im jedną z pięciu ocen (Steel, Bronze, Silver, Gold, Onyx). Aby zakwalifikować się na którąś z ocen trzeba wypełnić kilka wytycznych (między innymi zagrać odpowiednią liczbę gier w ciągu dnia). Co ciekawe wygrywanie nie jest tak ważne jak zachowanie odpowiedniego ratio i zdobycie dużej ilości asyst (teamplay ma być bardzo nagradzany).

 

Połączone Ranked i Social - tak jak było wspomniane Arena przejmuje większość gier dla kompetetywnych graczy, więc nie potrzeba więcej podobnych podziałów. System będzie też lepiej dobierał party - jeśli wejdziemy do gry grupką trzech osób to gra postara się wystawić przeciw nam podobne party, o podobnym poziomie 'skilla' (tu też będą pewnego rodzaju skill-pointy). To samo w przypadku liczebniejszej grupy ludzi. Jeśli nie będzie się dało inaczej tego rozwiązać to dopiero wtedy party zostanie podzielone.

 

Streamlined Party-Up - w Halo 3 po grze trzeba było wcisnąć klawisz by zostać w party z przypadkowymi ludźmi, na których się trafiło. W Reach system określi pod koniec potyczki czy była ona wyrównana i jeśli stwierdzi, że tak było odpali automatycznie wszystkim 'party-up' (trzeba będzie wcisnąć klawisz by wyjść z tego przypadkowo dobranego party). Ma to zapewnić szybszy dobór następnej gry i możliwość łatwego rewanżu.

reach3.jpg

 

Nowe Opcje Połączenia 'Social Settings' - w trybach Social do standardowego doboru gry poprzez opcje 'Good Connection', czy 'Language' dojdzie jeszcze kilka alternatyw. Teraz będzie można wybierać następujące opcje, które umilą nam grę i kontakt z innymi graczami:

* Teamwork - Team Player vs. Lone Wolf

* Motivation - Winning vs. Having Fun

* Chattiness - Chatty vs. Quiet

* Tone - Polite vs. Rowdy

Czyli możliwe, że będzie można zmniejszyć częstotliwość trafiania na amerykańskich nastolatków wypiskujących z siebie co chwila jakieś hasła o matce.

reach4.jpg

 

I na koniec wśród nowych screenshotów znalazł się mały bonus. Na jednym z nich widać ów Veto 2.0 i wśród map widać nową - Sword Base. Tak patrząc na sam obrazem mam cichą nadzieję na 'duchowego następcę' Prisonera z Halo:CE.

 

 

U_SC_AI.1707 // DURANDAL

Opublikowano

Matchmaking wreszcie bedzie intuicyjny, fajnie ze duzo rzeczy uproszczono i ma byc bardziej userfriendly.

Opublikowano

 

I na koniec wśród nowych screenshotów znalazł się mały bonus. Na jednym z nich widać ów Veto 2.0 i wśród map widać nową - Sword Base. Tak patrząc na sam obrazem mam cichą nadzieję na 'duchowego następcę' Prisonera z Halo:CE.

 

 

Przecież tę mapkę widać na trailerku multi, widać jak koleś wchodzi na ''trampolinę'' i skacze do góry strzelając do gościa z DMRki.

Opublikowano

To może dlatego ten cały Durandal nazywa tą mapę 'duchowym następcą'.

 

Apropo Durandala, REACH.ORG.PL zaserwowało nowego newsa, tym razem rozwinęło temat trybu ARENA

 

Shacknews.com ponownie jako pierwsze podaje garść informacji prosto od źródła ? Bungie. Tym razem poznamy parę faktów na temat wspomnianej wcześniej Areny.

 

Arena ma być rankowanym zestawem playlist skierowanych do bardziej hardcore?owych, czy też kompetetywnych graczy. Będzie się składała jedynie z trybu Slayer. Jest to ciekawe podejście do tematu, gdyż tak naprawdę w trybach typo Objective najbardziej daje się we znaki zgranie drużyny, lub jego brak. Ponadto nie będziemy już nagradzani na podstawie tego, kto pierwszy zdobył docelową ilość fragów; tym razem będzie się liczył stosunek zlikwidowanych przeciwników do naszych własnych śmierci na polu bitwy(k/d ratio, oraz asysty ? pomoc członkom drużyny przy ostrzeliwaniu wspólnego celu.

 

Jedna z map, które zobaczymy w publicznej wersji Beta

Reach-Powerhouse_concept.jpg

 

Arena będzie się składała z jednomiesięcznych sezonów, w których możemy zarówno awansować, jak i spaść do niższych klas (Onyx, Gold, Silver, Bronze i Steel). Żeby system mógł odnaleźć nasze miejsce w rankingu, będziemy musieli rozegrać w ciągu sezonu co najmniej kilka meczów w ciągu jednego dnia, parę razy w ciągu miesiąca. Wygląda na to, że nie jest to niemożliwe do zrealizowania nawet dla graczy ?niedzielnych?.

 

Sniper Rifle

Reach1.jpg

 

Z logicznego punktu widzenia, wprowadzone zmiany mają zarówno swoje wady, jak i zalety. Dotąd zwycięstwo drużyny jako wspólny cel motywowało graczy do pomagania sobie nawzajem, teraz na myśl przychodzą gry typu Call of Duty, gdzie tryby drużynowe przypominały Team FFA ? oprócz nabicia jak największej liczby fragów nie liczy się tam nic. Jednak Bungie nie jest pierwszym lepszym studiem i prawdopodobnie wybrnie z tego w pięknym stylu. Przecież Beta jest po to, żeby sprawdzić, czy nowe rozwiązania działają tak, jak by tego chcieli i gracze, i twórcy.

 

cR1-300x168.jpg

 

Dodatkowo wiele kontrowersji na oficjalnych forach Bungie wzbudził mały symbol w rogu ekranu ? cR, będący symbolem kredytów, zunifikowanej waluty UNSC. Gracze panikują na temat kupowania broni i umiejętności (Armor Ability), jednak przykładając do tego trochę rozumu można wywnioskować, że Bungie nie może porzucić tego, co przyniosło ich sztandarowemu tytułowi tak wielką popularność na przestrzeni ostatniej dekady ? balansu, równowagi. Najprawdopodobniej kredyty będziemy mogli spożytkować na rzeczy nie wpływające na gameplay ? części zbroi, schematy kolorystyczne itp. Póki co są to spekulacje, z pewnością więcej wyjaśni się jeszcze przed Betą.

 

Przekonamy się 3 Maja.

 

 

U_SC_AI.4371 // JOYEUSE

Opublikowano

Z tego co kapuje to działa to na zasadzie rankingów w ligach sportowych. Raz na miesiąc statystyki są zapisywane w archiwum i resetowane (przy czym zostaje nam ranga z poprzedniego miesiąca) i w ciągu takiego miesiąca-sezonu można podbić lub stracić rangę (albo nawet kilka). Zobaczymy jak to będzie działać w praniu

Opublikowano (edytowane)

zaczyna się trzeciego maja i potrwa do kiedy potrwa (najprawdopodobniej 2 do 4 tygodni)

 

btw. jeśli interesuje was temat Areny i ogółem kilka nowych informacji odnośnie Reach to zajrzyjcie na stronę znajomych - reach.org.pl

Edytowane przez barth
Opublikowano

Żeby dodać nowe elementy do swojej zbroi (naramienniki, Hełmy itp.) będzie trzeba płacić punktami.Bez obaw, nie MP a punktami zdobywanymi przez odblokowywanie challengy (np.zabij 30 osób podczas jednego meczu, zdobądź 20 asyst)i na dodatek codziennie mogą pojawiać się nowe...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...