Skocz do zawartości

Halo: Reach - To co nie pasuje do pozostalych tematow


barth

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładny opis nowy funkcji w Halo Reach (via REACH.ORG.PL)

 

//_main()

 

//_Poprzez <<G4TV>> ogłoszone zostały nowe funkcje, które będą dostępne w [Halo Reach]. // ;

 

//_Pierwsza z nich to [Player Investment]. // ;

 

//_Biorąc przykład z podobnych gier FPS wprowadzono do rozgrywki pewne elementy gatunku RPG. Za pewne rzeczy, które gracz zrobi podczas gry (headshot, multikill, itp.) przyznawana będzie nagroda w postaci punktów zwanych kredytami (w skrócie cR), będących czymś w rodzaju waluty. Punkty te będzie można wymienić na kolejne kawałki zbroi dla postaci kierowanej przez gracza. Ma to pozwolić każdemu z graczy stworzyć swojego unikalnego Spartana. // ;

 

//_Poszczególne kawałki zbroi nie zmieniają właściwości/umiejętności postaci, są jedynie ozdobnikiem wizualnym. // ;

 

//_<<Bungie>> nie chce dyskryminować graczy, którzy są słabsi, bądź preferują inny typ rozgrywki (np. używanie pojazdów), w związku z tym kredyty przyznawane będą też za wyczyny wymagające mniej umiejętności (np. za medal [Wheelman]). Oczywiście w takim przypadku nagroda będzie zdecydowanie mniejsza. // ;

 

//_Kolejną nowością jest wprowadzenie wyzwań ? [Challenges] ? znanych już graczom z innych gier. Pojawią się ich dwa typy: dzienne i tygodniowe. Za wypełnienie ich gracz nagradzany będzie sporą ilością kredytów (im trudniejszy [Challenge], tym więcej kredytów). Wyzwania będą wymagały od gracza zarówno umiejętności (np. zabicie określonej liczby przeciwników w jednej grze, uzyskanie odpowiedniej ilości asyst bądź headshotów), jak i będą dawały szanse na chwile relaksu (np. rozjechanie określonej ilości przeciwników pojazdem). // ;

 

//_Kredyty będą też służyły jako nowy wyznacznik poziomu [Military Rank], będącego czymś w stylu poziomów znanych z Halo 3, z tym, że tym razem nie będzie on powiązany z umiejętnościami gracza (system Trueskill działa teraz w tle, w sposób niewidoczny dla gracza określając skill-level). Jedynym jego celem będzie ograniczanie dostępu do kolejnych kawałków zbroi. // ;

 

//_Ostatnią podaną nowością są tzw. [Commendations]. Od teraz zaglądając w [service Record] danego gracza będzie można z łatwością stwierdzić jaki typ rozgrywki preferuje. System na podstawie stylu gry stwierdzać będzie, że ktoś preferuje np. strzelanie ze [sniper Rifle], bądź siadanie na działku [Warthoga] i umieści stosowne oznaczenie ? [Commendation] ? w opisie gracza. Ma to pomóc zarówno przyjaciołom, jak i wrogom w określeniu czego można się spodziewać po danym graczu. // ;

 

//_page_end. // ;

 

i mała galeria nowych wariantów zbroi i dodatków do nich do znalezienia TUTAJ

Edytowane przez barth
Odnośnik do komentarza

Mam nadzieję, bo jakby tego zabrakło to Halo dużo by straciło.Oby też nie było tak, że ''generała'' będzie mógł zrobić każdy, wystarczy żeby dużo grał i ranga ''sama'' wskoczy po zdobyciu iluś tam tysięcy/milionów punktów.

 

Z motywem sezonów to zgodzę się, że jest ok, nie pasuje mi jedynie to, że będzie się liczyła ilość rozegranych meczy, chłopaki z Bungie mogli się w tym ograniczyć do zdobywania asyst, killi, medali itd.Ilość rozegranych meczy nie powinna mieć wpływu, bo nie każdy będzie w stanie rozegrać np. 15 meczy dziennie, z powodu obowiązków lub czegoś innego, a sytuacja kiedy jakiś noobek gra całe dnie,więcej ginie niż zabija i nie interesuje go wspieranie teamu, a jest wyżej w rankingu od osoby, która jest non stop ''na plusie'', gra drużynowo itp, ale dużo mniej gra jest moim zdaniem nieporozumieniem.

Odnośnik do komentarza

Na razie w założeniach jest tak, że w ciągu miesiąca będzie trzeba zagrać przez 5 dni po 3 mecze. Nie ważne w jakie dni je rozegrasz, ważne żeby rozegrać w ciągu miesiąca (średnio 30 dni) pograć przez 5 dni. Nie powinno to być problemem.

Ilość meczy nie ma znaczenia, po prostu z tych wszystkich gier liczy się ileśtam (dokładnie nie pamiętam ile) najlepszych gier. Więc noobek nawet jeśli rozegra 200 meczy, a Ty 30 to i tak nie będzie miał szans Cię przebić (no chyba, że nieźle mu się kilka z tych gier przyfarci, ale trzeba pamiętać, że liczą się statsy, a nie to czy wygrał, czy przegrał).

 

Tak btw. na REACH.ORG.PL znowu pojawiło się coś nowego ;)

Odnośnik do komentarza

No spoko, oby to było dobrze zrobione, a jednak mam kolejną obawę - skoro teraz statsy będą najważniejsze, a wygrane/przegrane mecze nie będą miały znaczenia to hamburgerki będą robić wszystko żeby tylko nie ginąć (Mam nadzieje, że Halo pozostanie grą, w której kampienie nie daje nic, a wręcz przeciwnie) i nabijać statsy, nie przejmując się losami meczu.

Pożyjemy zobaczymy, mam nadzieję, że B wiedzą co robią.

Odnośnik do komentarza

Źle się wyraziłem. Nie tyle nie będą miały znaczenia, co w trybie Arena będą miały mniejsze znaczenie niż uzyskane ratio. Ale dalej wygrana da Ci więcej 'punktów' niż przegrana.

Po prostu teraz w przeciwieństwie do Halo 3 jeśli byłeś dobry, ale przegrałeś, a masz lepsze ratio niż najgorsza osoba z wygrywającej drużyny to dostaniesz trochę więcej 'punktów' niż on/ona.

Odnośnik do komentarza

Nie wiem jeszcze dokładnie jak oni to widzą, ale Bungie chwaliło się, że znalazło sposób na to, aby teamplay był najważniejszy. Może asysty będą wysoko punktowane?

No i jakby nie patrzeć to żeby złapać dobre ratio trzeba też sporo slayować. W Halo nigdy nie dało się tak campować jak w CoDzie, więc to też ma jakieś znaczenie.

Odnośnik do komentarza

1. The FOV is 78 degrees in Reach, Halo 3 was about 60 degrees.

2. At the basic level, you move slower than the Chief (not including Sprint).

3. Jump heights are "a little more realistic." It's a little more grounded.

4. Lunge range is shorter than it was in Halo 3, but it's not really noticeable.

5. It takes two melees to kill a player: one to take down the shields, the other to kill.

6. You are not invulnerable when carrying out an assassination animation - you can still be killed.

7. Five headshots to kill someone with the DMR, five headshots to kill someone with the magnum. Differences between the guns are mainly rate of fire, accuracy, and range. The DMR fires more slowly but it can reach you from farther away. The range of the magnum "plays right outside ideally AR range": magnum a very skilled user can take down a guy with an AR.

8. Frags are more dangerous in Reach, they're more scattered on the map. Less grenade spam than in Halo 3. Larger blast radius.

9. As others have mentioned, you can shoot grenades and have them explode.

10. The grenade arc in Reach is different from Halo 3. It's not that much of a difference, but "you're going to have to relearn some stuff." If you're sprinting and you throw a grenade, you'll throw it farther.

11. Secondary fire on the grenade launcher

12. You "gotta be trying to hurt yourself" to receive fall damage in Reach. The stun is back if you hit the ground hard.

13. For health and shields, it'll take a longer time than in Halo 3 for them to recharge. Health also recharges, but it recharges "at thresholds." If you're about to die, your health is going to regenerate so that a single scratch is not going to kill you, but you'll still have to go out and search for health packs.

14. Health and shields on Elites and Spartans are different. Elites are larger, so they have more health and more shields. The time it takes to kill an Elite with the AR on the open battlefield is very close to that of a Spartan. It takes 6 DMR headshots to kill an Elite.

15. The beta will only feature on Spartan Spartan whereas the final product may feature on Elite Elite as well.

16. Player encounters in REACH will be longer than it was in Halo 3.

17. Almost everything that is coming back from Halo 3 has been tweaked in some way.

18. There have been changes made to the sword combat.

19. In regards to sandbox changes, there is no "uber weapon." There is no particular load-out that dominates all the rest.

20. As I suspected, there are no Spikers or SMGs in Reach.

21. Aim Assist is on a "for weapon setting."

22. Sniper is "even more of a weapon for adults."

Odnośnik do komentarza

Zawsze można grać na Split-Screen'ie, tam jest 120 stopni ;)

 

REACH.ORG.PL przygotowało swój opis nowych wiadomości:

 

//_main()

 

//_>>Bungie<< udostępniło na swojej stronie najnowszy [Podcast] ? jeden z trzech w tym miesiącu ? w któym [(Competetive) Multiplayer Designer] Chris Carney i [sandbox Lead] Sage Merrill opowiadają o swojej pracy i o tym co zrobili by usprawnić rozgrywkę w [Halo Reach]. // ;

 

//_[Podcast] można odsłuchać i pobrać (r-click + Zapisz jako?) poniżej. /

 

>>Bungie Podcast 29-03-2010<<

 

//_Dla tych, którym nie chce się przesłuchiwać ponad godzinnej audycji przygotowaliśmy spis najważniejszych informacji w niej zawartych:

 

- [FOV] (pole widzenia) zostało zwiększone w stosunku do [Halo 3] z około 60 stopni do 78 stopni;

- Postaci poruszają się trochę wolniej niż w poprzednich częściach [Halo], ale nie jest to specjalnie zauważalne;

- Skoki są trochę bardziej realistyczne, postaci nie są już takie ?lotne?;

- [Lunge](wyskok w kierunku przeciwnika przy melee) jest mniejszy, ale także jest to prawie niezauważalne;

- Aby zabić przeciwnika potrzebne są dwa melee ? jedno ściąga tarczę, drugie zabija;

- W przeciwieństwie do [Halo 3] nie da się zabić na jedno melee, jeśli przeciwnik ma pełną tarczę (chyba, że uderzeniem w plecy);

- W trakcie animacji [Assassination] (zabijania poprzez wbicie noża w plecy) gracz dalej może zginąć. >>Bungie<< planuje przyznawać specjalne nagrody (medale) za takie zabójstwo;

- [DMR] zabija na 5 strzałów (cztery w ciało i jeden headshot), [Magnum] też, różnica między tym dwoma broniami polega na prędkości strzelania ([DMR] jest wolniejsze) i zasięgu ([Magnum] ma mniejszy zasięg);

- [Frags Grenade] są dużo groźniejsze i jest ich mniej na mapach, co oznacza mniejsze spamowanie nimi niż w [Halo 2] i [Halo 3]. Posiadają większy zasięg niż w poprzednich częściach, z tym, że im dalej gracz będzie od epicentrum wybuchu tym mniejsze obrażenia dostanie;

- Jeśli gracz strzeli w granat spowoduje to jego wybuch, ale w trybie [Multiplayer] nie będzie znanych z trybu [singleplayer] ?reakcji łańcuchowych?;

- Łuk lotu granatów jest trochę inny niż w [Halo 3], co prawda nieznacznie, ale Sage Merrill twierdzi, że gracze będą musieli nauczyć się od nowa tej umiejętności;

- [sprint], skakanie i ogółem ruch postaci będzie wpływał na tor i odległość lotu granatów;

- [Grenade Launcher] posiada coś w stylu drugiego trybu strzału. Normalnie strzela granatami takimi jak te ręczne, z tym że lecą one dalej i eksplodują w kontakcie z postacią/pojazdem. ?Drugi tryb? może zostać odpalony poprzez przytrzymanie spustu. ?Gotuje? to granat, który gracz może potem ręcznie wysadzić, z tym że wybucha on [EMP] (jak naładowany [Plasma Pistol];

- Powrócił [Fall Damage]. Co prawda nie jest on taki silny jak w [Halo: Combat Evolved], bo gracz naprawdę się postarać, żeby zrobić sobie krzywdę, ale po upadku z dużej wysokości pojawia się około sekundowy [stun];

- Tarcze i [Health] ładują się dłużej niż w [Halo 3]. [Health] też się ładuje, ale tylko do pewnego stopnia ? tak, aby gracz nie zginął od byle uderzenia (np. od [Fall Damage]). Potem trzeba już szukać apteczki;

- Tarcze i [Health] są inne u [Eliteów] i [spartan]. Model [Elite] jest większy, więc łatwiej jest go trafić niż model [spartan]. Przez to może on znieść trochę więcej trafień. W ogólnym rozrachunku czas zabicia obu jest prawie identyczny;

- W beta testach będą tylko pojedynki [spartan] ze [spartanami]. W pełnej wersji [Halo Reach] będzie można walczyć też [Eliteami] przeciw [Eliteom], bądź nawet [spartanami] przeciw [Eliteom];

- Pojedynki między graczami będą trwały dłużej niż w [Halo 3], [Halo Reach] to nie gra typu ?one-shot-one-kill?;

- Prawie wszystko co powraca z [Halo 3] zostało w jakimś stopniu poprawione;

- Walka na miecze zmieniła się dość znacznie;

- Nie ma jednej broni, która jest dobra do wszystkiego. Trzeba będzie szukać odpowiedniego arsenału do odpowiedniej sytuacji;

- [Dual Wield] jeszcze się nie pojawił w [Halo Reach];

- [Auto-aim] jest zależny od broni;

- [sniper Rifle] celuje się jeszcze trudniej niż w [Halo 3]. // ;

 

//_page_end. // ;

 

Ja z radości i chęci oddania hołdu Sage'owi Merrill'owi postanowiłem, że do premiery HALO REACH nie golę brody i zapuszczam sobie taką samą jak gość, który jak na razie podejmuje same dobre decyzje odnośnie multi w REACH ;)

sage.png

Odnośnik do komentarza

Trochę nowości wyszło, więc zajrzyjcie na REACH.ORG.PL i poczytajcie o tym, że HALO REACH ma coś w stylu systemu klas, o postępach w trybie singleplayer i o tym, że w HALO 2 można grać jeszcze tylko przez 2 tygodnie.

 

Swoją drogą to chłopaki odwalają dobrą robotę. Że też im się chce robić coś takiego w naszym kraju.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...