Madej 0 Opublikowano 2 kwietnia 2010 Opublikowano 2 kwietnia 2010 Będzie mi barkować Master Chifa Już się nie mogę doczekać. Cytuj
barth 70 Opublikowano 2 kwietnia 2010 Autor Opublikowano 2 kwietnia 2010 Sam się zdziwiłem, że coś takiego powstało. Kto jest za to odpowiedzialny? Niejaki Durandal i niejaki Joyeuse. Kto to jest dokładnie nie wiem, poprosili mnie o wsparcie w projekcie promującym HALO, więc pomagam btw. w HALO REACH zagra max 16 graczy na raz - no i luz Cytuj
MaZZeo 14 246 Opublikowano 4 kwietnia 2010 Opublikowano 4 kwietnia 2010 http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&cid=25376 Cytuj
Gość Soul Opublikowano 8 kwietnia 2010 Opublikowano 8 kwietnia 2010 (edytowane) Na takich mapach przyjdzie nam grać w becie. ewolucja z alphy do bety Edytowane 14 kwietnia 2010 przez Soul Cytuj
YETI 11 046 Opublikowano 17 kwietnia 2010 Opublikowano 17 kwietnia 2010 Na GT nowy materiał z REACH. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 17 kwietnia 2010 Opublikowano 17 kwietnia 2010 Czyli nowe materiały z kampanii dopiero po becie. Będzie trzeba poczekać :-) Cytuj
MaZZeo 14 246 Opublikowano 17 kwietnia 2010 Opublikowano 17 kwietnia 2010 Jestem zadowolony z tych zmian, zaraz mnie zjedzą pewnie pro, ale wolę wybieranie klas/broni na starcie niż bieganie i szukanie co to lepszych pukawek jak w stylu Quake'a. Zauważyłem też że auto-aima nie ma takiego perfidnego jak to momentami bywa w Halo 3, ale to może mi się wydawać, filmik jest dość dynamiczny. Ogólnie jestem podjarany. Cytuj
Flaha 25 Opublikowano 17 kwietnia 2010 Opublikowano 17 kwietnia 2010 Jestem zadowolony z tych zmian, zaraz mnie zjedzą pewnie pro, ale wolę wybieranie klas/broni na starcie niż bieganie i szukanie co to lepszych pukawek jak w stylu Quake'a. Chyba przespałem kilka ostatnich newsów albo wprowadzasz mnie w błąd, będzie coś takiego jak wybieranie klas i respawnowanie się z przypisaną do klasy bronią? Cytuj
B0dz1o 3 Opublikowano 17 kwietnia 2010 Opublikowano 17 kwietnia 2010 Klasa jest równoważna tylko i wyłącznie zestawowi broni, z jakimi się pojawisz, poza tym, nie będzie między nimi żadnych różnic Cytuj
Flaha 25 Opublikowano 17 kwietnia 2010 Opublikowano 17 kwietnia 2010 Widziałem wlasnie filmik, no w sumie ciekawe rozwiązanie, ale i tak jak będzie granie MLG to pewnie tryb będzie zmieniony i nawet jakby zostawili wybór broni to 90% ludzi będzie brało ten odpowiednik BR'a, a bronie zostaną dorzucone na mapę pewnie. Dobrze, żę bungie daje taką możliwość customizacji. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 17 kwietnia 2010 Opublikowano 17 kwietnia 2010 Z tymi klasami chodzi tylko o to, że by noobiki mogły sobie postrzelać ze wszystkiego i że by nikt Cie nie zabijał bo przed chwilą podniosłeś snajperkę, a przecież to on chciał zrobić. Co do nowych materiałów, wygląda to obiecująco, szybko płynnie dynamicznie, fajne animacje melee i odznaki brudne jak cholera Jestem nakręcony pozytywnie, mam jeszcze mało pytanko, czy nie miało być tak, że w becie będziemy mogli sprawdzić sobie jakiś poziom z SP? Cytuj
Gość Soul Opublikowano 17 kwietnia 2010 Opublikowano 17 kwietnia 2010 A gdzieś była taka plota, że ma to być największa beta ever i przyjdzie nam sprawdzić też SP Cytuj
B0dz1o 3 Opublikowano 17 kwietnia 2010 Opublikowano 17 kwietnia 2010 (edytowane) Największa - chodziło o największą liczbę uczestników, a nie contentu, bo z betą pierwszego lepszego mmo nie mogliby się równać Edit:Wiadomo już, jakie tryby będą dostępne w becie: Slayer, CTF, KotH i nowe: Headhunter, Stockpile, Generator Defense i Invasion Źródło Edytowane 18 kwietnia 2010 przez B0dz1o Cytuj
barth 70 Opublikowano 18 kwietnia 2010 Autor Opublikowano 18 kwietnia 2010 Pomieszaliście trochę. Nie będzie każdej broni na starcie, po prostu każdy tryb będzie miał przygotowane kilka wariantów startowych z podstawowymi broniami (tzw. Loadouts) i jakimiś Armor Abilities, np: 1.AR+Mag+Jetpack 2.DMR+Mag+Sprint 3.Grenade Launcher+Mag+Camo 4.Shotgun+Mag+Armor Lock itp. Na mapie dalej leżą inne bronie. Nie będzie możliwości startu z Rocketem, albo Snajpą od razu (chyba, że w specjalnych trybach). W customach będzie można ustawić swoje Loadout'y, albo nawet je wyłączyć i zrobić tylko jeden zestaw startowy. Za każdym razem kiedy się umrze można wybrać inny Loadout. Cytuj
Goldi69-PL- 0 Opublikowano 18 kwietnia 2010 Opublikowano 18 kwietnia 2010 czyli niewidzialny sobie nie polata ani nie pobiega.... czy to nie jest rasistowskie? Cytuj
barth 70 Opublikowano 19 kwietnia 2010 Autor Opublikowano 19 kwietnia 2010 No nie no albo latasz, albo biegasz, albo znikasz. Inaczej ni-dy-rydy. Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 21 kwietnia 2010 Opublikowano 21 kwietnia 2010 (edytowane) Jeszcze tylko dwa tygodnie do testów...a może AŻ dwa tygodnie żeby nie było offtopa: http://www.gametrail...ep=89&ch=1&sd=0 20 minutowy gameplay z wywiadem. Edytowane 21 kwietnia 2010 przez 44bronx Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 21 kwietnia 2010 Opublikowano 21 kwietnia 2010 mam nadzieję, że ustawienie ''bumper jumper'' będzie w reachu... Cytuj
Gość Soul Opublikowano 22 kwietnia 2010 Opublikowano 22 kwietnia 2010 Nowy Vidoc http://www.vgarabia.com/2010/04/22/halo-reach-multiplayer-vidoc-released/ Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 22 kwietnia 2010 Opublikowano 22 kwietnia 2010 (edytowane) Prezentujemy wszystkie 3 wersje Halo: Reach jakie będą w sprzedaży http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&cid=25773 A co do nowego filmu to nie wiem, muszę nerkę sprzedać i kupić 40" TV wtedy bym miał szansę coś trafić, a tak na 22" to nawet nie mam co odpalać multi Edytowane 22 kwietnia 2010 przez donsterydo Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 22 kwietnia 2010 Opublikowano 22 kwietnia 2010 (edytowane) Ostatnia gra w uniwersum Halo. Bungie przełamuje bariery, wyjmuje bezpieczniki. Się przygotujcie! http://www.ppe.pl/news-736-Natal_nie_nadaje_sie_do_Halo_Reach.html Edytowane 22 kwietnia 2010 przez Gooral Cytuj
Gość bigdaddy Opublikowano 22 kwietnia 2010 Opublikowano 22 kwietnia 2010 uuu ciekawe kogo MS da robienia kolejnych Halo. Wypuszczenie Bungie to strzał w stopę. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 22 kwietnia 2010 Opublikowano 22 kwietnia 2010 Właśnie nie. MS bardzo dobrze zrobił. Gdyby nie było woli ze strony studia to MS by tego nie zrobił. Lepiej rozstać się w dobrych stosunkach i mieć przychylne sobie studio zewnętrzne niż je na siłę trzymać, bo co wtedy by się stało, kontrakty by się pokończyły i ludzie by uciekli ze studia sami. Poza tym Bungie jako studio nie posiada żadnych znaczących IP. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.