Skocz do zawartości

Halo: Reach - To co nie pasuje do pozostalych tematow


barth

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Lepiej rozstać się w dobrych stosunkach i mieć przychylne sobie studio zewnętrzne niż je na siłę trzymać, bo co wtedy by się stało, kontrakty by się pokończyły i ludzie by uciekli ze studia sami.

 

Btw. wybitny przykład, jak nie należy postępować w tym biznesie dało ostatnio Acti :whistling: Ale tekstu o konieczności posiadania 40" to nie rozumiem <_<

Gość donsterydo
Opublikowano (edytowane)

Im większy ekran tym łatwiej się gra, wszystko jest większe, szybciej zauważasz ruch no i w większego przeciwnika łatwiej wycelować :) Jak grałem w hordę na 32" TV a nie na moim monitorze to wyniki za każdym razem miałem o 50% lepsze :) Szczególnie istotne jak się jest nogą w multi :D

 

To tak samo jak zbieraliśmy się u jednego kumpla i lan robiliśmy z Quake 3 Arena, grałem na 15" to byłem ostatni, przesiadałem się na 19" to 90% meczy wygrywałem :)

Edytowane przez donsterydo
Opublikowano

Nie wiem jak wy, ale ten vidoc źle mnie nastawia do multi. Mam podobne przeczucie jak przed modern warfare 2, że ta gra po dłuższym czasie będzie przez te wszystkie bajery niegrywalna.

Opublikowano

Nadzieja w tym, że armor abilities będzie można wyłączyć, chyba, że inne "bajery" miałeś na myśli.

 

Im większy ekran tym łatwiej się gra, wszystko jest większe, szybciej zauważasz ruch no i w większego przeciwnika łatwiej wycelować :) Jak grałem w hordę na 32" TV a nie na moim monitorze to wyniki za każdym razem miałem o 50% lepsze :) Szczególnie istotne jak się jest nogą w multi :D

 

To tak samo jak zbieraliśmy się u jednego kumpla i lan robiliśmy z Quake 3 Arena, grałem na 15" to byłem ostatni, przesiadałem się na 19" to 90% meczy wygrywałem :)

 

Jeśli chodzi o strzelaniny w multi to wydaje mi się, że im mniejszy ekran, tym lepiej się gra bo wszystko łatwiej ogarnąć, ja gram na monitorze 22'' i jeśli chodzi o granie w H3 i inne fps/tpp to nie zamieniłbym go na większy.Co innego jeśli chodzi o granie w singlu w np. takie GTA4 - wtedy im większy ekran tym dla mnie lepiej.

Opublikowano

Nie wiem jak wy, ale ten vidoc źle mnie nastawia do multi. Mam podobne przeczucie jak przed modern warfare 2, że ta gra po dłuższym czasie będzie przez te wszystkie bajery niegrywalna.

 

Cały bajer tkwi w tym, że w customach te bajery będzie można wyłączyć :D

Opublikowano

Po obejrzeniu ostatniego trailera wszystko jasne... na pewno tej gry szybko nie kupie bo będzie to dla mnie wielki nie wypał 2010. Za dużo napakowali tam nie potrzebnego syfu co w ogóle nie pasuje do serii HALO.

 

 

 

 

 

Opublikowano

Nie rozumiem tylko co za wielka różnica między armor abilities od tych gadżetów zbieranych na planszy?

 

A fikołki elite'a czy bieg Spartana to jakaś odmiana, a nie zrobienie gry bardziej noob friendly. Gdyby multi było bez zmian od Halo 3 to by też ludzie narzekali. Nie ma co narzekać i porównywać do MW2, na szczęście Bungie nie wrzuca killstreaków :D

Opublikowano

Po obejrzeniu ostatniego trailera wszystko jasne... na pewno tej gry szybko nie kupie bo będzie to dla mnie wielki nie wypał 2010. Za dużo napakowali tam nie potrzebnego syfu co w ogóle nie pasuje do serii HALO.

 

Łał... i stwierdziłeś to po trailerze, bez grania? Łał.

 

@MaZZeo

Armor Abilities to ewolucja Equipementów z HALO3. O ile Equipa można było podnieść i wyrzucić tylko raz, to AA wybiera się ma początku gry (bądź prze respawnie), nie da się go zmienić w trakcie rozgrywki (czyt. podnieść innego), ale za to ładuje się i można go używać wielokrotnie.

Opublikowano

Wygląda i rusza się kapitalnie, na pewno najładniejsze Halo ever, jeszcze te animacje melee i przeładowań cudeńko :) Podoba mi się, że shotgun zabija tak jak powinien to zawsze robić, a granat jest na tyle potężny, że nie trzeba poprawiać drugim, dawać betę.

Opublikowano (edytowane)

Prawie 13 minut gameplayu

http://www.gamesradar.com/f/you-will-never-be-this-good-at-halo-reach-video/a-20100423104024491009

 

Kilka nowym filmików na GT

http://www.gametrailers.com/game/halo-reach/11394

 

Rusza się to wszystko wybornie i już nie mogę się doczekać 3 maja. Mam tylko obawy co do niektórych nowych zabawek, wydaje mi się, że są zbyt mocne. Obok DMR najpopularniejszą bronią będzie Neelde Rifle. Nie podoba mi się nowa wersja snajperki, Focus Rifle. Ogólnie cała reszta wygląda tak, jak powinien wyglądać idealny multiplayer, czyli KILKA celnych strzałów i frag, a nie krótka seria jak w pewnej mega popularnym fpsie ;).

 

PS. Czy tylko mi się wydaje, czy zielone znów się samo naprowadza?

3 filmik 2:02

http://www.joystiq.com/2010/04/26/halo-reach-pre-beta-video-walkthroughs-gameplay-footage/

Edytowane przez YETI
Opublikowano

Ehh przez tego Reach'a mam teraz dylemat - już miałem przestać płacić za Gold'a (w praktycznie wszystkie fajne gry sieciowe poza Halo właśnie mogę grać za darmo na PSN), ale ten Reach zapowiada się na serio dobrze, a ani BC2 ani MW2 nie siadły mi aż tak bardzo jak się spodziewałem :(

Opublikowano

A mi, póki co, power upy nie wydają się być przegięte, każdy z nich ma słabe strony, co widać na filmikach które pojawiły się w necie. Zobaczymy jak będzie to wyglądać gdy sam w to zagram :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...