44bronx 459 Opublikowano 28 kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 kwietnia 2010 A mi, póki co, power upy nie wydają się być przegięte, każdy z nich ma słabe strony, co widać na filmikach które pojawiły się w necie. Zobaczymy jak będzie to wyglądać gdy sam w to zagram Dokładnie.Przed obczajeniem tych dłuższych gameplayów, nie byłem przekonany czy te AA nie zepsują zabawy fanom poprzednich części Halo, ale z tego co widzę jest całkiem nieźle, tak jak Soul napisał każde AA ma swoje dobre i słabe strony (np. gdy włączymy niewidzialność wrogowie nas nie widzą, ale robimy się praktycznie głusi), Elite z tymi unikami wygląda niesamowicie, bardzo dynamicznie.Grafa też jest poprawiona znacznie względem H3 i wszystkim, którzy dalej twierdzą, że Reach jest podoby technicznie do 3 proponuję wizytę u dobrego okulisty lub oczajenie tych nowych gameplayów w HD.Ja już się nie moge doczekać.Jedyne do czego mam malutkie obawy to brak BRki ale nowy MAgnum i DMR powinny załatwić sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza
Wasyl117 0 Opublikowano 28 kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 kwietnia 2010 Animacje assasination są głupotą... zaczynają robić się takie kolejki jak w AvsP. podczas robienia takiego assasination jesteś narażony na ostrzał przeciwnika... Powinno być tak że jak przytrzymasz przycisk to wtedy masz tą animacje a nie jak jest kilku gości to możesz załatwić tylko jednego bo zaraz ktoś Ci granata podsadzi jak będziesz w animacji...i jeszcze ten granatnik....ja nie rozumiem jak mozna respić się z granatnikiem...po co wogóle takie coś w Halo... Na koniec jeszcze walneli te LOCK DOWN czy jak to się pisze...podczas bycia "nieśmiertelnym " podczas tego kucnięcia miało ubywać komuś tarczy a nie normalnie się regenerować...teraz to już każdy bedzie miał taką cudowną zdolność i będzie tylko walenie z granatnika i lock..... Ta gra zrobiła się strasznie noob friendly że nie wiem czy będzie mi się chciało dłuzej grać w betę.....Będzie mnie wk*****ć jak MW2 i jednoosobowa armia z granatnikiem.... Cytuj Odnośnik do komentarza
barth 70 Opublikowano 28 kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 kwietnia 2010 (edytowane) @Wasyl117 - możesz zginąć w trakcie po to, żeby właśnie nie robiły się kolejki. Poza tym animacje assassinów są opcjonalne - jak klepniesz klawisz to wkleisz assassina normalnym melee, jak przytrzymasz klawisz to wtedy masz animację. To taki assassinowy t-bag . A jak ktoś narzeka na Armor Lock to polecam obejrzeć następujący filmik, widać w nim jak Lukems z Bungie radzi sobie z tym AA. KLIK dla filmika Edytowane 28 kwietnia 2010 przez barth Cytuj Odnośnik do komentarza
44bronx 459 Opublikowano 28 kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 kwietnia 2010 Czyli co - w normalnym slayerku jak walnę raz kolbą kolesia w plecy to pada tak jak w H3, a te animacje są tylko po to żeby było efektownie??Pytam bo mi podobnie ja Wasylowi117 nie podobają się te animacje i uważam, że gra traci dynamikę przy jakichś animacjach, nie wspominając o tym, że podczas animacji można zginąć, wole żeby było jak zawsze - jedna kolba w plecki i kill.Jest jakieś info na ten temat, bo na tych wszystkich filmikach widać tylko te animacje? Cytuj Odnośnik do komentarza
barth 70 Opublikowano 28 kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 kwietnia 2010 Tak, jest dokładnie tak, wystarczy raz na szybko pociągnąć z łokcia i koleś schodzi, a animacja to bajer (zamiast klepnąć w klawisz trzeba go przytrzymać). Pamiętaj, że na tych filmikach widać grających amerykan, a oni zawsze, ZAWSZE chcą pokazać jacy to są wspaniali i niesamowici . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Raptor 226 Opublikowano 28 kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 kwietnia 2010 To ma byc po prostu taki 2gi teabag . W koncu rzadko zdaza sie, ze masz czas "stac w miejscu" i dac sie zarznac . 3ci maja tuz, tuz a tu taki klops... Cackam sie z naprawieniem "LB" Cytuj Odnośnik do komentarza
Wasyl117 0 Opublikowano 28 kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 kwietnia 2010 Niedokładnie to wygląda...co właściwie się z tym LB dzieje? PS:Dzięki Barth....uspokoiłeś mnie Cytuj Odnośnik do komentarza
Raptor 226 Opublikowano 28 kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 kwietnia 2010 Zyebal sie I nie kontaktuje (nie odskakuje porawnie) i polowe czasu nie moge skakac ;/ Albo mocno i energicznie musze w niego trzepnac. Co gorsza - wyglada OK, ale nie dziala Jutro pojade do siostry i wezme sobie pada (czarnego ) jej chlopaka . Cytuj Odnośnik do komentarza
Uzny 94 Opublikowano 28 kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 kwietnia 2010 filip ma to samo, ponoc kupno nowego pada pomoga, moge sie mylic. Cytuj Odnośnik do komentarza
Raptor 226 Opublikowano 28 kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 kwietnia 2010 filip ma to samo, ponoc przywlaszczenie sobie nowego pada pomoga, moge sie mylic. Fixed. Wlasnie mam taki zamiar, w koncu nie moge nie grac w Reach! Cytuj Odnośnik do komentarza
Uzny 94 Opublikowano 28 kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 kwietnia 2010 no, dawnom nie grali, wyzywam cie Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Soul Opublikowano 28 kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 kwietnia 2010 Raptor nie rób spamu Bungie powiedziało jakiś czas temu, że te bajeranckie animacją są do przetestowania w becie, jeżeli zdadzą egzamin to znajdą się w końcowym produkcie. Anyway kozacko prezentuje się animacja, gdy złapiemy typa w powietrzu Cytuj Odnośnik do komentarza
MaiorZero 1 400 Opublikowano 28 kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 kwietnia 2010 No na razie grafa nie powala, ale to tylko beta multi. Fajnie się to wszystko rusza, jest płynnie co jest ważne. Kolejne rekordy na Xbox Live będą pobite. Szkoda, że na PS3 nie ma jeszcze gry, która by dostarczało tego typu wysokiej jakości multi. Cytuj Odnośnik do komentarza
barth 70 Opublikowano 28 kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 kwietnia 2010 A srać na grafikę. Po cholerę mi wodotryski, jeśli przez to gra będzie nieczytelna i będzie wolniej chodzić. Ważne, żeby wszystko śmigało jak należy i żeby nie było lagów, reszta to miły dodatek. PS3 jeszcze długo nie będzie miało takiej gry jeśli devi robiący gry na ten sprzęt nie skupią się na gameplayu zamiast na efektach wizualnych. Cytuj Odnośnik do komentarza
SzczuruLive 1 Opublikowano 28 kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 kwietnia 2010 - chwilowe szybsze bieganie (call of duty) - przewrot do przodu (gears of war) Wymyślili by w końcu coć swojego. ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza
MaiorZero 1 400 Opublikowano 29 kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 kwietnia 2010 Jak zrzynać to od najlepszych. Cytuj Odnośnik do komentarza
Raptor 226 Opublikowano 29 kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 kwietnia 2010 - chwilowe szybsze bieganie (call of duty) - przewrot do przodu (gears of war) Wymyślili by w końcu coć swojego. ;/ - Jetpacks (Tribes) Ale tak naprawde... to troche ciezko wymyslic cos swojego, a i te gry nie byly jakimis pierwowzorami takich perkow. Gra wyglada ladnie (przynajmniej na filmikiach) i plynnie. O to chodzi wlasnie w tego typu grach. Jakbym chcial wodotryskow graficznych to bym gral w gorsze MP na PS3 >_>. Ta gra sprzedaje sie gameplayem, a nie grafika. Cytuj Odnośnik do komentarza
44bronx 459 Opublikowano 29 kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 kwietnia 2010 Przesadzacie, Reach wygląda bardzo ładnie, zdecydowanie lepiej niż H3 (biorę pod uwagę całokształt) i płynniutko.Wodotrysków nie ma i nie musi być - wszyscy, którzy grają w Halo więdzą o co tu chodzi - ta gra broni się mechaniką i świetnym gameplayem. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Soul Opublikowano 29 kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 kwietnia 2010 Gra ma taki "dizajn" od strony techniczne to najwyższa półka, kapitalne animacje, efekty cząstkowe, tekstury itp Na E3 pokażą SP i coś czuje, że gacie będą zerwane. Cytuj Odnośnik do komentarza
Salwador 189 Opublikowano 29 kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 kwietnia 2010 Przesadzacie, Reach wygląda bardzo ładnie, zdecydowanie lepiej niż H3 (biorę pod uwagę całokształt) i płynniutko.Wodotrysków nie ma i nie musi być - wszyscy, którzy grają w Halo więdzą o co tu chodzi - ta gra broni się mechaniką i świetnym gameplayem. Popieram w 100% Twoja wypowiedź.Osobiście jak to dla mnie, może nawet wyglądać jak H1, ważne aby multi był wypasem.Osobiście jara mnie coraz bardziej a do bety już tylko pare dni! PS: Jetpacki przypadkiem nie były pierw użyte w Dukne Nuken?? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo Opublikowano 29 kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 kwietnia 2010 14-17 maja w becie będą mogły brać udział osoby z kontem silver, a każdy kto ukończy chociaż jeden mecz w becie dostanie bluzę dla avatara. Cytuj Odnośnik do komentarza
MaiorZero 1 400 Opublikowano 29 kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 kwietnia 2010 http://www.youtube.com/watch?v=f9D0joQAeIE&feature=player_embedded Pełna wersja filmiku. Cytuj Odnośnik do komentarza
barth 70 Opublikowano 29 kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 kwietnia 2010 - chwilowe szybsze bieganie (call of duty) - przewrot do przodu (gears of war) Wymyślili by w końcu coć swojego. ;/ Regenerujący się health, noszenie dwóch broni na raz, granaty na osobnym klawiszu, matchmaking, pojazdy w deatchmatchu, trueskill, itp. itd. Może inni devi wymyśliliby coś swojego, co? Korwa, Bungie, coś ty zrobiło. Przecież współpraca z Activision to ostatnia rzecz w jaką powinno się pchać Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Soul Opublikowano 29 kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 kwietnia 2010 Activision zniszczy ich tak jak zniszczyło IW. Ponoć beta ma trwać do 19 maja, straszna lipa Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy Opublikowano 29 kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 kwietnia 2010 ho hoo ciekawe kto będzie robił kolejne Halo, nie kumam poczynań MS wypuszczać/zamykać/sprzedawać swoje studia (Bungie, Bizzare oraz Ensemble) a później załatwiać sobie czasowo ekskluzywne dodatki i szukać nowych ludzi do robienia gier pfff Oczywiście połowa Bungie to ludzie z MS więc rdzeń maja zachowany. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.