Skocz do zawartości

Halo: Reach - To co nie pasuje do pozostalych tematow


barth

Rekomendowane odpowiedzi

I tak z ciekawosci... jak Barth wypadl? :P

 

Zapewne beznadziejnie, w prawie wszystkich grach kończę na minusie. Chaos jest niesamowity przez te szyszki. Non-stop ginie się od jakiegoś zbłąkanego mini-nuke'a, a jeśli targa się flagę to z miejsca stąpa się po dywanie wybuchów. Tak jak w H3 ludzie przede wszystkim strzelają i dopiero potem ewentualnie wyrzucą szyszunię, tak w Reach pojedynki zaczynają się od wyrzucenia wszystkiego co się ma w kieszeni i dopiero potem zaczyna się strzelanie.

 

A jeśli chodzi o Jetpacki - w tej chwili moim zdaniem REACH jest najgorszą częścią HALO przez ten AA. O ile w Slayerze da się go jeszcze przeboleć, chociaż wszyscy od razu są na powerweaponach, bo na jednym pasku Jetpacka można przelecieć całą mapę (czyli jedna z ważniejszych rzeczy - walka o PW wypadła), to jeśli chodzi o objective'y to jest to jakaś tragedia. Nie można przenieść flagi, albo zdobyć jakiegoś punktu, bo wszyscy przeciwnicy od razu napieprzają granatami i AR'kami z powietrza.

 

Granatowy mini-nuke + jetpack powodują, że H3>>>H:R. A szkoda, bo bronie są wyważone prawie idealnie i melee jest niezłe. Niestety casualowe bajery rozpieprzają gameplay.

 

Czekam jeszcze na odpalenie trybu Arena - DMR na starcie i możliwość używania tylko Sprintu powodują, że gra się świetnie. Całkiem inaczej niż w tych ujowych trybach dla hamburgerów.

 

Ciekawe co na to MLG. Jak na razie widziałem, że REACH im pasuje.

Odnośnik do komentarza

ok, po pograniu dluzej lista rzeczy ktore bym zmienil by uczynic gre bardziej super:

 

- najwazniejsze, zwiekszyc dmg broni, nie oslabiac szilda, gdyz oslabienie szilda do punktu w ktorym bronie spisywalyby sie jak nalezy oznaczaloby giniecie po 1 granacie

- kamo powinno wylaczac radar a nie pokazywac 100 czerownych kropek + nie powinno niszczyc radaru opozycji tak jak ma to miejsce teraz

- w przeciwienstwie do bartha, uwazam iz granaty powinny byc jeszcze mocniejsze, zwieszylbym zasieg i zrobil tak aby wybuchu granata koles bez szilda zawsze ginal, zdarzylo mi sie kilka razy ze (pipi)ance przezywaly, do tego ta pinpongowosc, no ale na zmiane tego nie mam co liczyc

- wiecej naboi do pistola

- polepszyc czytelnosc huda

- podczas armor loka laduje sie szild, jest to zle

- za duzy margines bledu przy "jednoczesnym" piachowaniu sie, przez co wiele pojedynkow konczy sie 2 zgonami, to samo tyczy sie strzalow

- za maly fall damage, brak telemarka

- zrobic tak zeby w stockpile jak flaga jest w kregu to timejci nie mogli jej ruszac, mialem juz kilka razy jelopow co wywalali flagi

- dodac paralizujaca moc do plasma ripera bo poki co jest tak samo jusles jak asalt (i pistol, i dmr, i nidler rifle...)

 

dla odmiany napisze co mi sie podoba:

 

- armor abilitiesy

- kustomizacja

- asasynacje

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Uzny, albo mniejszy dmg z granatów, albo dawać max 1 na starcie, co by hamburgery tak nimi nie srały gdzie popadnie. Opcja numer 2 nawet się sprawdza w Slayer Pro, więc jakby ją przenieść do innych trybów to byłoby ok.

 

Braciszek zauważył ważną rzecz - albo powinni oddać klawisz Y do wywoływania friendlisty w menu, albo Active Rooster powinien być widoczny na wszystkich ekranach przed grą.

 

Customizacja zbroi jest zabawna, fajnie się zbiera kasiorę na jakiś droższy kawałek armora (nerwowe sprawdzanie 'czy to może już' po każdej grze included). Myśle, że do piątku zbiorę wszystkie elementy z bety (najdroższy jest ujowy hełm z dopałkami - Military Police - 20000 cR, za jedną grę dostaje się między 100, a 200 cR)

Odnośnik do komentarza

H3 przy premierze miało 1,7mln ludzi i dało radę, więc REACH też powinno sobie poradzić.

halo 3 przy premierze nie dzialalo posiadaczom Crackdowna i caly dzien trzeba bylo czekac az bungie naprawi sytuacje

 

zrobilem maly recap tego co w becie

http://zeratulpl.blogspot.com/2010/05/beta-halo-reach.html

Odnośnik do komentarza

Ma być zaraz lub już jest.

ma byc zaraz w godzinach rannych a to znaczy ze kolo 3 rano w ich czasie czyli -6 naszego czasu tak wiec idz spac wstan o 12 i bedziesz pewny ze juz ma byc, barth <tuli> bedzie lepiej :P ale nie bylo zle lepiej wypadles od 50% innych ludzi ktorych widzialem takze don't give up. XD

Edytowane przez YETI
Odnośnik do komentarza

Nie ma podanej konkretnej godziny, Bungie mówiło, że odpali ją wczesnym rankiem u siebie. Wczesny ranek u nich to jakoś 17-20 u nas.

 

A i pamiętajcie, że spokojnie możecie się do mnie podpinać za pomocą Active Rostera jeśli tylko będziecie mieli ochote. Z chęcią zagramy z bratem ze swojakami ;)

Edytowane przez barth
Odnośnik do komentarza

To raczej późny ranek. Szkoda, że Bungie nie ogarnia tak sprawnie, jak chociażby Valve. Przydałoby się, żeby umożliwili ściągnięcie bety, powiedzmy, już w piątek, a dzisiaj tylko jakiś mały klucz aktywujący. Byłby i wilk syty, i owca cała, bo serwery raczej by nie były przeciążone, a wszyscy mogliby zacząć najszybciej jak to możliwe.

Odnośnik do komentarza

Tryb Arena ruszył. Może to uratuje tą grę w moich oczach (przynajmniej póki nie ma playlisty MLG). Teraz tylko do domu musze szybko wrócić.

 

No i nadzieja umarła - są też tryby z Jetpackami i AR'ami na starcie. Już wiadomo na co będą głosować hamburgery :/

Edytowane przez barth
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...