Oldboy 984 Opublikowano 3 maja 2010 Opublikowano 3 maja 2010 JUŻ MAM !!! dowód poniżej Lece testować Cytuj
SiemankoOo 19 Opublikowano 3 maja 2010 Opublikowano 3 maja 2010 mam pytanie, jak już ściągnęliście bete to czy do odpalenia jej potrzebna jest płyta w napędzie ? bo mamy z kumplem jedną kopie gry. Cytuj
Salwador 189 Opublikowano 3 maja 2010 Opublikowano 3 maja 2010 Czarna magia na 100% W Halo 2 jak się ściągało mapy na X360 i bezprzewodowy pad się wyłączył to przerywało ściąganie i trzeba było od nowa zasysać :F Całkiem możliwe, że i tutaj poczarowali przez przypadek celowo, żeby dać troszkę luzu serwerom Może technika owinięcia dwóch analogów np gumką czy sznurkiem do siebie może zadziała:P 1 Cytuj
Mastah 103 Opublikowano 3 maja 2010 Opublikowano 3 maja 2010 Widzę, że są jakieś cyrki ze ściąganiem, dziwna sprawa, bo kiedy ja ją zasysałem 2 dni temu dzięki otrzymanemu kodowi, to beta była traktowana jak każdy inny plik, czyli z możliwością wyłączenia pada, czy też przerwania ściągania. Wiadomo kiedy aktywują mapę Overlook? Cytuj
B0dz1o 3 Opublikowano 3 maja 2010 Opublikowano 3 maja 2010 (edytowane) Coś mi świta, że w weekend, ale głowy nie dam, poszukam na b.net EDIT: Mamy pad serwerów, ale zdążyłem zagrać jeden mecz. Wrażenia: ludzie to naprawdę nie ogarniają tego głosowania, aż mi się nie chciało w to wierzyć, póki nie zobaczyłem. Strasznie dziwny, nie-Halowy feeling biegania i strzelania. Magnum z taką siłą to może co najwyżej ssać pałę. Wnerwia mnie ta żółta poświata, która zostaje za lecącym granatem. I faktycznie, bułki są na maksa przegięte. DMR nie jest taka słaba, jak się o niej mówi IMO. Niezłe nowe medale. Nie ogarniam natomiast obsługi nowego granatnika, tzn. z tego co wiem, miał mieć 2 tryby strzału, po wciśnięciu i po przytrzymaniu triggera, ten pierwszy jakoś mi nie działa, albo czegoś nie łapię. AA trochę za szybko się rechargują. Co do Cloaka-jak pisał Uzny, zamiast efektu jak po Radar Jammerze, mogliby wyłączać po prostu radar. Utrudnienie takie samo, a mniej by denerwowało. Duży plus za pomysł wyświetlania pod radarem nazwy tej części mapy w której się znajdujemy. Dzięki temu nie trzeba tworzyć ze znajomymi wspólnego "słownika", nawet z kimś zupełnie obcym można się dzięki temu nieźle dogadać. W porównaniu do H3 - słabizna, oby do premiery naprawdę zrobili z Reach najlepsze Halo ever. Edytowane 3 maja 2010 przez B0dz1o Cytuj
barth 70 Opublikowano 3 maja 2010 Autor Opublikowano 3 maja 2010 mam pytanie, jak już ściągnęliście bete to czy do odpalenia jej potrzebna jest płyta w napędzie ? bo mamy z kumplem jedną kopie gry. Tak Cytuj
B0dz1o 3 Opublikowano 3 maja 2010 Opublikowano 3 maja 2010 Sorry za błąd, to problem u mnie z netem, ale że na kompie śmigało, myślałem, że to pad serwerów, wszystko było i jest w porząsiu. Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 3 maja 2010 Opublikowano 3 maja 2010 Nie wiem jak u innych, ale u mnie nie bylo opcji resume downloadu nawet, wiec all in one go bylo. Cancel = od zera. Cytuj
B0dz1o 3 Opublikowano 3 maja 2010 Opublikowano 3 maja 2010 Niby od zera, ale powinno szybko nabić te % które miałeś przed zerwaniem Cytuj
Nitro619 11 Opublikowano 3 maja 2010 Opublikowano 3 maja 2010 Dość cenna rada z forum OC: jak już raz zaczniemy ściągać betę poprzez płytę z ODST to je zatrzymujemy, wychodzimy do dasha, i idziemy Dashboarda>Zarządzaj kontem>Historia pobranych plików. Tam wybieramy bete i pobierz ponownie. Różnica taka, że nie muismy miec włączonego pada, i możemy dalej korzystać z Xa (ja np. odpaliłem film) a beta się dalej ciągnie Cytuj
Jordan23Carolina 11 Opublikowano 3 maja 2010 Opublikowano 3 maja 2010 I tak serwery nie działają... nie ma co się spieszyć ;/ Cytuj
MaZZeo 14 245 Opublikowano 3 maja 2010 Opublikowano 3 maja 2010 (pipi), panie, bez sensu jest teraz gra, myślałem ze troszkę zarwę czasu teraz grając ale widzę że się nie da. Idę spać, spróbuje jutro. Cytuj
Gość Opublikowano 3 maja 2010 Opublikowano 3 maja 2010 Serio fail, ze serwy leza, oczekuje po microsofcie powazniejszego podejscia. Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 3 maja 2010 Opublikowano 3 maja 2010 Zayebiste te Halo Reach! Juz 10min czekam na to aby sie "gra i mapa" zaladowala . Cytuj
Deshirey 0 Opublikowano 3 maja 2010 Opublikowano 3 maja 2010 No i beta wystartowała... Padnięcia serwerów rzeczywiście były do przewidzenia, ale skoro sami już od dłuższego czasu nakręcali hype na tę produkcję, to chyba byli świadomi ciekawości graczy... Stoczyłem już 19 bojów... Nie liczyłem dokładnie, więc mam nadzieję, że wizytówka w menu gry nie kłamie (sądząc po wypowiedziach innych osób, chyba mam niezłe szczęście). Ale nie da się ukryć, iż te niestabilne serwery raczej nikomu nie pomagały... Wychwyciłem póki co dwa bugi: 1) Podczas sprintu i wykonania skoku, postać jakby biegnie w powietrzu, ale w zwolnionym tempie, 2) Po zakończonym starciu, system zamiast naliczyć mi 100 ileś punktów za ukończony mecz, odjął mi to 100 ileś punktów! Cytuj
KarCzoH 3 Opublikowano 3 maja 2010 Opublikowano 3 maja 2010 Wychwyciłem póki co dwa bugi: 1) Podczas sprintu i wykonania skoku, postać jakby biegnie w powietrzu, ale w zwolnionym tempie, To nie bug To Matrix ! xD Cytuj
mausenberg 76 Opublikowano 4 maja 2010 Opublikowano 4 maja 2010 czołem, w trojkę gram od jesieni zeszłego roku, wessało mnie konkretnie ( całokształt gry ) choć raczej gracz ze mnie niedzielny. Za stary już jestem żeby piłować skilla po nocach. Tyle tytułem wstępu. Pyknąłem dziś na razie 9 meczy w becie i ni ziębi mnie ni grzeje to na razie ( choć zaznaczam, że bardzo czekałem:)) . W sumie jak w trójkę sie gra (dla mnie ok ). Grafa na identycznym poziomie na tyle na ile widać to teraz. Ale grafa grafą. Generalnie to nowych spluw jeszcze nie czuje. Ale to zapewne wynika z faktu że strzelać tym nie umiem. Mam wrażenie, że krzywdy nikomu nimi nie robię, szczególnie tą snajpą na kryształki. No ale mówię, pewnie nimi nie trafiam bo się im przyglądam jak strzelają zamiast przycelować :> Ze starszych spluw to AR to w sumie to samo, BR to jakby pestkami z wiśni teraz strzelało co za tym idzie słabe się zrobiło. Pistolet zdecydowanie konkretniej wali, to samo shotgun. Snajperką odczułem jakby mniejsze kopyto przy strzelaniu. Needler ok, miecz ok..w sumie broń tyle. Z nowych rzeczy do gustu przypadło mi najbardziej szybkie bieganie i to głównie wybierałem przy każdym respawnie. Miło w końcu BIEC, choć przez chwile. Z pozostałych bajerów to latanie wydaje mi się najmniej pożyteczne. Ot tak, bardziej jako doskok to się sprawdza bo inaczej to mnie od razu ktoś kosił jak dłużej leciałem. Z kucająca tarczą, że tak powiem ( nazwy nie pamiętam ) sprawa się ma zabawnie bo co przykucnąłem to się od razu zbierała za mną ekipa w wycelowanym sprzętem i jechane po plerach serią jak tylko skończyłem kucać, lol. Z egzekucjami podobnie jak się można było spodziewać- "egzekutor" dostaje spokojnie seryjkę w plecy jak się bawi nożem w ofierze. Niewidzialność = cisza - układ ok. No i te głosowanie całe to na razie takie sobie. Za dużo opcji do wyboru. Bajzel się robi, głosowanie od nowa, znowu bajzel itd.. ee, ogólnie i tak fajnie. W końcu to nowe Halo będzie:> Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 4 maja 2010 Opublikowano 4 maja 2010 nie jest zle... wyszedlem w koncu na ratio powyzej 1.0 wiec sukces jest... ludzie dalej glosowac nie potrafia i najczesciej sie flagi gra, ciskam z cloakiem wszedzie bo najbardziej mi podpasowal. W koncu zaczalem czuc moc DMR ale i tak najwiecej kills z melee zdobywac. Co tu duzo mowic niech dadza porzadne mapy i gra roku. Cytuj
Jordan23Carolina 11 Opublikowano 4 maja 2010 Opublikowano 4 maja 2010 Graficznie poziomem przypomina H3? Chyba mapa Sword Base, bo ta druga, nie pamiętam nazwy - coś a la High Ground wygląda naprawdę konkretnie, na mnie zrobiła wrażenie tak samo jak pierwszy ViDoc od Bungie z fragmentem gameplayu. Cytuj
Salwador 189 Opublikowano 4 maja 2010 Opublikowano 4 maja 2010 Całkiem pozytywnie choć mogło być lepiej. Graficznie nie powala gdzie niegdzie tekstury są ładniejsze no i animacja postaci poprawiona oraz wodotrysk po rzuceni granata do wody;) Dość mocno mnie irytowały kiedy to gdzie do każdego strzelałem to on se włączał tą perke z shildem. Camo również popieram wystarczyło aby koleś znikł z radaru.Myślę że samo camo i bieganie powinno pozostać choć jetpacki nie przeszkadzają to troszkę irytuje gdy wpada się w ogień krzyżowy z ziemi oraz powietrza nawet pro nie ma szans. Granaty w końcu działają tak jak powinny co mi jak najbardziej nie przeszkadza. Pistol ma za duży rozrzut na dalszy zasięg ale ogólnie jest dobry no i pojemność magazynka fakt mogła by być większa. Za to podoba mi się tryb pro slayer w końcu bez radarów i tylko bieganie oraz ta dziwna BR-ka... 3mam kciuki że poprawią wszystko i da rade się jeszcze grać przyjemniej grać. Co do party matchów wykumałem że działa jeśli każdy z graczy ma możliwość startu gry u siebie w lobby to w tedy można się do siebie podołańczać i grać ekipą. Cytuj
Ins 5 835 Opublikowano 4 maja 2010 Opublikowano 4 maja 2010 Nie chce mi sie wszystkiego z tej bety komentowac wiec napisze, ze perki to najgorsze co moglo spotkac ta gre (plus tragiczne granaty). Ogolnie gra jest za(pipi)ista tylko ma malo z Halo wspolnego ;P Przynajmniej w tych trybach w ktorych sie gra - Team Slayer Pro jeszcze jest w miare, ale reszta to jakies latajace plecaczki i inne rownie sprytne rzeczy. Cytuj
MaZZeo 14 245 Opublikowano 4 maja 2010 Opublikowano 4 maja 2010 I LIKE. Gram od rana i mi się nie nudzi. Jestem prawie że noobem jeśli chodzi o Halo multi (grałem tylko trochę w H3), za to Reach mnie rajcuje. Jedyne do czego moge sie przyczepic to te jetpacki, po cholere one? Cytuj
mausenberg 76 Opublikowano 4 maja 2010 Opublikowano 4 maja 2010 (edytowane) A, to o BRkach to cofam . Dają rade aż miło jak się do nich przyłożyć. 2 team swaty właśnie przyciąłem i to chyba na razie najprzyjemniejszy tryb. Także problemów z grą już nie było. Od razu wyszukało mi grę, zero czekania i wiksa. Edytowane 4 maja 2010 przez mausenberg Cytuj
barth 70 Opublikowano 4 maja 2010 Autor Opublikowano 4 maja 2010 Wiesz, że coś poszło tragicznie nie tak przy projektowaniu multi HALO REACH gdy: - randomowi kolesie w tracie gry mówią, że teraz HALO to Modern Warfare 2 - pięść i granat stają się tym, od czego najczęściej się ginie - headshoty ze snajpy najłatwiej nabija się poprzez swayowanie (jak w H2) - łatwiej jest posadzić 5-tkę z DMR'a i Mag'a poprzez spamowanie spustu, a nie wymierzanie blooma - nie ma walki o powerweapony, ludzie po prostu podlatują sobie po nie Jetpackami - nie ma walki o objective'y, ludzie po prostu podlatują sobie po nie Jetpackami - double melee jest lepsze i szybsze w bezpośrednim starciu niż melee + headshot - koleś bez tarczy dostaje 4 headshot'y (head bobbing) i dalej żyje - przeciwnicy potrafią zabić Cię na jeden granat, a po Twoich biegają bez tarczy jak gdyby nigdy nic - sticki przelatują centralnie przez sam środek ciała przeciwnika - przeciwnicy potrafią zgarnąć bezpośredni strzał na klatę z shotguna i nie stracić tarczy - przeciwnicy potrafią zabić Cię na jedno melee od przodu - Rocket ma randomowy damage (czasami zabije dwie osoby stojące kilometr od siebie, a czasami nie zabije przeciwnika bezpośrednim trafieniem) - spawny wyrzucają Cię plecami do przeciwnika, lub na wybuchającym granacie/rockecie - po samodzielnym zabiciu przeciwnika dostaje się tylko asystę i okazuje się, że oponenta zabił koleś stojący na drugim końcu mapy i patrzący się na ścianę - gra za bardzo stara się być jednocześnie HALO i CoD'em, zasypując graczy randomowymi bullshitami - łatwiej trafić ze snajpy w głowę niż w ciało Jeśli ktoś chce coś dopisać to zapraszam Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 4 maja 2010 Opublikowano 4 maja 2010 bzdura... poogladajcie sobie teatr i popatrzcie na powtorki zobaczycie, ze shotgun na klate nie byl wcale na klate, headshot nie byl headshotem itd. chyba, ze macie mega lagi... Ogolnie waszym problemem jest to, ze za bardzo chcecie by ta gra bylo pierwszym Halo. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.