barth 70 Opublikowano 4 maja 2010 Autor Opublikowano 4 maja 2010 (edytowane) Zer obejrzałem i kolesie dostają na klatę Moim problemem jest to, że REACH za bardzo stara się emulować MW2 i BFBC2 zamiast być po prostu HALO Edytowane 4 maja 2010 przez barth Cytuj
Zimol 85 Opublikowano 4 maja 2010 Opublikowano 4 maja 2010 Mocne granaty FTW! Kto twierdzi inaczej jest buc. Barth skoro burgery rzucają bułki to nie mógłbyś przed każdym deathsem też się pozbyć swojej pary. No chyba że lubisz bawić się kulkami, to by wiele tłumaczyło :potter: Cytuj
Goldi69-PL- 0 Opublikowano 4 maja 2010 Opublikowano 4 maja 2010 Bidy nie ma, myslalem ze bedzie gorzej Skoki sa nizsze co mnie najbardziej w H3 denerwowalo, do tego jak spadniesz zaliczasz laga i tracisz ciut energii, jak dostaniesz w piz... to musisz znalesc apteczke a nike jestes nowka sztuka po 5sek. rzeczy ktore mnie najbardziej denerwowaly w halo3 poprawili wiec moze byc dobrze. Z nowych rzeczy, ten celownki do tego BR czy jak mu tam to porazka, w cholere ciezko z tego uwalic, z bliska wole juz z pisttola robic. Bazoka znowu jest jak w H1, juz sobie noobiki nie poskacza jak w H3, Jet Packi nawet fajnie zroibione, ze odrazu nie leca tylko musza sie rozkrecic a jak skonczy ci sie power w trakcie lotu to zonka zaliczasz na glebie. Snajpa jkas bezpluciowa, najgorsza chyba z wszystkich 4 czesci. Spawara niszczy niczym w Quake'u. Niewidzalnosc powinna sie troche dluzej ladowac, bo dzis pol meczu biegalem niewidzialny z shootgunem. Najwiekszy minus to ze nie ma dowolnej konfiguracji przyciskow, musze palca ze spustu zdejmowac jak meluje bo nie umiem grac fuckiem. Mapy slabe tak jak myslalem, ta ala hihg ground jeszcze ujdzie, ale i tak do MLG nigdy nie trafi, a ta co chyba ktos pisal miala robic za prissonera to wogole mega balas. Cytuj
Flaha 25 Opublikowano 4 maja 2010 Opublikowano 4 maja 2010 Pograłem kilka meczy, Team Slayer Pro jest naprawdę fajny, gierka już mi się podoba, imo DMR można by było zmienić na 4 strzały i mniejszy bloom wtedy byłby mega groźny, ale tak jak jest też jest ok. Pistol trochę większy magazynek, ale i tak go nie będzie w trybach mlg, shotgun super, snajpa postrzelałem nie dużo, kilka fajnych headów lepszy feeling niż w h3, granaty też mi się podobają bardziej niż z halo 3. Mi się bardzo podoba, ma coś w sobie, mapy też nie są takie tragiczne. Ogólnie abilities są słabe, poza bieganiem które dzięki bogu jest jedyne w Team slayer pro i dobrze. Cytuj
Zimol 85 Opublikowano 4 maja 2010 Opublikowano 4 maja 2010 Czyli patrzcie z 30stron+ wcześniej, wujek Molo miał rację, że bieganie będzie pro. :potter: Cytuj
JuanMag 159 Opublikowano 4 maja 2010 Opublikowano 4 maja 2010 dla mnie jak narazie nie jest zle , malo co pogralem ale podoba sie w miare ;] ten DMR co jak co ale moc ma, pare razy wygralem close combat vs assult, a na sredni dystans b dobry , moze jeszcze zmienie zdanie ( oby nie )jak pogram wiecej Cytuj
Gość Opublikowano 4 maja 2010 Opublikowano 4 maja 2010 Tez tak powoli wyszukuje wam graczy? Czasem nie moze playlisty zaladowac z Livem rozlacza? Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 4 maja 2010 Opublikowano 4 maja 2010 (edytowane) fajny to jest medal z headshota zrobiony na sprinterze XD Bungie ROX! http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=news&cid=26086 The Beta is not quite fully operational, but it should be moving at a pretty good clip now that our online team has applied some technological fixups. You should still expect suboptimal performance, but you should also now be getting games with relative ease. Once again, thanks for being patient. Unless of course you weren't patient at all and you made like a million posts to the feedback forum to complain about the outage even though there were already like a million posts already made complaining about the outage. If you were that guy, thanks for nothing! Again, we're not out of the woods just yet. If you experience any problems connecting or getting into games, please let us know about it. Politely, of course. Otherwise, have fun in the Beta! Edytowane 4 maja 2010 przez Zeratul Cytuj
Pchela 7 Opublikowano 4 maja 2010 Opublikowano 4 maja 2010 Podoba się, nie wszystko ale to beta więc mogą jeszcze coś poprawić right ? Cytuj
Gość Soul Opublikowano 4 maja 2010 Opublikowano 4 maja 2010 (edytowane) No po to ona jest, na każdym filmiku Bungie nam o tym przypomina. Tak czy siak, giera ma potencjał i widzę, że każdy ma swoje zdanie, to co podoba mi się najbardziej: Dwa szybkie melee, nie tak szybkie jak doublemelee, ale takie coś mi w zupełności wystarcza, a nie zamuła jak w H3. Strzał, strzał, melee zabija, a nie tak jak w H3 raz zabije a raz nie. Jesteśmy wstanie wygrać walkę AR VS DMR albo pistol, dzięki punktowi wyżej. Bieganie to fajna sprawa, a granaty są takie jak powinny być, potężne. Shotgun jest kapitalny, to najlepszy shot jaki był w serii Halo ever. DMR to naprawdę bardzo dobra broń, ale IMO powinna zabijać 4 seriami, ogólnie najbardziej opyla się strzelić szybko 4razy w ciało a ostatni wyczekany w głowę. Gra się fajnie i lepiej jak w H3, mam nadzieje, że pełna wersja H:R będzie jeszcze lepsza. Edytowane 4 maja 2010 przez Soul Cytuj
MaZZeo 14 245 Opublikowano 4 maja 2010 Opublikowano 4 maja 2010 (edytowane) Jestem bardzo zadowolony z bety Reach, gra się zajefajnie i IMO pod prawie każdym względem lepiej niż w Halo 3. Nowe bronie ale też i stare bronie po paru zmianach są bardzo grywalne i ciekawie skonstruowane. Swordbase ssie pałę, za to Powerhouse jest lajtowy. Jedyne do czego mogę się przyczepić to jetpacki, co prawda ja go nie używam a nooby nie wiedzą że w powietrzu są zajebiście łatwym celem do zdjęcie z DMR'a ale nie widzę w ogóle sensu go wprowadzenia do multi, niepotrzebny bajer. Co do grafiki to jest świetnie, modele broni, tekstury chyba najlepsze jakie widziałem na Xie, ogólnie wszystko wygląda ładnie... no ale nadal jest jedna bolączka - jest za sterylnie, wszystko przez brak jakiś efektów post processing, oświetlenie też ciężko uznać za jakieś super. Mam nadzieję że singiel będzie jednak miażdżył graficznie i pod względem wielkości bitew, multiplayer musi być graficznie czytelny temu nie wygląda zapierająco. Mają jeszcze parę miesięcy na to więc liczę na to że w końcu zrobią piękne Halo, które też będzie bardziej szaro-bure, mroczne, killzono-gearsowate. EDIT: BTW poczytajcie co jakeiś retardy wypisują na forum bungie http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=21104937&postcount=14402 Co za betony, najbardziej mnie rozbawił zarzut o apteczki, olaboga, przez nie już Reach jest niegrywalny. Takim to nigdy nie dogodzisz, napierdalają w H3 od 3 lat to się przyzwyczaili i jakakolwiek zmiana to już FAIL. Konkretnie co do tego zarzutu to jest śmieszny, jak spada mi tarcza i mam mało hp to wystarczy mi parę chwil żeby ogarnąć apteczkę. Edytowane 4 maja 2010 przez MaZZeo Cytuj
barth 70 Opublikowano 4 maja 2010 Autor Opublikowano 4 maja 2010 Cały dzień spędziłem na graniu w Arenę i tryb Slayer Pro i powiem tak: jest lepiej. Nie wiem czy to zasługa większej ilości graczy (przez co nie trafiałem ciągle na tych samych wałków), czy może ogółem większej równowagi w grze, gdzie na starcie dostaje się DMR, można tylko sprintować (jetpack to syf) i w kieszeni leży tylko jeden granat, ale jest lepiej, gra się przyjemniej. Randomowych akcji niestety nadal jest dość dużo, szczególnie dzięki double melee i granatów rzuconych na odwal się, które chyba namierzają się na mnie (hamburgery potrafią przypadkowo rzuconym 'nadem uratować się z prawie każdej akcji i wciągają strzały jak gąbki ). Jeszcze z dzień/dwa i może stwierdze, ze REACH jest lepsze od H3, chwilowo random z granatów i blooma mnie lekko zniechęca. Cytuj
Gość Opublikowano 4 maja 2010 Opublikowano 4 maja 2010 Halo 3 w multi byla dla mnie z deka nudne i monotonne, w sumie tylko kilka razy gralem, za to Reach jest swietne, czuc dynamike, mamy zabawki typu force shield, sprint, czy jet'a. Fajny feeling ze strzelania z DMRa, shotgun wreszcie kosi, pistolem tez nie problem zaciukac, granaty tez nabraly slusznej sily razenia. Na Powerhousie gra sie swietnie, za to Swordbase IMO to kicha. I lol na koniec, jak sie robi eksterminacje? ;] Cytuj
KarCzoH 3 Opublikowano 4 maja 2010 Opublikowano 4 maja 2010 Yo, dawno nie grałem w H3, ogólnie dawno nie grałem na konsoli w FPS, bo dobre jakies 1,5roku. Ostatnie 3 dni ciorałem w COD: World at War online na PS3, a dziś miałem okazję poszarpać 2h w Reach Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne nie wiem dlaczego tak dużo osób tutaj płacze na masę rzeczy, która tak na prawdę będzie usunięta/zablokowana/niedostępna w stworzonym trybie gry, a na myśli mam MLG. Nie wiem o co tyle krzyku np. z tym szybkim bieganiem jak to przecież jest zwykły perk, którego według mnie na 99% w zasadach MLG nie uświadczymy. DMR ? Jedyne co mnie wqrwiało to jego znikoma ilość na mapach A co do mocy i celności hmm ... mi tam pasi. Bliskie starcia DMR vs AR (nie wiem może miałem farta haha) wygrywałem prawie każde, a nawet czasem i te jak przeciwnik zaczął pierwszy strzelać w moje plecy. Pistol, aż prosi się żeby zwiększyli mu damage w zamian za tą jego boską celnosść Mapy hmm ... nie jest źle, jakby nie patrzeć to większe balasy były w Halo3, a i tak w nie wszyscy graliśmy. Oczywiście respy są jeszcze niedopracowane no ale czego by tu oczekiwać od bety. Nic tylko czekać na pełną wersje Halo: Reach i mapy + tryby MLG, a do tego czasu myślę Panowie, że nie ma co tak strasznie płakać w końcu to beta! PS: Że niby COD się z tego robi ? Hmm ... chyba ktoś nie grał w CODa, albo strasznie w dupę dostaje na Reach ) Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 5 maja 2010 Opublikowano 5 maja 2010 Po paru grach. Wszystko co nie jest Slayer Pro (albo DMR start) ssie 1. Respy potrafia byc naprawde zyebane np.: - Trzaskam sie z kolesiem 1v1 a tu nagle obok mnie spawnuje sie 2ch jego kolegow = N/C - Spawnuje sie i od razu dostaje bule na twarz 2. Swordbase ssie pale na maxa bo: - 1 Flag CTF to jakas pomylka tam na normalnych playlistowych ustawieniach i wszystkimi armor perkami - Jet Packi i inne na tej mapie rowniez pudlo, da rade na nim grac Slayer Pro inaczej gra jest malo ciekawa 3. Power House: - Bardzo fajna mapka, ale wszelkie (pipi) pokroju jetpackow itp ssa pale - Bardzo fajnie sie gra z DMR start - Czasami nie wiadomo skad do ciebie wala 4. Granaty: - Miodzio, sa idealne. Prawie jak w H1. Umierasz i puszczasz buleczke i dobijesz sk.urw.ysyna 5. Bronie: - Needler dopakowany - Wyrzutnia plasmowek = OP - Shotgun minimalnie za mocny, ale miodzio - DMR = <3, ale bloom zbyt duzy - Sniper Laser/costam - naprawde dobra bron ktora potrafi instantowo prawie zabic, dosc OP sie wydaje, bo jedyne co to Line of Sight cie przed nia uratuje (lata jak H1 plasma gun charge). - Rakieta/Granatnik - dunno, za malo gralem. - Covenantowy Carabine, taki minimalnie slabszy DMR, ale bloom znikomy - Melee, double melee rzadzi (szybkie klepanie melee > melle + HS). Nie ma co sie bawic w melee + HS, melee + melee jest szybsze. 6. Amor perki - Jetpack - g.o.wno, wyj.ebac - Camo - calkiem balanced - Sprint - jak sie ma melee bron w lapie to NARA! - Shield - do dupy jest, nadaje sie tylko do flagowych gier, bardzo latwo skontrowac jak sie ma granat (odczekac 1s i rzucic pod nogi). 7. Tryby gier Nie pamietam dokladnie nazw, ale jeden co trzeba zbierac flagi i donosic do swojego punktu aby dostac pkt, jest fajny na power house. Reszte gram Slayer Pro, bo zwykly possysa jak w kazdym Halo. Ogolnie pierwsze 1-2 gry... wydawalo sie byc do dupy, ale teraz jest coraz fajniej i ogolnie mi sie podoba. Cytuj
Gość Opublikowano 5 maja 2010 Opublikowano 5 maja 2010 ALe nikt nie kaze ci wybierac jet'a, barth pisal, ze latajace towarzystwo to kaczki na strzelnicy. Czasem uda sie gdzies uciec mimo, ze wznoszenie sie jest dosc powolne, ale tacy "latacze-zwiedzacze" to latwy cel. Cytuj
Jordan23Carolina 11 Opublikowano 5 maja 2010 Opublikowano 5 maja 2010 Dokładnie, to samo tyczy się "tanków", jak wbije łape w glebe to poczekaj chwilke, a nie bulwersuj się, że prawie go ubiłeś. Granacik wszystko załatwi Cytuj
Gość Soul Opublikowano 5 maja 2010 Opublikowano 5 maja 2010 Rakieta, bardzo przypomina tą z H1, jest mocarna i czuć power, mapki git, sword base jest w tedy fajny gdy gramy slayer pro ( DMR, sprint, brak radaru) jet pack ssie pałę i jest do wywalenia, to samo shield, niewidziałka może być, tylko niech radar nie szaleje. Cytuj
Bieniu 5 Opublikowano 5 maja 2010 Opublikowano 5 maja 2010 Miałem okazję wczoraj popykać dosłownie 5-6 meczyków po pracy u Bogusia (dziś całonocne testy u Sajkola ). Moje wrażenia: - sprint był grze BARDZO potrzebny i powinien zostać nawet w MLG - camo, shield, jetpack --> niech sobie będą, ale tylko w socjalach, jest fun, ale psują balans gry (nie ma rushu po bronie i camo/overa) - co do broni to pistol bida, dmrka i ten igło-szit covenantow są ok - rakieta wreszcie ma moc, do tego bardzo przyjemnie "syczy" jak leci, udało mi się uskoczyć stojąc plecami do niej xD Wydawało mi się, że reach to pomyłka do pierwszego meczu Slayer Pro, wydaje mi się że to właśnie powinien być szkielet na MLG i przyszłe turniejowe/rankingowe granie. Do zobaczenia dziś wieczorem w reach! PS. ciekaw jestem czy Juan już wypadł za mapę w Powerhousie xD :* Jak obstawiacie? Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 5 maja 2010 Opublikowano 5 maja 2010 Dokładnie, to samo tyczy się "tanków", jak wbije łape w glebe to poczekaj chwilke, a nie bulwersuj się, że prawie go ubiłeś. Granacik wszystko załatwi Jakby mi chodzilo o moje preferencje w wybieraniu to bym nie pisal zeby wywalic tylko napisal, ze sie nie podoba. Overall gameplay wise. Cytuj
JuanMag 159 Opublikowano 5 maja 2010 Opublikowano 5 maja 2010 Bieniu bedzie full ver z wszystkimi mapami to bede wylatywal , narazie jestem PRO Cytuj
Gość Soul Opublikowano 5 maja 2010 Opublikowano 5 maja 2010 (edytowane) Im dłużej gram, tym gra się co raz gorzej. Dzisiejszy dzień jest na nie gra słaba, z minuty na minute jest co raz gorzej. Edytowane 5 maja 2010 przez Soul Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.