Skocz do zawartości

Halo: Reach - To co nie pasuje do pozostalych tematow


barth

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po dłuższym ograniu bety stwierdzam, że AA są strasznie noobowskie, jak gram z tymi AA to jest taki burdel na mapach, że masakra.AA sprawiają, że nie czuje się jakbym grał w Halo.Jednak tryby bez AA (Classic slayer, slayer pro, team swat, covy slyer), są naprawdę fajne i skillowe (wielu ludzi narzeka na DMR, a trzeba się po prostu nauczyć z niej strzelać, moim zdaniem jest skillowa, a Nedler Rifle niby jest słabszy od DMR ale ma mniejszy recoil dzięki czemu można z niego szybko strzelać, osobiście zabiłem nim wielu gości którzy strzelali do mnie z DMRek).Ale ten cały random na zwkykłych trybach to jakaś porażka, perki to tak jak napisał Ins najgorsza rzecz jaka mogła przydarzyć się tej serii.Jeśli Bungie nie zrobi oddzielnych playlist z perkami i bez nich to będzie klapa, to MUSI być rozdzielone, nie ma innej opcji, nie mam zamiaru grać w Call of Halo Reach.Jeśli rozdzielą te tryby to w zwykłych meczach z AA może się dziać co chce.

Co do gameplayowych spraw to na bank trzeba zmniejszyć moc rakietnicy bo to jest mega przesada, teraz to nawet nie trzeba z niej celować, bo strzał 4 m od delikwenta zabija go.Porażka.Do granatów można się przyzwyczaić, ale ja i tak wolałbym żeby zmniejszono ich moc, bo czasem też są nieceikawe akcje.Broń, której powinni stanowczo zabronić - ten cały granatnik Convenatów (nie pamiętam jak się nazywa) - co to za broń?!Wystarczy przytrzymać spust i praktycznie pewny kill.Tragedia.Do magnuma przydałby się większy magazynek, ale to już wiele osób pisało.

Ogólnie reach jest za(pipi)i.sty, oczywiście jeśli gramy tryby bez AA, które po prostu psują cały gameplay Halo i jak je widzę to mam wrażenie, że Bungie dodało je żeby zabrać trochę fanów MW2 bo podobny bałagan na mapach się robi.Oddzielne playlisty MUSZĄ się pojawić w pełnej wersji, w przeciwnym razie FUCK Bungie.

Opublikowano (edytowane)

Pograłem przez te parę dni w bete i stwierdzam jednogłośnie, jak dla mnie porażka !

Brakuje na każdym kroku "powera" w uderzeniach i w killach zachowują się niczym klocki lego.Brak znaczącego wykorzystania strony dzwiekowo-słuchowej różnica miedzy bieganiem a skradaniem wroga jest nie zauważalna praktycznie w ogóle i nie wykorzystana gdzie w przypadku BC2,GOW,MW2 jest bardzo znaczące.

Gra dalej "pudełkowa-zabawkowa" stworzona pewnie z myślą o nastoletnich burgerach gdzie rodzice zabraniają grac w Gow-a a panowie z Bungie, nie wiem czy zauważyliście ale nadszedł czas aby gry wyglądały również pod względem gampleyu jak prawdziwy NEXTGEN !?.

Obiecywali wielkie zmiany a tak poza idiotycznymi perkami i minimalnej poprawie grafiki nic wielkiego w niej nie odkryłem.Sprint to jakaś paranoja działająca tylko przez chwile strasznie irytuję, gdy niestety nasz wojak się szybko męczy i nie chce biegną dalej dopada nas z muła, którą uświadczyłem przez te kolejne lata grając raz od czasu w halo...pomimo tego ma cos w sobie że przyciąga to chyba przez sentyment do jedynki :P

Edytowane przez Bushisan
Opublikowano

CO jak CO ale mi się podoba.Slayer PRO oraz Team SWAT jak dla mnie rządzą.Pominę już fakt blooma i tego że grając z brackim na splicie on wybiera camo a ja bieganie i przez co oboje mamy zagłaszanie:/ fAK!

Kolesie na Jetpackach to kaczki!!!nie wiem czemu sporo się ludzi ich klei.Oraz porównanie tego do CODa to jakaś paranoja!!!hahahahaha...

Trzeba również zapamiętać że to nie Halo 4 tylko Halo Reach!zapewne dlatego wrzucili sporo zmian.

Opublikowano

Magnum w pełnej wersji powinien dostać 2-3 naboje więcej. Miałem pełno sytuacji, gdy brakowało mi tych dwóch pocisków, co jest baaaardzo denerwujące. DMR jest ok, ale powinien zabijać 4 seria. Ogólnie gra się świetnie, szkoda tylko, że do premiery jeszcze tak daleko.

 

PS. Śledzie ktoś forum Bungie? Na co ludzie najczęściej narzekają?

PS2. Granaty są za(pipi)iste, mam nadzieję, że ich nie będą ruszać.

Gość donsterydo
Opublikowano

W trakcie całej bety Halo 3 wzięło udział ok. 800 tys. graczy, a tu już po 24h był milion :P

Gość Soul
Opublikowano

Czemuz to?

 

DMR to broń bez "półciowa", ani to pistol z H1 ani BR z H2/3, czasami zabija tak jak powinien, a czasami strzela się z tego gorzej jak z procy, 5 serii to za dużo. Nie wiem po jaką cholerę jest ten cały bloom, po co to komu ? Zamiast strzelać, to człowiek zastanawia się jak strzelać ?! raz maszuje i jest dobrze a raz jest kibel WTF?! To samo tyczy się "NedlerRifle" raz zabija, że aż miło patrzeć a raz strzelasz i wafel, ten sam badziew jest w COD. Grasz mecz, bron zabija jak trzeba i myślisz sobie, no mega dobra zabawka, grasz drugi meczu a ta broń daje totalnie ciała to samo jest w HR :/ W H1 trója to trója, anie jakieś sranie w banie, czy tak trudno jest włączyć H1 i zobaczyć jak to tam działało ? Moim zdanie koniecznie coś trzeba z tą bronią zrobić, w końcu to nasza prawa ręka. Nie wspomną już o randomowych melee i o granatach które czasami zabijają z masakrycznych odległości a czasami totalnie nic nie robią, kolo wczoraj dostał ode mnie z zielonego w ryj, nagrałem mu piękny grant pod nogi a on sobie na nim podskoczył i pobiegł dalej xD Ale nie to było najlepsza, typ na Insiaku robi assassinejta, ja podchodzę walu mu melee w plecy a on wbita totalna, odwrócił się i mnie zabija xD. Nie wspomną już o mega debilnych pomysłach typu, jetpak i shield, gra strasznie randomowa, dobrze, że to beta i mam tylko nadzieje, że Bungie, wypicuję tą grę tak żeby można było grać w nią w dniu premiery, normalnie !!!!!

Gość donsterydo
Opublikowano
Te pare lat temu nie było jeszcze tylu Halowiczów, więc nie ma co się podniecać tymi wynikami : )

 

Było ich ponad 6 mln z bazy pierwszego X'a, więc też cholernie dużo. Podejrzewam, że Reach pobije wszystkie rekordy sprzedaży na X360. Co ciekawe jeszcze przed startem bety w tydzień preordery na Reach podskoczyły o 30 tys. w USA na 20 tygodni przed premierą, nie zdziwię się jak w trakcie bety i zaraz po będzie lecieć po 100 tys.

Opublikowano (edytowane)

Tryby z perkami od zwykłych muszą być oddzielone!!!

 

 

Co do plusów bety to trzeba przyznać, że matchmaking został widocznie usprawniony, dalej czasem się zamula ale jest dużo dużo lepiej niż w H3.

Edytowane przez 44bronx
Opublikowano

7ego i 14ego

Z tym, że mapy od razu wchodza z dedykowanymi trybami, nie zagra się na nich zwykłego 'slayerka'

 

A któraś z tych nowych map będzie miała pojazdy??

 

 

Ja dzisiaj trochę pograłem w bete i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony, szykuje się najlepsze Halo od czasów jedynki :)

Jedyne minusy to alliasing i tryby z czaszkami :down:

Opublikowano (edytowane)

A trzeba bedzie coś pobierać, jak wyjdą nowe mapy?

Te nowe mapy są już w paczce, czy trzeba będzie je pobierać na nowo?

A któraś z tych nowych map będzie miała pojazdy??
Na trailerze widać, że BONEYARD będzie mieć ;] Edytowane przez Jordan23Carolina
Opublikowano

Dziś znów miałem okazję pograć w bete na spilcie przez jakies 2h. Dzisiaj spore lotto ... z początku byłem maksymalnie wqrwiony, aż usiedzieć na miejscu nie mogłem. Masakra cały DMR, pistol, granaty ogólnie można by zrobić zwody kto dalej rzuci przez okno padem :) Ale nagle wszystko sie zmienilo i gralo sie miodnie ... nie wiem ocb. Nagle DMRa czułem tak jak to niegdyś BRke ... rakietą cuda na kiju, jakiś killtacular ze snajpy xD(nie bić jak źle to napisalem).

 

Ogólnie mieszane uczucia, ale dalej jest na wielki plus jak pomyślę sobie o MLG :)

Daj Ci boże DMRa na 4! amen

Opublikowano

Dla mnie jak na razie to gra o rzucaniu granatami, lataniu i dziwnych akcjach, które tylko zniechęcają. Gram słabo, to wiem ale chyba jak walne kolesiowi serie z bliska na klatę to ten ktoś chyba powinien zginąć ta? Generalnie bronie różnie zabijają. fajnie:/ niech mi ktoś też powie jak tą snajperką na różowe kryształki można jakoś zabić...? celować i naciskać spust to wiem, ale co jeszcze? modlić się żeby zadziałało? Na razie wole trójkę. Przegrywanie w niej mniej mnie irytuje.

Opublikowano

Dziś znów miałem okazję pograć w bete na spilcie przez jakies 2h. Dzisiaj spore lotto ... z początku byłem maksymalnie wqrwiony, aż usiedzieć na miejscu nie mogłem. Masakra cały DMR, pistol, granaty ogólnie można by zrobić zwody kto dalej rzuci przez okno padem :) Ale nagle wszystko sie zmienilo i gralo sie miodnie ... nie wiem ocb. Nagle DMRa czułem tak jak to niegdyś BRke ... rakietą cuda na kiju, jakiś killtacular ze snajpy xD(nie bić jak źle to napisalem).

 

Ogólnie mieszane uczucia, ale dalej jest na wielki plus jak pomyślę sobie o MLG :)

Daj Ci boże DMRa na 4! amen

 

Hehe ja wczoraj miałem to samo, nie mogłem wyczuć za nic DMRki, a przedwczoraj kosiłem jak trzeba.To wszystko przez ten recoil.Popieram DMR na 4.

Opublikowano (edytowane)

Bieniu, maniak serii halo, dzielny jej obrońca i gorący zwolennik, gracz od pierwszej części, z jakimiś tam wynikami w trzecią, mówi (pisze w zasadzie ;p) :

 

Jeśli nie zrobią czegoś z DMR to ja w to g%$^o grać nie będę! Parafrazując popularny filmik "18" (youtube) - "Nie ma takiego strzelania!"

 

Koleś jest bez osłony, nakładam na niego celownik (już nawet nie na głowę!), oddaje 3-4 strzały i nic... nie trafiam? czy o co chodzi?

 

Druga opcja: koleś dostaje ze 3 strzały na klatę, daje mu melee w twarz a on stoi i mi się przygląda... wtf Oo albo w między czasie sprzedaje mi dwa melee które mnie zabiją... CHORE i ŹLE ZBALANSOWANE!

 

czekam na poprawki, Panowie z Bungie!

Edytowane przez Bieniu
Opublikowano

Nie martw się Bieniu, też się sobie dziwię, w końcu zawsze fanatycznie broniłem każdej kolejnej części serii, a teraz marudzę najgłośniej.

 

Z DMR się zgodzę, coś się popieprzyło zdrowo. Kij, nawet hit-scan nie pomaga.

 

Jeśli chodzi o melee to w HR tarcza i życie są osobne, nie da się puścić damage na życie jeśli masz tarczę (do tej zasady nie wlicza się snajpa, rocket i granaty). Czyli żeby zabić kogoś melee musisz najpierw 'pęknąć' mu tarczę. To taki sposób zapobiegania AR-rush. Szkoda, że w przypadku hamburgerów jak zwykle to nie działa :/

Gość Soul
Opublikowano

Gra chyba wie, że nazywam ją mega balasem i w nagrodę dała mi złotą gwiazdkę obok nick'a, co to niby jest ?;>

Opublikowano (edytowane)

Siema wszystkim. Po rozegranych kilkudziesięciu meczach mogę szczerze stwierdzić że ten multiplayer to porażka. DMR następca BR? Zabicie z tej broni jest praktycznie niewykonalne, ponieważ z powodu szybkości strzelania i tego całego "blooma" (nic gorszego nie mogło spotkać hejloł)przeciwnik który jak będzie chciał biec z prędkością żółwia to i tak zdąży się schować za jakąś osłoną. Według mnie jedyna nadająca się broń do zdobycia jakiś fragów na odległość to "nedleer", a reszta fragów leci z piąchy, miecza, shota i granatów. Mnie to całą beta bardzo zraziła to Halo Reach, mam nadzieje że Bungie poprawi te "błędy", ja w tym czasie wole pograć sobie w halo 3, które według mnie grywalnością oraz radochą płynącą z multiplayera zjada Reach na przekąskę.

 

Bungie dawać BR z Halo 3 do Reach!!

Edytowane przez ugala

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...