BarteQ 1 Opublikowano 10 maja 2010 Opublikowano 10 maja 2010 E no Filip... Halo2 napewno nie ssało bardziej niż halo3 ;] double shoty, bxry itd itp robiły swoje. Halo 3 opiera się w 95% na teamworku. W halo2 niektórzy gracze potrafili zdominować grę jak to zrobiło FB i Carbon na mlg. Teraz każde MLG wygrywa ktoś inny co pokazuje ze h3 jest dużo łatwiejsze i bardziej randomowe od h2. To tak jako fakt potwierdzający mój punkt widzenia odnośnie serii halo że co część to gorzej ;] H1 > H2 > H3 >>>> HR. edit. Właśnie zauważyłem ze temat przeglda nie kto inny jak sam Konrad Rojek!!!!! wiec musiałem mu napisać CZEŚĆ Bicz. Cytuj
Velios 50 Opublikowano 10 maja 2010 Opublikowano 10 maja 2010 maybe, Boczek, maybe. Ja tam multi w Halo jakoś za plastikowość już nie polubiłem. I nie twierdze, że Bungie zrobi dla Acti nowe Halo, Ins. Chodzi mi o to, że będzie jeszcze gorzej Cytuj
YETI 11 046 Opublikowano 10 maja 2010 Opublikowano 10 maja 2010 Velios, Harmonix tworzy gry dla EA, Activision tylko kupiło markę Guitar Hero. A co do Reach, gra ma kilka wad, ale pamiętajmy, że jest to tylko BETA. Chyba nie tylko na tym forum ludzie marudzą na ten tytuł. Stany to ogromna scena Halo, z którą miejmy nadzieje Bungie się liczy, a wątpię, aby im spodobały się te nowości. Najlepsze rozwiązania to dwa tryby, dla graczy ceniących sobie skill i dla reszty miłośników latających plecaków, i tak bez wątpienia właśnie będzie w pełnej wersji. Ogólnie mi w bete gra się bardzo przyjemnie, nie rozumiem waszego marudzenia na DMR (powinni lekko zwiększyć moc). Denerwuje mnie tylko zbyt słaby magnum, trzeba wpakować niemal cały magazynek, a na końcu najlepiej zasadzić heda, aby wyjść zwycięsko. Z perków używam tylko szybki bieg, więc w tym aspekcie się nie wypowiadam (nie przeszkadzają mi latający amerykanie). Siła granatów jest doskonale wyważona, może tylko posprzeczać się o zasięg. Ja jestem dobrej myśli co do pełnej wersji. Jeśli odrzucicie H3, to jaki fps tej generacji ma lepsze multi? Żaden. PS. Na co ludzie najczęściej narzekają na forum Bungie? I co na to samo Bungie? Cytuj
Flaha 25 Opublikowano 10 maja 2010 Opublikowano 10 maja 2010 (edytowane) Ludzie chill out, to tylko BETA, a niektórzy spinają się jak nie wiem co. Lepiej, żeby beta była słaba niż finałowy produkt jak np. MW2 (no offence). Chociaż imo wystarczy wywalić blooma, zrobić coś z piąchami i tyle (no i może umocnić DMR'a), halo ma taką możliwośc costumizacji, że tam kto chce będzie sobie grał w MM z jetpackami a my i tak będziemy cisnąć MLG (pozbawione udziwnień). Edytowane 10 maja 2010 przez Flaha Cytuj
BarteQ 1 Opublikowano 10 maja 2010 Opublikowano 10 maja 2010 patrząc na to ile zmienilo bungie w halo3 względem bety... nie nastawiałbym się na jakieś fajerwerki Cytuj
Flaha 25 Opublikowano 10 maja 2010 Opublikowano 10 maja 2010 A te wymagania które ja postawiłem to fajerwerki? Toż to kosmetyczne zmiany które jednak wpłyną na gameplay znacząco, ale nie są trudne do zmiany jak np. nie wiem cały silnik gry. Cytuj
Velios 50 Opublikowano 10 maja 2010 Opublikowano 10 maja 2010 (edytowane) Velios, Harmonix tworzy gry dla EA, Activision tylko kupiło markę Guitar Hero. Harmonix tworzy Rock Band dla EA, ponieważ Activision, po odkupieniu praw do Guitar Hero, wywaliło Harmonix (twórców GH) uznając studio za "niepłodne" i oddało tworzenie gitarówki w ręce Neversoftu, który to deweloper kompletnie pokpił sprawę. Zresztą, szef Acti sam przyznał się po latach do "wielkiego błędu", jaki wydawca popełnił. Ludzie chill out, to tylko BETA, a niektórzy spinają się jak nie wiem co. Lepiej, żeby beta była słaba niż finałowy produkt jak np. MW2 (no offence). Chociaż imo wystarczy wywalić blooma, zrobić coś z piąchami i tyle (no i może umocnić DMR'a), halo ma taką możliwośc costumizacji, że tam kto chce będzie sobie grał w MM z jetpackami a my i tak będziemy cisnąć MLG (pozbawione udziwnień). Ok, bo nie wytrzymam . Co takiego "słabego" jest w MW2? Jeśli odnosisz się do bugów, tych nie ma już od dawna, a przecież nie były one aż tak wkurzające, jak sama esencja Reach. Online, choć na początku było zwyczajnie zwykłe i potrafiło dopasować Polaka do hosta z USA, teraz dobiera mecze znacznie, znacznie lepiej. Ogólnie, gra, IMO, na polu shooterów tej generacji wymiata całą konkurencję (może prócz starego, ale już za starego MW). Ale MW2 wcale nie jest gorsze od oryginału. Po prostu, jak nowe Halo, skłania się w kierunku noobów i niedzielnych graczy, zachowując jednak jako taki balans i pozwalając na popisówy co lepszym graczom. Ja tam uwielbiam i nie widzę za bardzo "z(pipi)aności" tej gry. Jaki inny tytuł może się poszczycić takim "feelingiem" strzelania? Na pewno nie Halo w 30 klatkach, przy akompaniamencie dropów animacji i SUPER jetpacków. Co więc, Flaha, mistrzu konstruktywnej krytyki, wkurza cię w tej grze? Ja przynajmniej wiem, o czym mówię i nie czepiam się z powodu różnicy gustu (chociaż bardzo nie lubię strzelanin "podwodnych"). Ty hejtujesz dla zasady Halo i MW2 to dwie, zupełnie różne pozycje. Porównywanie ich - w każdym twoim poście - mija się z celem. I pogódź się z możliwością, że Ricz może faktycznie ssać. Skoro nawet Barth, Boczek i reszta już nie kłóci się z nikim na tym polu i dopuszcza to do świadomości, coś musi w tym być. Żebyś się nie zdziwił, jak za rok, dwa będziesz napieprzał w MW albo nowy shooter Respawn Ent. i będziesz pojeżdżał po Bungie A może po prostu jesteś fanbojem? Ch*j K**wa! :potter: Edytowane 10 maja 2010 przez Velios Cytuj
Velios 50 Opublikowano 10 maja 2010 Opublikowano 10 maja 2010 (edytowane) Nie, ale dobra krytyka, c'nie? Ostatecznie wygrałem z Fleszem. Również na GG. Flaha przyznał się do tego, że jest fanboyem i zaczął coś gadać, że mu się w MW2 Singleplayer podoba i że też do niego się odnosił Whatever. Kiedy dowiemy się czegoś nowego na temat Singla Ricz? Może tu jest jeszcze nadzieja i będzie zaskoczenie, a my tak strasznie przejmujemy się jakimś Multi z perkami . Edytowane 10 maja 2010 przez Velios Cytuj
Gość Soul Opublikowano 10 maja 2010 Opublikowano 10 maja 2010 E no Filip... Halo2 napewno nie ssało bardziej niż halo3 ;] double shoty, bxry itd itp robiły swoje. Halo 3 opiera się w 95% na teamworku. W halo2 niektórzy gracze potrafili zdominować grę jak to zrobiło FB i Carbon na mlg. Teraz każde MLG wygrywa ktoś inny co pokazuje ze h3 jest dużo łatwiejsze i bardziej randomowe od h2. To tak jako fakt potwierdzający mój punkt widzenia odnośnie serii halo że co część to gorzej ;] H1 > H2 > H3 >>>> HR. Ha, od dawana o tym pisałem, z części na część jest co raz gorzej, a H2 to Halo, której najbardziej przypomina jedynkę, HR pokazuję tylko jak w Bungie, brakuje pomysłów i zamiast iść w kierunku HC graczy dzięki którym Halo, stało się tym co do dziś można podziwiać. To nie, Bungie ma na to wywalone i wrzucają jakieś je^%$# jetpacki itp shity, już w H3 wymyślili sobie jakieś badziewia, na jaką cholerę to komu patrząc na to ile zmienilo bungie w halo3 względem bety... nie nastawiałbym się na jakieś fajerwerki Tak, ale spójrz na to, że tamta beta była dużo dużo lepsza, nie przypominam sobie, że by były tam takie bullshity, o dziwo mi beta bardzo się podobała, czego nie mogę powiedzieć o pełnej wersji, zrobili coś ze snajpą itp Cytuj
Velios 50 Opublikowano 10 maja 2010 Opublikowano 10 maja 2010 Mnie też beta H3 powaliła. Tutaj odwrotnie. Szkoda tylko, że nijak będzie to się miało do finałowego produktu. Jak można tak uważać, podczas gdy Bungie zmienia wszystko co dobre w tej grze, a zostawia same, ekhem, gówna? Ludzie tam pracujący to albo kompletni ignoranci, którzy nie mają ochoty robić kolejnej części Halo, albo zwyczajni idioci, którzy po prawie dekadzie nie wiedzą, że w Halo rządził pistol i małe/średnie areny. Albo, i tu chyba jest najwięcej prawdy, twórcy Ricz doskonale zdają sobie z tego sprawę, ale wiedzą też, że bardziej opłaca im się olać fanów i nastawić się na masową sprzedaż, niż tworzyć super grę dla niszy. Żal. Cytuj
Flaha 25 Opublikowano 10 maja 2010 Opublikowano 10 maja 2010 Dziwne, że tak wszyscy narzekają na tego DMR'a, bo tak na serio bez blooma to temu DMR'owi bliżej do pistola z Halo 1 niż do BR'ów z H2 i H3 co jest ewidentnym plusem. Ja widzę w tej grze potencjał, i owszem jeśli nie zmienią kilku rzeczy to gra może być najgorszym Halo jak na razie. Ale jak sami podkreślają, że po to zrobili bete, żeby sprawdzić grę przed jej wydaniem a wszyscy jak na razie narzekają na bloom i to co my tutaj narzekamy. Jak poprawią wszystko na co narzekają gracze będzie imo najlepsze halo od czasów halo 1 bo serio jakby porównać z Halo 3 czy Halo 2 mi się bardziej podoba Rakieta, Shotgun, Snajpa, feeling, FOV, granaty, pasek żyć to są chyba najważniejsze elementy tej gry poza DMR;em i piąchami i wg. mnie już teraz te elementy są lepsze niż w poprzednich 2 odsłonach multiplayera. Czyż nie ? ps. Filip daj sobie już spokój z kiepską próbą podpuszczania mnie. Cytuj
barth 70 Opublikowano 10 maja 2010 Autor Opublikowano 10 maja 2010 Flame dla Veliosa zostawię na później, najpierw: @YETI - Reach wprowadziło zbyt wiele zmian do systemu, takich zmian jakich nie da się usunąć (np. bloom i jetpacki) niekoniecznie przez technikalia, co przez stronę marketingową takiego posunięcia (bloom był głośno zapowiadany, więc teraz nie przyznają się do własnego błędu). Na co ludzie narzekają na forum Bungie? Właściwie na wszystko, ale najczęściej wspominane to: -za słaba AR (wiadomo hamburgery i ich AR/melee rush) -za słaby DMR / za duży bloom na DMR -za mały magazynek w magu -zbyt silne granaty -zbyt wolne poruszanie się -brak modeli elite'ów w multi (nie, to nie jest okrutny żart) O singlu Reach dowiemy się więcej na E3 i od tego czasu będzie coraz głośniej o tej stronie gry (chociaż podobno EDGE i chyba GameInformer ma mieć jakieś info w następnym numerze). Dalej - w ostatnim Bungie Weekly Update podano listę bugów i rzeczy, które zostaną bankowo poprawione w pełnej wersji Reach: -artefakty wyświetlające się na ekranie (dodatkowe celowniki, symbole i inne syfy) -double melee, nowe BXB i wzajemne zabijanie się zostaną usunięte (dla tych co nie wiedzą to da się robić BXB z szybkim odpaleniem AA) -poprawione granaty (dokładnie nie wiadomo czy zostanie zmniejszony zasięg mini-nuke'ów, czy po prostu zmniejszy sie ich ilość) -commendations zostaną lepiej wyjaśnione i będą łatwiej dostępne (nie tylko przez Bungie.net) -quitowanie będzie mocno karane, łacznie z 40min banami na granie @Flaha - zgadzam się, siła melee (a raczej to, że nie przebija tarczy), shotgun, mag i inne duperele są dużo lepsze niż w H2 i H3, Sage 'brodacz' Merrill dotrzymał obietnicy. Szkoda, że nagromadzenie bullshitów potrafi zepsuć grę a teraz coup de grace - @Velios Zacznijmy od tego, że twoje ukochane MW2 jest doskonałym przykładem tego, jak nie należy tworzyć następcy niespodziewanego, onlineowego hitu. Wszystkie sceny, nie ważne czy konsolowe, czy PC odrzuciły ten tytuł i albo przesiadły się na podobne gry, albo wróciły do MW1 (tylko PGL będzie się w tym roku bujał z tą grą). Wszystko przez brak wyważenia (1887 wita), brak chęci IW do naprawienia tego i komplet bugów pojawiających się na każdym kroku (bez kitu, odpalam tą grę raz na dwa tygodnie i za każdym razem jest jakiś patch naprawiający bugi i chyba dorzucający garść nowych). Nawet najwięksi obrońcy MW1 stwierdzili, że 'dwójka' to jakaś (pipi)a pomyłka. A miało być tak pięknie, ah tak, pamiętam jak IW dumnie zapowiedziało, że bety nie będzie, bo wiedzą jak zrobić doskonałe i bezbłedne multi. Tydzień po premierze i już ludzie nazywali tą grę Modern Glitchware . I na koniec jedno hasełko - Reach nawet pomimo wszystkich swoich wad i tak jest lepsze i bardziej zrównoważone niż MW1 i MW2 razem wzięte //EDIT BY Raptor//: Zeby nie robic OTa: ponad polowa IW przeprowadzila sie do innego studia :X Cytuj
Gość Soul Opublikowano 10 maja 2010 Opublikowano 10 maja 2010 zrównoważone niż MW1 i MW2 razem wzięte Jak marzysz, ta zamykaj oczy. COD4 to drugi potężny kop, jeżeli chodzi o MP, nr1 to oczywiście HALO NTSC/HALO 2 (pierwsza gra na XBL) Po tym co było mi dane zobaczyć w becie, lekko z wątpiłem w tą grę, mam tu na myśli SP i oprawę graficzną, mam nadzieje, że w czerwcu Bungie pokaże, że potrafi zrobić kapitalną grafikę. Cytuj
Ins 5 835 Opublikowano 10 maja 2010 Opublikowano 10 maja 2010 (edytowane) Co do oprawy to sie nie zgodze. Powerhouse i Boneyard wygladaja kapitalnie. W dodatku u mnie aliasing nie wystepuje, textury sa jedne z lepszych jakie widzialem do tej pory, wszystko prezentuje sie pieknie. Jedynie Sword Base (czy jakos tak) ssie graficzne, ale taka specyfika mapy. Roznica w wygladzie miedzy Reach, a H3 jest ogromna. Jezeli twierdzicie inaczej to macie jakies lewe LCD'ki. PS. Na 22 calowym Samsungu od kompa Reach nie wyglada wiele lepiej od H3, stad taki wniosek ;] Edytowane 10 maja 2010 przez Ins Cytuj
barth 70 Opublikowano 10 maja 2010 Autor Opublikowano 10 maja 2010 Fakt, poprawa jest już widoczna w becie multi, więc w singli powinno być sporo lepiej (w H3 multi to jakieś 60-70% oprawy singla). @Soul - no bo kto zapomni takie 'zbalansowane' pomysły jak martyrdom, naloty, kałasz przebijający wszystko i robiący na dwie kule, i bronie wypuszczające kule z lufy pod kątem 90 stopni (jeśli nie przycelować). Gdy scena PC zmodowała tą grę do turniejów zostały 4ry bronie do wyboru, 1 granat na starcie i kompletny brak perków (a na mapach wyleciały wszystkie krzaki do campowania) - ot wyrównana gra, która pociągnęła dwa sezony w ligach Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 10 maja 2010 Opublikowano 10 maja 2010 Dobra to ja was podsumuje: oke?Koniec z najazdami na inne gry (you too Barth!) . Chwalimy/Jedziemy Halo Reach tutaj! Cytuj
Gość Soul Opublikowano 10 maja 2010 Opublikowano 10 maja 2010 @Ins' do konkurencji jeszcze brakuje. @barth' i prócz tego są jeszcze dwie najważniejsze cechy: zajawka i satysfakcja, czego w HR brakuje, dziękuje dobranoc. Cytuj
Ins 5 835 Opublikowano 10 maja 2010 Opublikowano 10 maja 2010 Soul: Jedynie Shitzone 2 przewyzsza oprawa Reach, nic wiecej. Dodac nalezy, ze nie jest to jakas duza przewaga. Cytuj
Vulc 3 Opublikowano 11 maja 2010 Opublikowano 11 maja 2010 Czytam, czytam wypowiedzi w tym temacie i dochodzę do wniosku, że chyba gramy w inną betę. Nie mam problemów z zabijaniem hamburgerów, jak gość robi locka, to się wręcz cieszę, bo oznacza to, że jest w zasadzie martwy. Nie wkurzają mnie goście z jetpackami, bo są dość łatwym celem, natomiast double melee będzie poprawione, więc to też nie problem. Chciałbym w tym miejscu od razu zauważyć, że jestem graczem "singlowym", w multi H3 grałem mało, a w becie Reach'a zrobiłem może ze 120 meczy. Także może niektóre narzekania wynikają z faktu, że gameplay się dość konkretnie zmienił i stare nawyki, zagrywki, odeszły do lamusa. Naprawdę, takiej ściany płaczu dawno nie widziałem, w zasadzie wygląda to wręcz tak, jakby część pierwszy raz miała pada w rękach i się dziwiła, że dostaje baty. o_0 Cytuj
Kerlo 2 Opublikowano 11 maja 2010 Opublikowano 11 maja 2010 (edytowane) to moze ja cos dodam, MLG wywalilo MW2 z pro circuita, a pomysl z polska liga online niewypalil, bo wiekszosc graczy sie wysypala (frustracja do poziomu przejscia na BC2) a i organizator nie wytrzymal Majac 11 dni gameplayu w MW2 i mimo, ze mam przyjemnosc z gry i nie bedac fanboyem ani jednej ani drugiej gry musze stwierdzic, ze MW2 jest dobre do postrzelania sobie, ale jest zbyt latwe by byc grane na turniejach. Pare gameplayow poogladalem z pr0 poziomu (konto youtube: MajorLeagueGaming) no i niestety, ale wszystko sie opieralo na tak zwanym standoffie, bo w tej grze za szybko sie ginie, by moc sprobowac jakis druzynowy rush (perspektywa wycieca 4 typa podczas rushu w ciagu 2 sekund jednak nie jest zbyt fajna). Pozatym, denerwuje mnie troche mowienie, ze Halo 1 to halo a Halo 2 i 3 to nie Halo. Skoro 2 z 3 gier w serii oferuja podobny gameplay to wedlug mnie, to Halo 2 i 3 powinno byc przedstawicielem gameplayu Halowego, bo Halo 1 było po prostu wyjątkiem od reguły. Halo od 1 do 3, pomimo pewnych roznic sa podobne do siebie, a kazda z nich cos miala w sobie, ze sie przynajminiej mi podobala. Za to Halo Reach to bedzie kompletnie co innego i pomimo dosc zrytej bety, ma szanse zostac dobra gra, ale jezeli bedzie sie patrzec na nia niezaleznie, a nie w podobienstwie do halo 1 czy 3, bo wyjdzie balas. @velios, na pc to troche inaczej jest moga tam wydac specjalne mody utrudniajace i polepszajace gameplay na wysokim poziomie. Edytowane 11 maja 2010 przez Kerlo Cytuj
barth 70 Opublikowano 11 maja 2010 Autor Opublikowano 11 maja 2010 Czytam, czytam wypowiedzi w tym temacie i dochodzę do wniosku, że chyba gramy w inną betę. Nie mam problemów z zabijaniem hamburgerów, jak gość robi locka, to się wręcz cieszę, bo oznacza to, że jest w zasadzie martwy. Nie wkurzają mnie goście z jetpackami, bo są dość łatwym celem, natomiast double melee będzie poprawione, więc to też nie problem. Chciałbym w tym miejscu od razu zauważyć, że jestem graczem "singlowym", w multi H3 grałem mało, a w becie Reach'a zrobiłem może ze 120 meczy. Także może niektóre narzekania wynikają z faktu, że gameplay się dość konkretnie zmienił i stare nawyki, zagrywki, odeszły do lamusa. Naprawdę, takiej ściany płaczu dawno nie widziałem, w zasadzie wygląda to wręcz tak, jakby część pierwszy raz miała pada w rękach i się dziwiła, że dostaje baty. o_0 Większość z nas ma porobione Goldy (np. taki noob jak ja) i Onyxy w Arenie, więc o batach nie ma tu co mówić. Ścianę płaczu widzisz, ponieważ Halo zawsze było trochę inne od reszty shooterów i za to je kochaliśmy (i kilkanaście milionów innych ludzi też), a teraz Reach jakos je 'upospolica' przy okazji wrzucając błędy i akcje, których nigdy wcześniej nie było za bardzo widać w multi tej gry (ot moje problemy z połączeniem). Pamiętaj, że w tej części forum spotkasz ludzi, którzy tej grze poświęcili niemały kawałek swojego życia i wszelkie zmiany 'na gorsze' trochę (bardzo) nas irytują. Cytuj
Vulc 3 Opublikowano 11 maja 2010 Opublikowano 11 maja 2010 Właśnie dlatego tak mnie zdziwił ten cały lament, oczywiście nie wykluczam też tego, że po prostu trafiałem na słabszych graczy lub miałem dużo szczęścia. Wszak jak już pisałem, mój "skill" nie jest raczej zbyt wysoki. Z drugiej strony mówisz o zmianach na gorsze. Może jednak to po prostu zmiany, do których trzeba przywyknąć? Moim zdaniem nowe możliwości pancerza wprowadziły pewną świeżość do rozgrywki, podobnie z broniami. Oczywiście nie każdemu musi się to podobać, ale przynajmniej ja nie mam zamiaru mieć pretensji do Bungie o to, że starają się urozmaicić rozgrywkę. Pozostaje kwestia balansu, tutaj rzeczywiście trzeba to i owo poprawić, zauważyłem to nawet ja, ale przecież właśnie po to jest beta. Problemy z połączeniem to chyba też rzecz do naprawienia. No i gwoli wyjaśnienia - sam jestem fanem Halo, ale interesuje mnie przede wszystkim kampania. Cytuj
Velios 50 Opublikowano 11 maja 2010 Opublikowano 11 maja 2010 uroznamicanie rozrywki jest dobre dla grania casualowego, z reguły NIGDY dla rozgrywek turniejowych. piszący tutaj ludzie w 95% są nastawieni na te drugie, stąd ściana płaczu. Cytuj
Wojtass 2 Opublikowano 11 maja 2010 Opublikowano 11 maja 2010 aha czyli z tego co czytam Reach ssie kulki. Nie ukrywam, że mi ulżyło. Gdyby było dobre musiałbym znowu kupować iksa, a tak mam spokój. Jedno pytanie nie daje mi spokoju - jak z auto aimem? bliżej mu do h3 czy 'samograj' jak w h2? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.