Skocz do zawartości

Halo: Reach - To co nie pasuje do pozostalych tematow


barth

Rekomendowane odpowiedzi

 

Jeśli to nie fake to będzie trzeba przez miesiąc czasu uważać na spoilery.

 

Gość na neogafie dobrze to podsumował

 

Yes, because if I had a copy of Reach I'd totally make a video of the achievement list that everybody already knows, rather than of the game itself.

 

ponoć ten typek ma dać dzisiaj filmik z gry. Aha jasne.

 

EDYTA:

 

Proszę bardzo, ten typek nawet nie spogląda w swoje gierki, tylko wchodzi na czyjś inny profil

 

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=22677948&postcount=2345

 

alarm odwołany. Już bez przesady żeby najważniejsza gra roku dla MS miałaby wypłynąć ponad miesiąc przed premierą. Chyba przy okazji premiery Halo 2 się czegoś nauczyli.

Edytowane przez MaZZeo
Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo
Jak czytałem różne zapowiedzi to była mowa, że na Reach spotkamy właśnie sporo kosmicznym zwierzów.

 

http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/110/1109806/halo-reach-20100803092846750.jpg

 

patrzcie na to, jestem pewien na 100% że jest to screen z misji w rodzaju działka jak z CoD4 i MW2.

 

To z misji Tip of the Spear.

Wielka epicka bitwa w której bierze udział tona pojazdów, będziemy się w tej misji poruszać po kolei innymi pojazdami, w tle ma się toczyć bitwa między statkami powietrznymi.

 

Odnośnik do komentarza

co z tego jak AA śmierdzą fiutkiem :D

 

Już musiała znaleźć się jakaś "graficzna dziwka" (nie, to nie jest zwrot obraźliwy),

W dzisiejszych czasach masz do wyboru - albo dobra grafika, albo dobry gameplay. Chcesz grafiki - lecisz grać w KZ2, chcesz gameplayu i grafiki - odpalasz Halo.

 

fix'ed

 

Kiedy OST bedzie dostepne?

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Już musiała znaleźć się jakaś "graficzna dziwka" (nie, to nie jest zwrot obraźliwy),

W dzisiejszych czasach masz do wyboru - albo dobra grafika, albo dobry gameplay. Chcesz grafiki - lecisz grać w KZ2, chcesz gameplayu - odpalasz Halo.

 

ja nie zczaiłem o co chodziło bronxowi, ale nie przypadkiem, że jetpacki smierdzą fiutkiem? :|

Odnośnik do komentarza

AA - antyaliasing. Chyba, że chodziło o Armor Abilities, ale to trzeba pisać wyraźnie.

 

Mówiłem, że goście z IGN się nie znają i Zaelot ma niewiele wspólnego z Midship'em. Sami dostarczyli dowód.

 

http://xbox360.ign.com/dor/objects/14276699/halo-project/videos/halor_gmp_multi_0805.html

Edytowane przez barth
Odnośnik do komentarza
ja nie zczaiłem o co chodziło bronxowi, ale nie przypadkiem, że jetpacki smierdzą fiutkiem? :|

 

Oczywiście, że chodziło mi o armor abilities, ja nie wiem jak wy możecie się w ogóle zastanawiać o co mi chodzi, no chyba, że wspaniałe perki w halo wam pasują, jak dla mnie to będzie mega żenada jeśli nie oddzielą zwykłych trybów od trybów z tym ścierwem.

Grafa jest dobra i 'nie trza psuć', po graniu x czasu w H3 (w które cioram dalej bo to najlepsze multi i koniec) taki reach to mega wypas graficzny i mi wiecej nie potrzeba.

 

PS: barth, wybaczam Ci Ty 'nie-potrafiąca-się-domyślic-o-co-chodzi-dziwko' (nie, to nie jest zwrot obraźliwy) ;)

Odnośnik do komentarza

Oczywiście, że chodziło mi o armor abilities, ja nie wiem jak wy możecie się w ogóle zastanawiać o co mi chodzi, no chyba, że wspaniałe perki w halo wam pasują, jak dla mnie to będzie mega żenada jeśli nie oddzielą zwykłych trybów od trybów z tym ścierwem.

 

Raczej nie ma sie o co obawiac, juz w becie byl podzial na tryb ze wszystkimi shitowymi perkami i na tryb z DMR/Needle Rifle z tylko jednym w miare sensowym perkiem (szybkie bieganie). Z drugiej strony raczej tez nie ma co liczyc na tryby bez absolutnie zadnego AA, IMO wiekszosc mapek bez sprintu moze sie nie sprawdzic.

 

PS.

 

Clooney259.jpg

 

:lol:

Edytowane przez Ins
Odnośnik do komentarza

Sorry Ins, ale nie wiem gdzie ty w becie widizałes tryby z AA oddzielone od zwykłych...Wszystko było pomieszane i w głosowaniu był np. team slayer pro (DMR, bez perków) i zwykły slayer (sretpaki,sraki,niezniszczalni).Sprint powinien byc dostępny w każdym trybie, nawet w tych klasycznych, bo to jest akurat przydatne, nadaje grze dynamiki i nowych mozliwości (mozna dalej skakać ze sprintu).Jeżeli nie oddzielą tego całkowicie to będzie lipa i bedzie rzeczywiście trzeba dalej grać w H3, bo taki burdel na mapach to pozostawmy MW2.Myślę, że tryby z samym sprintem można nazywać spokojnie trybami bez perków.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...