Ins 5 708 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2010 Zle sie wyrazilem, chodzilo mi oczywiscie o glosowanie i wybor miedzy kupa, a w miare normalnym trybem ;P Jezeli tak bedzie w fullu to ok, nie mam nic przeciwko, poniewac w H3 tez jest wybor miedzy kupa (start z AR) i czyms normalnym (start z BR) ;] Zreszta i tak jedyna sensowna playlista w matchmakingu bedzie MLG, gdzie jak mozna sie domyslac wszystko bedzie tak jak trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza
44bronx 459 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2010 Nie no, jednak zaczynając mecz z AR w H3 nawet na valhalli jest 100x lepszym trybem niż jakikolwiek tryb z perkami z Reacha...niby było głosowanie, ale niestety burgerki zazwyczaj głosowali na tryby z du.py, a nawet jak był remis w głosowaniu to gra wybierała pierwszy tryb, a pierwsze zawsze były tryby z perkami.MLG wydaje się jedynym wyjściem z sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza
waveform 5 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2010 troszkę Asylum i troszkę Overlook'a http://www.gametrailers.com/video/asylum-map-halo-reach/702615 szczerze, czytając jak ludzie psioczą na to że MP w Reach będzie noob friendly jakoś mnie nie rusza. zdaję sobie sprawę że cenimy sobie skill i ostrą rywalizację, ale mimo wszystko to świetna zabawa. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza
44bronx 459 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2010 No właśnie tryby z AA nie dostarczyły mi dobrej zabawy. Cytuj Odnośnik do komentarza
barth 70 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2010 To ja tak tylko wtrącę, że w pełnym Reach wybór mapy/trybu będzie działać trochę inaczej - jeśli ktoś nie odda głosu, to nie będzie się on liczył (innymi słowy - nie będzie za każdym razem wybierany pierwszy tryb z listy). Cytuj Odnośnik do komentarza
44bronx 459 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2010 No, to jest dobra zmiana względem bety, bo strasznie mnie to irytowało. Cytuj Odnośnik do komentarza
Jordan23Carolina 11 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2010 A ten cały forge będzie działał jak edytor/kreator map? będzie można ściągać (najpopularniejsze mapy i najwyżej oceniane przez "zwyklych" użytkowników) i grać sobie ze znajomymi na tych mapach przez Live albo na Splicie? Możliwości będą ogromne, to pewnie ludzie będą tworzyć mapy podobne do tych z CODa i Girsów, wypas Podobnie było w FarCryu 2, gra miała średnie multi, ale ten edytor map był całkiem fajny. Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 182 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2010 bronx a nie przesadzasz? co za różnica czy te perki będą na starcie (Reach) czy porozrzucane po mapie (Halo 3)? Ja jakiejś większej różnicy nie widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza
44bronx 459 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2010 jak nie widzisz większej różnicy między powerupami z H3 a AA z Reacha to myślę, że jesteś ślepy. Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 182 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2010 może inaczej - nie że nie widzę różnicy, ale dlaczego wariant z Reach jest gorszy? Jak dla mnie jest po prostu inny i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza
44bronx 459 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2010 Różnica jest taka, że AA z dość dobrze wyważonej gry zrobiło burdel na mapach ala COD.Więcej nie trzeba tłumaczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza
barth 70 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2010 A ten cały forge będzie działał jak edytor/kreator map? będzie można ściągać (najpopularniejsze mapy i najwyżej oceniane przez "zwyklych" użytkowników) i grać sobie ze znajomymi na tych mapach przez Live albo na Splicie? Możliwości będą ogromne, to pewnie ludzie będą tworzyć mapy podobne do tych z CODa i Girsów, wypas Podobnie było w FarCryu 2, gra miała średnie multi, ale ten edytor map był całkiem fajny. Skoro dało się to zrobić już w H3 to w Reach tym bardziej. Tylko, że mapy z Gearsów słabo pasują do gameplayu Halo, a tych syfów z CoD'a nikt nie chce widzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza
waveform 5 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2010 @barth Jednej rzeczy będzie mi brakować w Forge, a mianowicie edytowania height map'y. Fajnie by było dostać płaski kawałek terenu (choćby wielkości Sandbox'a z H3) i mozliwość ukształtowania terenu jak nam się podoba, co dało by ogrom możliwości. Co do AA, to uważam że AL, Invi, Sprint i JP są ok - każdy z tych AA będzie wymagał innego stylu gry. W becie widziałem już kilka fajnych zagrywek (np. AL + szybkie melee po wyjściu) i powiem że podoba mi się to. Hologram będzie porażką w multi (co innego kampania), albo raczej najbardziej irytującym AA. Cytuj Odnośnik do komentarza
barth 70 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2010 Jak na razie Lock jest największą porażką - można było spamować nim i przeżywać prawie wszystko. Na szczęście naprawili to, co nie zmienia faktu, że to i tak nieźle noobowska dopałka, ot takie narzędzie do ratowania z każdej opersji - przegrywasz, zażywasz, przeżywasz. Cytuj Odnośnik do komentarza
Flaha 25 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2010 może inaczej - nie że nie widzę różnicy, ale dlaczego wariant z Reach jest gorszy? Jak dla mnie jest po prostu inny i tyle. Nie tyle gorszy co raczej inny, rozrzucanie power upów po mapie jest imo lepsze dlatego, że dodaje jeden element rozgrywki więcej. Musisz timeować power upy i pilnować ich, w halo 1 miało to ogromny wpływ na mecz i dlatego ta gra byla taka dobra, nie wiem jak to wszystko wyjdzie w praniu w reach. Cytuj Odnośnik do komentarza
waveform 5 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2010 Jak na razie Lock jest największą porażką - można było spamować nim i przeżywać prawie wszystko. Na szczęście naprawili to, co nie zmienia faktu, że to i tak nieźle noobowska dopałka, ot takie narzędzie do ratowania z każdej opersji - przegrywasz, zażywasz, przeżywasz. Troszkę dramatyzujesz, bo o ile w AL jesteś w stanie przeżyć wszystko, tak widząc kogoś w lock'u najzwyczajniej czekasz(potem tylko plasma nade pod koniec i masz oponenta jak na talerzu, więc nie mów że jest totalnie denny lub super-safe), a lock ma Ci zapewnić ochronę w gorącym momencie i dać te cenne kilka sekund żeby oszacować sytuację i ratować dupsko. Przyznam że używałem go na początku dużo w becie, ale po kilku dniach przeszedłem Invi i tak zostało do końca. Mnie najbardziej drażnił JP, ale szybko przywykłem do latającego ścierwa dookoła. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza
barth 70 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2010 Nie wiem ile grałes w betę, ale ja nabiłem w niej kilkaset meczy (300-400) i Lock był plagą, na którą narzekano najwięcej (zaraz obok siły granatów). Nawet nadano mu ksywę "get out of jail free card" (aluzja do Monopoly). Gdy czekało się aż przeciwnik wyjdzie z Locka (w którym odnawiała mu się tarcza) jego kumple zazwyczaj już obrabiali Ci dupsko. Lepiej gdyby OS i Camo zostało "znajdkami" niż perkami. Halo to Halo, a nie pedalski CoD. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
waveform 5 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2010 Grałem całe 2 tygodnie od początku do końca minimum 5h dziennie Wiesz, może podchodzisz do tego na innej stopie niż ja, stąd różnice zdań. Szczerze przyznam że mi by na cały Reach stykał tylko Cloak + Sprint + reszta jak w H3, ale wydaje mi się że póki co biadolimy, tak jak biadoliliśmy na cokolwiek, a po czasie przywykniemy i tyle. Liczy się multi fun, a ten będzie ok (dla mnie na pewno) nawet z takimi "koszmarkami" jak AR. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 7 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2010 Stezenie hejtu na CoDa jest niedorzeczne. Cytuj Odnośnik do komentarza
waveform 5 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2010 nie angażuję się w to, bo nie gram. jak ktoś lubi to luz. Cytuj Odnośnik do komentarza
44bronx 459 Opublikowano 7 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 sierpnia 2010 lamerskie gry trza tempić. AA są słabe i tyle, najgorsze to były akcje jak pięknie podgrzałem 4 kolesi granatem, strzelam z DMRki, a tam 2 bierze sobie AL i wpada tylko double. Cytuj Odnośnik do komentarza
waveform 5 Opublikowano 8 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 sierpnia 2010 no i nici z kotletów Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 182 Opublikowano 8 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 sierpnia 2010 Grałem całe 2 tygodnie od początku do końca minimum 5h dziennie Wiesz, może podchodzisz do tego na innej stopie niż ja, stąd różnice zdań. Szczerze przyznam że mi by na cały Reach stykał tylko Cloak + Sprint + reszta jak w H3, ale wydaje mi się że póki co biadolimy, tak jak biadoliliśmy na cokolwiek, a po czasie przywykniemy i tyle. Liczy się multi fun, a ten będzie ok (dla mnie na pewno) nawet z takimi "koszmarkami" jak AR. Wpis. Dla mnie też mogłoby tak być, że jedynie cloak i sprint są na starcie. A że jest inaczej - nie będe biadolić, przyzwyczaje się. Po około 30h gry w betę znalazłem patenta i na pajaców walących z góry i na cwaniaczków z AL (buła pod nogi i tyle). Skoro jednak najbardziej na to narzekali to może Bungie coś z tym zrobi. Ciekaw jestem jak w multi będzie się sprawiać hologram, może to nie będzie tylko jakiś dupny bajer. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 8 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 sierpnia 2010 Lamerskie gry trzeba tepic xD Pro plejerzy sami... CoD jest przyjemny, od razu sprawia przyjemnosc, cos sie ustrzeli. W Halo trzeba troche pograc zeby zczaic mechanizmy, gra jest bardziej wymagajaca, ale jezdzenie po CoDzie jak po burej suce nie jest spoko. Cytuj Odnośnik do komentarza
Raptor 226 Opublikowano 8 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 sierpnia 2010 Nie pozwole wam znowu bawic sie w wojenke z serii Halo v CoD. Zaczne wyrywac te posty jak chwasty. Piaskownica tutaj: http://www.psxextreme.info/topic/76327-halo-vs-reszta-swiata/ Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.