Salwador 189 Opublikowano 11 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 sierpnia 2010 (edytowane) Odświeżyłem sobie troszkę H3 i zauważyłem że pistol z tej części przypomina nieco BR-ke z Reacha ...5 strzałów w podobnym tempie ubija typka...that`s just wird...To może w następnej części trzeba będzie spędzić 5min na zabicie jednego kolesia 10-strzałami? Czy są może jakieś nowe informacje o zmianach po becie? Edytowane 11 sierpnia 2010 przez Salwador Cytuj Odnośnik do komentarza
YETI 10 972 Opublikowano 12 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 sierpnia 2010 (edytowane) Czy są może jakieś nowe informacje o zmianach po becie? Tylko te stare. http://reach.org.pl/?p=265 Edytowane 12 sierpnia 2010 przez YETI Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Soul Opublikowano 12 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 sierpnia 2010 Też tego nie czaje skoro rzecz się dzieje przed H1, to czemu pistol nie zabija trója? Albo DMR ? 5 strzałów to zdecydowanie za dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza
barth 70 Opublikowano 12 sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 sierpnia 2010 Ustawisz sobie siłę broni na 110-120% i już będzie zabijać na mniej. Dzieje się przed H1, ale to nie są te same bronie, w H1 lataleś z wyposażeniem UNSC Navy, tutaj biegasz z zabawkami UNSC Army. Poza tym korwa, od kiedy multi musi trzymać się kanonu? IMHO im walka trwa dłużej tym lepiej. Przynajmniej trzeba mieć jakiegoś skilla, żeby kogoś zabić, a nie strzelać seriami na przypał i liczyć na szczęście. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Soul Opublikowano 12 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 sierpnia 2010 Tak i będę grał sam ze sobą ;] Od zawsze, bo dzięki temu kanonowi, Halo ma to co ma, gdy by nie takie H1, ta gra by się obsrała. IMHO jak zwykle gadasz bzdury widać, że taki z Ciebie halo player jak z koziej dupy worek na mąkę, w H1 zabijałeś trójką i nikt nie gadał na lewo i prawo, że, liczy na szczęście. H1 udowadnia, że można wszystko ze sobą kapitalnie pogodzić, szybko i skillowo. Cytuj Odnośnik do komentarza
barth 70 Opublikowano 12 sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 sierpnia 2010 W H1 nie zabijało się szybko, tylko właśnie zajmowało to trochę czasu. A powiedz mi, jak grasz w Halo to grasz w MM, czy w Customy? Faktycznie, masz rację, nie znam się na Halo. Sorry miszczu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Soul Opublikowano 13 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 sierpnia 2010 No trójka z pistola faktycznie zajmowała trochę Gram customy, ale tam nie zmieniają damgu broni, także wątpię, że by panowie odpowiedzialny za zasady MLG zrobili trójkę/czwórkę DMR'a. Daruj sobie takie komentarze. Cytuj Odnośnik do komentarza
44bronx 459 Opublikowano 13 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 sierpnia 2010 Tobie to widzę, że team harcore pasowałby w reachu i zabijanie jednym strzałem.5 strzałow z DMR jest ok, w MLG pewnie zrobia 4 i też będzie ok i może przestaniesz narzekać. Cytuj Odnośnik do komentarza
barth 70 Opublikowano 13 sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 sierpnia 2010 No trójka z pistola faktycznie zajmowała trochę Gram customy, ale tam nie zmieniają damgu broni, także wątpię, że by panowie odpowiedzialny za zasady MLG zrobili trójkę/czwórkę DMR'a. Daruj sobie takie komentarze. No to jak grasz customy MLG i jesteś takim super doinformowanym prosem to powinieneś wiedzieć, że tam jest 110% damage broni. Co więc stoi na drodze, by MLG dopasowało i Reach bardziej do swoich preferencji (no chyba, że oni też wolą by walka między graczami trwała trochę dłużej niż w pewnym popularnym aktualnie pseudo-milsimie, którego nazwy wolę nie wymieniać). Cytuj Odnośnik do komentarza
Salwador 189 Opublikowano 13 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 sierpnia 2010 (edytowane) W H1 nie zabijało się szybko, tylko właśnie zajmowało to trochę czasu. A powiedz mi, jak grasz w Halo to grasz w MM, czy w Customy? Faktycznie, masz rację, nie znam się na Halo. Sorry miszczu. Raczej bardzo szybko zależy od wersji ponieważ ta właściwa to NTSC, jeśli byłeś dobrym graczem to mogłeś samemu trzepać triple kille jak i nie więcej. Historia pro borni w moich oczach : Halo 1 - pah,pah,pah - pah,pah,pah - pah,pah,pah -- TRIPLE KILL no to lecimy z koksem dalej! Halo 2 - pah,pah,pah,pah - pah,pah,pah,pah - pah,pah,pah,pah -- o nikt jeszcze mnie nikt nie pacną to lecimy dalej! Halo 3 - pah,pah,pah,pah - pah,pah,pah,pah - pah,pah,pah,pah -- o kurde gdzie ja se zregeneruje shilda i dlaczego kolesie są kulo-odporni? Halo Reach - pah,pah,pah,pah,pah - pah,pah,pah,pah,pah - PAH im dead (JETPACKI Z PODKRĘCONYMI AR!)? Tobie to widzę, że team harcore pasowałby w reachu i zabijanie jednym strzałem.5 strzałow z DMR jest ok, w MLG pewnie zrobia 4 i też będzie ok i może przestaniesz narzekać. To już jest i się zwie Team Swat.. No to jak grasz customy MLG i jesteś takim super doinformowanym prosem to powinieneś wiedzieć, że tam jest 110% damage broni. Co więc stoi na drodze, by MLG dopasowało i Reach bardziej do swoich preferencji (no chyba, że oni też wolą by walka między graczami trwała trochę dłużej niż w pewnym popularnym aktualnie pseudo-milsimie, którego nazwy wolę nie wymieniać). Możliwość dostosowania damage do odpowiedniej rozgrywki będzie istnieć? czy po prostu to już będzie specjalnie dopasowane do trybu mgl? Im not so pro więc pytam ponieważ osobiście jestem nie doinformowany Oraz Soul ma racje jeśli większość będzie trzaskać 5ki to nie będzie sensu samemu grać chociaż pewnie się znajdzie 1 osoba na 100 chętna do takiej gry;) Edytowane 13 sierpnia 2010 przez Salwador Cytuj Odnośnik do komentarza
Bieniu 5 Opublikowano 13 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 sierpnia 2010 Że Wam też się po tylu latach kłótnie o pierdoły nie znudziły Panowie xD jestem pełen podziwu A co do DMRa to wydaję mi się, że głównym problemem z nim nie była prędkość zabijania (czy tam ile strzałów trzeba oddać), ale raczej ten pro bloom, przez niego gubiło się strzały, a w konsekwencji walka trwała dłużej. Wydaję mi się, że zmniejszą/zlikwidują blooma i będzie cacy, a na 110% dmg to już w ogóle orgia zniszczenia :) Cytuj Odnośnik do komentarza
barth 70 Opublikowano 13 sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 sierpnia 2010 Możliwość dostosowania damage do odpowiedniej rozgrywki będzie istnieć? czy po prostu to już będzie specjalnie dopasowane do trybu mgl?Im not so pro więc pytam ponieważ osobiście jestem nie doinformowany Oraz Soul ma racje jeśli większość będzie trzaskać 5ki to nie będzie sensu samemu grać chociaż pewnie się znajdzie 1 osoba na 100 chętna do takiej gry;) H3 ma już tyle lat i Ty dalej nie wiesz, że tam da się dostosować siłę broni, prędkość poruszania się, grawitację, itp, itd? A to wszystko (i jeszcze więcej) pojawi się też w Reach. btw. Filmik z gry na Reflection. Odzyskuję wiarę w multi. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Soul Opublikowano 13 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 sierpnia 2010 No to jak grasz customy MLG i jesteś takim super doinformowanym prosem to powinieneś wiedzieć, że tam jest 110% damage broni. Co więc stoi na drodze, by MLG dopasowało i Reach bardziej do swoich preferencji (no chyba, że oni też wolą by walka między graczami trwała trochę dłużej niż w pewnym popularnym aktualnie pseudo-milsimie, którego nazwy wolę nie wymieniać). Nie gram, kiedyś grałem i nie jestem takim super doinformowanym prosem jak Ty, bo dla mnie H3 to kibel, w którym rozgrywka jest nudna jak w flaki z olejem. Ja nie twierdze, że coś stoi na przeszkodzie, napisałem, że wątpię aby DMR zabijał 3/4, może i w H3 zrobili to całe 110% ale i tak nie skróciło to czasu strzelania z BR'a i jeszcze te granaty na których można sobie podskakiwać...... Nie wiem o co chodzi z tym atakiem na COD'a, my tu o Halo a ten dalej swoje..... Cytuj Odnośnik do komentarza
Salwador 189 Opublikowano 13 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 sierpnia 2010 (edytowane) btw. Filmik z gry na Reflection. Odzyskuję wiarę w multi. To zły filmik podałeś gdzie koleś biega prawie przez pół meczu z rocketami i rypie dwa heady ze snajpy 2:32 oraz 2:52 po których przeciwnik dalej sobie biega (kulo-odporni)?? No cóż w najgorszym wypadku pozostanie Team Swat Dla porównania pistola z 1ki można przyjrzeć sie temu filmikowi, zabawa z nim zaczyna się od 4min. Edytowane 13 sierpnia 2010 przez Salwador 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Pchela 7 Opublikowano 14 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 sierpnia 2010 btw. Filmik z gry na Reflection. Odzyskuję wiarę w multi. 4:13-4:20 heuh kwintesencja H:R ;] Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo Opublikowano 14 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 sierpnia 2010 W Ultimie mają bardzo dobrą cenę na Limitowaną konsolę: http://www.ultima.pl/Nowy_Xbox_360_250_GB_Halo_REACH_Limitowana_Edycja_/i9250/ Cytuj Odnośnik do komentarza
44bronx 459 Opublikowano 14 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 sierpnia 2010 4:13-4:20 heuh kwintesencja H:R ;] Nie da się ukryć.Slayer z perkami ssie na maxa. Cytuj Odnośnik do komentarza
barth 70 Opublikowano 14 sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 sierpnia 2010 Przynajmniej po poprawkach widać, że w trakcie używania Locka nie odnawia się tarcza. Cytuj Odnośnik do komentarza
Salwador 189 Opublikowano 14 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 sierpnia 2010 (edytowane) No jest nieco lepiej ale muszę przyznać że na chwile obecną najbardziej mnie kręci nowy forge..Zrobienie starego dobrego Prisonera czy chillouta na mecze 2v2 było by czymś pięknym Forge Filters Some forge filters are limited to Halo: Reach only. Below is a list of the ones that Bungie has confirmed. * Colorblind - Available in Halo 3 and Reach. It makes all the map to look in Grayscale. * Next Gen - Available in Halo: Reach only. It makes the environment have slightly darker colors. * Juicy - Available in Halo 3 and Reach. Makes the environment look more vivid, as it increases saturation. * Nova - Available in Halo 3 and Reach. Makes the environment look really bright and blurry. * Olde Timey - Available in Halo 3 and Reach. Olde Timey makes the entire map appear to be an old movie. * Pen and Ink - Available in Halo 3 and Reach. Turns the environment to look as if it was drawn with an ink pen. * Purple - Available in Halo: Reach only. It turns the environment Purple, thus giving the effect of night. * Green - Available in Halo: Reach only. It turns the environment Green. Useful for Infection game types, as it makes the environment look scarier. * Orange - Available in Halo: Reach only. It turns the environment orange, thus giving the effect of a sunset. * Gloomy - Available in Halo 3 and Reach. It makes the environment darker and gloomier. * Pen and Ink <-- to dość ciekawie się zapowiada Edytowane 14 sierpnia 2010 przez Salwador Cytuj Odnośnik do komentarza
Raptor 226 Opublikowano 14 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 sierpnia 2010 Fajne oczoyebki Anyway... jeszcze tylko miesiac do premiery! Normalnie nie moge sie juz doczekac . Cytuj Odnośnik do komentarza
JuanMag 159 Opublikowano 14 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 sierpnia 2010 a ja jak na to patrze to zaczyna mi sie chcec plakac i zygac ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza
Flaha 25 Opublikowano 14 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 sierpnia 2010 Juan faceci nie płaczą :> A mi się tam podoba ten gameplay, jeśli możliwości customizacji trybów będą bardziej rozległe niż w Halo 3 a z tego co bungie mówi to będą to będzie dobrze! Cytuj Odnośnik do komentarza
Raptor 226 Opublikowano 14 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 sierpnia 2010 Wywalic te zalosne AA, zwiekszyc troche speed i bedzie bardzo dobrze . Cytuj Odnośnik do komentarza
barth 70 Opublikowano 14 sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 sierpnia 2010 Jak już to w MLG zostanie pewnie sam sprint. W stosunku do bety bieganie jest już przyśpieszone i skoki są wyższe. Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 182 Opublikowano 14 sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 sierpnia 2010 (edytowane) Fajne oczoyebki Anyway... jeszcze tylko miesiac do premiery! Normalnie nie moge sie juz doczekac . Cholera ja też. Zarówno na SP jak i MP. Mam nadzieję że ten drugi starczy na drugo - narazie jeśli chodzi o X360 to najbardziej mnie wciągnął GoW2, trochę mniej BC2, ale beta mnie tak najarała na multi, że masakra. Aha i pier.dolicie na te AA - ja jakoś pro nie jestem a na te cwaniaczki z armor lockiem jakoś nie hejtowałem tylko biłem bułami i tyle. Edytowane 14 sierpnia 2010 przez MaZZeo Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.