Skocz do zawartości

Crysis 2


TomisH

Rekomendowane odpowiedzi

Tak sobie oglądam powyższe filmiki i szukam jednego elementu grafiki/designu w którym MW jest lepszy od C2.

I wiecie co, nie znalazłem żadnego.

 

A poczytajcie sobie wypowiedzi pecetowców na temat wymagań crysisa.

Beka jak cholera najpierw płacz że przez konsole gra będzie miała słabą grafikę a zaraz potem jeszcze większy płacz że przez dobrą grafikę gra ma wysokie wymagania.

 

Podano dopiero minimalne wymagania a ci jasnowidze już wiedz że na wysokich detalach będzie potrzebny smok a nie PC :wacko:

Edytowane przez kudlaty88
Odnośnik do komentarza
Tak CoD chodzi w 60 klatkach, ale wyglada spoooro gorzej od Crysisa 2. Rozumie, twoje zdanie i twoje odczucia, ale nie zmienia to faktu, ze z prawda nie maja nic wspolnego ;]

 

Poza tym w CRYSIS 2 będzie znacznie większa interakcja z otoczeniem (taka jak w CRYSIS 1 ?) niż w COD: MW2 .

A co do oceny grafy i porównań z innymi grami to raczej trza poczekać do pełnej wersji i obejrzenia kampani .

Myślę że poziom wizualny będzie porównywalny w C2 i MW2 ; już koderzy dużo więcej nie wyciągną

z X360/PS3 - mogą tylko inaczej rozłożyć akcenty w aspektach : wielkość poziomów ,

interakcja z otoczeniem , jakość textur i ilość efektów , ilość przeciwników + ew. pojazdy ,

rozdzielczość obrazu (np. 640p w HALO 3) , ilość FPS , itd.

Odnośnik do komentarza

Oj nie mogę się z Tobą zgodzić. Z całym szacunkiem, ale wygadujesz duby smalone. Wszystko zależy od silnika a ten w Crysis 2 jest potężny. MW2 śmiga na silniku z COD2, który jest archaiczny. W C2 są efekty, które generowane w real time wyglądają ładniej niż renderowane sceny w MW2. W MW2 nie masz takich ładnych tekstur, takich kozackich efektów cząstkowych (dym, ciepłe powietrze lecące z lufy, woda). Dodajmy, że w Crysis 2 zastosowany jest nawet v-sync, który jest niezwykle zasobożerny. Nie da się porównać MW2 do Crysis2, bo to przepaść.

Odnośnik do komentarza

Mapka wyglada cudownie. Przed chwila ogrywalem otwarta bete Killzone 3 i Prior 17 jest zdecydowanie ladniejsze od tej snieznej mapy z KZ3. Tekstury, zniszczalnosc otoczenia, ilosc detali i przede wszystkim oswietlenie sa lepsze w C2. Jedyna rzecz, ktora lepiej wypada w KZ3 to animacja postaci. Jestem pod olbrzymim wrazeniem tego co udalo sie wycisnac Crytek z 360tki.

Odnośnik do komentarza

Budżet mały, czasu jeszcze mniej, a szykuję się wyśmienita gra. Nie wiem, skąd te pomysły o porównywaniu COD'a do tego tytułu, ale teza o lepszym wyglądzie tego pierwszego w porównaniu z Crysis 2 jest, co najmniej wyolbrzymiona. Na pierwszy rzut oka widać, że różnica jest ogromna. Oglądałem filmik z tej drugiej mapy i jestem pod wrażeniem, aczkolwiek przed ostateczna decyzją się zastanowię.

Odnośnik do komentarza

Oj nie mogę się z Tobą zgodzić. Z całym szacunkiem, ale wygadujesz duby smalone. Wszystko zależy od silnika a ten w Crysis 2 jest potężny. MW2 śmiga na silniku z COD2, który jest archaiczny. W C2 są efekty, które generowane w real time wyglądają ładniej niż renderowane sceny w MW2. W MW2 nie masz takich ładnych tekstur, takich kozackich efektów cząstkowych (dym, ciepłe powietrze lecące z lufy, woda). Dodajmy, że w Crysis 2 zastosowany jest nawet v-sync, który jest niezwykle zasobożerny. Nie da się porównać MW2 do Crysis2, bo to przepaść.

Dokładam swoje i dla porównania zrobiłem już to przyrównanie z MW 2 grając w tamten weekend.I Dokładnie, po oczach daje już archaizm.....I tak jak już wspomniałem wcześniej do szczęścia brakuje tylko płynnej animacji i mogę już umierać ;)

 

Edit: Spróbujcie strzelić w korę drzewa ...zdziwieni ? :;)

Edytowane przez Bushisan
Odnośnik do komentarza

Mam nadziej że nie jest to jakaś bolączka Cryengine ? Z Far Cry 2 od Ubisoftu również tym się nie popisał w sumie zaliczyłem dwa epizody i przez to grze podziękowałem, zachowanie przeciwników były wrecz paradoksalne, zresztą gry Ubi zawsze traktuje z przymrużeniem łoka i na dystans, nawet dość długi ;)

Odnośnik do komentarza

No tak , AI i zachowanie położyło dla wielu graczy Far Cry 2 ; ja tam ją skończyłem ,

ale gdyby te 2 aspekty (+ zmniejszenie odradzania się posterunków ) zrobili dobrze to

byłaby WIELKA gra .

Co do CRYSIS 2 to jakoś nie chce mi się wierzyć żeby były w niej (= kampani) :

- przynajmniej średniej wielkości poziomy

- przynajmniej zadowalająca AI przeciwników

- taka oprawa i ingerencja w środowisko jak w mapce multi przy , cały czas , płynnej animacji

Obym się mylił :yes: .

Odnośnik do komentarza

Ja już decyzje podjąłem :teehee: za dużo frajdy wyniosłem po demie a singiel może być ucztą dla oczu (wyższa rozdziałka)i oby dla całej reszty.Trzymam kciuki i mocno wierze w ten tytuł.O wiele większe ryzyko powędrowało z RDR, zamawiając preorder 2 miechy przed premiera w zupełnie w ciemno, tytuł mnie ani trochę nie zawiódł i mam nadzieje że tym razem też tak będzie :P

Odnośnik do komentarza

Chyba będę musiał się pożegnać z serią call of duty ;)

 

 

Nie wiem czy coś ze mną jest nie tak ale na filmikach wystarczy parę strzałów żeby zabić przeciwnika a jak ja grałem w betę to musiałem czasami cały magazynek wystrzelać. Więc jak to w końcu jest?

Edytowane przez terror
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...