Skocz do zawartości

Crysis 2


TomisH

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A za chwilę dostaniesz ziarnem po oczach to ci mina zrzednie :P

 

W tej misji na Times Square po zgaszeniu świateł w połączeniu z deszczem to normalnie latają mi po ekranie piksele. (pipi)vva masakra przez to ziarno a to taka ładna i fajna gra :confused:

Opublikowano

W mój gust Crysis 2 trafił idealnie. Spodziewałem się sekwencji na dużym terenie z możliwością swobodnego prowadzenia walki i sekwencji bardziej dynamicznych- nastawionych na szybką wymianę ognia i to dostałem:) Podoba mi się też to że nie ma tu sekwencji na szynach (nie licząc jednej krótkiej pod koniec). Dzięki takiemu zestrojeniu gameplayu i możliwościom kombinezonu C2 ma swój unikalny charakter. Nie zawiodłem się ani trochę i jestem zachwycony. Kampanię ukończyłem już trzykrotnie i jeszcze mi mało:)

Opublikowano

wracając do tematu braku dwóch wersji językowych na X360, przecież gra zajmuje 5.5GB na dysku, jeszcze 1.4GB wolnego miejsca jest więc na pewno nie chodziło o pojemność płyty hmmm BC2 na Xa dostał obie wersje na ps3 tylko PL, dziwne posunięcia EA.

Opublikowano

Czy tylko ja uważam, ze w multi Grendel jest przesadzony? A raczej reszta karabinów znerfowana... ze scara czy fenile trzeba ostro wpakować serię, a w wypadku grendela wystarczą 2 bursty, 3 bursty jak ktoś ma armora włączonego. Nie to żebym płakał z tego powodu, bo grendelem mi się najprzyjemniej gra, ale chyba nie może tak być.

Opublikowano (edytowane)

Kur.wa mać, ja też grałem z ziarnem gdzieś przez 3-4 etapy. Zaczęło mi coś nie pasić w tej misji na Time Square na samym początku, jak światło z lampy było jakieś dziwne. Potem luknąłem w niebo i zauważyłem.

 

Wylazłem z gry, odloadowałem jakiś pierwszy etap, potem te późniejsze rozdziały które grałem z ziarnem i jest spora różnica o_O

 

btw. przeszedłem ten rozdział na Time Square - niesamowita gra...

Edytowane przez MaZZeo
Opublikowano

Trzeba słać maile do Cryteka bo może nawet nie wiedzą że jest taki problem. Niektórzy gracze uważają że to po prostu jakiś filtr;) Ja z ziarnem nie gram i pojawia się dość rzadko- raz na kilka odpaleń gry. Na grafikę wpływa jednak bardzo negatywnie, na oświetlenie również. Mam też wrażenie że na stabilności animacji też to się odbija.

Opublikowano (edytowane)

okej, u mnie tez sie jednak zdarza. :angry:

 

Wczytujesz jakis poprzedni chapter, dajesz quit, ladujesz ten w ktorym bylo ziarno.

a to mi nie pomoglo. Za to restart konsoli jak najbardziej.

Edytowane przez easye
Opublikowano (edytowane)

Resetowałeś bez wychodzenia z gry czy normalnie wszystko pozamykałeś??

Pytam bo u mnie wczytanie innego poziomu tez nic nie dało :confused:

Wlaczylem inny poziom - jak nie pomoglo - po prostu zrestartowalem konsole i dalem replay chapter. Pomoglo.

2 razem juz nie koniecznie :turned: Trudno - dzieki bogu nie widac tego az tak bardzo...

 

Sama gra zas jest MEGA!

Edytowane przez easye
Opublikowano

Gra jest kapitalna, fenomenalna grafika, długi singiel, dobra i pasująca do sytuacji muza, tylko te AI ;/ Daję 9/10!

 

A co do fabuły... nie powiem że była denna, ale jakoś jej nie ogarnąłem... tymbardziej że grałem po angielsku. Ktoś byłby w stanie ją streścić?

 

 

Ogólnikowo to zrozumiałem, że ten kombinezon stał się jakby łącznikiem z rasą Ceph tak? Dlaczego parę razy wskakiwaliśmy do tych żył i pływaliśmy w jakiejś czarnej mazi, po co to? I co robi Prophet na końcu gry?

 

Opublikowano

no ja to zrozumiałem tak (mega spoiler ahead :D )

 

Nano kombinezony są symbiotyczne tzn łączą się z ich użytkownikiem i głównie dlatego Prophet palnął sobie w łeb aby móc oddać go alcatrazowi , drugim powodem było to że był zarażony wirusem i dlatego wsadził tam półżywego Alcatraz'a który możliwe że przez obrażenia z początku gry nie wypowiedział ani słowa natomiast sam kombinezon jest na bazie technologi cepów :P ukradł ją Jack Hargreave w Tungusce w 1908 i opracował nano kombinezonem bo wiedział że obcy kiedyś się pojawią, po znalezieniu próbek obcego DNA uruchomił się protokół który opracowywał jak unicestwić Ceph'ów i przez to min musieliśmy odwiedzić bazę CELL aby Ghould mógł się dowiedzieć co dzieje się w głębszych warstwach nano-wdzianka. Po tym jak Hargreave skontaktował się z nami po raz pierwszy chciał sprawdzić czy strój jest na tyle mocny aby zarazić system tzn: to było w gdy po raz pierwszy wskoczyliśmy do czarnej mazi a potem na wyspie Roosvelt'a. W The Prism Hargreave dał nam strzykawkę która dokończyła cały proces przemiany w broń biologiczną tak więc gdy już się udało i kombinezon wypełnił swoja rolę poprzez zabicie obcych wspomnienia Prothet'a które były przechowywane w skafandrze zostały "odblokowane" i przejęte przez Alcatraz'a

 

no to by było na tyle, fabuła jest trochę zawiła i trzeba pomyśleć nad kilkoma rzeczami ale to jest zdecydowanie na plus thumbsup.gif

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

 

I co robi Prophet na końcu gry?

 

 

Ja rozumiem to tak, że stał się częścią kombinezonu i nawet zabicie się nie "wykasowało" go całkowicie, bo było już za późno. Kombinezon to on. Tak samo teraz Alcatraz jest częścią samego kombinezonu i razem będą musieli dalej walczyć z Cepidami (Alcatraz w dużej mierze jako ciało, Prorok jako kombinezon). Chyba tak to można interpretować.

 

Edytowane przez wrog
Opublikowano

wczoraj jakiś patch wyskoczył może to likwiduje bug z ziarnem

 

ruszyłem w końcu multi i bardzo przyjemna gra, nie ma sieczki jak w COD a trochę taktycznym FPS zalatuje, multi wygląda lepiej niż becie nie ma tego blura, mapka w nocy na ulicach NYC wygląda pięknie, oświetlenie i kolory gry wgniatają w fotel, czekam na kolejny gry na tym silniku bo jest konkretny.

Opublikowano (edytowane)

A ja dalej sobie ponarzekam, im dłużej gram w multi tym słabiej ją oceniam.Dzwięk jest tak spartolony że ciezko jest z lokalizować położenie wroga, porównując do BC2 to istne niebo i ziemia, oprócz tego biednie dobrane i ograniczone.Np,. takie uderzenie od wroga kolbą brzmi zupełnie tak samo jak postrzał.

 

To samo tyczy się samej rozgrywki gdzie ogólnie założenia wydają się autorów zupełnie inne i w przyp. używanie takiego C4 jest zupełnie bezcelowe, skoro i tak każdy liczy tylko na szybkość i liczebność przybywania killi .Co przekłada się do znikomego fun-u a częstszej frustracji przy zwiększonych zgonach zależnych od możliwości łącza hosta co w przypadku tego typu gier na obecne czasy wydaję się to jak dla mnie chore.Przez to i też IMO kuleje cały gamplej, poza tym sprowadza się do BEZMÓZGIEJ WYRZYNKI , gdzie taktyka w ogóle tutaj nie występuje, wystarczy zarzucić "free for all" i już komentarz zbyteczny.

 

Zawiodłem się na C2, choć ciekawa odskocznia od tego co wcześniej grałem i nawet ujdzie bo jestem wstanie dobić range na maksa a potem pomęczę singla.Ale spodziewałem się czegoś naprawdę wystrzałowego i choć trochę sięgnięcia do stóp Perfect Dark-a :sorry:

Edytowane przez Bushisan
Opublikowano (edytowane)

Crysis ma rewelacyjny tryb singla, ale multi takze mi w ogole mi nie podeszlo... <_< Wlasnie przez to, o czym wspomnial Bushisan. Gra wieloosobowa ani nie jest zbytnio ciekawa, czesto staje sie frustrujaca... :down:

 

Po skonczeniu gry w koncu moge sie odniesc do trwajacych sporow dotyczacych grafiki Killzona i Crysisa. O ile po 20 minutowym ograniu u kumpla stwierdzilem, ze ciezko te dwa tytuly porownywac, o tyle po przejscu najnowszego dziela Crytek'a nikt nie powinien miec watpliwosci, ze to wlasnie ich multiplatforma jest najladniejszym fpsem na konsole. Nie wiem, jak oni tego dokonali, ale sa dla mnie magikami !

Jutro zaczynam poziom SuperSoldier. :potter:

 

EDIT: tak jak w killzone 3 - supersoldier po 1 przejscu gry na Veteranie nie stanowi prawie zadnego wyzwania, zwlaszcza, ze ulepszenia kombinezonu zostaja, wiec przez pierwsze pare rozdzialow mozna przebiec nie oddajac nawet strzalu. :potter:

Edytowane przez easye
Opublikowano

Dzisiaj zacząłem grę na Supersoldier, podłączyłem x'a do 50' fullhd i ja(pipi)ie jak to wygląda :blink: ciężko będzie teraz grać w inne shootery.

 

Przy okazji zauważyłem że ten bug z ziarnem potrafi wyskoczyć w połowie rozdziału ot tak.

 

Co jeszcze zauważyłem to taki super fajny szczegół, że przeładowanie broni ma inną animację zależnie od tego czy mamy odpalony armor, cloak czy power. Na powerze jest ono jakby standardowe, "pod płaszczem" reload wygląda na delikatny i cichy, a na armorze jest sporo agresywniej.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...