Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Tyle nowych info ostatnio się pojawiło, a wy nic nie piszecie o tym przepięknym crapie :P

  • Odpowiedzi 926
  • Wyświetleń 110,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Chyba graliśmy w dwie różne gry . Fakt, faktem, C2 zaliczyłem na PC z powodu grafiki, która na PC powinna być lepsza, ale odczucia mam diametralnie inne, co piszę jako swoisty fan serii - Crysisa zaws

  • Czyżby spadła korona K3 ? "Crysis 2 on Xbox 360 has taken the crown for best graphics in a console game." ~ IGN

  • Przecież COD: MW2 to arcymistrz najdenniejszego AI jakie widziałem ostatnio. Zasada identyczna: durne AI to dowalmy ich po dziesięciu na 5m2 i niech strzelają ile fabryka dała. W C2 przynajmniej nie s

Opublikowano

Silnik tej gry mnie intryguje, ale jak widzę ten kostium super hiper mega żołnierza, to jak bumerang wraca wrażenie, że gra Crysis, to tylko demo możliwości silnika na podstawie którego dopiero ktoś mógłby stworzyć jakąś fajną grę.

W TPP ta gra mogłaby naprawdę fajnie wyglądać.

Opublikowano

Silnik tej gry mnie intryguje, ale jak widzę ten kostium super hiper mega żołnierza, to jak bumerang wraca wrażenie, że gra Crysis, to tylko demo możliwości silnika na podstawie którego dopiero ktoś mógłby stworzyć jakąś fajną grę.

 

Symulator roślinności :whistling:

Opublikowano

Silnik tej gry mnie intryguje, ale jak widzę ten kostium super hiper mega żołnierza, to jak bumerang wraca wrażenie, że gra Crysis, to tylko demo możliwości silnika na podstawie którego dopiero ktoś mógłby stworzyć jakąś fajną grę.

 

Symulator roślinności :whistling:

Teraz zniszczonego Niu Jorku :P

Opublikowano

Coś czuje że nie będzie zbyt dużej rozwałki w C2(chodzi o miasto)

To na pewno, poza samochodami i pewnymi elementami. Budynków pewnie nie da się zniszczyć :P

Opublikowano

To może być fajna gra...dla sprzedawców komponentów do PC. Żeby pograć trzeba będzie mieć hiper komputer a i tak będzie się narażonym na niespodzianki. Ta gra powinna być w dziedzinie: "jak stworzyć hiper grafę na dwa komputery na świecie" :thumbsup:

Opublikowano

Grałem w Crysis i dla mnie był to dobry shooter i nic więcej niby mówiło się o otwartym świecie ale on był tylko pozorny gdyż zawsze były jakieś naturalne przeszkody które nam to uniemożliwiały.

Co do grafiki była ona genialna ale pod koniec gry już chciało się rzygać palmami i człowiek się zastanawiał czy ten silnik coś innego potrafi także teraz pewnie dostaniemy odpowiedz i nie mogę się już doczekać. Choć mam pewne obawy gdyż sądzę że jak zawsze poświęcą więcej czasu na dopracowanie grafiki a fabuła pozostanie na drugi planie. Ale zobaczmy

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Nie wiem o co ci chodzi, ale większość materiału jest z konsoli. (Dopiski w nawiasach w poszczególnych scenach.)

Opublikowano

Ale widzisz, że te najbardziej zaje.biste ficzery są z dopiskiem PC?

Edytowane przez Gooral

Opublikowano

Czyli można mieć nadzieję, że na konsoli twarz będzie wyglądać równie dobrze. Możliwe, że chcieli pokazać jak to wszystko wygląda na różnych platformach.

Opublikowano

Nie rozumiem czemu takiej twarzy nie miało by być na konsoli. Nie jest dużo bardziej za*bistsza od np. takiej z MGS4 czy Final Fantasy XIII. Ja tam się bardziej martwię o oświetlenie.

Opublikowano

Cr@sh Ty pececiarzu:P

 

Pamiętasz czasy ATI 9000 czy Twojej Ti200?

Pamiętasz jaką różnicę miały gry z PixelShader 1.0 a 1.1?

 

Zobacz co siedzi w konsolach.

7950 X2 w X360 w PS3 coś podobnego, dx 9.

 

Może i będzie tak wyglądać, zmarszczki etc. Ale już oświetlenia/odbicia ( vertex shader / bummaping ) wątpie.

 

Do czego zmierzam. O ile FarCry był rewelejszyn! o tyle FarCry:I już średni, a dwa Crysis to nie wiem co ma być ( mówię o gameplay )

W te gry ludzie grają aby sprawdzić co ich sprzęt potrafi, bo jak grę odpaliłem na 8600GT, to wyłączyłem, gameplay słaby, do tego nie wyglądało to jak na benchmark.pl

 

Nie sądzę aby gra notowała jakieś sensowne cyferki w sprzedanych kopiach, ponieważ jeżeli ktoś zobaczy to na wypasionym PC ( nawet na filmiku w HD ) z fizyką sensowną ( a.k.a Ageia ) to raczej średnio zabierze się za grę.

 

Fizyka robi swoje ( ani GoW, ani KZ nie dorównuje ) lecz cały gameplay nie będzie mocny ( chyba że Crytek się postara tym razem )

 

Ja pewnie grę odpale, lecz tylko w celu porównania, na czym ładniej wygląda, czy na archaicznym 8800GTS 320, lub 9600GT czy na X360 lub PS3... no i sprawdze co archaiczny X48 zmienia w stosunku do G31 ( chipset )

 

Nic jeżeli chodzi o feeling z samej gry

Opublikowano

Cr@sh Ty pececiarzu:P

 

Pamiętasz czasy ATI 9000 czy Twojej Ti200?

Pamiętasz jaką różnicę miały gry z PixelShader 1.0 a 1.1?

 

Zobacz co siedzi w konsolach.

7950 X2 w X360 w PS3 coś podobnego, dx 9.

 

Może i będzie tak wyglądać, zmarszczki etc. Ale już oświetlenia/odbicia ( vertex shader / bummaping ) wątpie.

 

Do czego zmierzam. O ile FarCry był rewelejszyn! o tyle FarCry:I już średni, a dwa Crysis to nie wiem co ma być ( mówię o gameplay )

W te gry ludzie grają aby sprawdzić co ich sprzęt potrafi, bo jak grę odpaliłem na 8600GT, to wyłączyłem, gameplay słaby, do tego nie wyglądało to jak na benchmark.pl

 

Nie sądzę aby gra notowała jakieś sensowne cyferki w sprzedanych kopiach, ponieważ jeżeli ktoś zobaczy to na wypasionym PC ( nawet na filmiku w HD ) z fizyką sensowną ( a.k.a Ageia ) to raczej średnio zabierze się za grę.

 

Fizyka robi swoje ( ani GoW, ani KZ nie dorównuje ) lecz cały gameplay nie będzie mocny ( chyba że Crytek się postara tym razem )

 

Ja pewnie grę odpale, lecz tylko w celu porównania, na czym ładniej wygląda, czy na archaicznym 8800GTS 320, lub 9600GT czy na X360 lub PS3... no i sprawdze co archaiczny X48 zmienia w stosunku do G31 ( chipset )

 

Nic jeżeli chodzi o feeling z samej gry

Hra jeszcze nie została wydana, a ty już wiesz jak będzie wyglądać. Ten twój kryształowy graniastosłup musi być naprawdę potężny.

Opublikowano

Zobacz co siedzi w konsolach.

7950 X2 w X360 w PS3 coś podobnego(!), dx 9.

O w mordę nie mam pytań. PS3 ma 7800GTXa na pokładzie (i do pomocy DDR3 128bit 1400MHz), a X360 ma X1900XT (Również z DDR3 128bit 1400MHz).

Edytowane przez Gooral

Opublikowano

Chyba nie zrozumiałeś co napisałem...

Chodzi mi o technologie jakie są zaimplementowane w konsolach, których żadne SDK nie ominie, stąd gra nie może wyglądać lepiej niż pozwala na to technologia ( DX OpenGL etc... )

Stąd napisałem, że może chodzić płynnie i tak dalej ( musi ) ale efekty będą uboższe.

 

Co tu wiele mówić już ME2 na PC a X360 to przepaść ( twarze etc... )

Proszę mi tu nie pisać o Uncharted/MGS i innych grach. BO gry wyglądają ładnie, lecz jeżeli chodzi o technologie w porównaniu do innych gier ( latarki/ceniowania etc... z takiego Crysis ) to wypadają średnio. Lecz lepiej się sprzedają bo gra w te gry to prawdziwa przyjemność.

 

Poczytaj cyferki/literki ( poligony/efekty ) zobaczysz o czym mówie, maluchem nie pojedziesz pod górkę 120.

 

No fakt, pomyliłem. Byłem pewny że 7950x2 w jednej z konsol, tak X na pewno ati ( stąd problem z kompatybilnością wsteczną )

 

To zobacz teraz specyfikacje tego 7800 a takiego GeForce 8800GTS ( który już jest zabytkiem )

Różnice w efektach i tak dalej.

Edytowane przez Dabman

Opublikowano

To zobacz teraz specyfikacje tego 7800 a takiego GeForce 8800GTS ( który już jest zabytkiem )

Różnice w efektach i tak dalej.

Ale dlaczego odbijasz piłeczkę w moją stronę? Czy ja ci powiedziałem, że Xenos i RSX są nadal super wydajne czy coś w ten deseń? Sprostowałem bzdurę, którą napisałeś i to wszystko.

 

Co do nowych DXów - na DX9 można renderować deffered shading i na dx11 można. Przykład? Mass Effect, Alan Wake i STALKER Call of Prypiat. Tylko różnica polega na tym, że przy dx11 masz większe możliwości biblioteki dające programistom duże pole do popisu, więc kosztem mniejszego obciążenia sprzętu możesz uzyskać ten sam efekt (przeważnie programiści robią inaczej mianowicie żyłują obciążenie by kosztem wydajności highendowego - w danym momencie - układu renderować płynnie lepsze efekty takie jak dynamiczne cieniowanie lepszej jakości cieni, occlusion mapping, deffered lighting itp). Natomiast w przypadku konsol dochodzi jeszcze optymalizacja renderingu sceny pod konkretną platformę dzięki czemu można na "starusieńkim DX9" nieznacznie podciągnąć jakość oprawy. W PS3 dodatkowo mamy do czynienia z "cudownymi" właściwościami SPE, które mogą aktywnie wspomagać układ GPU.

 

 

Co tu wiele mówić już ME2 na PC a X360 to przepaść ( twarze etc... )

Mass Effect 2 wygląda dokładnie tak samo na obydwu platformach. Nie siej pierdów w internecie.

 

ME2 X360-PC comparison

 

( stąd problem z kompatybilnością wsteczną )

O w mordę, kolejny bullshit - nie zauwazyłem, a grałem w kilkanaście gier z Xboxa 1.

Edytowane przez Gooral

Opublikowano

Nie odbijam, to "zobacz specyfikacje" tyczyło się MacDrive.

Tak między bugiem a prawdą, to wolałbym odpalić tą samą grę na PC ( nie mówie o klawie )

tylko jakoś nie bawi mnie brzdęk tego grata, z 8 wentylatorami, więcej stresu niż zabawy.

 

Lecz nie piszcie skąd wiem jak będzie wyglądać, bo to oczywiste że gra na konsoli za 1500PLN będzie wyglądać gorzej niż na radeonie za 1500PLN. Prawda?

 

Tu kawałek fizyki ze starego Crysisa

http://www.youtube.com/watch?v=hj6PTXlwlP0 - moc obliczeniowa Ageia PhysX jest KILKUKROTNIE większa niż tej zabawki w naszych konsolach, stąd takiej zabawy w symulacje "atomowe" na pewno nie będzie, ani freeroaming, tylko małe zamknięte lokacje.

 

Tu na przykładnie Batman: AA

 

Zobaczcie grafika może ta sama, ale ilość detali, oraz całej otoczki.

Edytowane przez Dabman

Opublikowano

Prezentacja silnika nawet nawet, wszystko ładnie wygląda itd, ale z całym szacunkiem dla obu konsol w Crysisa 2 będę grać tylko na PC, no chyba że mój potwór nie udźwignie Crysisa 2.... >.>

Opublikowano

A ja nie wiem czy w ogóle zagram,jakoś do mnie ta gra nie przemawia,niby duże możliwości a jakaś taka jałowa sie wydaje.

Opublikowano

Fragmenty gameplayu robią wrażenie no i zniszczalne środowisko :o

Grafika mistrz ale mam pewne obawy co do samej gry.

Opublikowano

Wbrew ogolnej opini ja uwazam Crysis za swietna gre (8+). Misja zaczynajac sie we wnetrzu statku kosmicznego, kiedy tracimy prawa grawitacji, jest jednym z najmocnijeszym thriller'ow jakie mozemy zobaczyc w grach. Mozna to porownac do Odyseji Kosmicznej 2001, Stanley Kubric'a. Opinia jakoby Crysis byl/jest tylko pokazem mozliwosci silnika Crysis jest grubo przesadzon. Crysis w elemencie gameplay broni sie skutecznie. A propo dwojki czekam na nia z niecierpliwoscia, ciekaw jestem jak Crytek ujarzmi PS3. :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.