Skocz do zawartości

Crysis 2


TomisH

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WOW! ALE GIERA!

 

Crysis 2 przypomina mi... MGS1. W C2 bawie się ze strażnikami, dokładnie jak w grze Kojimy. Skanowanie otoczenia, planowanie co zrobie w danej lokacji (jakbym rozwiązywał małe puzzle za każdym razem gdy znajdę się w nowym miejscu), ucieczki do wody, skręcanie karków, stealth... OMG!! Za(pipi)iste to jest. Gram na superżołdaku więc AI czasem oszukuje ale i tak ogólnie jest po prostu słabe (zacinają się w ścianach, łażą jak idioci, nie widzą mnie z 10cm ale zauważął z 1km:). Jednak i tak nie psuje mi to zabawy. Polecam tę grę dla fanów MHSa i dobrej zabawy z grą :)

 

 

Opublikowano

Pytanie-czy to,że jak wyszukuję jakiś match w multi to 9/10 razy ląduje sam w lobby albo z max 1 kolesiem to norma? Naprawdę, mija przynajmniej 15 minut zanim trafię na pełną grę.

Opublikowano

Ktoś orientuje się jakie błędy poprawia wczorajszy patch (40mb)?

 

Ok, mam.

http://www.gamersbook.com/scene/news/crysis-2-patch-102-released/

 

 

Na tej liście jest dużo rzeczy, które ten patch poprawia. Ciekawe czy z tym AI faktycznie Crytek coś zrobiło. dżar, czasem tak może być, jak ostatnio chciałem zagrać w multi to nikogo nie mogło znaleźć, zaś na drugi dzień wyszukało dostępne gry błyskawicznie.

Opublikowano (edytowane)

WOW! ALE GIERA!

 

Crysis 2 przypomina mi... MGS1. W C2 bawie się ze strażnikami, dokładnie jak w grze Kojimy. Skanowanie otoczenia, planowanie co zrobie w danej lokacji (jakbym rozwiązywał małe puzzle za każdym razem gdy znajdę się w nowym miejscu), ucieczki do wody, skręcanie karków, stealth... OMG!! Za(pipi)iste to jest. Gram na superżołdaku więc AI czasem oszukuje ale i tak ogólnie jest po prostu słabe (zacinają się w ścianach, łażą jak idioci, nie widzą mnie z 10cm ale zauważął z 1km:). Jednak i tak nie psuje mi to zabawy. Polecam tę grę dla fanów MHSa i dobrej zabawy z grą :)

Odpal tryb w multi "Assault" to wtedy poczujesz MOC MGS-a !!!

One life + zakradnie = za(pipi)iste szpilanie :) komunikacja mile widziana :nyam2:

Edytowane przez Bushisan
Opublikowano

Ktoś orientuje się jakie błędy poprawia wczorajszy patch (40mb)?

 

Ok, mam.

http://www.gamersboo...h-102-released/

 

 

Na tej liście jest dużo rzeczy, które ten patch poprawia. Ciekawe czy z tym AI faktycznie Crytek coś zrobiło. dżar, czasem tak może być, jak ostatnio chciałem zagrać w multi to nikogo nie mogło znaleźć, zaś na drugi dzień wyszukało dostępne gry błyskawicznie.

nic ten patch dla AI nic robi. w mojej grze chłopki potrafiły zabić się spadając z wieżyczek, wbijać się w ściany, nie widzieć mnie z 10cm, ginąć potykając się o kosze na śmieci... ogólnie ściema. wydaje mi się, że przyśpieszono potyczki online - wszystko biega i strzela szybciej. jednak może być to tylko moje subiektywne odczucie.

 

 

@Bushisan

 

grałem w tym trybie ale jeszcze ludzie byli niewiele mądrzejsi od AI w tej grze także dałem se spokój :)

 

 

Opublikowano

Pytanie-czy to,że jak wyszukuję jakiś match w multi to 9/10 razy ląduje sam w lobby albo z max 1 kolesiem to norma? Naprawdę, mija przynajmniej 15 minut zanim trafię na pełną grę.

Ja z tym nie mam żadnych problemów. Jeżeli gram miejsce katastrofy lub TD, CTF to w 90% przypadków znajduje od razu.

Opublikowano

Mam za sobą 5 misji i czy zmieni się cokolwiek w tej grze poza schematem "odpal niewidzialność, przejdź kilka kroków, czekaj aż się zregeneruje pasek energii i znowu odpal niewdzialność..." bo jeśli tak ma być cały czas, to dawno już w coś tak monotonnego nie grałem.

  • Minusik 1
Opublikowano

Mam za sobą 5 misji i czy zmieni się cokolwiek w tej grze poza schematem "odpal niewidzialność, przejdź kilka kroków, czekaj aż się zregeneruje pasek energii i znowu odpal niewdzialność..." bo jeśli tak ma być cały czas, to dawno już w coś tak monotonnego nie grałem.

Niestety tak...

Opublikowano (edytowane)

Najlepiej w trakcie walki korzystać z jednego i drugiego. Będąc niewidzialnym lubię wejść na dach autobusu, szybko zeskoczyć, i kopnąć auto w stronę wroga, po czym następuje bezpośrednia wymiana ognia. Można się tym bawić. Fajnie, że wreszcie wyszedł taki FPS na konsolach.

Edytowane przez NEMESIS US
Opublikowano

A właśnie. Możesz przejść grę niemalże kitrając się od śmietnika do śmietnika na cloaku albo kombinować. Cloak ma być uzupełnieniem i urozmaiceniem, jeżeli chcesz ciekawej rozgrywki.

 

Dla przykładu. Dostepne masz opcje taktyczne to skanujesz teren, zaznaczasz przeciwników i rozglądasz się za łatwopalnymi materiałami. Widzisz ze grupka przeciwników spaceruje pod mostem na którego brzegu znajduje się wrak samochodu. Podchodzisz do niego, przyklejasz C4 i idziesz dalej. W kilku miejscach jeszcze je rozstawiasz bedac niewidzialnym. Potem wracasz na most, zrzucasz na nich samochod i detonujesz wszystkie rozstawione C4. Potem dobijasz tych ktorzy przezyli i voila.

 

To nie jest nudna i monotonna gra, ale można sobie ją taką zrobić. Z resztą jak każdą inną. Spodziewałem się, że będę grał superhero, który każdego ma na strzała, a jest zupełnie inaczej.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Na tym polega esencja Crysis 2. Developer dał pole do popisu graczom, nie podsuwa żadnych pomysłów (jak np. w Bulletsotrm) co do likwidacji wrogów. Tutaj działamy my i to od nas zależy jaki sposób walki wybierzemy. Z całym szacunkiem ale to nie jest gra dla noobów, bo z reguły sypią się wtedy komentarze, że nudna, montonna, itd.

 

To FPS, w którym myślimy zanim zabierzemy się do walki. Nie jak w CoD, w którym ruszamy na partyzanta. C2 jest świetnym tytułem i właśnie dlatego zostawię go w kolekcji. To odskocznia od standardowych FPS'ów. A te kilka sporadycznych błędów jakoś przeżyję. Grywalność i nieziemska oprawa w pełni rekompensuje te niedoskonałości.

Edytowane przez NEMESIS US
Opublikowano

Zgadzam sie w całej rozciągłości z 2 przedmówcami. Pokochałem Crytek za to, zę nie traktują mnie jak debila lub kinomaniaka z popcornem i colą. Ja nie chcę być prowadzony za rączke. Ja nie chce trzymać spust i górę by przejść grę. Ja chce pograć, pobawić się i Crysis 2 jak żadna inna gra mi tą opcję daje. Daje mi ogrom opcji :) Śmieszne jest to, że jak gry są liniowe to ludziska narzekają a jak można robić co się chcę to ci sami ludzie obierają najłatwiejsze rozwiązania i mówią, że zmuła.Skan terenu, stealth kill snipera, zmiana na broń z lunetą, head shoot z wieżyczki, czajka do bazy wroga, koniec energii! zauważyli nas! BAM walimy w beczki, rozpierdalamy pól oddziału i dajemy nura do wody, wypływamy i odpalamy C4 przyczepione to ATV - no P O T Ę G A!! tylko trzeba chcieć się bawić a nie przeć przed siebie byle tylko zaliczyć. Genialny tytuł, genialne multi - grać nie (pipi)ić :)

  • Plusik 1
Opublikowano

A do tego multi ciągle nie mogę się przekonać. Niby jest lepsze niż w CoD, ale po kapitalnym multi w Killzonie, jest troche za szybko i razi mnie niedopracowana detekcja kul.

fakt - problemy z detekcją są ale raczej sporadyczne. chociaż jeżeli chodzi o ten aspekt to zdecydowanie K3 > C2. Jednak gdy ostatnio pograłem w K3 by wbić parę trofek do nowego DLC to złapałem się na tym jak prostackie są wszystkie inne strzelaniny przed C2. Chce wskoczyć na polkę - nie mogę. Chce strzelać podczas skoku - nie mogę. Chce zrobić wślizg - nie mogę (a jest on w singlu). Dobija też 'płaskość' pojedynków, nawet pomimo tego, że w K3 są jetpacki. Natomiast wyważenie arsenału zdecydowanie na korzyść K3. W C2 ciężko jest poradzić sobie czymś innym niż standardowy assault rifle. Snajperki i shotguna mogłoby w ogóle nie być. W K3 jest zdecydowanie większy wybór i lepszy balans. Gra od Crytek to mix wszystkich obecnych pomysłów i to mix wyborny a nie brązowy jak kupa. Mozna się czaić, można skakać, robić graby, są stealth kille, można zaznaczać przeciwników. Brakuje tylko destrukcji otoczenia i pojazdów ale od tego mamy króla FPSów - BC3 :) Dlaczego nie wspominam o CoD? Bo C2 to właśnie CoD na dopalaczach więc po co mi Black Ops. Killzona lubie natomiast za unikatowość, styl, klimat oraz ciężar pojedynków. Fajnie też pomyślane są klasy i podział ról na polu bitwy.

  • Plusik 1
Opublikowano

Dokładanie, wspinań grając z czasem się nie docenia ale pewnie włączyłbym starsze produkcje to podejrzewam ze czułbym sie dość ograniczony :) A na dobra sprawę grając to często o tym zapominam że jest możliwość w ostatecznych sytuacjach uciec w kamuflażu na wyższe kondygnacje, dezorientacja przeciwnika gwarantowana :)Po dwóch tyg. ciągłego szpilania w multi, przekonam się w końcu w ten weekend czy singiel jest tak samo dobry jak multi. Co do Black Owca to żałowałem i nadal żałuje wydać na niego złamanego grosza,w ostatnim czasie demo przekonało mnie do tego że nawet nie warto nim sobie zawracać głowy.

Opublikowano

Crysis 2 na 10 godzin w singlu?:turned: Zacząłem grać na najtrudniejszym poziomie i wyrobiłem się w nieco ponad 6 godzin ;) Co nie zmienia faktu,że gra jest świetna. Choć SI w tej grze to jakaś parodia jest ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...