Gooral 9 Opublikowano 5 czerwca 2009 Opublikowano 5 czerwca 2009 (edytowane) Ja bym chciał dożyć wszczepów. Wtedy TV zapierdzielający na boki nie byłby potrzebny "Instalują" ci takie coś do gałki ocznej i masz obraz przekazywany bezpośrednio do mózgu. Bez TV, hologramu czy co tam sobie można wymyslić. Ale takie cuda na kiju jeśli nawet będą to obawiam się, że dopiero za życia moich wnuków. Edytowane 5 czerwca 2009 przez Gooralesko Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 5 czerwca 2009 Opublikowano 5 czerwca 2009 Kolejne ciekawostki: Jeden z reporterów, który był w gronie szczęśliwców testujących Natal'a "za zamkniętymi drzwiami" potwierdza, że Natal potrafi odczytywać ruchy palców, tak samo system rozróżnia kilku graczy. Cytuj
MrNorbi 38 Opublikowano 5 czerwca 2009 Opublikowano 5 czerwca 2009 a do czego te ruchy palców?? do poruszania sie w dashboardzie?? a potrafi zalogowac dwóch graczy stojących przed tv do ich profili?? czy only one?? Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 5 czerwca 2009 Opublikowano 5 czerwca 2009 Zanim zaczniecie rzucać gó.wnem zobaczcie jak to zaj.ebiście może funkcjonować: Ile razy ja odruchowo chciałem w jakimś FPS gdzieś zajrzeć jak ten many :-) Coraz bardziej mi się ten Natal podoba :-D Jak zrobią dobre patenty w grach do tego to jestem gotów rozbić skarbonkę :-) Najlepsze jest to, że przy takich patentach jak gra się na dużym ekranie to czlowiek bardziej się wczuwa w grę. a co to ma wspólnego z natalem?? to do czego dales link to istnieje od dawna podales przyklad jakbys sobie wyobrazal wykorzystanie w Xie tego natala, ale to nie jest takie oczywiste dla producentow gier, na piecu sa i mozliwosci i gry nawet a i tak system cieszy sie znikomym zainteresowaniem MS wyraznie pokazal na konferencji jakim targetem jest zainteresowany i po co wypuszacza natala, beda po(pipi)ki na imprezy i tyle... oczywiscie system mozna wykorzystac jako dodatkowe klawisze ktorych brakuje na padzie (co jest jakims ograniczeniem na konsolach, na PC nie) np do rozgladania sie itp. tym samym nie tracac na padzie takich klawiszy co by to realizowaly ale wszystko to przyszlosc i tak jak jzu bylo pisane, znajac MS to za krotki żywot X360 bedzie zeby to w pelni wykorzystal w lepszych grach, to moze byc cos na przyszlosc przy kolejnej konsoli, ale nikt nie wie czy np "vibratory" z PS3 nie beda ciekawsze i latwiejsze do ogarniecia patentem w grach, tym bardziej ze blizniacze to do WII i tam jakos z powodzeniem to sie przyjelo, a przeciez kamerki i rozpoznawanie ruchu bylo juz tez dawno i tez jakos nie poszedl by to rozwinac bardziej tylko wymysla inne rzeczy... Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 5 czerwca 2009 Opublikowano 5 czerwca 2009 Taka była krótka notka, nie chce mi się całego tekstu czytać :-p Jakby co to jest tutaj: http://kotaku.com/5279531/microsoft-projec...ers-see-fingers Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 5 czerwca 2009 Opublikowano 5 czerwca 2009 a do czego te ruchy palców?? do poruszania sie w dashboardzie?? a potrafi zalogowac dwóch graczy stojących przed tv do ich profili?? czy only one?? tak jak bylo na konferencji pokazane, do porusznaia sie w dashu to musisz machac rekoma a nie ruszac palcem o poruszaniu palcow to zapewne wspominaja aby miec obraz jak ten system kamerek jest czuły i jak niewielkie ruch jest w stanie odnotowac... Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 6 czerwca 2009 Opublikowano 6 czerwca 2009 (edytowane) Tutaj macie link do filmików gdzie Natal'em bawią się amerykańscy celebryci: http://www.vg247.com/2009/06/06/watch-cele...-e3/#more-40490 Radzę zwrócić uwagę na trzeci filmik gdzie nie tylko grają w "zbijaka" ale także w Burnout Paradise, z tego co zauważyłem to system śledzi nie tylko ręce ale i prawą stopę i w ten sposób odczytuje pedał gazu :-) Tak oglądałem i się zastanawiałem co z tym małym lagiem czasowym i wydaje mi się, że jak trochę się pogra to można się do tego dostosować robiąc manewry minimalnie ułamek sekundy wcześniej, ale oczywiście przydałoby się zmniejszyć ten lag o połowę, wtedy byłby praktycznie niezauważalny. Edytowane 6 czerwca 2009 przez donsterydo Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 6 czerwca 2009 Opublikowano 6 czerwca 2009 Obejrzałem sobie trailer Natala dostępny na Xbox Live! Oto moje wrażenia: - trailer to jedna wielka ściema, te gry na ekranie TV rodzinki są sfabrykowane i aktorzy grają tak, że wygląda to tak, jakby używali kamerki, ale naprawdę to ich ruchy nie mają nic wspólnego z tym co jest na ekranie. - mizianie łapą po dashu to super sprawa, przewijanie paluchami ew. dłońmi NXE to genialna sprawa, ten dash wręcz wydaje się stworzony do tego - granie to już nie taka ciekawa rzecz, jakoś niejara mnie kręcenie łapami jakbym miał invisible wheel między nią albo wyobrażanie sobie, że trzymam cośtam w łapie czy kopie piłke (tutaj lepiej by się sprawdziły dildo od Sony albo lepiej Wiilot ). Trochę przypomina to serię obrazków z kotami, które jedzą niewidzialne kanapki czy przesuwają niewidzialne lodówki ;}. Fajny bajer, ale ciekawe co gry od Rare pokażą . Cały system nawigowania po konsoli bez używania pada mi się podoba, oj podoba. Do grania tym podchodzę sceptycznie. Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 6 czerwca 2009 Opublikowano 6 czerwca 2009 Chyba Microsoft nie spodziewał się, że Sony ma w zanadrzu Motion Control. Ich kamerka wypada bardzo słabo przy produkcie Sony. Zwykła podróba Eye camera. Problem Eye camera polegał na tym, że sprzęt ten nie był w ogóle supportowany. Jeśli Sony zmieni politykę i w raz z nowym sprzętem wypuści sporo gier to Microsoft będzie mógł się schować. Ich Natal nadaje się do prostych gier typu Wii Sports. Mała precyzja ruchów wyklucza bardziej złożone gry. Motion Control ma wiele więcej możliwości. Z resztą Xbox był i jest konsolą dla hardcorowych graczy więc nie wydaję mi się, żeby ktoś się tym na serio zainteresował. http://www.psxextreme.info/index.php?s=&am...t&p=1862372 Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 6 czerwca 2009 Opublikowano 6 czerwca 2009 rkBrain: Szkoda mi takich ludzi jak Ty, może wyciągniesz swój interes z PS3 i pójdziesz spać ? Ty wiesz co oba patenty mogą a czego nie, masz w je w domu i się na nich zagrywasz, co nie ? Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 6 czerwca 2009 Opublikowano 6 czerwca 2009 taa, a świecący wibrator sony jakoś nie przypomina działaniem i wykorzystaniem kontrolera z Wii <_< natal ma przewagę w tym że nie trzeba nic trzymać w ręku żeby zachodziła jakaś akcja. zresztą jeżeli ktoś myśli że te systemy będą wykorzystywane do bardzieh HC gier to niech sie dildosem przez czoło sieknie. oba "kontrolery" nadają się tylko do prostych gierek kierowanych do dzieci albo wyidealizowanej do bólu aż się żygac chce rodzinki co to popołudnie spedza razem bawiąc się i chichocząć to kolorowych giereczek. z czasem, przy lepszej technologii może i to znajdzie zastosowanie z bardziej wymagających grach ale póki co nie oczekujcie cudów i traktujcie to jako dodatek do grania. Cytuj
Shago 3 603 Opublikowano 7 czerwca 2009 Opublikowano 7 czerwca 2009 rkBrain - bo Ty juz wiesz jak to bedzie dzialac Najbardziej mnie zaintrygowala dzialajaca pod to wersja Burnout Paradise . A skoro gra, ktora z Natalem nie miala nic wspolnego moze dzialac jak na zalaczonym filmiku, to jak moga dzialac gry wykorzystujace tego mozliwosci ??. Wszystko w rekach "Rare" oraz innych developerow czy kiedys beda potrafili to wykorzystac. Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 7 czerwca 2009 Opublikowano 7 czerwca 2009 (edytowane) Z resztą Xbox był i jest konsolą dla hardcorowych graczy więc nie wydaję mi się, żeby ktoś się tym na serio zainteresował. http://www.psxextreme.info/index.php?s=&am...t&p=1862372 co druga gra to casual a Ty tu twierdzisz, że 360tka jest sprzętem dla hardkorowych graczy. Zbastuj Soniaczu. Mnie względnie ryra to po jajach bo nie bawi mnie i nigdy nie bawiło coś co przyciąga mnie na krótką chwilę, eyetoye, kontrolery i inne wynalazki. Dobre, ale u kumpla na spendzie. Edytowane 7 czerwca 2009 przez ChevChelios Cytuj
Sig 395 Opublikowano 7 czerwca 2009 Opublikowano 7 czerwca 2009 Taki xboxowy eye toy , bez grubej reklamy się nie obejdzie . Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 8 czerwca 2009 Opublikowano 8 czerwca 2009 (edytowane) Chyba Microsoft nie spodziewał się, że Sony ma w zanadrzu Motion Control. Ich kamerka wypada bardzo słabo przy produkcie Sony. Zwykła podróba Eye camera. Problem Eye camera polegał na tym, że sprzęt ten nie był w ogóle supportowany. Jeśli Sony zmieni politykę i w raz z nowym sprzętem wypuści sporo gier to Microsoft będzie mógł się schować. Ich Natal nadaje się do prostych gier typu Wii Sports. Mała precyzja ruchów wyklucza bardziej złożone gry. Motion Control ma wiele więcej możliwości. Z resztą Xbox był i jest konsolą dla hardcorowych graczy więc nie wydaję mi się, żeby ktoś się tym na serio zainteresował. ja nie wiem czy Ty myslisz ze ten temat czytaja idioci i nie potrafia odrozniac pewanych rzeczy? wiem ze w srodowisku sonybojow to klapki na oczy i jazda ale tu? przeciez to Sony to co zaprezentowalo to wlasnie zywcem sciagniete z tego co teraz jest na WII, wez chlopie sobie obejrzyj konferencje z E3 WII i SONY i ten sam motyw ze strzealniem z luku i zademonstruj co niby to Sony wymyslilo nowego? WII jeszcze ma swoje kontrolery ulepszyc z tego co zapowiadaja wczesniej sonyboje pisali po konfie MS ze zbliza sie do WII a po konfie Sony widac ze to Sony idzie w slady WII, ale klapki na oczach i brednie dalej Sony juz jeden swoj pomysl wladowalo do grobu (czyli czujnik polozenia pada, zero sensownego wykrozystania tego w grach), a to co przedstawili moze byc tylko kopia tego co w WII i zapewne gry jak beda to beda ewidentnie blizniacze do tego co beda robic na WII nie znaczy to tez ze MS wymyslil cos nadzwyczajnego, pomysl ciekawy, ale jak to wyjdzie w praktyce to sie zobaczy, jestem zlej mysli niestety... Tutaj macie link do filmików gdzie Natal'em bawią się amerykańscy celebryci: http://www.vg247.com/2009/06/06/watch-cele...-e3/#more-40490 .... Tak oglądałem i się zastanawiałem co z tym małym lagiem czasowym i wydaje mi się, że jak trochę się pogra to można się do tego dostosować robiąc manewry minimalnie ułamek sekundy wcześniej, ale oczywiście przydałoby się zmniejszyć ten lag o połowę, wtedy byłby praktycznie niezauważalny. problem jest w tym ze trzymajac kierownice w reku stacjonarna jednoczesnie opierasz na niej rece i ich nie "dzwigasz", w dluzszej rozgrywce to daje sie we znaki w ambitniejsze gry gra sie czasami non stoper kilka godzin jak i nie kilkadziesiat, nikt by nie byl w stanie wytrzymac tyle z rekoma wyciagnietymi przed soba, jak nie wierzysz ze to jest irracjonalne to sobie stan tak i trzymaj rece przed soba, zobaczymy ile wytrzymasz mam WII i wiem jak to wszystko wychodzi w praniu i te gierki z taka kontrola zawsze beda dla typowych casuli czy na partypopijawy ps. osobiscie to jakby juz byla scigalka warta zagrania z tym systemem to bym sobie byle jaka kierownice psotawil jako atrape aby miec na czym rece "zawiesic" Edytowane 8 czerwca 2009 przez Juchy Cytuj
phase 0 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 (edytowane) Mnie za to ciekawi opcja rozpoznawania głosu przez Natal i to czyli polski oddział Microsoftu postara się o "polska wersje" (marzenia ściętej głowy) wtedy rzucanie ku***mi i ch***mi może nabrać nowego wymiaru Edytowane 9 czerwca 2009 przez phase Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Obejrzałem sobie trailer Natala dostępny na Xbox Live! Oto moje wrażenia: - trailer to jedna wielka ściema, te gry na ekranie TV rodzinki są sfabrykowane i aktorzy grają tak, że wygląda to tak, jakby używali kamerki, ale naprawdę to ich ruchy nie mają nic wspólnego z tym co jest na ekranie. - mizianie łapą po dashu to super sprawa, przewijanie paluchami ew. dłońmi NXE to genialna sprawa, ten dash wręcz wydaje się stworzony do tego - granie to już nie taka ciekawa rzecz, jakoś niejara mnie kręcenie łapami jakbym miał invisible wheel między nią albo wyobrażanie sobie, że trzymam cośtam w łapie czy kopie piłke (tutaj lepiej by się sprawdziły dildo od Sony albo lepiej Wiilot ). Trochę przypomina to serię obrazków z kotami, które jedzą niewidzialne kanapki czy przesuwają niewidzialne lodówki ;}. Fajny bajer, ale ciekawe co gry od Rare pokażą . Cały system nawigowania po konsoli bez używania pada mi się podoba, oj podoba. Do grania tym podchodzę sceptycznie. 1. przeciez to oczywiste - pokazano koncept 2. wg mnie slabe a nawet malo fajne - jesli zamierzasz grac sobie w GTA4 wystarczy pare ruchow padem po co uzywac reki? Wyobraz sobie pobranie jakiegos demo - ile trzeba sie namachac - ciekawszym rozwiazaniem byloby rozpoznawanie (chyba to nawet pokazali chyba ze mi sie z czyms pomylilo) - lezysz, chcesz sobie film obejrzec - to tylko mowisz My Movies, Lastest, Matrix, Play Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 co do rozpozanawania naszego jezyka-mowy to w WIN7 ma byc juz, a to zapewne jest robione na bazie tego co juz maja opracowane w windowsie wiec jest szansa ze moga to dac, najpierw zobaczymy czy w WIN7 bedzie bo to chyba podstawa by liczyc ze i na Xie zrobia... Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Juchy: Wiem, że to męczące, ale tak samo uważam, że to będzie patent dla casuali, a takie motywy w innych bardziej "normalnych" gierkach będą raczej smaczkami. Ja sam nie grałbym w ścigałki z łapami w górze, no chyba, że dla jaj przy piwie z kumplami, mi ten Natal bardziej by się spodobał w takiej formie gdzie system śledzi twarz jak w tym filmiku na youtube bo jak już pisałem, w niektórych grach takie odruchy są wręcz naturalne i człowiek zapomina, ze to gra i nie może gdzieś głowy wychylić i zajrzeć :-) A co do tych funkcji rozpoznawania głosu to MS ma tu ogromne pole do popisu, jak zaimplementują to we wszystkich dasho-pokrewnych motywach i tych wszystkich dodatkowych usługach jakie oferuje X360 to Natal może zrobić karierę wśród użytkowników, którzy nie interesują się grami casualowymi. Oglądasz film i mówisz "Skip one minute" i film przeskakuje o minutę dalej itp. :-) Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 ...Oglądasz film i mówisz "Skip one minute" i film przeskakuje o minutę dalej itp. :-)... Twoja wyobraznia jest za daleko posunieta Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Niee, no czemu :-) Przecież nie mówię o komendach w stylu "Bring me beer BITCH" ;-) A tak puszczając wodzę fantazji, jak pisałem o smaczkach w grach hardcore'owych, wyobrażam sobie jak gram w Gears of War 2 i zmieniam bronie komendami głosowymi np. "granade" czy "pistol" albo jak podbiegam do jakiejś bariery i po prostu mówię nazwę litery, która odpowiada na padzie schowaniu się za tą barierą w momencie gdy literka wyświetla się na ekranie. Mi się wydaje, że to nie są jakieś daleko posunięte wyobrażenia i chyba już trudniejsze do zrobienia bylo to żeby Natal odczytywał ruchy obu rak i prawej stopy w Burnoucie. Jakby takie usprawnienia wprowadzali w grach to bym brał kamerkę bez namysłu. To co teraz nam się wydaje pobożnym życzeniem za ponad rok kiedy ma system wystartować może być normą, albo rok po starcie. Ale samo takie gdybanie pokazuje jak wiele jest możliwości i płaszczyzn rozwoju. Cytuj
Juchy 24 Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 czemu? a temu ze nawet teraz nie ma opcji w playerze do przeskakiwania o 1 min. wiec czemu ma byc akurat taka mozliwosc glosowa? i niby jak to ma byc realizowane? ogladasz film na caly regulator a ty drzesz jape przewin o minute i sztuczna inteligencja zawarta w Xbox 360 ma wiedziec, w tym zgielku, ze to akurat w tym momencie Ty wydajesz jej komende po za tym tak to opisujesz jakby mikrofon wymyslono w tym roku i zrobil to MS przy okazji natala gra rozpoznajaca komendy glosowe jest juz od jakiegos czasu i w cale do tego zadnego natala nikomu nie potrzeba wiec nie wiem co Twoja wyobraznia prawi ale zaczynaja sie lekkie fantazje ktore juz zaczynaja byc na poziomie śmieszności... Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 Co do tych komend głosowych w grach to mówię tu o jednej z możliwości wykorzystania poza wykrywaniem ruchu tak aby wykorzystać funkcje kamery w jak najszerszym zakresie, wtedy potencjalny wydatek na Natal'a będzie się wydawał mniejszy ze względu na zakres zastosowania jakie będzie oferować. Jaka gra obsługuje komendy głosowe ? Na X360 ? Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 9 czerwca 2009 Opublikowano 9 czerwca 2009 To nic dziwnego, że nic nie wiem :-) Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.