czesio83 21 Opublikowano 1 marca 2010 Opublikowano 1 marca 2010 to mam byc kamera 3d i ma wychwytywac ruchy wszystkich stawow a jak wiadomo zwykla kamerka nie radzi sobie z glebia otoczenia czy jakos tak:) Cytuj
canuks 63 Opublikowano 2 marca 2010 Opublikowano 2 marca 2010 (edytowane) Nie wiem czym tu się podniecać ,cały ten pomysł z NATALEM uważam za chory . jak bym chciał sobie poskakać jak dureń przed konsolą i odbijać jakąś piłeczkę to kupił bym Wii + Wii Sports lub Fitness . Ogólnie projekt dla dzieciaków i kobiet bo pewnie wyjdzie nie jedna gra fitness . Na pewno nie wyjdzie na natala żaden FPS czy też gra sportowa ( hokej , piłka nożna ,koszykówka , NFL) .Bo niby jak w to grać ? W FPS będziemy rzucać się po całym pokoju i chować za meblami ? a grając w piłkę nożną bedziemy biegać po pokoju i machać nogami ile wlezie ? Na prawdę nie widzę w tym większego sensu . Edytowane 2 marca 2010 przez canuks Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 2 marca 2010 Opublikowano 2 marca 2010 To będzie kamerka, czy aktualizacja? Bo jak kamerka zwykła + odpowiednie oprogramowanie to na dniach może jakiś polak pokaże film z Natal. To są dwie kamery. Jedna z nich rejestruje w podczerwieni. Cytuj
Gość bigdaddy Opublikowano 2 marca 2010 Opublikowano 2 marca 2010 Nie wiem czym tu się podniecać ,cały ten pomysł z NATALEM uważam za chory . jak bym chciał sobie poskakać jak dureń przed konsolą i odbijać jakąś piłeczkę to kupił bym Wii + Wii Sports lub Fitness . Ogólnie projekt dla dzieciaków i kobiet bo pewnie wyjdzie nie jedna gra fitness . Na pewno nie wyjdzie na natala żaden FPS czy też gra sportowa ( hokej , piłka nożna ,koszykówka , NFL) .Bo niby jak w to grać ? W FPS będziemy rzucać się po całym pokoju i chować za meblami ? a grając w piłkę nożną bedziemy biegać po pokoju i machać nogami ile wlezie ? Na prawdę nie widzę w tym większego sensu . Ty nie widzisz sensu zaś miliony innych widzi sens jak i sam MS. Będą gry sportowe, fpp, wyścigi itd. chyba mało widziałeś o natalu, jest filmik z half life 2 jak się na nim gra za pomocą natala i wcale nie skaczesz po pokoju, jest to dobrze rozwiązane. Cytuj
Trufs 1 Opublikowano 2 marca 2010 Opublikowano 2 marca 2010 http://www.youtube.com/watch?v=h5W7Eu36JYs&NR=1 ciekawe.... ale to real? Cytuj
Keymaker 25 Opublikowano 2 marca 2010 Opublikowano 2 marca 2010 Ja w to wchodzę od razu. Uważam to urządzenie za uzupełnienie i rozwinięcie funkcjonalności mojej konsolki, a do relaksu po stresującym dniu nada się idealnie. Poza tym, ja widzę w tym ogromny potencjał do wykorzystania w grach z XBLA i grach muzycznych ;> Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 2 marca 2010 Opublikowano 2 marca 2010 Jest potencjał i są spore techniczne możliwości, kwestia tylko czy developerzy będą na tyle pomysłowi żeby to w ciekawy sposób wykorzystać. Do gier z XBLA Natal jest wręcz wymarzoną przystawką. W większych grach mógłby znaleźć zastosowanie w grach przygodowych gdzie wszystko jest skoncentrowane na interakcji z otoczeniem i rozwiązywaniu zagadek - na miejscu developerów nie pchałbym się z Natalem do klasycznych gier wyścigowych czy FPS'ów bo zwyczajnie polegną. Powinni się skupić na stworzeniu czegoś nowego od podstaw. Cytuj
s1ntex 0 Opublikowano 2 marca 2010 Opublikowano 2 marca 2010 a do relaksu po stresującym dniu nada się idealnie. Po stresującym dniu to ja chcę albo się zmasturbować albo usiąść z padem i ciachać na kawałeczki przeciwników a nie skakać po pokoju. Co nie oznacza, że.. .. dla mnie Natal to bardzo ciekawa rzecz i pewnie ją zakupie, ale najważniejsze to dobrze ją wykorzystać. Miałem Wii - nie podeszło mi, jak będzie z Natalem? Nikt tego nie wie. Ja widzę co najmniej jedno zastosowania - symulator perkusji. Siedzimy sobie na krześle, kamera nas poznaje, widzi ręce, pałeczki a my gramy po wirtualnych bębnach. To by mogło wypalić, z gitarą gorzej bo kamera nie potrafiłąby dokładnie skumać gdzie trzymamy palce, ale perka czemu nie. Cytuj
Keymaker 25 Opublikowano 2 marca 2010 Opublikowano 2 marca 2010 Siłą Natala jest to, że nie jest tak jak z Wii, że na nim opiera się cała ideologia grania na konsoli, której dedykowany jest kontroler. Jest to dodatek, alternatywa. Do tego, widzę to tak, że tytuły dedykowane kontrolerowi będą głównie dostępne na XBLA, co gwarantuje ludzkie ceny, a nie jak w przypadku konsoli Nintendo, ceny równe pełnoprawnym produkcjom. Bez kitu, Wii Sports/Fit/Fail =/= Halo/Mass Effect/Bioshock. Cytuj
canuks 63 Opublikowano 3 marca 2010 Opublikowano 3 marca 2010 owszem do gier arcade czemu nie ,ale naprawdę nie widze NATAL w FPS'ach i gach sportowych . Do puki nie zagram w jakiegoś FPS'a lub FIFE zdania nie zmienię . mam okazje grac na WII niemal co dziennie ,szwagierki córka ma to "cudo " no i powiem ze jest to jedna wielka pomyłka typowa zabawka dla 12letniej dziewczynki . Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 5 marca 2010 Opublikowano 5 marca 2010 Oj głupoty gadasz, Wii to także normalne gry. Właśnie na tej konsoli są chyba ze 4 części Resident Evil, których próżno szukać na innych platformach, do tego gry jak House of the Dead Overkill czy Mad World. Musi się kapitalnie grać w strzelanki celowniczki, w salonach gier takie gry cieszyły się największym zainteresowaniem, a jak jeszcze ma się duży TV i zappera to musi być ciekawie Cytuj
Lain 107 Opublikowano 5 marca 2010 Opublikowano 5 marca 2010 Nie sposób nie zgodzić się z canuksem. W przypadku głaskania kotka czy innych popierdółek, które bądź co bądź - sprawdzają się świetnie pod względem zajmowania czasu. Jednak nie widzę grania w sportowe gierki czy gry akcji za pomocą kamerki. Fajnie, wszystko idzie do przodu, ale ja jednak pozostanę przy padzie. : ) Zresztą, musiałabym kupić gigantyczny TV - po wstawieniu tego gigantycznego TVka do pokoju, raczej zostałoby mało miejsca na wygłupy przed kamerką - kolejny argument przeciw. . . ;] 3 Cytuj
Keymaker 25 Opublikowano 6 marca 2010 Opublikowano 6 marca 2010 Ja jestem jakiś inny chyba, bo widzę naprawdę ogromny potencjał drzemiący w tym sprzęcie, jeżeli chodzi o gry sportowe. Może nie w regularnym gameplayu, jak FIFA, ale przy minigrach, a w przypadku takiego Fight Nighta to spokojnie można by zrobić z tego normalny kontroler. Trochę wiary w ludzi i szczytowe osiągnięcia techniki Cytuj
Lain 107 Opublikowano 6 marca 2010 Opublikowano 6 marca 2010 Czasami przez to, że technika idzie za bardzo do przodu zatraca się cały fun z grania. IMHO. Cytuj
Hejas 455 Opublikowano 6 marca 2010 Opublikowano 6 marca 2010 Zresztą, musiałabym kupić gigantyczny TV - po wstawieniu tego gigantycznego TVka do pokoju, raczej zostałoby mało miejsca na wygłupy przed kamerką - kolejny argument przeciw. . . ;] Planujesz zakup gigantycznego telewizora kineskopowego? Cytuj
McDrive 3 113 Opublikowano 7 marca 2010 Opublikowano 7 marca 2010 103 calowego Panasonica Keymaker sam sobie zaprzeczasz. Piszesz, że Natal ma ogromny potencjał w grach sportowych, ale tylko w mini gierkach co jest nie logiczne. Nie widzę jakoś zastosowania tego urządzenia do gry w FIFA i PES. Jakoś po prostu tego sobie nie mogę wyobrazić W grach bokserskich to ma to duży potencjał, ale tam gdzie trzeba używać nóg to może być problem. To samo zresztą z Arc od Sony. Widzę ogromny potencjał dla gier w których trzeba używać miecza, broni palnej, ale gry sportowe to już jakoś niezbyt. Tak jak już wcześniej pisałem, że mam nadzieję, że MS zmniejszy ten widoczny lag w czasie grania, bo jeżeli tego nie zrobią to może być kiepsko. Cytuj
Gryzek 5 Opublikowano 16 marca 2010 Opublikowano 16 marca 2010 Może to i będzie fajna zabawka , ale czy nieprzereklamowana ? Czyż nie jest wygodniej siedzieć wygodnie przed telewizorem niż skakać jak pajac jakiś ? Na zdrowy chłopski rozum to jakby ktoś chciał się pogimnastykować to by poszedł na siłownię albo do parku poćwiczyć O . Cytuj
KIELiCH 81 Opublikowano 17 marca 2010 Opublikowano 17 marca 2010 Widzę ogromny potencjał dla gier w których trzeba używać miecza, broni palnej, ale gry sportowe to już jakoś niezbyt. Ja bym sobie chętnie pograł np. w Arcanie (jeśli będzie) albo Fable 3 drewnianym mieczykiem z Zakopanego machając przed kamerką Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 12 kwietnia 2010 Opublikowano 12 kwietnia 2010 Hiszpania vs Natal Hiszpańskie media miały okazję pobawić się Natalem (ciągle zbijak), ale już na trochę nowszym buildzie (który wedle zapewnień i tak jest daleki od finalnego produktu). Odbiór jest bardzo pozytywny. Lag jest mniejszy, zwiększa się trochę gdy gra więcej niż jedna osoba i tu warto zaznaczyć, że jest to pierwsza sytuacja gdy gra jednocześnie więcej niż jedna osoba. Dziennikarze są też pod wrażenie precyzji odwzorowania ruchów. Poniżej opinie: We?ve all seen old Project Natal videos showing the primitive E3 09 build of Ricochet that Microsoft keeps showing everywhere until now. Spain got the first look at a newer and improved build of Natal that even though being far from the final version it showed enough improvement to impress the media. Here we gather all the impressions from the Spain media and what they had to say after playing Project Natal. Meristation: ? Looking with a little of attention at this demonstration we see it like as almost every one of the promises that were on the table have been achieved. First is the response of the camera and the speed with which captures the movements. Although still lacking a few small tweaks surprising degree of fidelity of our motions and the speed with which these are reflected on the screen.? Engadget Spain: ? The receiver sensitivity is amazing, being virtually instantaneous response time in single-player game, where you could identify perfectly the force with which to hit the ball, its direction and distance just waving his arms. That little lag almost imperceptible in the single game is somewhat increased when there are two players on screen, but even so, the reaction of the console is also impressive.? ScoreZero: ? Yesterday i was surprised with the people at Microsoft, despite the typical test demo gallery shattering glass boxes and balls, I saw the camera meets and exceeds all expectations.? BeeGamer: ?I could not resist to do some breakdance moves seen as reacting to the avatar, and the sequence and movement coordination was perfect.? Źródło: http://www.gamesthirst.com/2010/04/11/spain-confirms-that-project-natal-delivers/ Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 18 kwietnia 2010 Opublikowano 18 kwietnia 2010 Natal i kolejne gry Twórca filmowy i pisarz James Gunn opisując swoje wrażenia z gry przy pomocy Natala opisał grę River Rush i dodatkowo ujawnił, że są też gry, które traktują o następujących dyscyplinach: piłka nożna i boks. Źródło: http://www.vg247.com/2010/04/17/natals-river-rush-outed-and-described-by-filmmaker-james-gunn/#more-90587 Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 20 kwietnia 2010 Opublikowano 20 kwietnia 2010 (edytowane) Zdjęcia Natala prosto od jednego z testerów Natal został rozesłany do testerów u których zagości przez 4 następne miesiące. Ich zadaniem będzie między innymi praca z komendami głosowymi. Co ciekawe, z przykładowych jakie podano wynika, że Natal będzie aktywny także gdy konsola będzie wyłączona i komendą głosową będzie można uruchomić konsolę. Wszystkich komend jest ok. 600 więc pewnie będzie można całkowicie sterować konsolą tylko przy ich użyciu. Jeżeli dobrze zrozumiałem to każda kamera ma niezależny mechaniczny system kalibracji. Pytanie tylko czy komendy głosowe będą funkcjonalne w innych językach niż angielski. Źródło: http://www.vgchartz.com/forum/thread.php?id=107401&page=1 Edytowane 20 kwietnia 2010 przez donsterydo Cytuj
Butcher 70 Opublikowano 21 kwietnia 2010 Opublikowano 21 kwietnia 2010 Wyciekły fotki dev-kita Natala - i nowa funkcjonalność! Cytuj
Gość bigdaddy Opublikowano 21 kwietnia 2010 Opublikowano 21 kwietnia 2010 Istotne info to że będzie ok. 600 komend głosowych dla dasha i raczej na bank będą one zlokalizowane dla każdego kraju gdzie oficjalnie jest X Równie dobrze mogli by dać funkcję nagrywania własnych komend i przypisywania ich do poszczególnych funkcji, np: spier$aj (wyłączenie konsoli), połknij (zamknięcie tacki), wywal (usunięcie). Co do silniczków dla kamery to nie wiem czy dobry pomysł... 1 Cytuj
canuks 63 Opublikowano 21 kwietnia 2010 Opublikowano 21 kwietnia 2010 Tak i jeszcze niech robi dobrą kawę i chłodzi browar ..... nie zdziwię się jak bedzie tylko angielski ,a reszta jako DLC . A tak serio to liczę tylko na komendy w języku angielskim . Cytuj
MaZZeo 14 240 Opublikowano 21 kwietnia 2010 Opublikowano 21 kwietnia 2010 Istotne info to że będzie ok. 600 komend głosowych dla dasha i raczej na bank będą one zlokalizowane dla każdego kraju gdzie oficjalnie jest X Równie dobrze mogli by dać funkcję nagrywania własnych komend i przypisywania ich do poszczególnych funkcji, np: spier$aj (wyłączenie konsoli), połknij (zamknięcie tacki), wywal (usunięcie). Co do silniczków dla kamery to nie wiem czy dobry pomysł... Hmmm, MS Polska mówiło o czymś bardzo ważnym dla polskich graczy na E3... Może XBL + Natal z komendami po polsku? <marzy> Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.