Gość donsterydo Opublikowano 29 października 2010 Opublikowano 29 października 2010 Moje źródła mówią o 12 Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 29 października 2010 Opublikowano 29 października 2010 mialem okazje poskakac przed kinectem dokladnie to pontony ogolnie za(pipi)iscie, zadnych zwiech i opznien nie uswiadczylem po mnie byly dziewczyny co tanczyly i jakas para co grala w kregle z tancem byl maly kociol, a gra w kregle wygladala ok wrazenia mega pozytywne i powaznie mysle ze sprzedaz moze zaskoczyc nie jedna osobe jezeli chodzi o zakup to jednak mieszane uczucia to co bylo pokazane to jedynie nadaje sie na game party Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 29 października 2010 Opublikowano 29 października 2010 Gdzie grałeś ? Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 29 października 2010 Opublikowano 29 października 2010 hmv na oxford street, londyn acha waracajac do tych lasek co tanczyly to problem byl taki ze jak sie zaczely wyginac i podchodzily za blisko kinecta to wlaczala sie pauza ze zgubilo panienke i wtedy wchodzil koles machal rekami (kalibrowal) i smigalo od nowa w pontonach fajny patent ze mozna robic podwojne skoki ale bez kitu szybko sie zmeczylem Cytuj
Keymaker 25 Opublikowano 30 października 2010 Opublikowano 30 października 2010 Chodzi pewnie o Dance Central. Sprawdzone info to przerywanie. Na ON/OFFie grałem w to pierwszy raz i jak ja grałem, nawet z hostessą, to nic się nie działo. Problemy pojawiły się, kiedy wspomniana kobieta dała pokaz na scenie głównej, gdzie Kinect tworzył problemy i przerywał grę. Ten sam problem pojawił się, kiedy ostatnio na imprezie Microsoftu - Magia Gier - Ania Bosak dawała pokaz na scenie. Gra po prostu się spauzowała w pewnej chwili. Dodatkowo, jak coś takiego się dzieje, to przez chwilę sprzętowi zdarza się nie reagować na ruchy gracza. Rozmawiałem o tym z Kubą Mirskim i wychodzi na to, że wspólnym mianownikiem obu zdarzeń był fakt, że robiono podczas pokazów zdjęcia z flashem. Podał to właśnie za przyczynę pauz. Ja jestem wniebowzięty po trzech dniach na ON/OFFie okazyjnego grania i dodatkowej porcji tegoż z wtorku. Jakoś po 10 biorę się za wcielanie w życie pewnego pomysłu związanego z Kinectem, którego realizację znajdziecie u mnie na blogu, do którego link na dole możecie znaleźć. Będzie beka, ale i będzie miejsce na rzetelne wnioski. Najbardziej kompromitujący materiał w moim wykonaniu na naszym kanale PLXC na YT pod LINKIEM. Cytuj
januszxp 1 Opublikowano 30 października 2010 Opublikowano 30 października 2010 (edytowane) Delete. Edytowane 27 grudnia 2013 przez januszxp Cytuj
Keymaker 25 Opublikowano 30 października 2010 Opublikowano 30 października 2010 Jestem przystojny w obecnej postaci A sprawa z tymi pieniędzmi nie jest taka prosta Ala miała trochę inny timing niż ja poza tym. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 31 października 2010 Opublikowano 31 października 2010 Na płytce z Kinect Adventures będą dema Dance Central, Kinect Joyride i Your Shape: Fitness Evolved. http://gamerscastnews.blogspot.com/2010/10/gamerscast-exclusive-kinect-adventures.html Cytuj
MrNorbi 38 Opublikowano 31 października 2010 Opublikowano 31 października 2010 "Keymaker tańczy", nieźle ci to wyszło A to opóźnienie jest bardzo odczuwalne? Cytuj
Keymaker 25 Opublikowano 31 października 2010 Opublikowano 31 października 2010 Ludzie, jakie opóźnienie ? Mit o występowaniu czegoś takiego ma takie samo zastosowanie, jak mit o padających Xach w przypadku Slimek i nowszych modeli poprzedniczki. Opóźnienie, jeżeli występuje, jest nieodczuwalne. Obecne wersje gier i oprogramowania Kinecta nie krzaczą już przy pierwszej lepszej okazji, jak na Xbox Fun Day chociażby, gdzie często coś się (pipi)ało i postać dostawała drgawek, a jej kończyny na raz wskazywały wszystkie strony świata. Teraz mamy naprawdę dobre przełożenie ruchów gracza na to, co widzimy na ekranie. Nadal nie mogę się przyzwyczaić do tego, że Kinect czyta ruchy w trzech wymiarach i że kiedy stoję, to nie tylko mogę machać rękami na ekranie, ale autentycznie widzę, jak postać zgina łokcie, prostuje ręce przed sobą - po prostu mamy pełną kontrolę nad postacią w grze, chyba pierwszy raz w historii gier. Przy takim Dance Central doskonale widać brak opóźnienia. Tańczy się dokładnie to samo, co postać na ekranie, i jest się na bieżąco ocenianym, co jest wyrażone kolorowym kołem u stóp postaci. Jeżeli dobrze ci idzie, to ono rośnie i w końcu pęka na końcu figury, a gracz może obserwować dumnie napis "Flawless". Już dosyć sporo grałem na tym sprzęcie i mam sporo pomysłów na wykorzystanie go. Więcej w swoim czasie Wam powiem A teraz mam pytanie: ilu z Was tak naprawdę grało na tym, że rościcie sobie prawo do wyrabiania opinii o produkcie ? To jak oceniać książkę po okładce i sprawia wrażenie czystego hejtingu czasami. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 31 października 2010 Opublikowano 31 października 2010 Nie wierzyłem, że to powiem, ale Kinect na prawdę jest za(pipi)isty. Grałem sporo na ON/OFF i wkręciłem się. maszynka ma bardzo duży potencjał. Nadal uważam, że 600 zł to dużo, ale jak można dać 600 za gitarkę i bębny to czemu nie za Kinecta, który może być przełomem ? Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 31 października 2010 Opublikowano 31 października 2010 Keymaker i orion50: Wy tak na serio ? Cytuj
MrNorbi 38 Opublikowano 31 października 2010 Opublikowano 31 października 2010 W dniu 31.10.2010 o 11:27, Keymaker napisał(a): Ludzie, jakie opóźnienie ? Mit o występowaniu czegoś takiego ma takie samo zastosowanie, jak mit o padających Xach w przypadku Slimek i nowszych modeli poprzedniczki. Wiem, że kiedyś było widać małe opóźnienie i teraz pewnie zminimalizowali je na maxa. Po tym co piszecie, jestem jeszcze bardziej przekonany do KINECTA Zbieram kasę PS: Nie grałem w KINECTA, więc nie wiem jak sprawa wygląda. Oceniałem tylko po filmikach Cytuj
Keymaker 25 Opublikowano 31 października 2010 Opublikowano 31 października 2010 (edytowane) donsterydo: odpowiesz na moje pytanie ? Grałeś osobiście ? Norbi13: po filmikach nie ma co oceniać. Piękna tego urządzenia trzeba doświadczyć samemu. Osobiście ciekawe jestem, kiedy EA odkryje karty co do swojego EA SPORTS Active 2 A i doczekać się nie mogę przetestowania kontroli głosowej z pomocą sensora. Edytowane 31 października 2010 przez Keymaker Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 31 października 2010 Opublikowano 31 października 2010 (edytowane) dokladnie to trzeba zobaczyc i zagrac na zywo, ja ogolnie bylem sceptycznie do tego nastawiony do momentu az sam nie poskalem ;p co prawda narazie nie zamierzam kupic bo tak jak pisalem jak narazie gry tylko na imprezke ( a jakos nigdy nie bylem za tym zeby na imprezach grac;)) ale pierwszy kontakt bardzo poztytywny. wydaje mi sie ze kinect bedzie elegancko sie sprzedawal Edytowane 31 października 2010 przez kubson Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 31 października 2010 Opublikowano 31 października 2010 Keymaker: Nie grałem, ale nie chce mi się wierzyć, że nie ma widocznego laga. Cytuj
Fenikz 89 Opublikowano 31 października 2010 Opublikowano 31 października 2010 laga w killzone tez nie wszyscy widzieli Cytuj
Keymaker 25 Opublikowano 31 października 2010 Opublikowano 31 października 2010 Donie na sterydach, minimalny lag jest, ale nie przeszkadza on w absolutnie niczym. W ferworze walki tego nie czuć. Przy Dance Central nie stwierdziłem przeszkód, Kinect Adventures też nie bardzo straszyło. Chyba jedyną grą dotąd, w której coś można było zauważyć, była ta w której odbijamy piłeczki i rozbijamy jakieś kwadraty, ale nie jest to coś, co eliminowałoby to urządzenie z branży. Nie mam pojęcia, skąd Wy macie swoje informacje o uber lagu. Ja grałem sporo, za każdym razem czułem niesamowity, wręcz namacalny fun płynący z gry z użyciem Kinecta. Bzdury o lagu uniemożliwiającym grę można wsadzić między książki. Kinect rządzi :potter: Słuchajcie, wpieniliście mnie i wczoraj z redakcyją żeśmy na spontanie polecieli z pierwszym naszym podcastem Tematyką był oczywiście Kinect, jako że wczoraj tutaj się naczytałem takiego Steryda Sprawdźcie co mamy do powiedzenia ! Głosy są podzielone po 1/3. PLXCujemy - Kinect i wszystko co z nim związane Cytuj
Gość Opublikowano 1 listopada 2010 Opublikowano 1 listopada 2010 Michael Jackson Expirience. Wiem, ze na to czekasz! Cytuj
Keymaker 25 Opublikowano 1 listopada 2010 Opublikowano 1 listopada 2010 Weź zmiataj, ty ordodoksie, prawdziwy hardkorze, mistrzu piły spalinowej :potter: Cytuj
koso 114 Opublikowano 2 listopada 2010 Opublikowano 2 listopada 2010 Za mało Kinectów w Polsce Cóż, popyt przekracza podaż, ale przede wszystkim dlatego, że źle oszacowano popyt Cytuj
milekp 78 Opublikowano 2 listopada 2010 Opublikowano 2 listopada 2010 Przy takim popycie możemy tylko pomarzyć o szybkim spadku cen. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 2 listopada 2010 Opublikowano 2 listopada 2010 (edytowane) Ja się zacznę tym martwić jeśli w 2011 roku się okaże, że te hardkorowe gry, które zostały zapowiedziane na Kinecta faktycznie kopią dupsko. Do tego czasu myślę, że większość z nas może spokojnie olać temat. Edytowane 2 listopada 2010 przez donsterydo Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 2 listopada 2010 Opublikowano 2 listopada 2010 ign opublikowal recenzje sonic free riders 7,5. ogolnie pochlebnie sie wypowiadaja Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 3 listopada 2010 Opublikowano 3 listopada 2010 http://n4g.com/news/639166/cast-tv-microsoft-xbox-360-kinect-review Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.