C1REX 16 Opublikowano 16 listopada 2010 Opublikowano 16 listopada 2010 MS naprawdę poważnie podchodzi do promocji kinecta: http://www.youtube.com/watch?v=EWzgZfDUGWQ Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 16 listopada 2010 Autor Opublikowano 16 listopada 2010 ba, w oprah juz rozdawali matkom kinkiety... dalej czekam na Netflix dzialajacego pod kinect. ESPN i last.fm w ogole nie wlaczam i jedynie Netflix by byl uzyteczny. Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 18 listopada 2010 Opublikowano 18 listopada 2010 Pochwalę się, że mam 1000 w Kinect Adventures. Sporo Achievów mam dzięki mojej dziewczynie. Cytuj
Spyker 59 Opublikowano 18 listopada 2010 Opublikowano 18 listopada 2010 Nie zwalaj na dziewczyne :potter:. Cytuj
czesio83 21 Opublikowano 18 listopada 2010 Opublikowano 18 listopada 2010 nie ma tam nic trudnego .większość aczi wpada gdy dołaczymy się do kogoś :confused: i druga osoba zgarnia platynke czy cuś calak w dance central to dopiero jest coś :potter: Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 18 listopada 2010 Opublikowano 18 listopada 2010 Nie działa to chyba przez Net, druga osoba musi być zalogowana na konsoli. Z moją dziewczyną dostaliśmy sporo, ale przez to, że graliśmy razem. dance cantral na x360achievment jest ocenione jako łatwiejsze. Niedługo sam się przekonam, bo to będzie moja następna gra do masterowania. Z chwilą, gdy to piszę tylko jedna osoba na www.mygamercard.net ma tysiaka w Dance Central. W Kinect Adventures jest 49. Cytuj
Gość bigdaddy Opublikowano 20 listopada 2010 Opublikowano 20 listopada 2010 nowe wiadomości na temat Project Draco Od zakończenia tegorocznej edycji Tokyo Game Show nie słyszeliśmy nic o Project Draco, które w 2011 roku ma się okazać duchowym następcą Panzer Dragoon. Wreszcie jednak coś się ruszyło. Famitsu wydrukowało krótką zajawkę tytułu Futatsugiego. Są pierwsze screeny. W produkcji studia Grounding Inc. sterować będziemy tylko i wyłącznie za pomocą Kinecta. Dla deweloperów największym problemem jest więc takie zrównoważenie sterowania, w którym gracz nie czułby się zmęczony po długich sesjach przy konsoli. Project Draco zostało zaprezentowane w nowym numerze Famitsu, jako strzelanina dla hardkorowców - ludzi, którzy będą godzinami doskonalić swoje wyniki. Przy Project Draco gracz nie ma się męczyć, ani ćwiczyć swojego ciała - sterowanie ma być przede wszystkim dokładne, pozbawione opóźnień i pozwalające na zrelaksowane prowadzenie potyczek z grzbietu smoka. Futatsugi podkreślił w wywiadzie udzielonym Famitsu, że ważną rolę w Project Draco będzie odgrywać motyw przywiązania do latającego gada. Gracze poprzez własne gesty będą oswajać ze sobą smoczysko, trenować i układać jego psychiczne jak i fizyczne możliwości. Brzmi to wszystko znakomicie - Kinect potrzebuje więcej takich tytułów, które przeznaczone są dla hardkorowców. by: PPE takie gry chyba zasługują na własny temat Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 20 listopada 2010 Opublikowano 20 listopada 2010 Właściwie to nie powiedział dosłownie niczego konkretnego Takie mielenie ogólników Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 21 listopada 2010 Opublikowano 21 listopada 2010 Mocno rozbawił mnie ten filmik. YouTube Cytuj
Keymaker 25 Opublikowano 22 listopada 2010 Opublikowano 22 listopada 2010 (edytowane) Zrobiłem podsumowanie tytułów, które były jakiś czas temu zapowiedziane na listopad. Zapraszam do artykułu pod linkiem się znajdującego: Kinect - tytuły startowe Edytowane 22 listopada 2010 przez Keymaker Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 22 listopada 2010 Opublikowano 22 listopada 2010 Sterowanie siłą umysłu. 1 Cytuj
Krilioner 0 Opublikowano 22 listopada 2010 Opublikowano 22 listopada 2010 Co się stanie jeśli za graczem będzie stało wielkie lustro? Np. szafa. Ma to jakiś wpływ na odczyt ruchów? Cytuj
B0dz1o 3 Opublikowano 22 listopada 2010 Opublikowano 22 listopada 2010 Nie, bo do analizy ruchu nie wykorzystuje się sensora optycznego, tylko na podczerwień Cytuj
Les777 124 Opublikowano 22 listopada 2010 Opublikowano 22 listopada 2010 A jeśli tło będzie miało taką samą temperaturę, jak gracz? Cytuj
MrNorbi 38 Opublikowano 22 listopada 2010 Opublikowano 22 listopada 2010 Temperatura nie ma znaczenia. Cytuj
canuks 63 Opublikowano 22 listopada 2010 Opublikowano 22 listopada 2010 Chcesz powiedzieć ze nagrzejesz sobie w pokoju do min 36C Cytuj
Copper 2 657 Opublikowano 22 listopada 2010 Opublikowano 22 listopada 2010 Lustro chciał podgrzewać, żeby mu kinect nie działał, pewnie fanboy sony. tak, to na serio Cytuj
xzdunx 7 Opublikowano 23 listopada 2010 Opublikowano 23 listopada 2010 dobra narzekałem na kinnecta (na ps move też) ale ja chcę dance central i kinnectimals!! Żona w końcu stwierdzi że konsola wcale nie jest taka "głupia" tylko ta cena.... Cytuj
B0dz1o 3 Opublikowano 23 listopada 2010 Opublikowano 23 listopada 2010 A jeśli tło będzie miało taką samą temperaturę, jak gracz? A co do tego ma temperatura? Znaczenie ma tylko przenikalność magnetyczna ciała, która znacznie się różni od tego parametru w powietrzu. Cytuj
zwolak6 4 Opublikowano 23 listopada 2010 Opublikowano 23 listopada 2010 Co ma wspólnego przenikalność magnetyczna z Kinectem? 1 Cytuj
B0dz1o 3 Opublikowano 23 listopada 2010 Opublikowano 23 listopada 2010 Bo Kinect emituje fale elektromagnetyczne, a człowieka znajduje właśnie przez wykrycie różnicy między nim a powietrzem. 1 Cytuj
zwolak6 4 Opublikowano 23 listopada 2010 Opublikowano 23 listopada 2010 Kinect emituje wiązki lasera których zadaniem jest wykrycie głębi. Rejestruje natomiast promieniowanie cieplne wydzielane przez każdy obiekt. Nie ma to kompletnie nic wspólnego z przenikalnością magnetyczną Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 Przeszedłem fighter uncaged. Z tego co widzę na leaderboards, to niewielu przeszło przez grę. I nie dlatego, że gra jest trudna, ale tak słaba. Gra jest okropnie biedna. Nie ma żadnej fabuły. Intro, to zbitek walk. Outra nie ma - tylko credits. System walki jest z du.py. Opiera się głównie na unikaniu ciosów i wykonywaniu kontry. Jak się wykona poprawny unik, to czas zwalnia i mamy czas się zastanowić co zrobić. Gra nie oddaje ruchów 1:1. Po prostu niektóre pozycje odczytuje np. za cios z obrotu. Samo granie wygląda tak, że czekamy na cios, robimy unik (jest tylko jeden unik do tyłu) lub blok na kopnięcia (podnosimy odpowiednie kolano), a potem wykonujemy kontrę. Kontra to przeważnie pojedyncze kopnięcie. Serie są ryzykowne, bo przeciwnik może łatwo je przerwać. Tak więc można stosować różne kombinacje ataków, ale nie są to prawdziwe comba. Comba co prawda są i jest ich aż 8, ale warunki potrzebne do ich wykonania są tak absurdalne, że się tego nie stosuje. Może ze 3 razy zrobiłem combo. Jest też specjal po naładowaniu paska. Teoretycznie by go aktywować trzeba krzyknąć i wykonać dowolny cios. W praktyce u mnie dźwięk z kolumn aktywuje specjala. Są jednak wariaci, którym się gra podoba. Po części sam do nich należę, a przechodzenie gry naprawdę mnie wciągnęło. Zakwasy też mam bardzo konkretne. Gry jednak bardzo nie polecam. Cytuj
Gość bigdaddy Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 (edytowane) FU to crap, na to szkoda 200zł na XBL jest demo sonic freeriders, kompletnie mi nie podszedł racer z takim sterowaniem > stanie bokiem do kinecta i wychylanie się. Joy Ride znacznie lepsze i ładniejsze, co do tego filmiku z JY sprawdziłem i faktycznie na siedząco gra ma takie wspomaganie zaś na stojąco kompletnie znika. Edytowane 24 listopada 2010 przez bigdaddy Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 W funtach kosztuje to tyle, co wyjście na dobrego kebaba. Mimo wszystko miałem kilka dni zabawy, a jeszcze trochę pomęczę tą grę. Gra jest okropnym krapem, ale całkiem nieźle się bawiłem i odpuściłem sobie na jakiś czas Dance Central. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.