MaiorZero 1 400 Opublikowano 18 września 2009 Opublikowano 18 września 2009 http://mgs.gram.pl/news.php?readmore=1427 Ocelot wraca w pełni chwały i wygląda mego luzacko. Whoa yeah! Cytuj
Gość Opublikowano 18 września 2009 Opublikowano 18 września 2009 Tak się kończy zwolnienie Yojiego Shinkawy z roli char designera. Fajny szaliczek. <_< Cytuj
Haladin 0 Opublikowano 19 września 2009 Opublikowano 19 września 2009 Przecież Shinkawa wciąż odpowiada za design postaci. Cytuj
Gość Opublikowano 19 września 2009 Opublikowano 19 września 2009 To pokaż mi jakiś jego szkic od MPO i dalej. Sytuacja analogiczna do tego jako kto jest (a właściwie jako kto nie jest) przedstawiany w napisach Kojima. To tylko nazwisko. Cytuj
Haladin 0 Opublikowano 20 września 2009 Opublikowano 20 września 2009 http://mgs.gram.pl/news.php?readmore=1434 Cały art na koszulce jest autorstwa Shinkawy Cytuj
Gość Opublikowano 20 września 2009 Opublikowano 20 września 2009 Oj, to że Shinkawa raz na ruski rok coś skrobnie dla serii, to niewiele świadczy na poparcie że jest on głównym designerem. Art na okładkę MGS4 też był jego zapewne, ta koszulka może też jest, może nie; ciężko powiedzieć. Równie dobrze to A. Wood mógł narysować (i ja się ku temu skłaniam). Powiem Ci jedno i jak to Cie nie przekona, to nic więcej nie będę mówił na ten temat. MGS1-3 miały swoje artbooki; całe sterty szkiców, artów. Wydane jako przedmioty kolekcjonerskie, dowód pracy Shinkawy i procesu designu postaci. Czemu nie ma takich artów do MSG4? Czemu ten tak zwany "artbook" GoTP składa się z samych modeli wyciętych żywcem z gry? Gdyby mieli takie rysunki, z pewnością by je wydali. Nie ma żadnego dowodu że Yoji uczestniczył czynnie w procesie designu postaci, czemu trudno zaprzeczyć w świetle powyższego. Dla mnie jego nazwisko znalazło się na liście płac tylko ze względów komercyjnych, jako zwykłego figuranta, a nie człowieka który zaprojektował od podstaw postacie w grze. I to ewidentnie widać po efekcie końcowym. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 21 września 2009 Opublikowano 21 września 2009 Matko, ale Grigori szukasz dziury w całym. Jeszcze nic nie wiadomo jaką rolę Shinkawa odegra w tej produkcji. Czytając Twoje posty można wywnioskować, że MGS4 Ciebie zawiódł. OK, ale bez przesady. Cytuj
Gość Opublikowano 21 września 2009 Opublikowano 21 września 2009 Ja tylko stwierdzam fakty, których wielu woli nie dostrzegać. Cytuj
Labtec 3 668 Opublikowano 22 września 2009 Opublikowano 22 września 2009 Mogli by zrobić porta na PS2 przynajmniej......na PSP to fajnie się w arcade itp,itd gierki gra ale w takie coś to na TV pograć bym wolał Cytuj
Nemesis 1 271 Opublikowano 22 września 2009 Opublikowano 22 września 2009 Ja tylko stwierdzam fakty, których wielu woli nie dostrzegać. To raczej wiąże się z tym, że mało kogo obchodzi jakiś tam Shinkawa, który tak naprawdę naszkicował Snake'a w pierwszym MGS i nie tylko. Większość i tak kojarzy tylko jedno nazwisko - Kojima. Wszelkie dyskusje o tworzeniu tej serii zawsze non stop kręcą się wokół jego osoby, pomijając resztę artystów. Cytuj
Gość Opublikowano 23 września 2009 Opublikowano 23 września 2009 Chyba tylko skończonych ignorantów to nie obchodzi. Myślisz że Kojima miałby szanse na ten sukces bez Shinkawy? W życiu. Zresztą, widać po Twojej wypowiedzi że mało wiesz o wkładzie pracy Yojiego w MGS1-3. To on - nie kto inny - zmieniał kiczowate pomysły Kojimy na bossów w designerski majstersztyk. Wyobraź sobie jak wyglądałby "kosmonauta z miotaczem płomieni" gdyby nie został zaprojektowany przez Shinkawe. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 23 września 2009 Opublikowano 23 września 2009 Mówiąc, że tylko Kojima jest ważny jest się kompletnym ignorantem. Hideo nie jest cudotwórcą... Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 23 września 2009 Opublikowano 23 września 2009 Nowy skan: http://i741.photobucket.com/albums/xx58/krackchap/viploader1166938.jpg Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 23 września 2009 Opublikowano 23 września 2009 No mnie przynajmniej zaskoczyli. Tyle nowych postaci i fajny styl artów. KP jeszcze ma klasę. Cytuj
Gość Opublikowano 23 września 2009 Opublikowano 23 września 2009 No dobra - te arty faktycznie są Yojiego. Albo bardzo dobrego naśladowcy... No dobra - Yojiego. Chociaż połowa tych postaci to kopia kogoś kto już był. I oficjalnie; Master Miller został pedałem. xD Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 23 września 2009 Opublikowano 23 września 2009 Miller w latach 70 i już kawał chłopa? Nie ma szans. Cytuj
Gość Opublikowano 23 września 2009 Opublikowano 23 września 2009 To samo było z Gray Foxem. Kanon został pokonany przez komercję. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 23 września 2009 Opublikowano 23 września 2009 Te skany dają nadzieję, że podczas TGS dostaniemy "MGSowy trailer", a nie tym czym nas Kojima karmił dotychczas. PS. Jakieś szersze info o tych postaciach? Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 23 września 2009 Opublikowano 23 września 2009 Ni ma. Filmiki mają być animowane, a Yoji i Wood współpracują. Może być nieźle. Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 24 września 2009 Opublikowano 24 września 2009 http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-metal-gear/56487 Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 24 września 2009 Opublikowano 24 września 2009 (edytowane) NOOOOO, to ja jednak nie sprzedaje psp! Podoba mi sie wszystko poza grafą, i tą małą dziewczynką. Reszta jest do łyknięcia, bo Hideo potrafi zahartować ;] o jejku, czyżby jednak Yoji maczał palce przy designie? Teoria gregora mondrego upadła. Nie jestem podekscytowany, ale mile rozczarowany. Edytowane 24 września 2009 przez caps_LOCK_masta Cytuj
RoL 578 Opublikowano 24 września 2009 Opublikowano 24 września 2009 demo http://psp.ign.com/articles/102/1027904p1.html Cytuj
Gość Opublikowano 24 września 2009 Opublikowano 24 września 2009 Przy Czwórce nie robił na pełen etat i tego będę się trzymał. Fakty stoją za mną. Trailer prawie 10 minut. Pewnie usłyszeliśmy już fragmenty połowy dialogów w grze - reszta to wyjaśnianie celu misji. Mnie to za serce nie chwyta, ale wiecie że jestem inny. Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 24 września 2009 Opublikowano 24 września 2009 No jestes, prawdopodobnie zrobią Ci jeszcze pudelko z napisem psp z boku , i nawet terapeuta nie pomoże. Pewnie 10 minut, pewnie wyjasnienia celów misji, co za bzdurne gdybania, laski na studiach nie lecą na wielbienie tylko jednej prawdziwej częsci ;] Ogladalem na youtubie to demo, fajne, troche zbyt statyczne filmiki, ale usmiechnalem sie jak uslyszalem i zobaczylem glowne menu ;] Bedzie conajmniej dobra gra, no chyba ze zrobia mgs po 2, to pewnie znowu skoncze na 2 misji. Cytuj
Afroman 81 Opublikowano 24 września 2009 Opublikowano 24 września 2009 Pograłem chwile w demo i musze powiedzieć ze jest duzo lepiej niz w PO. Po pierwsze sterowanie jest intuicyjne. Galka porusza sie snake'iem, kierunkowymi zmienia ekwipunek i przytula sie do sciany a ixem, kolkiem, kwadratem i trójkątem steruje kamera, L wyciąga guna a R strzela. Gra wygląda jak mgs 3 na malym ekranie, jest nawet procent kamuflażu. Po paru minutach gry wydaje sie ze PW zje Po na sniadanie. Wszyscy którzy nie boja sie FW 6.0 powinni ściągnąć sobie demo z ign. Wazy okolo 150 mb. RoL wyżej podal link. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.