S_600 252 Opublikowano 13 września 2010 Opublikowano 13 września 2010 (edytowane) Największym minusem gry jest mało backtrackingu i itemy zaznaczone na mapie. Grając w Prime należałem do tych osób, które chciały mieć pełną skanlistę i spenetrować każdy zakamarek świata. Tutaj nie trzeba się wysilać, większość itemków właściwie znajduje się samemu, a gdy mamy już wszystkie upgrady, wystarczy się zastanowić, który z nich użyć, aby dostać się do znajdźki. Ta seria już przy trzeciej części Prima zrobila się zbyt casualowa, brak bactrackingu to jeszcze można przeboleć ale itemy zaznaczone na mapie to już skandal. W gole są jakjieś sekrety w tej grze? (pomyśleć że dla tej gry zepsułem konsolę, ehh ) Edytowane 13 września 2010 przez S_600 Cytuj
Texz 670 Opublikowano 13 września 2010 Opublikowano 13 września 2010 Największym minusem gry jest mało backtrackingu i itemy zaznaczone na mapie. Grając w Prime należałem do tych osób, które chciały mieć pełną skanlistę i spenetrować każdy zakamarek świata. Tutaj nie trzeba się wysilać, większość itemków właściwie znajduje się samemu, a gdy mamy już wszystkie upgrady, wystarczy się zastanowić, który z nich użyć, aby dostać się do znajdźki. Ta seria już przy trzeciej części Prima zrobila się zbyt casualowa, brak bactrackingu to jeszcze można przeboleć ale itemy zaznaczone na mapie to już skandal. W gole są jakjieś sekrety w tej grze? (pomyśleć że dla tej gry zepsułem konsolę, ehh ) Za (penis) byś niektórych itemów nie znalazł bez filmików na YT. I to nie Corruption jako pierwsze w Metroidzie pokazuje itemy na mapie. Tak słyszałem, nie pamiętam dokładnie która część. Cytuj
know_naim 1 Opublikowano 13 września 2010 Opublikowano 13 września 2010 Nawet w Super Metroidzie przecież był X-Ray, który nam prześwietlał ściany w poszukiwaniu itemków. Samo ich zaznaczenie na mapie jeszcze takie straszne nie jest. Gorzej, że w ogóle nie trzeba się zastanawiać jak je zdobyć. Wystarczy się rozejrzeć z FPP, skaner nam powie, że trzeba użyć Missile albo Power Bomb albo czegoś innego, rozwalamy przeszkodę, zgarniamy item, cześć. Zero inwencji. Główny wątek gry to ca. 8-9 godzin, zebranie itemków zajęło mi kolejne trzy/cztery, choć podejrzewam, że można to zrobić znacznie szybciej jak się już wie, gdzie są wszystkie znajdźki. Może w speedrunach siła i jakieś ukryte zakończenia będzie można zdobyć. Dobrze, że jest hard mode po przedojeniu normala. Nie ma żadnych missile-packów, e-tanków i takich tam, więc przy boss fightach, których w Other M sporo, schodzimy na dwa strzały. Musimy zatem zapamiętać pattern i unikać każdego ciosu. Walka z szefem Pyrosphere stała się dwa razy zabawniejsza, mimo częstych game overów. Cytuj
jiloo 4 Opublikowano 20 lutego 2011 Opublikowano 20 lutego 2011 skonczylem Other M, wiec na szybko refleksje. przy pierwszym kontakcie, po skonczonych 3 Prime'ach, czegos mi w tej odslonie brakowalo. pare elementow tez wkurzalo. ale nie na tyle zeby nie grac dalej. a im wiecej gralem tym bardziej rozumialem, ze ta gra jest wielkim uklonem w strone Metroidow 2D! a tylko troche inspiracji plynie z serii Prime. od momentu kiedy to zrozumialem, zaczelo mi sie grac zupelnie inaczej. mysle, ze kazdy kto gral przynajmniej w odslony na GBA bedzie wiedzial o co mi chodzi. Zebezianie ukladajacy sie do strzalu sa wrecz identyczni jak Ci ze starej kieszonsolki. oldschool w nowej odslonie - brawa dla Team Ninja. az ze smutkiem mysle o tym, ze slabe wyniki sprzedazy sprawia, ze nie ma co wyczekiwac sequela. zebralem 100%, ale musialem podejsc do szukania kolejny raz, bo niechcacy zaszedlem do ukrytego bossa czas ukonczenia calosci prawie 18h (bez 7 minut). nie wiem jak Wy to robicie w 12h. czesc z power-up'ow, mimo zaznaczenia na mapie i tak wymagala odemnie pokombinowania. wielkie brawa za wszystkie filmy po konczeniu gry. szcze mowiac nie rozumiem czemu w kazdej grze po ukonczeniu nie ma galerii z animacjami. a tu jeszcze niespodzianka, filmy sa polaczone elementami z gry, zeby lepiej sie ogladalo jako calosc - wypas. dla mnie naprawde ciekawa odslona mojej umubionej serii. ale rozumiem takze, ze Ci, ktorzy znaja Samus tylko z Prime moga sie czuc zawiedzeni tym tytulem. Cytuj
P-chan 195 Opublikowano 29 maja 2011 Opublikowano 29 maja 2011 A Metroid wogóle się kiedyś dobrze sprzedawał, bo jakoś sobie nie przypominam. Metroidy zawsze stały jakoś na uboczu Linka, Mariana i spółki. Jeśli Team Ninja bedzie chciało zrobić kolejną odsłone, to idę o zakład, że Nintendo da im wolną rękę - więc o sequel'a ja bym był spokojny. Tylko jedno pytanie jakie mi się nasówa, to kiedy? Cytuj
saptis 620 Opublikowano 3 marca 2012 Opublikowano 3 marca 2012 (edytowane) Na Wii mam Metroid Trilogy - ukonczylem 1 i 2 i juz od jakiegos czasu rozgladalem sie za Other M. Ostatnio kupilem ta gre nowa w sklepie za 5euro. Pogralem do pierwszego save'a i przyznaje, ze gra zrobila na mnie bardzo pozytywne wrazenie, powrot do klasycznego, oldschoolowego Metroida - tutaj w 2,5D, ale z ciekawa innowacja w postaci przelaczania sie na widok FPP. Oryginalne podejscie - widzialem, ze gra byla calkiem dobrze oceniana. W sumie pomyslalem, ze gra idealnie nadaje sie na przyklad na 3DS, ale ciesze sie, ze wyszla na Wii. Czytalem, ze gra ma buga, ktory uniemozliwia jej przejscie i trzeba uwazac zeby sie na niego nie trafilo - jesli sie trafi to trzeba zaladowac poprzedniego save'a, a jesli nie mamy to zaczac gre od nowa. Nintendo ostatnio nie pilnuje procesu testowania i jest to juz trzecia gra z takim bledem - poza Metroid Other M bugi uniemozliwiajace ukonczenie sa jeszcze w grach Zelda Twilight Princess i Zelda: Skyward Sword - nieladnie, nieladnie. Edytowane 3 marca 2012 przez saptis Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 4 marca 2012 Opublikowano 4 marca 2012 Szczerze mnie to właśnie zastanawia ile w tym prawdy? Zresztą z tego co pamiętam Nintendo przy jakimś updacie systemowym wrzuciło patcha do gry (tak słyszałem). Ja ostatnio zmęczyłem Metroid Other M na 100% (dla mnie najlepszy Metroid) i nie uświadczyłem owego buga, to samo z Zeldą: TP i SS a drugą Zeldę przeszedłem w takiej kolejności że nie powinienem być w stanie ukończyć tytułu a jednak również nic się nie wydarzyło. Dla mnie to chyba kwestia szczęścia i nie wiadomo o jakim % graczy mowa, tym bardziej że Ninny jest bardzo pedantyczne i kto wie może ludzie o tym mówią a odsetek to może ze 100 osób na świecie które to uświadczyło.... Cytuj
P-chan 195 Opublikowano 1 maja 2012 Opublikowano 1 maja 2012 (edytowane) Ja też jakoś takich błędów w grach od Ninny nie uświadczyłem, a jeszcze podobno do tego grona zalicza się Paper Mario na Wii. Mam wszystkie wymienione gry, z wymienionym (niby) problemem. Przełaziłem je kilkakrotnie, i jakoś nie spotkałem się z takim problemem. Może sam problem jest aż nad to wyolbrzymiony, i teraz urusł do miana legendy. A z przyjemniejszych rzeczy w temacie Metroid'a, to ja czekam na czerwcową premiere (gdzie pre-order składałem w styczniu, - praktycznie nie ma już szans na jego złożenie), tego cudeńka: Edytowane 1 maja 2012 przez P-chan 1 Cytuj
saptis 620 Opublikowano 3 maja 2012 Opublikowano 3 maja 2012 Wow - niezle sie prezentuje. Gdzie zamawiales i ile kosztuje taka figurka ? Cytuj
saptis 620 Opublikowano 10 stycznia 2013 Opublikowano 10 stycznia 2013 (edytowane) Dla mnie ta gra byla jednym z wiekszych pozytywnych zaskoczen i niespodzianek na Wii - mialem okazje zobaczyc ja w 2010 roku na Gamescom jeszcze przed premiera, ale pozniej jakos o niej zapomnialem, ale na szczescie nie na dlugo. Gra moze i prezentuje sie niepozornie, ale jest bardzo rozbudowana i wciagajaca, ma zarowno elementy platformowe jak i strzelane, upgrade ekwipunku, duzo poukrywanych rzeczy do odnalezienia - jak to Metroid. Ukonczenie gry zajelo mi okolo 12 godzin, po rozwaleniu ostatniego bossa mozna zwiedzac caly Bottle Ship w celu zebrania pozostalych tam znajdek, po przejsciu i zebraniu wszystkiego czeka nas jeszcze jeden "maly bonus" - nie bede spoilerowal, ale jest to calkiem fajny dodatek na wlasciwe zakonczenie gry. W sumie ukonczenie gry w 100% zajelo mi 14h15min, wiec calkiem sporo, po calkowitym przejsciu odblokowuje sie hard mode. Jesli ktos jeszcze nie gral w Metroid Other M to najwyzszy czas sprawdzic ta gre, polecam ! Edytowane 10 stycznia 2013 przez saptis 1 Cytuj
Sep 1 629 Opublikowano 23 stycznia 2013 Opublikowano 23 stycznia 2013 Czy znajomość pozostałych części jest wymagana przed zagraniem w Metroid Other M ? Dotychczas z serią miałem do czynienia tylko na GBA, a chętnie bym zagrał w tą odsłonę. Cytuj
morciba 14 Opublikowano 23 stycznia 2013 Opublikowano 23 stycznia 2013 Czy znajomość pozostałych części jest wymagana przed zagraniem w Metroid Other M ? Dotychczas z serią miałem do czynienia tylko na GBA, a chętnie bym zagrał w tą odsłonę. Nie jest wymagana. Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 10 lutego 2013 Opublikowano 10 lutego 2013 Moim zdaniem jest, to w końcu oficjalna kontynuacja Super Metroida ze SNES'a tak więc jak nie znasz swoistych wrogów Samus, skąd oni pochodzą, dlaczego są zagrożeniem itp. to całkiem sporo motywów ci może umknąć. Cytuj
Harbuz 954 Opublikowano 10 lutego 2013 Opublikowano 10 lutego 2013 Po części się zgadzam. Sam czekam w każdym Metroidzie na walkę z Ridley'em. A w tej części miłym zaskoczeniem jest powrót m.in. Nightmare'a . Ale rozgrywka w Metroidzie M jest mimo wszystko przyjemna i warto zagrać. Potem można np. wciągnąć się w uniwersum i zagrać w Super Metroida. Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 10 lutego 2013 Opublikowano 10 lutego 2013 Sięgnę niebawem po Other M. Dla mnie wystarczy znajomość trylogii Prime, żeby wsiąknąć w ten niesamowity świat. Za produkcją stało Team Ninja, więc domyślam, że gra trzyma stabilne 50-60 fps? Cytuj
Sep 1 629 Opublikowano 12 lutego 2013 Opublikowano 12 lutego 2013 Moim zdaniem jest, to w końcu oficjalna kontynuacja Super Metroida ze SNES'a tak więc jak nie znasz swoistych wrogów Samus, skąd oni pochodzą, dlaczego są zagrożeniem itp. to całkiem sporo motywów ci może umknąć. W takim razie swoją przygodę z serią na Wii zacznę od trylogii Prime. Faktycznie jak spojrzałem w chronologie serii, Other M jest na samym końcu prawie, więc pewnie czułbym się zagubiony grając w niego, ale nie lubie zaczynać przygody z daną serią od środka. Cytuj
Dahaka 1 880 Opublikowano 12 lutego 2013 Opublikowano 12 lutego 2013 Uwierz mi, nawet byś nie zauważył. Fabuła w tej grze jest nieistotna, ba, ona ledwo tam istnieje, gdzieś na 5 planie i tylko prawdziwi fani coś z niej wyniosą. Tutaj liczy świat, klimat, gameplay. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.