Grampel 1 Opublikowano 2 sierpnia 2009 Opublikowano 2 sierpnia 2009 Ilość expa nie jest w żaden sposób powiązana z fabułą. Z fabułą są powiązane levele przeciwników, a za zabicie przeciwnika z wyższym levelem od naszego dostajemy oczywiście więcej expa. Np. jeśli będziemy robić poboczne questy i przy okazji fabułę, to będziemy levelować zgodnie z tym co przyjęli twórcy i grę zakończymy mniej więcej na 40 lvl. Jeśli od początku skupimy się tylko na zadaniach pobocznych i olejemy fabułę, to wkrótce się okaże że potworki są dla nas za słabe i nie będziemy za nie dostawać żadnego expa. Jeśli skupimy się tylko na fabule i olejemy questy poboczne oraz ubijanie potworków, to przez całą grę będzie ciężko i zakończymy zabawę na ok. 20 lvl. Potworki są rozłożone po świecie z gotowymi levelami, np. jeśli zaraz na początku pójdziemy na pustynię, to będą tam biegać potworki na ok. 25 lvl i nie damy sobie rady. Z kolei będąc np w ostatnim akcie wrócimy w miejsce startu kampanii, to przeciwnicy dalej będą tam na ok. 10 lvl. Jeśli w danym momencie okręgi pod potworkami będą żółte, to znaczy że mamy lvl. odpowiedni do aktu. Kolor czerwony oznacza, że poszliśmy z fabułą za szybko i dobrze byłoby podbić lvl, aż okręgi pod przeciwnikami zrobią się żółte. Kolory: zielony i szary oznaczają, że czas przejść dalej bo dostajemy znikome doświadczenie za potworki. Oczywiście za przeciwników z czerwonymi okręgami dostajemy więcej expa niż za żółte. Premia do przetrwania to zupełnie co innego. Zwiększamy ją po prostu zabijając potworki i samemu w tym czasie nie ginąc. Po naszej śmierci się zeruje. Im wyższa, tym dłużej wibruje nam pad gdy hp jest na wyczerpaniu, tak więc z wysoką premią do przetrwania można zawsze zdążyć wypić miksturkę w krytycznym momencie. 1 Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 3 sierpnia 2009 Opublikowano 3 sierpnia 2009 Jeśli od początku skupimy się tylko na zadaniach pobocznych i olejemy fabułę, to wkrótce się okaże że potworki są dla nas za słabe i nie będziemy za nie dostawać żadnego expa. Tu się nie zgodzę. Ja cały czas od 20h robię sidequesty w Tyr Lysia, mam 32 lvl, a potworki wciąż dostarczają mi podobną ilość exp. Nigdy nie zdarzyło mi się jeszcze, żeby któryś z przeciwników dał mi mniej exp, niż zwykł zawsze dawać. Level-scaling jest zależny od lvl postaci to na pewno. Fabułę mam posuniętą do początku drugiego rozdziału, czyli wkroczyłem do królestwa ludzi. Potworki są rozłożone po świecie z gotowymi levelami, np. jeśli zaraz na początku pójdziemy na pustynię, to będą tam biegać potworki na ok. 25 lvl i nie damy sobie rady. Z kolei będąc np w ostatnim akcie wrócimy w miejsce startu kampanii, to przeciwnicy dalej będą tam na ok. 10 lvl. W pierwszej części zdania zgadzam się z Tobą, natomiast nieprawdą jest, że wracając do terenów gdzie zaczynaliśmy grę, spotkamy przeciwników z niskim poziomem. Jeśli w danym momencie okręgi pod potworkami będą żółte, to znaczy że mamy lvl. odpowiedni do aktu. Kolor czerwony oznacza, że poszliśmy z fabułą za szybko i dobrze byłoby podbić lvl, aż okręgi pod przeciwnikami zrobią się żółte. Kolory: zielony i szary oznaczają, że czas przejść dalej bo dostajemy znikome doświadczenie za potworki. Oczywiście za przeciwników z czerwonymi okręgami dostajemy więcej expa niż za żółte. Skąd to wiesz? Bo jeżeli gdzieś wyczytałeś, to w porządku, ale jak opierasz na doświadczeniu to nie byłbym taki pewien tego twierdzenia. Cytuj
SeD 12 Opublikowano 3 sierpnia 2009 Opublikowano 3 sierpnia 2009 Skąd to wiesz? Bo jeżeli gdzieś wyczytałeś, to w porządku, ale jak opierasz na doświadczeniu to nie byłbym taki pewien tego twierdzenia. doświadczenie + książeczka z grą str. 83 Cytuj
szymen 2 Opublikowano 31 sierpnia 2009 Opublikowano 31 sierpnia 2009 Lol na niezłego buga trafiłem. W zadaniu, w którym miałem zejść do piwnic starego portu w stolicy krainy elfów (I akt) po zejściu do tychże podziemi wita mnie czarna plansza, nie ma nic, oprócz paska życia sojusznika i HUDu. Hurrrrra:/ Nie mogę się poruszać, ale mogę się przeteleportować. Po ponownych wejściach to samo... Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 1 września 2009 Opublikowano 1 września 2009 Nie kojarzę tej misji. Podaj tytuł to sprawdzę u siebie. Ja natrafiłem na jednego buga. W drugim akcie w stolicy ludzi, była misja, żeby złapać hazardzistów. Koleś daje nam klucz do piwnicy, schodzimy do niej i jest dwóch, czy trzech gości, których trzeba skopać. Problem w tym, że gdy mają mało życia,nagle reflektują się i chcą gadać. Jeżeli bijesz ich nie ostrożnie możesz przypadkiem ich zabić i misji już nie ukończysz. Jak skapowałem się o co chodzi zresetowałem konsolę, by uniknąć zapisu. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 1 września 2009 Opublikowano 1 września 2009 Ja przed ostatnim bossem musialem ze 3x konsole resertowac bo gdy doszedlem do wyjscia, konsola wczytywala inny teren a gdy wczytala moj gosc odrazu sie cofal do miejsca skad przyszedl przez co nie moglem pojsc dalej... Cytuj
Les777 124 Opublikowano 19 września 2009 Opublikowano 19 września 2009 Mnie najbardziej drażnią te małe literki we wszelkich menu. Tego nie da się czytać na zwykłym TV. Cytuj
DaBig 1 Opublikowano 16 listopada 2009 Opublikowano 16 listopada 2009 Nie wiem co jest grane. Albo ta gra mam mega buga, albo ja czegoś nie kumam. Plecak mam pusty. Dosłownie nic w nie nie mam, nawet wszystkie bronie, które miałem w ręku schowałem do kufra. A mimo to, pokazuje mi, że mam plecak przepełniony (tych odważników mam 169/169) i teraz nie mogę wyjąć z kufra czegokolwiek, a nawet nie mogę zrealizować pobocznego questa, w ktorym jest coś do zabrania i przekazania, bo... plecak pełny. Niczego nie moge zebrać, nie moge nawet użyć żadnej broni, bo to nie mieści się w plecaku. Nosz kur.... mać. Ktoś miał podobnie? Cytuj
Spyker 59 Opublikowano 25 listopada 2009 Opublikowano 25 listopada 2009 (edytowane) Poprostu wyrzuć coś z plecaka na ziemie (np.jakiś kiepski miecz) i po sprawie. Miejsce w plecaku bedzie miał i będziesz mógł podnosić każdą rzecz. Edytowane 25 listopada 2009 przez Spyker Cytuj
dee 8 816 Opublikowano 3 grudnia 2009 Opublikowano 3 grudnia 2009 Czy ja czegoś nie doczytałem, czy to kolejny bug? Otóz, w danym momencie zawsze działa mi tylko jeden aktywny teleport, ten ostatnio odwiedzony. Reszta wcześniej aktywowanych teleportów na mapie jest jako nieaktywna. Czy ktoś tak miał? Co oznacza ikonka pojawiająca się od czasu do czasu pod paskami HP i EXP? Genialna instrukcja jakos nic nie wspomina o takim elemencie. Acha, i czy misje watku głównego sa jakoś inaczej zaznaczone w dzienniku (nie na mapie). Bo grając wojownikiem wykonałem kilkanascie misji pobocznych, trochę klasowych a jakimś cudem nie natknąłem się na żadną z wątku głównego.... Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 4 grudnia 2009 Opublikowano 4 grudnia 2009 Teleport dziala na zasadzie wejdziesz w niego to tutaj bedzie spawn - by wroci do poprzedniej krainy trzeba........... isc piecha lub na koniu Drugiego pytania nie kojarze, zas ostatnie to prawdopodobnie zlote pierscienie to watek glowny jak pamietam Cytuj
dee 8 816 Opublikowano 4 grudnia 2009 Opublikowano 4 grudnia 2009 OK, debil ze mnie. Monolit wskrzeszenia to co innego niż teleport Buhahaha, już rozumiem. Cytuj
Spyker 59 Opublikowano 27 grudnia 2009 Opublikowano 27 grudnia 2009 Słuchajcie mam problem z pewnym potworkiem. Chodzi tu o Oktagolamusa - ogromną ośmiornice. Jest to misja Mokre Zagrożenie. Wszystkie cele które były potrzebne wypełniłem. Pozostała mi tylko walka z tym skurczybykiem. Wale go z broni i używam czarów. Co mu troche życia zabiore to mu się odradza do pełna. Jestem tym kolesiem cienia (coś takiego) i mam 23lvl. Jak mam go pokonać? Z góry dzięki, i Pozdro! Cytuj
dee 8 816 Opublikowano 27 grudnia 2009 Opublikowano 27 grudnia 2009 Sprawdź na co jest odporny (gała L3) i nawalaj mu bronią z elementem, na ktory nie jest uodporniony. Walka dośc długa, ale prosciutka. Cytuj
Spyker 59 Opublikowano 27 grudnia 2009 Opublikowano 27 grudnia 2009 Ok, spróbuje tak jak mi napisałeś. Pozdro! Cytuj
nuke` 2 Opublikowano 19 lutego 2010 Opublikowano 19 lutego 2010 mam problem gram Wojownikiem Cienia - dopiero zacząłem, level 9 mam, i w przełęczy smoczej gardzieli są te wrota, przez które nie można przejść, no i znalazłem informacje, że trzeba przejść przez jaskinię, żeby tam dotrzeć koło wskrzeszenia trzeba iść małą ścieżką potem przez most, znalazłem ją, jest tam brama na klucz i ma tam niby jakiś gościu stać i dać mi klucz, ale nikogo tam nie ma robię oczywiście główny quest, kampania światła, kółeczko jest nad tymi wrotami, że tam jest do wykonania dalsze zadanie, ktoś wie o co chodzi? czy to jakiś bug, że nie ma tego gościa przed jaskinią? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.