Skocz do zawartości

Assassin's Creed


Yano

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zakładam temat bo nie mam gdzie dac tej informacji, amysle ze warto pogadac o nowym assaynie

zwłaszcza ze screeny wygladaja nadzwyczaj dobrze... az nierealnie jakk dla mnie (niezłe tekstury, duza widocznosc)

 

78741120090603_151757_0_big.jpg

78741120090603_151757_1_big.jpg

 

wuczuwam jakis podstęp :P

  • Odpowiedzi 28
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Pfff... zdjęcia może fajne, ale z rzeczywistą grafiką nie będą miały nic wspólnego. Już sam brak charakterystycznych dla PSP ząbków dookoła wszelkich modeli o tym świadczy :D

 

Mam nadzieję, że gra zaoferuje dobry gameplay i nie będzie kalką jedynki ;X

Opublikowano

mała ciekawostka - AC na psp ma byc kontynuacją jedynki i wyjasniac fabułe i powiązania AC1 i AC2 na duze konsole

 

mowa o tym tutaj (wywiad ogolnie dotyczy ac2)

http://www.gametrailers.com/index.php

 

 

a swoją droga mam nadzieje na 2 rzeczy:

- bedzie mozna fajnie łazić po budynkach jak w duzych wersjach

- rozgrywka nie bedzie miała takich błedów jak jedynka (schematyczność itp)

 

 

ciekawe czy uda im sie zrobic otwarte miasto , zeby tylko sie nie okazalo ze bedzie jak w nowym tenchu - ze mamy 2-3 wąskie trasy ktorymi mozemy dojsc do celu, i kazda misja to osobny kawałek miasta z kilkoma uliczkami tylko

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Grafika nie jest taka rewelacyjna, popatrzcie na modele postaci, po prostu ładne tekstury są :). Zdjęcia oczywiście są wyretuszowane, ale nie mam nic przeciwko takiemu poziomowi, jest dobrze :). To wspinanie się po budynkach i ciche zabijanie w kieszeni będzie fajne.

Opublikowano

Czy są może jakieś wieści kiedy ta gierka ma się pojawić ??

 

A co do oceniania:

 

- grafa jest nawet fajna...na skreenach , nie wiadomo jaka będzie naprawdę xD

- a co do powiązania z wersjami na "stacjonarne" konsole - nie wiem nie grałem ( byłem posiadaczem PS2 ) xD

Opublikowano (edytowane)
No to akurat se PSP kupie xD

no xD

...

a zresztą, sam tak pisałem/pisze :P

-----------------------------------------

Wracając do tematu, chciałbym, żeby nie zrobili z tym tego co będzie z army of two (zmiana perspektywy)

Chcę tpp ; /

Edytowane przez mate5
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

pojawił sie trailer!!

http://www.gametrailers.com/video/debut-tr...ins-creed/52781

 

 

i chyba mozna powiedziec ze jak na psp sie niezle prezentuje, wyglada an to ze ebdzie miasto, mozna robic akcje jak na ps3 itp

 

 

z tego co widac chyba na ulicach bedzie dosyc pusto, pewnie oprocz paru straznikow zwykły cywil bedzie rzadkim widokiem , mimo ze na screenie w pierwszym poscie widac az 7 postaci, na filmiku ulice byly puste i tylko dpoczas scenek były grupki postaci

Edytowane przez Yano
Opublikowano (edytowane)

Według mnie to jest a raczej musi być za(pipi)iste jeśli ta grafika taka będzie zdj. 1 mysle ze nie jest prawdziwe ale 2 zdj jest najbardziej wiarygodne :) Super :)

Edytowane przez Axels
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

pierwszy! ;)

 

pogralem z godizne, w sumie jest całkiem niezle, duzo rzeczy jest zaporzyczonych z duzej wersji , mozna niezle sobie pobiegac po scianach, ogolnie jeest prawie jak w orginale

-miasto jest podzielone na mniejsze kawałki, chociaz i tak nie jest zle

-sterowanie jest całkiem podobne, co w wielu grach na psp stawnoi ogromny problem, tutaj udalo sie przenieść w miare bez zgrzytu, jedyne co to oczywiscie kamera - trzymamy L i przyciskami geometrycznymi ruszamy kamerą, nie jest to szczyt wygody ale nie jest to tez najgorsza opcja, na szczescie reszta sterowania jest ok

-grafika jak na psp to jest nienajgorsza, postac altaira jest ładna, cała reszta juz troche mniej (zwlaszcza pojawiajace sie rpzed oczami elementy) , ale da sie znieść, zwazywszy ze mamy jednak kawalek otwartego terenu do dyspozycji, ...tzn miasto napewno nie jest ładne, ale nie jest też tragiczne :P

- loadingi sa szybki dosyć (nie to co na ps3 gdzie łazilismy minute po "mgle" jak sie wczytywała reszta ;p

 

 

 

jedyne co mnie wkurza to nie gra tylko moja gałka ktora znowu ciągnie do dołu i mi pstac zawraca albo co gorsza odskakuje od ściany podczas wspinaczki i popełnia samobojstwo ...

Opublikowano

yano byles pierwszy bo ja nie lubie pisac dlugich tekstow :P

Raz gralem bodajze w czwartek popoludniu calkiem neizle chociaz te sterowanie czasami mnie wkurza,system walki spoko

bieganie po scianach i inne wynalazki fajna sprawa mozna sobie poszalec Altairem :)

Opublikowano

po porgraniu trochw eicej wkurzylo mnie to że nie da sie operowac kamera podczas biegania bo jak sie trzyma R to nie da sie jednoczesnie nacisnac L , oraz nie da sie krecic kamera podczas blendowania bo jak sie trzyma X zeby sie "modlić" nie da sie nacisnac L , wiec jak sie chce ukrywac i obrocic kamere to na chwile przestaje sie ukrywac

z tego powodu ikonki straznikow na mapce powinny poakzywać w ktora strone patrzą wtedy nie trzeba by obracac kamerą cały czas ...

 

 

ale oprocz tego to i tak jest niezle, wiele innych gier przeniesionych z duzych konsol stwarzalo wiecej problemow

Opublikowano

Gra nie jest zla, ale tez nie powala. Wkurza mnie sterowanie, szczegolnie ze nie moge obracac kamery kiedy sie modle. Jak sie robilo kontre w czasie walki? Chyba takie cos bylo w tutorialu ale zapomnialem ;p

Opublikowano (edytowane)

Gra podobnie jak oryginał, jest po prostu dobra, ani zła, ani rewelacyjna. Niemniej jednak, do oryginału miałem wielkie nadzieje a zabiła je monotonia. Po wersji na PSP nie spodziewałem się nic wielkiego, więc miło się rozczarowałem bo gra zasługuje na 7+/10 spokojnie. Jestem w tym momencie w drugim mieście, fabuła jest całkiem przyzwoita. Najważniejsze, że udało się trzymać klimat wersji z dużych konsol.

 

Yano - w wersji na X360 po zainstalowaniu an dysku oraz na PC gra wczytuje się błyskawicznie i nie ma chodzenia we mgle prawie wcale :P

Edytowane przez Antares
Opublikowano

Jak sie robilo kontre w czasie walki? Chyba takie cos bylo w tutorialu ale zapomnialem ;p

masz napisane na ekranie przeciez podczas walki, chyba kwadrat podczas trzymania R (czyli bloku)

Opublikowano
Zasieg wzroku straznikow jest zenujacy xD

 

Nie tylko zasięg wzroku, bo cała ich inteligencja jest żenująca. Gubią Cię jak tylko znikniesz za rogiem. Wielu można w plecy mieczem siekać i nawet nie zauważą, tylko stoją czekając na kolejne ciosy. Kiedy jest trzech obok siebie można do nich bez problemu podjeść i w połowie przypadków nie zauważą, że właśnie wykończyłeś jego kompana stealth killem. Stojąc na przeciwko niego, 2 metry od niego. Potem wykańczasz tak drugiego, trzeciego i przy odrobinie szczęścia przybiegnie czwarty, który zawalczy z Tobą na serio. AI przeciwników w tej grze to po prostu kpina.

Opublikowano

ja jakos nie zauwazylem aż takiego niedorozwoju wrogow, wczesto ganiali mnie dosyc dlugo, nie pomagalo chowanie sie za rogiem, i co chwile wychodizli niwoi wiec nie mialem nawet czasu wskonczyc wspokoju do siana

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...