Skocz do zawartości

Mass Effect 2


Zeratul

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja dorwe sie do jedynki, to bede wiedzial czy czekac na dwojke, zreszta co ja pierd0le, BioWare robi cudne rpgi. Niech zrobia normalnego KOTORa 3, nie zadny onlineowy syf!

Opublikowano
  oddball66 napisał(a):
Za GOL-em:

 

  Cytat
"Sprawa nosi znamiona wielkiej plotki, ale i tak warto o tym napisać, choćby po to, by sprawdzić czy okaże się to prawdą choć po części. Chodzi o poniższe informacje na temat Mass Effect 2, znalezione rzekomo na Gamespocie.

 

A dokładniej wygląda to tak, że na tym forum, ktoś znalazł informacje z norweskiego forum o grach, które z kolei linkowało do serwisu Gamespot. Link do owego artykułu na Gamespocie wygasł, ale informacje pozostały.

 

A rzeczy do przekazania jest całkiem sporo. Mass Effect 2 pojawi się na X360 i PC w odstępie sześciu miesięcy (planowana premiera to listopad 2009 w wersji konsolowej) i jest tworzony przez dokładnie ten sam zespół, który robił część pierwszą. Data premiery jest w zasadzie czystą spekulacją, choć jej odległy termin może zawierać jakieś ziarno prawdy. Znacznie ciekawsze jednak są pozostałe doniesienia.

 

Historia w ME2 zacznie się kilka miesięcy po jedynce i będzie bazować na jednym z zakończeń wersji pecetowej.

Będzie można przenieść swoją postać z jedynki do dwójki.

Podniesiony będzie maksymalny poziom postaci do 120.

Graczowi będzie towarzyszyć od 2 do 5 postaci – gracz decydować będzie ile.

Z tym wiążę się kooperatywny multiplayer – 6 osób będzie mogło tworzyć jedną drużynę.

Pojawi się nowy tryb multiplayerowy – Survival, gdzie zadaniem drużyny gracza będzie odpierać niekończące się fale ataków nieprzyjaciół (coś na wzór Hordy z Gears of War 2).

Zbroje będą się psuć i inaczej reagować na ostrzał z różnych broni (kule będą ją dziurawić, ogień topić etc.). Zbroje będzie można ulepszać.

Rozrośnie się arsenał broni (również „ulepszalnych”) i teraz będzie można nosić naraz nie tylko dwa pistolety, ale także strzelby czy broń półautomatyczną.

Zostaną dodane dwie nowe klasy postaci.

Galaktyka rozrośnie się – planet będzie osiem razy więcej, każda z nich będzie większa, a na ciałach niebieskich o odpowiedniej atmosferze będzie można zakładać bazy.

Pojawi się więcej „zagrożeń środowiskowych” – burze śnieżne na planetach, czy erupcja wulkanu zdolna zniszczyć założoną przez gracza bazę.

Zaskakująco dużo szczegółowych informacji jak na tak wczesny etap produkcji gry każde sądzić, że to wszystko to tylko pobożne życzenia internautów. Tym niemniej propozycje te są ciekawe, a w przytoczonym wyżej linku znajduje się ich jeszcze więcej (m.in. o zastosowaniu Havoka i różnych oddziaływaniach fizycznych na obiekty w grze). Jak zwykle w takich wypadkach – należy czekać na rozwój wydarzeń i jakieś oficjalne stanowisko BioWare’u.

 

I co o tym Panowie i Panie myślicie??

 

Mysle iz nie bedzie mozna przenosic postaci z jedynki bo skoro dojda dwie nowe klasy to troche glupio bo nie chcieli bysmy tracic eq a jednoczesnie

chcieli bysmy posmakowac mocy nowej klasy ;/

 

Imo tryb Survival bylby swietny i zapewne zabawa z innymi graczami byla by wysmienita =]

 

Zakladanie baz? Raczej nie wydaje mi sie aby cos takiego bylo wprowadzone... ;/ no bo niby po co?

Chca zrobic z Mass Effect MMO? Troche to niewyobrazalne jak dla mnie =/

 

Opublikowano
  Psyko napisał(a):
Ja dorwe sie do jedynki, to bede wiedzial czy czekac na dwojke, zreszta co ja pierd0le, BioWare robi cudne rpgi. Niech zrobia normalnego KOTORa 3, nie zadny onlineowy syf!

 

Oj warto, co prawda sam przeszedłem jedynkę tylko raz(ok. 50 godzin), musiałem sprzedać. Ale chłonąłem wszystko, uniwersum które, stworzyli panowie z Bioware, to naprawdę I klasa. Jako mega-fan Gwiezdnych Wojen, jestem pod wrażeniem uniwersum ME. Ostatnio zrodził mi się, pomysł, żeby kupić jeszcze raz ME, bo chyba teraz chodzi za grosze. A dużo rzeczy mam do zrobienia w I części, a ME2 już na horyzoncie. ;)

Opublikowano

dokladnie jak prawi miki, troszke za duzo bajerzenia z strzelaniem chociaz o dobra gre z bioware to raczej sie nie boje:)w me2 licze na wieksze znaczenie wyborow moralnych, bardziej wyraziste postacie z naszej druzyny (cos a'la nasi towarzysze w kotorach, baldurach)

co do planet to mam nadzieje ze troszke je urozmaica bo jak gramy za ktoryms razem i widzimy ze kazda planeta to prawie identyczny uklad budynkow (a juz w srodku to poprostu copy-paste) to lapie lekkie znuzenie.

Opublikowano (edytowane)

No i co z tego że jest instalka? Wiadomo jak jest w obu Gearsach. Loadingi tekstur. Oczywiście porządna ilość fps to dobra rzecz, ale mimo wszystko te tekstury :/

Edytowane przez Thomas_PL
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Warto obejrzeć, to 5 minutowe nagranie:

http://www.youtube.com/watch?v=G2L59SLGY1E

 

Co prawda nie wiele na nim widać, ale najważniejsze, że wszystko dokładnie słychać. Można w nim się nareszcie dowiedzieć parę rzeczy o ME2:

Po pierwsze, będą alternatywne wersje scenariusza!!! :D :D :D Np. u jednego gracza dana postać może żyć a u drugiego nie. Tak samo wybór zakończenia będzie kształtować fabułę Very Happy Jestem pewny, że główny wątek pozostanie taki sam (musi) i różnice nie będą jakieś duże, ale sama inicjatywa bardzo się chwali :)

Po drugie, gra będzie mroczniejsza.

Po trzecie, gra będzie zadawać i próbować odpowiedzieć na uniwersalne pytanie (np czy AI ma prawo do życia?, co to znaczy "żyć" itp). Gra pójdzie w tej kwestii o krok dalej niż jedynka.

 

Gra zapowiada się mega za(pipi)iście i już teraz nie mogę się doczekać :D I pomyśleć, że do premiery został jeszcze rok czasu :)

Opublikowano (edytowane)
  Cytat
Po pierwsze, będą alternatywne wersje scenariusza!!!

ZOMG! Niesamowite!

  Cytat
Np. u jednego gracza dana postać może żyć a u drugiego nie.

Następna szokująca innowacja!

 

  Cytat
Po trzecie, gra będzie zadawać i próbować odpowiedzieć na uniwersalne pytanie

Nie, nie i nie! Będzie to wyglądać tak, kilka razy minimalnie zostanie poruszony wątek SI...gracz dorzuci całą ideologię do kilku zdań na krzyż...i już! Kolejny gra która porusza bardzo poważne i skomplikowane tematy. W końcu jak powszechnie wiadomo Bioshock był biblią obiektywizmu.

Edytowane przez Thomas_PL
Opublikowano (edytowane)
  Thomas_PL napisał(a):
Nie, nie i nie! Będzie to wyglądać tak, kilka razy minimalnie zostanie poruszony wątek SI...gracz dorzuci całą ideologię do kilku zdań na krzyż...i już! Kolejny gra która porusza bardzo poważne i skomplikowane tematy. W końcu jak powszechnie wiadomo Bioshock był biblią obiektywizmu.

Bioware poruszyło ten temat w jedynce w dokładnie takich proporcjach o których mówisz teraz. Od dwójki powinniśmy wymagać aby te niezwykle ciekawe motywy zobrazowali. Mówię o gethach, quarianach i ich wspólnej historii. Pisząc zobrazowali mam na myśli pokazanie tego frachtowca na którym gnieżdżą się Quarianie, pokazanie planety lub planet, na których gethy żyją i rozwijają swoją cywilizację (nie wiem w jaki sposób mielibyśmy pokojowo wylądować na tej planecie ale coś na pewno da się wymyślić). Przy tak bezpośrednich środkach przekazu można postawić gracza przed odpowiednimi wyborami. Zadać mu kilka cięższych gatunkowo pytań i dać mu chwilę czasu do namysłu. Amatorów tego typu atrakcji Bioware na pewno znajdzie. Jednego już ma oczywiście ;)

 

Apropos możliwości jakie mają Zeschuk i spółka do zaprezentowania w dwójce - jest genofagium, są raknii (no to zależy wiadomo od czego), jest wojna pierwszego kontaktu, a konkretnie animozje pomiędzy ziemianami i turianami, są poszczególne rasy, których cywilizacji jeszcze nie widzieliśmy na oczy oraz zaj.ebista wizja niezwykle wytrzymałych i starych maszyn żerujących na organizmach żywych "co jakis czas", że się tak wyrażę. Z pewnością ten ostatni motyw i jego poprowadzenie zaważą na odbiorze sequela. Oby się panowie postarali i czegoś nie spieprzyli.

Edytowane przez Gooralesko
Opublikowano

Pamietam jak swego czasu wszyscy narzekali, ze decyzje podjete w jedynce nie maja tak naprawde wyniku na ksztaltowanie sie fabuly i watku glownego: rada, Rex, rakinie itd. A teraz wyobrazcie sobie, ze przenosicie save'y z jednyki i gra sama dostosowuje wydarzenia do nowego story... z miejsca bym uklekl i szedl na kolanach na pilegrzymke do Bioware. Mozna tez inna droga to zrobic. Na poczatku zadac pytania graczowi. Pierwsze czy gral w jedynke, a potem leciec o jego wybory...

Opublikowano
  Cytat
Takie rozwiązanie(pytania do gracza na początku gry) było już w drugim KoTORze i IMO sprawdziło się to biednie.

KOTORa dwójkę robił inny team, więc to co innego. Poza tym KOTOR 2 rozgrywał się przed wydarzeniami z jedynki, a tutaj jest inaczej.

 

  Cytat
Mozna tez inna droga to zrobic. Na poczatku zadac pytania graczowi. Pierwsze czy gral w jedynke, a potem leciec o jego wybory...

Przecież w Mass Effect już mieliśmy 3 wybory przed zagraniem, które wpływały lekko na niektóre dialogi i zadania. Przy dwójce twórcy mogą iść tą drogą o wiele dalej, bo mają już duże podstawy fabularne. Rewolucji nie ma co się spodziewać, ale na pewno będzie to fajny bajer motywujący, do przejścia gry jeszcze raz.

Opublikowano

:)

 

 

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Opublikowano

 

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Opublikowano

O włacha. Wlałeś nadzieję w me serce ;) Takie wyjaśnienie jest całkiem sensowne ale ja mam jeszcze jedną teorię. Bioware bada grunt. Wydało kontrowersyjny trailer i patrzy jak zareagują gracze. A taki scenariusz ma conajwyżej w planach.

Opublikowano

:)

I będzie motyw jak z jakiegoś RPGa, ucieczka, może samodzielny lot jakąś kapsułą, potem zdziwienie Wrexa i reszty kompanii, że

  Pokaż ukrytą zawartość

, itd.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...