Gooral 9 Opublikowano 8 czerwca 2009 Opublikowano 8 czerwca 2009 A to czytali? http://polygamia.pl/Polygamia/1,95338,6695...s_Effect_2.html Cytuj
milekp 78 Opublikowano 8 czerwca 2009 Opublikowano 8 czerwca 2009 "Komandor Shephard ma za zadanie zebrać grupę najlepszych specjalistów o roboczej nazwie Cerberus i zbadać tę sprawę" Po kiego grzyba oni tak mieszają - przecież w jedynce grupa Cerberus to nasi przeciwnicy (jeśli mi się nie pomieszało bo piszę z pamięci). Liczyłem, że ten wątek w dwójce też będzie pociągnięty a tu "moja" grupa ma się nazywać Cerberus. Pomysłów z nazwami im zabrakło, czy mają zamiar to jakoś powiązać fabularnie? Cytuj
HeXa 435 Opublikowano 8 czerwca 2009 Opublikowano 8 czerwca 2009 Wydaje mi sie ze mamy odnalesc czlonkow grupy Cerberus i wyciagnac z nich jakies info, a nie ze to my jestesmy Cerberus or smth =d Cytuj
Timmy 1 799 Opublikowano 8 czerwca 2009 Opublikowano 8 czerwca 2009 Bez nerwów , redaktor na polygami nie zna języka angielskiego - oto tekst z oficjalnej strony ME 2 :Two years after Commander Shepard repelled invading Reapers bent on the destruction of organic life, a mysterious new enemy has emerged. On the fringes of known space, something is silently abducting entire human colonies. Now Shepard must work with Cerberus, a ruthless organization devoted to human survival at any cost, to stop the most terrifying threat mankind has ever faced. To even attempt this perilous mission, Shepard must assemble the galaxy’s most elite team and command the most powerful ship ever built. Even then, they say it would be suicide. Commander Shepard intends to prove them wrong . Współpracujemy z Cerberusem . Cytuj
milekp 78 Opublikowano 8 czerwca 2009 Opublikowano 8 czerwca 2009 Współpracujemy z Cerberusem . No to teraz wszystko się klei. I wątek z Cerberusem ciągnie się dalej :] Jak czytam to zdanie po raz kolejny, to faktycznie chyba trzeba je rozumieć tak jak Hexa proponuje. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 8 czerwca 2009 Opublikowano 8 czerwca 2009 Premiera w Styczniu, jak dobrze pamiętam na konfie EA tak było mówione. Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 8 czerwca 2009 Autor Opublikowano 8 czerwca 2009 czyli w dwojce beda collectors... Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 8 czerwca 2009 Autor Opublikowano 8 czerwca 2009 (edytowane) Dwa lata po tym, jak Komandor Shepard odparł inwazję Żniwiarzy planujących zniszczenie całego organicznego życia, pojawia się nowe, tajemnicze niebezpieczeństwo. Na obrzeżach zbadanego kosmosu znikają całe ludzkie kolonie. By powstrzymać to przerażające zjawisko, Shepard musi współpracować z organizacją Cerberus - bezwzględną grupą walczącą o przetrwanie ludzkości. Żeby podjąć próbę pokonania przerażającego wroga, Shepard musi zebrać elitarną drużynę i dowodzić najpotężniejszym statkiem kosmicznym, jaki kiedykolwiek zbudowano. Nawet wtedy wygląda to na misję samobójczą. Shepard zamierza jednak udowodnić, że tak nie jest. Edytowane 21 stycznia 2010 przez Gooral Cytuj
koziou 0 Opublikowano 15 czerwca 2009 Opublikowano 15 czerwca 2009 Chciałbym zobaczyć protean. Weim ze niby wymarli, ale jednak łudzę się że pokarze się nam jakiś osobnik Cytuj
Sasori 1 Opublikowano 16 czerwca 2009 Opublikowano 16 czerwca 2009 Na Ilos są ich posągi Przypominają trochę Cthulhu. Cytuj
koziou 0 Opublikowano 18 czerwca 2009 Opublikowano 18 czerwca 2009 Myslę ze najlepszym rozwiazaniem urozmaicajacym misje poboczne (abstra(pipi)ąc od ich treści tudzież celów) było by losowe generowanie miejscówek,korytarzy tak jak to mialo miejsce np. w Diablo Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 18 czerwca 2009 Opublikowano 18 czerwca 2009 Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem byłoby rzetelne przyłożenie się przez twórców do stworzenia ciekawych zadań pobocznych. A przede wszystkich udostępnienie graczom większej ilości miejscówek na których wewnętrznie możnaby te questy wykoywać. Coś na wzór Kotora i jego kilku większych plnaet. Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 18 czerwca 2009 Autor Opublikowano 18 czerwca 2009 Ja naprawde liczę na DLC i to, że teraz już nie będzie problemów wydawniczo prawnych które będą ograniczać Bioware przed wydawaniem takich dodatków i będą one tak często jak np. DLC do fallouta 3 Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 18 czerwca 2009 Opublikowano 18 czerwca 2009 (edytowane) Oby tylko te dodatki były odpowiednio wyoskiej jakości oraz aby trzymały się konwencji gry do której są wydawane. Bo jak będą takimi Mothership Zeta to ja wysiadam na wstępie. Edytowane 20 czerwca 2009 przez Gooralesko Cytuj
estel 806 Opublikowano 18 czerwca 2009 Opublikowano 18 czerwca 2009 (edytowane) Ja bym chciał, żeby ME i ME2 trafiły na PS3 Przynajmniej więcej osób by tu dyskutowało. Szczególnie, że za niedługo już nie będę miał jak zagrać bo PCta wymieniam na Maca Edytowane 18 czerwca 2009 przez estel Cytuj
koziou 0 Opublikowano 19 czerwca 2009 Opublikowano 19 czerwca 2009 Hell yeah ! ! ! A wracając do tematu. Wiadomo coś o jakichkolwiek zmianach w gameplayu? Cytuj
estel 806 Opublikowano 19 czerwca 2009 Opublikowano 19 czerwca 2009 (edytowane) http://blogs.ign.com/BW_MassEffect/2009/06/17/123208/ A po dwójeczce spodziewam się po prostu ciekawszych zadań pobocznych i mniej nudnej eksploracji w Mako. Właśnie z tych dwóch powodów gierki nie ukończyłem. @koziou Wiadomo, że moce naszych przydupasów będzie można wybierać z D-pada. Wchodzenie w tryb aktywnej pauzy w tej części ma być raczej dobrowolnym wyborem niż odgórną koniecznością, jak w części pierwszej. Edytowane 19 czerwca 2009 przez Gooralesko Cytuj
koziou 0 Opublikowano 19 czerwca 2009 Opublikowano 19 czerwca 2009 Cholera, a na ciul mi wogole przydoopasy... Wolalbym żeby ten irytujący bieg zmienili (wiem! to nie gearsy ale, no wqrwia mnie to. A moze dlatego ze przechodzac gre n-ty raz traktujesz to jak speedrun raczej) Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 28 czerwca 2009 Autor Opublikowano 28 czerwca 2009 http://kotaku.com/5303247/there-will-be-no...n-mass-effect-2 nie bedzie mozna ponownie grac kampani ta sama postaci, ale ze zmaksowanymi statami... oznacza, to że w jednym walkthrough będzie można osiągnąć max level... mam nadzieję, że bioware wie co robi. Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 28 czerwca 2009 Opublikowano 28 czerwca 2009 Wywalili new game plus? Ale kombinują Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 28 czerwca 2009 Opublikowano 28 czerwca 2009 Ciekawe jak brak "New Game+" będzie się miał do przechodzenia gry na wyższych poziomach trudności, bo nie wyobrażam sobie przechodzenia Insane zaczynając od pierwszego poziomu doświadczenia. Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 28 czerwca 2009 Autor Opublikowano 28 czerwca 2009 wszystko zalezy od tego jak bardzo zmienili gameplay i walkę, ponadto nie wykluczam w ogóle tego, że gra będzie o wiele prostsza od jedynki Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 28 czerwca 2009 Autor Opublikowano 28 czerwca 2009 http://kotaku.com/5303353/mass-effect-insa...e-locked-in-me2 zgodnie z przewidywaniami... insane bedzie prostszy od tego z jedynki i ponadto bedzie dostepny od poczatku czyli nie trzeba bedzie konczyc gry by go odblokowac Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 29 czerwca 2009 Opublikowano 29 czerwca 2009 http://kotaku.com/5303353/mass-effect-insa...e-locked-in-me2 zgodnie z przewidywaniami... insane bedzie prostszy od tego z jedynki i ponadto bedzie dostepny od poczatku czyli nie trzeba bedzie konczyc gry by go odblokowac To jest logiczne. Skoro nie ma new game plus czyli nie ma możliwości zagrać wysoko poziomowym kolesiem na najwyższym poziomie trudności to ten poziom musi być łatwiejszy by sens istnienia Insane został zachowany. Cytuj
POK 0 Opublikowano 1 lipca 2009 Opublikowano 1 lipca 2009 Wszystko rozchodzi się chyba o to, że będziemy mogli przenieść postać z ME2 do ME3 razem z całym doświadczeniem i umiejętnościami. O ile w ME2 tracimy levele z jedynki, tak w przypadku trójki mają być zachowane i dlatego NG+ mogłoby wpłynąć na niezbilansowanie rozgrywki (było by zbyt łatwo). Osobiście bardzo lubię patent NG+ w różnych erpegach, ale jeśli ma być tak jak przedstawiłem powyżej, to jakoś to przełknę. Z drugiej strony w takim Baldur's Gate można było zaczynać tą samą postacią ile razy się chciało, a później przenieść ją do dwójki i nie było z tym żadnych problemów. Trzeba jednak zaznaczyć, że BG był grą dużo bardziej rozbudowaną. W każdym razie, czy nie wystarczyło dać stały ogranicznik poziomu? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.