Skocz do zawartości

Mass Effect 2


Zeratul

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

"Komandor Shephard ma za zadanie zebrać grupę najlepszych specjalistów o roboczej nazwie Cerberus i zbadać tę sprawę"

Po kiego grzyba oni tak mieszają - przecież w jedynce grupa Cerberus to nasi przeciwnicy (jeśli mi się nie pomieszało bo piszę z pamięci). Liczyłem, że ten wątek w dwójce też będzie pociągnięty a tu "moja" grupa ma się nazywać Cerberus. Pomysłów z nazwami im zabrakło, czy mają zamiar to jakoś powiązać fabularnie?

Opublikowano

Bez nerwów , redaktor na polygami nie zna języka angielskiego - oto tekst z oficjalnej strony ME 2 :Two years after Commander Shepard repelled invading Reapers bent on the destruction of organic life, a mysterious new enemy has emerged. On the fringes of known space, something is silently abducting entire human colonies. Now Shepard must work with Cerberus, a ruthless organization devoted to human survival at any cost, to stop the most terrifying threat mankind has ever faced.

 

To even attempt this perilous mission, Shepard must assemble the galaxy’s most elite team and command the most powerful ship ever built. Even then, they say it would be suicide. Commander Shepard intends to prove them wrong . Współpracujemy z Cerberusem .

Opublikowano
Współpracujemy z Cerberusem .

No to teraz wszystko się klei. I wątek z Cerberusem ciągnie się dalej :]

 

Jak czytam to zdanie po raz kolejny, to faktycznie chyba trzeba je rozumieć tak jak Hexa proponuje.

Opublikowano

Premiera w Styczniu, jak dobrze pamiętam na konfie EA tak było mówione.

Opublikowano (edytowane)

201001150838044305.jpg

 

 

Dwa lata po tym, jak Komandor Shepard odparł inwazję Żniwiarzy planujących zniszczenie całego organicznego życia, pojawia się nowe, tajemnicze niebezpieczeństwo. Na obrzeżach zbadanego kosmosu znikają całe ludzkie kolonie. By powstrzymać to przerażające zjawisko, Shepard musi współpracować z organizacją Cerberus - bezwzględną grupą walczącą o przetrwanie ludzkości.

 

Żeby podjąć próbę pokonania przerażającego wroga, Shepard musi zebrać elitarną drużynę i dowodzić najpotężniejszym statkiem kosmicznym, jaki kiedykolwiek zbudowano. Nawet wtedy wygląda to na misję samobójczą. Shepard zamierza jednak udowodnić, że tak nie jest.

Edytowane przez Gooral
Opublikowano

Myslę ze najlepszym rozwiazaniem urozmaicajacym misje poboczne (abstra(pipi)ąc od ich treści tudzież celów) było by losowe generowanie miejscówek,korytarzy tak jak to mialo miejsce np. w Diablo

Opublikowano

Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem byłoby rzetelne przyłożenie się przez twórców do stworzenia ciekawych zadań pobocznych. A przede wszystkich udostępnienie graczom większej ilości miejscówek na których wewnętrznie możnaby te questy wykoywać. Coś na wzór Kotora i jego kilku większych plnaet.

Opublikowano (edytowane)

Oby tylko te dodatki były odpowiednio wyoskiej jakości oraz aby trzymały się konwencji gry do której są wydawane. Bo jak będą takimi Mothership Zeta to ja wysiadam na wstępie.

Edytowane przez Gooralesko
Opublikowano (edytowane)

Ja bym chciał, żeby ME i ME2 trafiły na PS3 ;) Przynajmniej więcej osób by tu dyskutowało. Szczególnie, że za niedługo już nie będę miał jak zagrać bo PCta wymieniam na Maca ;)

Edytowane przez estel
Opublikowano (edytowane)

http://blogs.ign.com/BW_MassEffect/2009/06/17/123208/

 

A po dwójeczce spodziewam się po prostu ciekawszych zadań pobocznych i mniej nudnej eksploracji w Mako. Właśnie z tych dwóch powodów gierki nie ukończyłem.

 

@koziou

Wiadomo, że moce naszych przydupasów będzie można wybierać z D-pada. Wchodzenie w tryb aktywnej pauzy w tej części ma być raczej dobrowolnym wyborem niż odgórną koniecznością, jak w części pierwszej.

Edytowane przez Gooralesko
Opublikowano

Cholera, a na ciul mi wogole przydoopasy...

 

Wolalbym żeby ten irytujący bieg zmienili (wiem! to nie gearsy ale, no wqrwia mnie to. A moze dlatego ze przechodzac gre n-ty raz traktujesz to jak speedrun raczej)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ciekawe jak brak "New Game+" będzie się miał do przechodzenia gry na wyższych poziomach trudności, bo nie wyobrażam sobie przechodzenia Insane zaczynając od pierwszego poziomu doświadczenia.

Opublikowano
http://kotaku.com/5303353/mass-effect-insa...e-locked-in-me2

 

zgodnie z przewidywaniami... insane bedzie prostszy od tego z jedynki i ponadto bedzie dostepny od poczatku czyli nie trzeba bedzie konczyc gry by go odblokowac

To jest logiczne. Skoro nie ma new game plus czyli nie ma możliwości zagrać wysoko poziomowym kolesiem na najwyższym poziomie trudności to ten poziom musi być łatwiejszy by sens istnienia Insane został zachowany.

Opublikowano

Wszystko rozchodzi się chyba o to, że będziemy mogli przenieść postać z ME2 do ME3 razem z całym doświadczeniem i umiejętnościami. O ile w ME2 tracimy levele z jedynki, tak w przypadku trójki mają być zachowane i dlatego NG+ mogłoby wpłynąć na niezbilansowanie rozgrywki (było by zbyt łatwo).

 

Osobiście bardzo lubię patent NG+ w różnych erpegach, ale jeśli ma być tak jak przedstawiłem powyżej, to jakoś to przełknę. Z drugiej strony w takim Baldur's Gate można było zaczynać tą samą postacią ile razy się chciało, a później przenieść ją do dwójki i nie było z tym żadnych problemów. Trzeba jednak zaznaczyć, że BG był grą dużo bardziej rozbudowaną. W każdym razie, czy nie wystarczyło dać stały ogranicznik poziomu?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...