Skocz do zawartości

Mass Effect 2


Zeratul

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wszystko rozchodzi się chyba o to, że będziemy mogli przenieść postać z ME2 do ME3 razem z całym doświadczeniem i umiejętnościami. O ile w ME2 tracimy levele z jedynki, tak w przypadku trójki mają być zachowane i dlatego NG+ mogłoby wpłynąć na niezbilansowanie rozgrywki (było by zbyt łatwo).

Wiadomo o co chodzi, ale to nie lepiej w takim przypadku zostawić NG+, a w ME3 zrobić tak, żeby można było importować postać taką, jaka była po pierwszym przejściu ME2? Tym sposobem każdy byłby zadowolony.

Opublikowano

Ja osobiście nie lubię NG+ więc tesknił po tym wynalazku nie będę. Nie ma to jak rozpocząć nową kampanię od zera na najwyższym poziomie trudności bez żadnego przechodzenia statystyk itd.

Opublikowano
I co piszą ciekawego?

Na razie przeczytałem tylko wywiad w tym raporcie, wynika z niego, że:

- będzie bardzo dużo zakończeń;

- nowe DLC do jedynki nie będzie powiązane z fabułą ME2;

- nie będzie grywalnej walki statkiem w kosmosie;

- koniec z doczytywaniem się tekstur;

- klasy postaci pozostaną bez zmian, ale będzie dużo nowych, efektownych mocy biotycznych;

- pojawią się zadania poboczne związane z członkami drużyny;

- gościu z BioWare tajemniczo (raczej twierdząco niż przecząco) odpowiada na pytanie "Czy możliwe jest, że któraś z postaci z naszego starego zespołu stanie się naszym wrogiem?";

- nie zabraknie Codexu.

Jak przeczytam resztę i znajdę coś ciekawego to dam znać.

Opublikowano

Najbardziej cieszy duża ilość zakończeń i daje nadzieję na wielopoziomowe zadania. Trochę szkoda, że nie dodadzą żadnych nowych klas, ale jeśli podwyższą ilość umiejętności to też będzie dobrze.

Opublikowano

Myślę, że z tymi klasami dobrze robią. Teraz jest idealne połączenie trzech głównych "profesji" czyli żołnierza, biotyka i inżyniera. Za klasy mieszane uchodzą szturmowiec, strażnik i szpieg. Dodanie kolejnych spowodowałoby nieptorzebny chaos lub wymusiłoby wprowadzenie kolejnej klasy głównej. A to, jak wiemy, jest kompletnie niepotrzebne. "Co za dużo to niezdrowo" w tym przypadku pasuje jak ulał. Oczywiście IMO.

Opublikowano (edytowane)

Szukam szczęki :slinotok:

 

 

 

 

wow... jakie to płynniutkie! uncharted worlds wyglądają jak główne misje!

 

Masakra :song:

Edytowane przez koziou
Opublikowano (edytowane)

Widzieliście ten nowy system przeszukiwania planety? Bardzo fajny. ME2 wydaje się być bigger, better and more action-RPG than original game. Bardzo dynamiczna walka, prawie jak w shooterze. Oczywiście z uwzględnieniem rozwijanych umiejętności co pociąga za sobą ilość zadawanych obrażeń. Ale ci mnie najbardziej cieszy postawienie na prawdziwą nieliniowość rozgrywki, co nadaje, tak oczekiwanej, głębi temu role-play'owi. Jak dla mnie absolutny must-have i główny pretendent do gry roku 2010. Bez względu na to jakie gry wyjdą w tychże 12 miesiącach.

Edytowane przez Gooralesko
Opublikowano (edytowane)
Boner-1.png

 

ta gra zniszczy wszystko... przecież OMG o ja pjerdole. Zamietli, o fuck! każdy element zapowiada się na idealnie dopracowany... jak oni to zmieszcza na jednej plycie? O fuck...

Czemu sobie z nas szydzisz? Bardzo nieładnie.

Edytowane przez Gooralesko
Opublikowano

W ME 2 zyczylbym sobie, by gra przestala byc zwykla strzelanka z pseudorpgowymi patentami dla niepelnosprawnych umyslowo (choroba wszelkich konsolowych gier, niestety dobre rpg powstaja tylko wtedy gdy sa robione wylacznie na pc), by przeciwnikow bylo wiecej niz 8 rodzajow (z czego 75% mogloby przestac byc kolejnymi wariacjami robotow), by planety spoza glownego watku byly mniej zenujace (no to akurat nietrudne, bo w 1 to byla tragedia). Jak to poprawia to bede very happy. Gra ma duzy potencjal (uniwersum) i jak dla mnie jedynka go zmarnowala.

Opublikowano (edytowane)
W ME 2 zyczylbym sobie, by gra przestala byc zwykla strzelanka

W tym przypadku się mocno zawiedziesz bo walka będzie bardziej strzelankowa niż w podstawce. Twórcy juz zapowiedzieli, że walka ma być bardziej dynamiczna i przypominać graczom pod tym względem największe shootery na rynku. Uważam, że to wcale nie spłyca erpegowości tego tytułu. W ogóle nie uważam by system walki definiował grę jako mniej lub bardziej erpegową. Czasy gier typu BG, PT czy F1 i 2 się skończyły i jeden Dragon Age tego wcale nie zmieni. Moim zdaniem taki kierunek jaki podjęło Bioware z marką ME oraz Bethesda z Falloutem 3 to przyszłośc tego gatunku. Można jedynie położyć większy nacisk na rozwój drzewek dialogowych oraz realnie różniących się konsekwencji wyborów dokonywanych w grze. I podobno te właśnie elementy zostały zapowiedziane jako jedne z usprawnień drugiego efektu masy.

Edytowane przez Gooralesko
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Ta okładka to przeróbka jednej z pierwszych tapet udostępnionych przez Bioware. Mam nadzieję, z zrobią jakąś inną wersję.

 

http://na.llnet.bioware.cdn.ea.com/u/f/eagames/bioware/masseffect2/assets/images/wallpapers/masseffect2_wallpaper_1_1600x1200.jpg" border="0" class="linked-image"

 

 

A widzieli tego zaje.bistego wallpapera?

 

http://fc02.deviantart.com/fs43/f/2009/060/0/1/Mass_Effect_2___Wallpaper_by_Shade_117.jpg" border="0" class="linked-image

 

Kozak.

Edytowane przez Gooral

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...