Skocz do zawartości

Mass Effect 2


Zeratul

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czyli musowe sluchanie cienkiego polskiego voiceactingu jak w PL wersji AC? Wiadomo kto ma glosy podkladac?

Opublikowano

No to się nacieszyłem dzisiaj "że może jednak nie wydadzą full PL"...

 

Extreme jutro zakupię ale już po przeczytaniu cytatu, przytoczonego przez Goorala; już mnie ku.rwica bierze. Z całym szacunkiem dla Kosa (najlepiej mi się go czyta) ale jak można nazywać g.ówno złotem. Tym bardziej każdy zainteresowany słyszał próbkę dubbingu pani Bohosiewicz aka "straganiarka".

Opublikowano (edytowane)

 

To autentyczna polonizacja wersji PC?

 

xDDDDD

 

No nie moge, przeciez wersja Eng nie ma wulgaryzmow. Ja tak ma byc zrobiona 2, to mozna umrzec ze smiechu.

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Powiem wam, że obejrzałem sobie ten filmik o Infiltratorze i mam mieszane uczucia. Odnosząc się do tego co powiedziano wcześniej o wspólnym cooldawnie oraz biorąc pod uwagę, że na jednym filmiku w opisie skilla ten cd trwa 6 sekund, dochodzę do wniosku że ta gra robi się coraz prostsza. Nieśmiertelność co 6 sekund? No nie wiem.

Opublikowano

To dobrze. Obejrzałem wywiad z Cho i w nim sporo było gameplay'u. Powiem jedno : oryginalny voice acting jest FENOMENALNY. To samo mogę powiedzieć o wykonaniu twarzy. Coś NIESAMOWITEGO. Czekam na tę grę chyba najbardziej. Oby dało radę wziąć dubbing ANG i napisy polskie. Jak się nie uda to kupuje wersję z wysp.

Opublikowano

Właśnie te twarze mi nie leżą. Widać, że zostały wykonane naprawdę na wysokim poziomie, ale Bioware straszne paszczaki stworzył. Poza tym mam też wrażenie, że mimika wygląda strasznie sztucznie. Może to wrażenie z filmików, a grając odczucia będą inne.

Opublikowano

Nie kumam tego Mass Effecta 2, w jedynkę nie grałem ale jak tak patrzę na filmiki to jakim prawem ta gra nazywa się RPGiem? Dla mnie to TPS ze szczyptą rozwiązań z rpga.

 

Niech ktoś mi najkrócej wytłumaczy jak ta rozgrywka się rozkłada pomiędzy shootera a RPG'a, bo jak napisałem w jedynkę nie grałem bo cokolwiek co jest związane z RPG omijam szerokim łukiem, ale zobaczyłem gameplaye i całkiem sympatycznie to wygląda.

Opublikowano

"Walka" w tej grze rzeczywiście prezentuje się jak w jakimś shooterze TPP, ale w istocie nadal w niej czynny udział biorą "skille" postaci, ich lvl, ekwipunek itp itd.

Właściwa część gry to eksploracje miast, galaktyk, planet - rozmawiamy z NPC'ami dokonujemy wyborów dialogowych, wykonujemy questy typowe dla RPG'ów (zinfiltruj to i oddaj tamto, przekonaj rozmówcę A do czegoś co zadowoli zleceniodawcę B chociaż tego robić nie musisz w ten sposób).

Opublikowano

w jedynkę nie grałem

Jak już zagrasz to zrozumiesz dlaczego to jest RPG z shooterowym systemem walki, a nie strzelanka z elementami RPG.

 

Filmiki prezentują walkę (poszczególne klasy postaci). A ona w dwójce ma znacznie bardziej, niż w jedynce, przypominać efektowny i dynamiczny system strzelania znany z najlepszych shooterów TPP (GOW czy GRAW).

 

bo cokolwiek co jest związane z RPG omijam szerokim łukiem

Będziesz obydwoma Mass Effectami zanudzony. WIerz mi na słowo jeśli tak podchodzisz do gier RPG.

Opublikowano

W jedynce strzela sie bardzo przyjemnie, storyline tez swietny, ale tu BioWare raczej nie zawodzi i nie zawiedzie. CIesze sie, ze w 2 bedzie mozna zmieniac amunicje do broni bez wchodzenia do inventory, ogolnie na gameplayach walka prezentuje sie dynamiczniej niz w prequelu.

Opublikowano
Będziesz obydwoma Mass Effectami zanudzony. WIerz mi na słowo jeśli tak podchodzisz do gier RPG.

Akurat ja sam rowniez nie przebadam za RPG, niemniej jednak Mass Effect mnie oczarowal. Jak najbardziej polecam wytestowac, zwlaszcza ze uzywki chodza taniutko na aukcjach.

Opublikowano

Oprocz Mass Effecta z RPG podeszly mi tylko Kotory i Torment. W pewnym momencie gry w ME pomyslalem dosc, nuzy mnie to, ale sie przemoglem i gram juz 18 godzine nie ruszajac prawie main plotu, tylko robiac subquesty, genialny tytul.

 

Hmmm sam sobie uswiadomilem, ze myslac o gamingu, to najwiecej czasu zabiera mi ME2, przebijajac Bioshocka 2, Alana, Splitsecond itd. Te trailery mocno dzialaja na wyobraznie.

Opublikowano

Oficjalne info odnośnie importowania save'a.

 

Up until now we have only discussed the plot impacts of this feature, however, there are also certain gameplay perks as well. If you finished ME1 as a high level character you will receive greater bonuses than those who finished at lower levels. Ex, if you finished ME1 as a level 35 character, you will receive a bonus, but if you finished ME1 as a level 50 character, your bonus will be larger. That being said these bonuses will not put new playthrough characters at a severe disadvantage. For example, some of these bonuses include a monetary boost at the start of the game, or additional research resources for use at the Normandy?s Tech Lab. Another perk is if you finished the game as a Paragon or Renegade, part of your alignment will carry over making it easier to access certain dialogue options.

 

 

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

W tych skrinach z poly co dałem w odpowiednim temacie widać "drzewko" Soldiera. No więc mamy różne typy ammo + umiejętność zwalniania czasu. Podejrzewam, że część z tych ammo będzie działać na zasadzie buffu z % na zadziałanie, a część będzie klasycznie aktywowaną mocą. Warto też zauważyć, że ziomek na skrinie ma 5 level i już prawie wszystko wymaxowane. Dev cheaty, czy jest jakąś druga strona z rozwojem postaci? W jednym z wywiadów odnośnie klas postaci na IGNie czytałem, że w jednym przejściu będzie można wymaxować max 2 albo 3 moce. Coś mi się nie wydaje. 

Edytowane przez estel
Opublikowano (edytowane)
Warto też zauważyć, że ziomek na skrinie ma 5 level i już prawie wszystko wymaxowane.

Gdzie ty masz to "prawie wszystko wymaksowane"? Jedna um. na trzecim poziomie (wydane 6pkt) i dwie um. na pierwszym poziomie (Wydane po jeden pkt) to dla ciebie prawie wymaksowane moce?

 

z7398567X.jpg

 

Każda um. i liczby przy kolejnych poziomach to ilość squad pointsów, które trzeba wydać by dany poziom umiejętności osiągnąć. Wymaksowane to on będzie miał dopiero na 30 poziomie postaci. I tylko w tym przypadku gdy nie zmieni się liczba squad pointsów przyznawanych przy awansie (W ME1 w pewnym momencie zmniejszyła się liczba pkt do jednego). Wniosek jest z tego taki, że jeśli od 15 levelu przyjdzie nam dostawać tylko jeden punkt to wymaksowanie wszystkich skilli będzie możliwe dopiero na 45 poziomie. W związku z tym zastanawiam się czy Bioware nie pokombinowało z maksymalnym levelem. Lub level na któym ilośc pkt zmniejszy się do jednego/poziom jest ustawiony np. na 10.

Edytowane przez Gooral

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...