Les777 124 Opublikowano 29 stycznia 2010 Opublikowano 29 stycznia 2010 Ta polska wersja mnie męczy. Ten cały Nowicki brzmi jakby zapowiadał jakiś film. Tylko czekać jak powie: Jeszcze dziś w Jedynce! Obejrzałem sobie porównanie wersji jedynki: i myślę, że Dorociński wypadł lepiej. Różdżkę słyszałem tylko w kilku krótkich kwestiach, więc nie będę się wypowiadał, zwłaszcza że nawet nie wiem kto zajął jej miejsce w dwójce. Garrus też był niezły (filtr jak w oryginale), a jak w dwójce w roli jakiegoś turiana usłyszałem Bednarka, ręce mi opadły. Ciekawe jak w dwójce wypadną kroganie. W jedynce z Wrex'em trochę przesadzili. No i ta kulka w Normandii i Miranda. Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 29 stycznia 2010 Opublikowano 29 stycznia 2010 (edytowane) W polskiej wersji ME2 najlepiej wypadają postacie z filtrami,czyli Kroganie,Salarianie czy Velusi. Niektóre ludzkie postacie mają zbyt donośny głos...np. taka Miranda.Ale mimo wszystko jestem zadowolony z polonizacji PS. Trzymajcie się z daleka od Morinth Edytowane 29 stycznia 2010 przez MYSZa7 Cytuj
milekp 78 Opublikowano 29 stycznia 2010 Opublikowano 29 stycznia 2010 Edit: Jeszcze taka przestroga. Creditsów nie ma tyle, żeby można było kupić wszystko, więc myślcie zanim coś kupicie Szybciej hakuj, będziesz miał więcej kredytów Cytuj
estel 806 Opublikowano 29 stycznia 2010 Opublikowano 29 stycznia 2010 Szybkość hakowania nie wpływa chyba na ilość hajsu. Jak włączasz hakowanie to na górze masz napisaną ilość kredytów i ona chyba nie maleje. Ręki sobie uciąć nie dam, ale tak mi się wydaje. @Trzcina Tak, na imporcie. I tak mi zabrakło kasy na jakieś 4 upgrade'y. Dobrze, że można sobie zarzucić NG+ dzięki czemu mój adept będzie latał z LMG Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 29 stycznia 2010 Opublikowano 29 stycznia 2010 (edytowane) O to polska wersja jezykowa oferuje modulowane glosy? Bylem ciekawy czy komus bedzie sie chcialo to zrobic... jestem pozytywnie zaskoczony. Jezeli chodzi o upgrade'owanie to niektore sa nieprzydatne. Wszysto zalezy od tego kim sie chodzi w party. Jak ktos nie ma kroganow/krogan?, to nie zrobi upgrade +25% HP dla krogan/ow Zawsze mozna na czyms przyoszczedzic. Przy okazji, brat ktory juz gre skonczyl, mowil ze upgrade statku wplywa w jakis sposob na zakonczenie, poleca mi zostawic upgrade statku na sam koniec, tak abym zobaczyl sobie obie koncowki, a takze polecil mi uwazac na to. On przechodzi gre drugi raz i z rozpedu zrobil wszystkie upgrade'y zapominajac o tym... Charge od Vanguarda jest nieprawdopobnie zabawnym, ale tez i zbugowanym czarem Kilka razy udalo mi sie wejsc nim za sciane nie mogac wyjsc, a takze zrobic pare innych glupich rzeczy... Ale jest to jeden z najciekawszych skilli, jak ktos gral w wowa to od razu na mysl przychodzi warrior i jego Charge albo Intercept Edytowane 29 stycznia 2010 przez Trzcina Cytuj
Sqtr78 1 038 Opublikowano 29 stycznia 2010 Opublikowano 29 stycznia 2010 OK jedno pytanie, grałem w 1 nke i uważam ją za zaje sty tytuł, czy warto kupować 5ty raz xa tylko dla tej gry, prawie łyknałem dziś w jakiejś promocji? Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 29 stycznia 2010 Opublikowano 29 stycznia 2010 (edytowane) O to polska wersja jezykowa oferuje modulowane glosy? Bylem ciekawy czy komus bedzie sie chcialo to zrobic... jestem pozytywnie zaskoczony. Widzę, że się nie oglądało porównania na tvgry.pl Już jedynka PL miała modulowane głosy. Inaczej nie da się stworzyć charakterystyki głosów Turian, Krogan i Salarian. Edytowane 29 stycznia 2010 przez Gooral Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 29 stycznia 2010 Opublikowano 29 stycznia 2010 Nie ogladalem z powodu obawy przed spoilerami. Dla mnie ujawnienie czlonkow mojego party jest rownie duzym spoilerem jak opis miejsc w ktore sie udam, czy tego jakie decyzje mnie czekaja Zwyklem nie ogladac takich rzeczy w grach w ktorych party rosnie w sile, wraz z rozwojem gry. Zdaje sobie sprawe z tego ze bez modulacji nie uzyska sie efektow, dlatego wlasnie napisalem ze bylem zaskoczony. Nie gram w gry po polsku, nie slucham ich, ale informacje nt tego jak to jest wykonane zawsze z checia przeczytam. Cytuj
milekp 78 Opublikowano 29 stycznia 2010 Opublikowano 29 stycznia 2010 Szybkość hakowania nie wpływa chyba na ilość hajsu. Jak włączasz hakowanie to na górze masz napisaną ilość kredytów i ona chyba nie maleje. Ręki sobie uciąć nie dam, ale tak mi się wydaje. No właśnie, ręki sobie uciąć nie dam ale wydawało mi się, że w niektórych przypadkach mi malało. Muszę porządnie oblookać. Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 29 stycznia 2010 Autor Opublikowano 29 stycznia 2010 poki co ME>ME2 Ciezko mi oceniac, bo dwojki jeszcze nie skonczylem, ale jest duzo rzeczy ktore mi sie nie podobaja... w jedynce bardzo odpowiadalo mi to, ze moglem kupowac bronie, zbroje, robic upgrady. W dwojce ten element jest moim zdaniem za bardzo uproszczony i IMO ssie pauke na maksa. Nie mialem nic do eksploracji planet w jedynce, nawet jesli wygladaly podobnie. Teraz to cale skanowanie planet na poczatku mi sie podobalo, ale teraz po przeskanowaniu 20 juz mnie nudzi. Nie podoba mi sie w ogole to, ze Shepard w ogole przystapil do Cerberusa... glupie wymowki robi i sam grajac na kazdym kroku podkreslam, ze nie jestem z Cerberusem. Fabula jest schematyczna poki co i podaza praktycznie tym samym schematem co jedynka. Nie podobaja mi sie czlonkowie naszego teamu... chcialem zagrac ta sama, badz podobna ekipa. Tymczasem ze starego teamu jest praktycznie tylko Garrus i Tali. Niby dlaczego Ashley/Kaiden nie mogli dolaczyc? To samo z wreksem... dalej nie wiem co z Liara. Poza tym co to korwa jest? Cerberus jest traktowany jako terrorysci, ale Shepard przylatuje sobie jak nic na Cytadele, wszyscy sa szczesliwi nikt go nie przeslu(pipi)e, przywracaja mu status widma mimo, ze pracuje dla terrorystow. IMO bzudra. Najlepsze, ze na nowej Normandii jest AI, a AI jest nie tylko zakazane, ale samo badanie AI jest niezgodne z prawem. Wyraznie o tym ksiazki pisza, wiec to jakis mega bullshit. Nie podoba mi sie spjerdolony system levelowania i zdobywania experience... podzialu na misje. Nie podoba mi sie maly wybor rzeczy do doladowania przez level up. System walki jest gorszy niz w jedynce... jasne, moze to przez insanity, ze amunicji jest malo, ale jezeli moja podstawowa bronia jest snajperka, ktora maksymalnie ma pojemnosc 9 naboi, to jakis BS. I ogolnie jedynka byla lepsza w wielu kwestiach, ale w wielu byla tez gorsza. Poki co jedynke stawiam wyzej niz dwojke, ale ostateczny werdykt wydam jak skoncze gre, a to jeszcze potrwa Wczoraj zrobilem misje z wrakiem Normandii... niby nie ma nic do roboty bo tylko tagi sie zbiera, to niesamowity feeling plynie z tej misji. Naprawde wzruszajacy motyw i swietnie zrobiony. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 30 stycznia 2010 Opublikowano 30 stycznia 2010 Smutno mi to czytać, ale mi się nowe patenty podobają więc prawdopodobnie się nie zawiodę co do fabuły jest to środek także logiczne, że musieli o czymś innym mówić, żeby coś innego zostało na koniec. Motyw z Cerberusem wydaje się słaby, ale ocenię jak pogram, w tej grze frajdę sprawiają mi choćby same dialogi. Myślę, że będzie git. Zer, może niepotrzebnie rzuciłeś się na Insanity za pierwszym podejściem, ludzie zalecają grę na Insanity za drugim razem gdy ma się zupgradowane klamki i wtedy jest przyjemniej Pozdro Cytuj
danielskii 155 Opublikowano 30 stycznia 2010 Opublikowano 30 stycznia 2010 takie szybkie pytanko importowalem postac z jedynki i ciekawi mnie np czy bede mogl jej dodac umiejetnosc np korzystania z nowej broni w tym wypadku karabin Cytuj
oddball66 18 Opublikowano 30 stycznia 2010 Opublikowano 30 stycznia 2010 Dostałem kod na maila na Infernus Armour niestety nie wiem jak go pobrac. W cerberus Network widze tylko quest o miejscu katastrofy normandii i jakis drugi quest, nic nie ma o tym nieszczesnym pancerzu. Ktoś miał ten sam problem? Cytuj
hacik 0 Opublikowano 30 stycznia 2010 Opublikowano 30 stycznia 2010 Dokładnie też mam kod ale nie ma tego pancerza w materiałach dostępnych do pobrania. Cytuj
milekp 78 Opublikowano 30 stycznia 2010 Opublikowano 30 stycznia 2010 (edytowane) Ja, niestety, muszę się całkowicie zgodzić ze spoilerem Zeratula. Na głównej stronie już pisałem, iż cierpię z powodu braku statystyk i ograbieniu mnie przez to z przyjemności płynącej z gier RPG, jakoś też nie mogę zżyć się z towarzyszami. W jedynce zawsze miałem dylemat, kogo brać na misję bądź byłem zdecydowany od samego początku, że z daną postacią idę zawsze. W dwójce mi to wisi i powiewa. Jestem bardzo zdziwiony oceną ME2 oscylującą prawie przy 100%. Dla mnie jest grą dobrą, przepraszam, bardzo dobrą ale w granicach 80-90% ze wskazaniem na tę pierwszą cyfrę. No i jeszcze nie znudziło mi się skanowanie planet - uważam to za lepsze rozwiązanie niż jazda Mako po wertepach. Edytowane 30 stycznia 2010 przez milekp Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 30 stycznia 2010 Opublikowano 30 stycznia 2010 (edytowane) Wchodzicie na http://social.bioware.com/redeem/ . Zalogujcie się na konto EA(po prawej stronie jest ikonka ) na które przypisane jest wasz gamertag(ten na którym gracie w ME2). Wpiszcie kodzik i powinna wam się ukazać zbroja w CN Chyba dobrze wytłumaczyłem? Edytowane 30 stycznia 2010 przez MYSZa7 Cytuj
miki77 16 Opublikowano 30 stycznia 2010 Opublikowano 30 stycznia 2010 Bo pancerzy nie ściągasz z Cerberusa, tylko normalnie z Marketplace. Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 30 stycznia 2010 Opublikowano 30 stycznia 2010 OK jedno pytanie, grałem w 1 nke i uważam ją za zaje sty tytuł, czy warto kupować 5ty raz xa tylko dla tej gry, prawie łyknałem dziś w jakiejś promocji? Sądzę,że warto.Tylko dla tej gry wciąż trzymam Xboxa Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 30 stycznia 2010 Opublikowano 30 stycznia 2010 (edytowane) Weteran jest przed ostatnim poziomem trudności, najwyższy jest Insanity. Pomiędzy weteranem a insane jest jeszcze jeden poziom który w PL wersji się nazywa twardziel czy cos w ten deseń (nie wiem musiałbym sprawdzić nazwę włączając grę). Czyli inaczej mówiąc jest dokłądnie tyle samo poziomów trudności co w jedynce. PS: Ta gra nie ma okna ekwipunku! Jestem w szoku co zrobili z elementami RPG. Czasem czuję się jakbym grał w tytuł przy którego tworzeniu doradzali fani shooterów (Konkretnie GOWa) a nie fani RPG. Naprawdę brak statystyk broni brak statystyk pancerzy, brak lootowania bardzo mi przeszkadza jako osobie, która na istnienie tych elementów była nastawiona przed pierwszym uruchomieniem. Brak normalnego, ciągłego gameplay'u (Bez okien podsumowujących misję) to równiez duży błąd (Jak na mój gust). Ale paradoksalnie gra mi się dobrze, strzelając beztrosko do mechów, zagłębiając się w fabułę, drążąc opcje dialogowe, poznając smaczki, nawiązania (początek gdy Shpeciu wstaje z łóżka żywcem wyjęty z pierwszego KOTORa). Odkrywając kolejną część galaktycznego tortu jakie nam Bioware zaserwowało jestem jednocześnie zawiedziony (spłyceniem erpegowych elementów) i oszołomiony (Fantastyczny początkek fabuły oraz świetnie nakreślone postacie poboczne oraz nasi sojusznicy). Zobaczymy co będzie dalej. Na razie, w przeciwieństwie do Miłka, nie dziwię się ocenom. Bo ocena nie została przyznana za to jak fajne są erpegowe elementy a za to jak dużo zabawy i frajdy daje granie w ME2. Dlatego też 96% w moim odczuciu jest zasłużone. Ale... zobaczymy czy utrzymam to zdanie gdy już skończę grę kilka razy i będę wiedział o niej wszystko. Edytowane 30 stycznia 2010 przez Gooral Cytuj
MarekZet 2 Opublikowano 30 stycznia 2010 Opublikowano 30 stycznia 2010 W pełni zgadzam się z kwestiach na które cały czas narzekacie i daruję już sobie powtórki tego co już napisaliście ;-) Mi w grze najbardziej brakuje starych lokacji. Spotykamy pełno starych znajomych, a właściwie nie ma nic z tych dobrze znanych nam miejsc. Czemu na przykład nie możemy sobie swobodnie połazić po okręgach w cytadeli? Przecież autorzy mogli tylko przekopiować stare lokacje, nawet puste, bez questów, z samymi handlarzami. Było by fajnie odwiedzić stare kąty. To samo dotyczy np Feros, gdzie lokacja mogła by być po prostu skopiowana z jedynki, do tego nie było by żadnego problemu by dać tam kilka krótkich questów typu pogadaj, przynieś, pozabijaj Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 30 stycznia 2010 Opublikowano 30 stycznia 2010 Z tym okrojeniem lokacji lub inną zwiedzaną częścią znanej miejscówki jest jak z Bioshockiem 2 i tym samym rapture. Bioware chciało pokazać inne oblicze, inną część lokacji bez kopiowania tychże z jedynki. Cytuj
komarek78 0 Opublikowano 30 stycznia 2010 Opublikowano 30 stycznia 2010 Pomiędzy weteranem a insane jest jeszcze jeden poziom który w PL wersji się nazywa twardziel czy cos w ten deseń (nie wiem musiałbym sprawdzić nazwę włączając grę). Czyli inaczej mówiąc jest dokłądnie tyle samo poziomów trudności co w jedynce. Zwracam honor, masz rację to ja się pomyliłem gdyż myślałem iż gram na weteranie, a faktycznie mam ustawiony poziom Twardziel - który jest przed ostatnim poziomem trudności, i wcale łatwo nie jest, dość szybko traci się zdrowie, choć problemów nie mam. Natomiast zauważyłem iż pasek postępu z lvl postaci w menu osiągnięć, nie idzie wcale do przodu - a mam już 10 lvl z 30, gram postacią zaimportowana z pierwszej części (Shepard 60 lvl) - jakiś glich czy co... Cytuj
MarekZet 2 Opublikowano 30 stycznia 2010 Opublikowano 30 stycznia 2010 Z tym okrojeniem lokacji lub inną zwiedzaną częścią znanej miejscówki jest jak z Bioshockiem 2 i tym samym rapture. Bioware chciało pokazać inne oblicze, inną część lokacji bez kopiowania tychże z jedynki. Rozumiem to że chcieli pokazać świat z innej strony - z resztą eksplorujemy zupełnie inną część galaktyki niż w grze, ale kpiną dla mnie jest, że siedzimy w gabinecie radnego i mamy widok na Persidium, ale gdy podejdziemy do drzwi jesteśmy teleportowani do innej części gdy. I mimo wielu wpadek fabularnych, jak np Shepard powiązany z terrorystyczną organizacją jak Cerberus - zostaje na nowo Widmem, autorzy mimo to przyłożyli się o detale fabularne. Np nowa Normandia nie jest statkiem floty, więc nie może dokować w dokach przymierza. Dlatego też musimy dokować w porcie komercyjnym, daleko od wierzy cytadeli. Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 30 stycznia 2010 Opublikowano 30 stycznia 2010 http://www.giantbomb.com/mass-effect-2/61-21590/how-to-survive-the-suicide-mission-no-plot-spoilers/35-385092/#19 Mógłby ktoś ładnie to przetłumaczyć? Głownie chodzi mi o końcówkę posta czyli od "Try to assaign(...) po tabelkę " Cytuj
MarekZet 2 Opublikowano 30 stycznia 2010 Opublikowano 30 stycznia 2010 Try to assign specialists for each job - hybrids don't seem to cut it. The requirements for each sub-mission will be made fairly obvious to you by the game itself. Pay close attention to the dialogue options (I can't reveal them without spoiling the plot) and choose carefully as to who does what - refer to the following table if you need directions. Mniej więcej tak to idzie: Bierz na akcje specjalistów do każdej roboty - dwuklasowcy nie sprawdzają się. Wymogi każdego "pod-zadania" będą ukazywane przez grę się w dosyć oczywisty sposób. Uważaj na opcje dialogowe (nie mogę ujawniać bez spoilerów) i ostrożnie rozdzielaj zadania zgodnie z poniższą tabelką. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.