Skocz do zawartości

Mass Effect 2


Zeratul

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ta polska wersja mnie męczy. Ten cały Nowicki brzmi jakby zapowiadał jakiś film. Tylko czekać jak powie: Jeszcze dziś w Jedynce!:P

Obejrzałem sobie porównanie wersji jedynki:

i myślę, że Dorociński wypadł lepiej. Różdżkę słyszałem tylko w kilku krótkich kwestiach, więc nie będę się wypowiadał, zwłaszcza że nawet nie wiem kto zajął jej miejsce w dwójce.

Garrus też był niezły (filtr jak w oryginale), a jak w dwójce w roli jakiegoś turiana usłyszałem Bednarka, ręce mi opadły.

Ciekawe jak w dwójce wypadną kroganie. W jedynce z Wrex'em trochę przesadzili.

 

No i ta kulka w Normandii i Miranda.:P

Opublikowano (edytowane)

W polskiej wersji ME2 najlepiej wypadają postacie z filtrami,czyli Kroganie,Salarianie czy Velusi. Niektóre ludzkie postacie mają zbyt donośny głos...np. taka Miranda.Ale mimo wszystko jestem zadowolony z polonizacji :)

 

PS. Trzymajcie się z daleka od Morinth :)

Edytowane przez MYSZa7
Opublikowano
  W dniu 29.01.2010 o 14:52, estel napisał(a):

Edit: Jeszcze taka przestroga. Creditsów nie ma tyle, żeby można było kupić wszystko, więc myślcie zanim coś kupicie ;)

Szybciej hakuj, będziesz miał więcej kredytów :rolleyes:

Opublikowano

Szybkość hakowania nie wpływa chyba na ilość hajsu. Jak włączasz hakowanie to na górze masz napisaną ilość kredytów i ona chyba nie maleje. Ręki sobie uciąć nie dam, ale tak mi się wydaje.

 

@Trzcina

 

Tak, na imporcie. I tak mi zabrakło kasy na jakieś 4 upgrade'y. Dobrze, że można sobie zarzucić NG+ dzięki czemu mój adept będzie latał z LMG ;)

 

 

Opublikowano (edytowane)

O to polska wersja jezykowa oferuje modulowane glosy? Bylem ciekawy czy komus bedzie sie chcialo to zrobic... jestem pozytywnie zaskoczony.

 

Jezeli chodzi o upgrade'owanie to niektore sa nieprzydatne. Wszysto zalezy od tego kim sie chodzi w party. Jak ktos nie ma kroganow/krogan?, to nie zrobi upgrade +25% HP dla krogan/ow ;) Zawsze mozna na czyms przyoszczedzic.

 

Przy okazji, brat ktory juz gre skonczyl, mowil ze upgrade statku wplywa w jakis sposob na zakonczenie, poleca mi zostawic upgrade statku na sam koniec, tak abym zobaczyl sobie obie koncowki, a takze polecil mi uwazac na to. On przechodzi gre drugi raz i z rozpedu zrobil wszystkie upgrade'y zapominajac o tym...

 

Charge od Vanguarda jest nieprawdopobnie zabawnym, ale tez i zbugowanym czarem ;) Kilka razy udalo mi sie wejsc nim za sciane nie mogac wyjsc, a takze zrobic pare innych glupich rzeczy... Ale jest to jeden z najciekawszych skilli, jak ktos gral w wowa to od razu na mysl przychodzi warrior i jego Charge albo Intercept ;)

Edytowane przez Trzcina
Opublikowano (edytowane)
  W dniu 29.01.2010 o 18:48, Trzcina napisał(a):

O to polska wersja jezykowa oferuje modulowane glosy? Bylem ciekawy czy komus bedzie sie chcialo to zrobic... jestem pozytywnie zaskoczony.

 

Widzę, że się nie oglądało porównania na tvgry.pl Już jedynka PL miała modulowane głosy. Inaczej nie da się stworzyć charakterystyki głosów Turian, Krogan i Salarian.

Edytowane przez Gooral
Opublikowano

Nie ogladalem z powodu obawy przed spoilerami. Dla mnie ujawnienie czlonkow mojego party jest rownie duzym spoilerem jak opis miejsc w ktore sie udam, czy tego jakie decyzje mnie czekaja :) Zwyklem nie ogladac takich rzeczy w grach w ktorych party rosnie w sile, wraz z rozwojem gry.

 

Zdaje sobie sprawe z tego ze bez modulacji nie uzyska sie efektow, dlatego wlasnie napisalem ze bylem zaskoczony. Nie gram w gry po polsku, nie slucham ich, ale informacje nt tego jak to jest wykonane zawsze z checia przeczytam.

Opublikowano
  W dniu 29.01.2010 o 18:14, estel napisał(a):

Szybkość hakowania nie wpływa chyba na ilość hajsu. Jak włączasz hakowanie to na górze masz napisaną ilość kredytów i ona chyba nie maleje. Ręki sobie uciąć nie dam, ale tak mi się wydaje.

No właśnie, ręki sobie uciąć nie dam ale wydawało mi się, że w niektórych przypadkach mi malało. Muszę porządnie oblookać. ;)

Opublikowano

poki co ME>ME2

 

 

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Opublikowano

Smutno mi to czytać, ale mi się nowe patenty podobają więc prawdopodobnie się nie zawiodę ;) co do fabuły jest to środek także logiczne, że musieli o czymś innym mówić, żeby coś innego zostało na koniec. Motyw z Cerberusem wydaje się słaby, ale ocenię jak pogram, w tej grze frajdę sprawiają mi choćby same dialogi. Myślę, że będzie git. Zer, może niepotrzebnie rzuciłeś się na Insanity za pierwszym podejściem, ludzie zalecają grę na Insanity za drugim razem gdy ma się zupgradowane klamki i wtedy jest przyjemniej ;) Pozdro

Opublikowano (edytowane)

Ja, niestety, muszę się całkowicie zgodzić ze spoilerem Zeratula. Na głównej stronie już pisałem, iż cierpię z powodu braku statystyk i ograbieniu mnie przez to z przyjemności płynącej z gier RPG, jakoś też nie mogę zżyć się z towarzyszami. W jedynce zawsze miałem dylemat, kogo brać na misję bądź byłem zdecydowany od samego początku, że z daną postacią idę zawsze. W dwójce mi to wisi i powiewa. Jestem bardzo zdziwiony oceną ME2 oscylującą prawie przy 100%. Dla mnie jest grą dobrą, przepraszam, bardzo dobrą ale w granicach 80-90% ze wskazaniem na tę pierwszą cyfrę.

No i jeszcze nie znudziło mi się skanowanie planet - uważam to za lepsze rozwiązanie niż jazda Mako po wertepach.

Edytowane przez milekp
Opublikowano
  W dniu 29.01.2010 o 20:02, Sqtr78 napisał(a):

OK jedno pytanie, grałem w 1 nke i uważam ją za zaje sty tytuł, czy warto kupować 5ty raz xa tylko dla tej gry, prawie łyknałem dziś w jakiejś promocji?

Sądzę,że warto.Tylko dla tej gry wciąż trzymam Xboxa ;)

Opublikowano (edytowane)
  W dniu 29.01.2010 o 12:32, komarek78 napisał(a):

Weteran jest przed ostatnim poziomem trudności, najwyższy jest Insanity.

Pomiędzy weteranem a insane jest jeszcze jeden poziom który w PL wersji się nazywa twardziel czy cos w ten deseń (nie wiem musiałbym sprawdzić nazwę włączając grę). Czyli inaczej mówiąc jest dokłądnie tyle samo poziomów trudności co w jedynce.

 

 

PS: Ta gra nie ma okna ekwipunku! Jestem w szoku co zrobili z elementami RPG. Czasem czuję się jakbym grał w tytuł przy którego tworzeniu doradzali fani shooterów (Konkretnie GOWa) a nie fani RPG. Naprawdę brak statystyk broni brak statystyk pancerzy, brak lootowania bardzo mi przeszkadza jako osobie, która na istnienie tych elementów była nastawiona przed pierwszym uruchomieniem. Brak normalnego, ciągłego gameplay'u (Bez okien podsumowujących misję) to równiez duży błąd (Jak na mój gust). Ale paradoksalnie gra mi się dobrze, strzelając beztrosko do mechów, zagłębiając się w fabułę, drążąc opcje dialogowe, poznając smaczki, nawiązania (początek gdy Shpeciu wstaje z łóżka żywcem wyjęty z pierwszego KOTORa). Odkrywając kolejną część galaktycznego tortu jakie nam Bioware zaserwowało jestem jednocześnie zawiedziony (spłyceniem erpegowych elementów) i oszołomiony (Fantastyczny początkek fabuły oraz świetnie nakreślone postacie poboczne oraz nasi sojusznicy).

 

Zobaczymy co będzie dalej. Na razie, w przeciwieństwie do Miłka, nie dziwię się ocenom. Bo ocena nie została przyznana za to jak fajne są erpegowe elementy a za to jak dużo zabawy i frajdy daje granie w ME2. Dlatego też 96% w moim odczuciu jest zasłużone. Ale... zobaczymy czy utrzymam to zdanie gdy już skończę grę kilka razy i będę wiedział o niej wszystko.

Edytowane przez Gooral
Opublikowano

W pełni zgadzam się z kwestiach na które cały czas narzekacie i daruję już sobie powtórki tego co już napisaliście ;-)

Mi w grze najbardziej brakuje starych lokacji. Spotykamy pełno starych znajomych, a właściwie nie ma nic z tych dobrze znanych nam miejsc. Czemu na przykład nie możemy sobie swobodnie połazić po okręgach w cytadeli? Przecież autorzy mogli tylko przekopiować stare lokacje, nawet puste, bez questów, z samymi handlarzami. Było by fajnie odwiedzić stare kąty.

To samo dotyczy np Feros, gdzie lokacja mogła by być po prostu skopiowana z jedynki, do tego nie było by żadnego problemu by dać tam kilka krótkich questów typu pogadaj, przynieś, pozabijaj :D

Opublikowano

Z tym okrojeniem lokacji lub inną zwiedzaną częścią znanej miejscówki jest jak z Bioshockiem 2 i tym samym rapture. Bioware chciało pokazać inne oblicze, inną część lokacji bez kopiowania tychże z jedynki.

Opublikowano
  W dniu 30.01.2010 o 11:36, Gooral napisał(a):
Pomiędzy weteranem a insane jest jeszcze jeden poziom który w PL wersji się nazywa twardziel czy cos w ten deseń (nie wiem musiałbym sprawdzić nazwę włączając grę). Czyli inaczej mówiąc jest dokłądnie tyle samo poziomów trudności co w jedynce.

Zwracam honor, masz rację to ja się pomyliłem gdyż myślałem iż gram na weteranie, a faktycznie mam ustawiony poziom Twardziel - który jest przed ostatnim poziomem trudności, i wcale łatwo nie jest, dość szybko traci się zdrowie, choć problemów nie mam.

 

Natomiast zauważyłem iż pasek postępu z lvl postaci w menu osiągnięć, nie idzie wcale do przodu - a mam już 10 lvl z 30, gram postacią zaimportowana z pierwszej części (Shepard 60 lvl) - jakiś glich czy co...

Opublikowano
  W dniu 30.01.2010 o 12:31, Gooral napisał(a):

Z tym okrojeniem lokacji lub inną zwiedzaną częścią znanej miejscówki jest jak z Bioshockiem 2 i tym samym rapture. Bioware chciało pokazać inne oblicze, inną część lokacji bez kopiowania tychże z jedynki.

Rozumiem to że chcieli pokazać świat z innej strony - z resztą eksplorujemy zupełnie inną część galaktyki niż w grze, ale kpiną dla mnie jest, że siedzimy w gabinecie radnego i mamy widok na Persidium, ale gdy podejdziemy do drzwi jesteśmy teleportowani do innej części gdy.

 

I mimo wielu wpadek fabularnych, jak np Shepard powiązany z terrorystyczną organizacją jak Cerberus - zostaje na nowo Widmem, autorzy mimo to przyłożyli się o detale fabularne. Np nowa Normandia nie jest statkiem floty, więc nie może dokować w dokach przymierza. Dlatego też musimy dokować w porcie komercyjnym, daleko od wierzy cytadeli.

Opublikowano
  Cytat
Try to assign specialists for each job - hybrids don't seem to cut it. The requirements for each sub-mission will be made fairly obvious to you by the game itself. Pay close attention to the dialogue options (I can't reveal them without spoiling the plot) and choose carefully as to who does what - refer to the following table if you need directions.

 

Mniej więcej tak to idzie:

 

  Cytat
Bierz na akcje specjalistów do każdej roboty - dwuklasowcy nie sprawdzają się. Wymogi każdego "pod-zadania" będą ukazywane przez grę się w dosyć oczywisty sposób. Uważaj na opcje dialogowe (nie mogę ujawniać bez spoilerów) i ostrożnie rozdzielaj zadania zgodnie z poniższą tabelką.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...