Cethu 13 Opublikowano 17 listopada 2010 Opublikowano 17 listopada 2010 (edytowane) Coś się zaczyna dziać w świecie ME. Najpierw dziwny screen z Bioware (obstawiam ze z filmu) Teraz (a dokładnie z godzinę temu) na fejsbukowej stronie ME2 wrzucili kod, kótry po przeskanowaniu ukazuje kod binarny. Ten zaś po przetłumaczeniu daje wiadomość: "-128.5°F" Edit: Jednak dwa kody, drugi po przetłumaczeniu daje: "55.845" A jak ktoś chce wiedzieć co to może znaczyć niech szpera na forum ME, znając zycie to do rana naprodukują ze sto stron rożnych teorii spiskowych a i tak dobrze wiadomo, że chodzi o ME3 Edytowane 17 listopada 2010 przez Cethu Cytuj
B0dz1o 3 Opublikowano 17 listopada 2010 Opublikowano 17 listopada 2010 To masa atomowa żelaza i najniższa temperatura zanotowana na Ziemi. Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 17 listopada 2010 Opublikowano 17 listopada 2010 (edytowane) Jeśli to będzie prequel o wojnie ludzkości z turianami, to będę zawiedziony. Edytowane 18 listopada 2010 przez Hela Cytuj
Cethu 13 Opublikowano 17 listopada 2010 Opublikowano 17 listopada 2010 Nie liczył bym na prequel... To znaczy nie teraz, teraz czekam na ME3. Ale kolejne gry z uniwersum, nie związane z Reaperami i Shepardem powstaną na pewno (oby). Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 18 listopada 2010 Opublikowano 18 listopada 2010 Rumor: BioWare's New Mass Effect Is A Multiplayer Spin-off http://kotaku.com/5692552/rumor-biowares-new-mass-effect-is-a-multiplayer-spin+off Na ME3 jest zdecydowanie za wcześnie, zwłaszcza że ME2 jeszcze nie wyszło na PS3. Cytuj
Cethu 13 Opublikowano 18 listopada 2010 Opublikowano 18 listopada 2010 No muszę się z tym zgodzić, niestety wygląda na to, że z powodu premiery ME2 na PS3 nie ujrzymy za szybko ostatniej części trylogii. Ciekawe jak to będzie z tą strzelanką. Czyżby miała się wreszcie pojawić gra, która skusi mnie do przesiadki na golda? Mimo, że to nie to samo co ME3 to mogło by znacząco umilić oczekiwanie. Cytuj
Szalona Małpka 5 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Wiecie może czy wogóle i kiedy zostanie wydana edycja zbiorcza z wszystkimi dodatkami ? Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Moze jakos w granicach premiery ME2 na PS3 zostanie wydane Game of the Year. Cytuj
Wielki K 94 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Mass Effect 2 to arcydzieło. W sumie to zdanie wystarczyłoby za opisanie moich emocji i przemysleń po ukończeniu gry, ale jako że obecność paru wczorajszych % we krwi pozytywnie stymuluje wenę twórczą postaram się, jak to zawsze radziła mi pani z polskiego 'rozwinąć wypowiedź': Takteż po kolei- w temacie o '10grach twojego życia' ME2 poświęciłem kilka zdań i wyglądało to tak: "sequel idealny, czułem się tak jakby Bioware w nocy wyssało mi z mózgu wszystkie zastrzeżenia wobec jedynki i specjalnie dla mnie je naprawiło: lepsza mechanika, czas gry, świetne postaci i ciekawe questy- mistrzostwo". Co tu dodać, lubię RPGi ale nie jakoś fanatycznie, w życiu zdarzyło się tylko kilka które naprawdę mnie wessały- oba Gothic'i, KoToRy, Fajnale. Pierwszy Mass Effect to dobra gra ale z potężnymi niedociągnięciami, wręcz w stosunku do KoToRów często sprawiająca wrażenie uwstecznionej. Z ME2 wiązałem duże nadzieje i na Boga i Świętą Barbarę (wczoraj 4 grudnia aj) nie zawiodłem sie ani trochę. - Pierwsze słowo- klucz- immersja, zanurzenie. Od lat nie miałem czegos takiego że po kilku godzinach gry kładę się spać i przed zaśnięciem myslę o grze, zastanawiam się czy dobrze rozwiązałem jakieś sprawy, czy poprowadziłem dialog tak jak zrobiłbym to w normalnym życiu. to jest mega osiągnięcie tworców. - drugie- klimat, miejscówki: Potężny, spójny, sensowny swiat. Pierwsze miejsce w które sie wybrałem to Omega i to juz był strzał w pysk: półmrok, podejrzane typy, atmosfera dekadencji, zepsucia, miejsca gdzie każdy może wbić ci nóż w płuco jesli odwrócisz się do niego plecami na zbyt długo. Dalej nie było gorzej, mamy znaczy postęp względem jedynki, ta galaktyka naprawde usmiecha się do gracza i zalotnie mówi "poznaj mnie blizej, warto" - trzecie- postaci: ME2 powinno byc wzorem niedoscigłym dla innych twórców RPGów. Każdy towarzysz z własną historia, charakterem, przywarami i nieraz dziwactwami. lepszej zgrai jeszcze w grach nie było, Trudno znaleźć kogoś kto mógłby być lepiej opracowany - czwarte: misje: świetny pomysł z brakiem expa za zabicie rzezimieszków, to nie jest jrpg gdzie musisz ładować statsy 8godz żeby w ogóle wyjść z lasu. Paradoksalnie chyba najbardziej utwkiły mi w pamieci misje naszych towarzyszy i to te gdzie strzelania było mniej niż myslenia- typu: (coby nie spojlerować tylko pobieżnie): sprawa Tali, czy megaklimatyczna 'randka' z córką jednej z naszych koleżanek z drużyny na Omedze. Kiedy teraz widze zadania np z Risena czy Dragon Age w starodawnym stylu 'zabij 23wilki i przynieś czeladnikowi ich skóry' to usmiech politowania pojawia się bezwiednie. - dalej: fabuła i ogólny setting: uniwersum wzbudza respekt rozbudowaniem i spójnościa, wziagająca fabuła na wysokim (acz nienajwyższym) poziomie. - ostatnia zaleta: szeroko pojeta obsługa: to co drażniło w jedynce zostało słusznie wyj.ebane/poprawione- lepsze 3 rodzaje broni niż 43 które nie różnią się niczym, podobnie z tragicznym jeżdzeniem Makówką i windowaniem. Skanowanie planet lepsze choc też jest go troszkę za duzo Słowo na niedzielę, po tym chaotycznym wywodzie: Od czasów chwalebnej końcówki żywota PS2 tylko dwie gry pozamiatały mną jak stara szmatą do podłogi- w mniejszym stopniu Brutal Legend i w stopniu kompletnym Mass Effect 2. To jest gra na 9+ (brakiem dyszki zostawiam sobie uchyloną furtke dla ME3, bo jakies tam minmiinimachlojki można poprawić- skanowanie, no i to co jest b. dobre ale nei wybitne: fabuła, czas gry). Karpyszynie, Zeszczuku itd proszę o jakieś sympatyczne GotY Edition w nowym roczku Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 16 grudnia 2010 Opublikowano 16 grudnia 2010 (edytowane) http://ppe.pl/news-4..._%28PS3%29.html Chodzi o nową wersję UE 3? 1:16 ...wersja na PS3 zdecydowanie ostrzejsza ... Edytowane 16 grudnia 2010 przez MYSZa7 Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 16 grudnia 2010 Opublikowano 16 grudnia 2010 (edytowane) Pewnie chodzi o wywalenie kilku assetów i zastąpienie ich od nowa napisanymi tak by gra wyglądała jeszcze ciekawiej niż ME2. Może dodali dynamiczne samocieniowanie na statycznych obiektach na miarę dwóch części Assassins Creed czy Alana Wake'a. Jeszcze lepiej by było gdyby zaimplementowali deffered shading do swojej wersji UEIII. Bo to, że podstawą tego ich brand new engine jest nadal UEIII nie mam żadnych wątpliwości. Po prostu zrobili zakupy w sklepie Epic albo sami programiści się wysilili i stworzyli własnoręcznie te nowe moduły, które Epic przygotowuje odkąd wprowadzili na rynek UEIII. Edytowane 16 grudnia 2010 przez Gooral Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 16 grudnia 2010 Opublikowano 16 grudnia 2010 "Stworzyliśmy ten silnik specjalnie dla Mass Effect 3 i przy okazji użyliśmy go do zrobienia Mass Effect 2 na PS3. Wzięliśmy więc zawartość gameplayową, fabułę i wszystkie inne charakterystyczne cechy Mass Effect 2 i wrzuciliśmy je do silnika graficznego Mass Effect 3. To właśnie dostaną właściciele PlayStation 3" - powiedział Jesse Houston z BioWare. ppe.pl Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 16 grudnia 2010 Opublikowano 16 grudnia 2010 Porównanie wideo - PS3 vs X360 http://www.ps3site.pl/mass-effect-2-ps3-vs-x360-fight/59562/ Cytuj
Hejas 455 Opublikowano 16 grudnia 2010 Opublikowano 16 grudnia 2010 Różnica jest ogromna, a w normalnych warunkach (czytaj: na dobrym tv) będzie pewnie jeszcze bardziej zauważalna. Może kiedyś przejdę sobie jeszcze raz na PS3. Cytuj
Luna 182 Opublikowano 16 grudnia 2010 Opublikowano 16 grudnia 2010 (edytowane) Różnica zauważalna, ale nie zaskakująca. Obecny silnik gry też udźwignie te efekty i ulepszone tekstury - nie wiem, jak w wersji Xbox, ale na PC wystarczy wrzucić nowy DirectX oraz kilka zmian w pliku konfiguracyjnym gry i już mamy taką np.anizotropię x16 zamiast x4, lepszy bump-mapping, odbicia na metalowych i szklanych powierzchniach oraz więcej źródeł światła. Gra naprawdę wygląda o niebo lepiej, niż "czyścioch" bez modyfikacji. I to się tyczy zarówno ME2 (które po kilku poprawkach wyglada jak ME3), jak i ME1 (które sobie można tak graficznie samemu skonfigurować, że wygląda może nawet lepiej, niż "czyste" ME2). Może BioWare już mogło robić graficzne bajery wcześniej i po prostu czekało z "efektywnością" na kolejne części... albo dopiero nauczyli się w pełni korzystać z silnika, który dostali już przy tworzeniu ME1. Ale to przyniesie przyszłość... Edytowane 16 grudnia 2010 przez Luna Cytuj
kudlaty88 489 Opublikowano 16 grudnia 2010 Opublikowano 16 grudnia 2010 Różnica jest ogromna, a w normalnych warunkach (czytaj: na dobrym tv) będzie pewnie jeszcze bardziej zauważalna. Może kiedyś przejdę sobie jeszcze raz na PS3. Sorrry ale chyba jestem ślepy bo poza różnicą w jasności i nasyceniu kolorów to nie dostrzegam różnicy. <_< Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 16 grudnia 2010 Opublikowano 16 grudnia 2010 (edytowane) Sorrry ale chyba jestem ślepy bo poza różnicą w jasności i nasyceniu kolorów to nie dostrzegam różnicy. <_< Hehe, dokładnie. A niektórzy widzą lepszą jakość tekstur i cieniowania. Edytowane 16 grudnia 2010 przez Gooral 1 Cytuj
Cethu 13 Opublikowano 17 grudnia 2010 Opublikowano 17 grudnia 2010 Widzę, że silnik tak samo nowy jak ten do ODST i Reach Cytuj
Ins 5 757 Opublikowano 18 grudnia 2010 Opublikowano 18 grudnia 2010 (edytowane) Sorrry ale chyba jestem ślepy bo poza różnicą w jasności i nasyceniu kolorów to nie dostrzegam różnicy. <_< Ja dodatkowo widze (filmik z IGN) wiekszy aliasing i problemy z frameratem =/ ( Edytowane 18 grudnia 2010 przez Ins Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 18 grudnia 2010 Opublikowano 18 grudnia 2010 (edytowane) Dziwi mnie po co do takiej gry robili dubbing (obszernej, fabularnej, sci-fi) tym bardziej boli, że nie ma napisów bo EA robi dobre tłumaczenia. Już wolę nie zrozumieć połowy tekstów niż męczyć się z Bohosiewicz i Człowiekiem Iluzją... edit sorry to nie ten temat ;p Edytowane 18 grudnia 2010 przez SłupekPL Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 18 grudnia 2010 Opublikowano 18 grudnia 2010 (edytowane) I właśnie dlatego nie widzę sensu istnienia tamtego tematu w dziale PS3. Czysty idiotyzm. Po pierwsze dyskusja to dyskusja może byc prowadzona o grze z uzytkownikiem każdej platformy, po drugie spoilery zawsze można poukrywać (po to jestem modem tego działu by takie rzeczy w razie potrzeby robić) i po trzecie TO jest kąt forum na którym gadamy o ME. W dziale Xboxa 360 nie ma tematów o grach z serii. Są tutaj i nie widze potrzeby istnienia oddzielnego w dziale PS3. Edytowane 18 grudnia 2010 przez Gooral Cytuj
Słupek 2 155 Opublikowano 19 grudnia 2010 Opublikowano 19 grudnia 2010 (edytowane) A ja mam właśnie pytanie odnośnie zakończenia ME względem ME2. Jeżeli coś przekręcę to sorry ale dawnooo grałem. Które zakończenie z pierwszego ME jest "kanoniczne"? Te , że rada ocalała czy nie? Czy to bez różnicy po prostu tak jak skończyliśmy jedynkę zależnie od wyboru tak zacznie się dwójka? Czy może jeszcze inaczej jak lepiej zacząć dwójkę z z ocalałą radą czy nie? Te wydarzenie ma duży wpływ na ME2? Edytowane 19 grudnia 2010 przez SłupekPL Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 19 grudnia 2010 Opublikowano 19 grudnia 2010 (edytowane) Ma marginalny wpływ. Jak Rada przeżyła to zobaczymy ją jedynie raz w rozmowie z naszym wybrańcem na ludzkiego członka rady. Edytowane 19 grudnia 2010 przez Gooral Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 19 grudnia 2010 Autor Opublikowano 19 grudnia 2010 przewodnik http://www.ps3site.pl/mega-przewodnik-po-uniwersum-mass-effect/59719/ Cytuj
m0rr0s 3 Opublikowano 25 grudnia 2010 Opublikowano 25 grudnia 2010 Dostałem Mass Effect 2 i zdziwiła mnie druga płyta obecna w pudełku. Zagram w to dopiero za parę dni ale nurtuje mnie to. Czy to druga płyta gry, czy może materiały dodatkowe. Jak druga to czy w połowie gry musimy po prostu zmienić płytę, jak za starych dobrych czasów Final Fantasy na psx, czy może instalujemy od razu obie? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.