Crying_Wolf 56 Opublikowano 11 lutego 2011 Opublikowano 11 lutego 2011 Wiem to wszystko, tyle że jak przechodziłem gre wczesniej, to mialem wyzszy poziom Paragona i nie mialem wszystkich aktywnych opcji dialogowych. Mowiac o momencie bez odwrotu masz na mysli ze jednak lojalnosc na ostatnia misje jest konieczna? Opcje dialogowe zależą też od zdolności jakie wybierzesz u postaci. Np. Vanguard ma klasową Assault Mastery i można ją rozwinąć w Champion lub Destroyer. Champion daje m.in. kolejne opcje dialogowe, inne klasy też to mają. I wtedy niezależnie od tego ile masz pkt. Paragon/Renegade, będziesz mógł takie sprawy rozwiązywać bez strat. Cytuj
Ins 5 756 Opublikowano 11 lutego 2011 Opublikowano 11 lutego 2011 Wiem to wszystko, tyle że jak przechodziłem gre wczesniej, to mialem wyzszy poziom Paragona i nie mialem wszystkich aktywnych opcji dialogowych. Mowiac o momencie bez odwrotu masz na mysli ze jednak lojalnosc na ostatnia misje jest konieczna? Mialem identyczna sytuacje jak teraz przechodzilem na PS3. Nie udalo mi sie do konca gry odzyskac lojalnosci, wiec tak jak pisze Magik, nie przydzielilem jej do zadnego zadania (nie bralem jej tez do druzyny) i wszystkich udalo sie uratowac. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 11 lutego 2011 Opublikowano 11 lutego 2011 Wiem to wszystko, tyle że jak przechodziłem gre wczesniej, to mialem wyzszy poziom Paragona i nie mialem wszystkich aktywnych opcji dialogowych. Mowiac o momencie bez odwrotu masz na mysli ze jednak lojalnosc na ostatnia misje jest konieczna? Mialem identyczna sytuacje jak teraz przechodzilem na PS3. Nie udalo mi sie do konca gry odzyskac lojalnosci, wiec tak jak pisze Magik, nie przydzielilem jej do zadnego zadania (nie bralem jej tez do druzyny) i wszystkich udalo sie uratowac. Hehe. Niby to jest bzdet, bo po misji lojalnosciowej odblokowana zostala jej dodatkowa moc i teraz nie zniknela, stroj tez, tyle ze przy wyborze czlonkow nie jest podswietlona i mnie to MEGA w(pipi)ia Takie mam pedantyczne odpaly i wszystko musi byc cacy ;] Cytuj
Ins 5 756 Opublikowano 11 lutego 2011 Opublikowano 11 lutego 2011 (edytowane) Z tego co wyczytalem, to nawet gdy masz niby 100% paragona (wg tego paska) to w rzeczywistosci tak nie jest. Jak tak bardzo Ci zalezy to mozesz porobic wszystkie misje poboczne przed Suicide Mission i bedziesz mogl lojalnosc odzyskac ;] Ja jednak wolalem te misje zostawic na pozniej. Po przejsciu ostatniej misji za kazdego sidequesta dostaje sie 25% wiecej expa, dzieki temu nie musialem robic New Game + zeby wbic 30 level. PS. Na X360 nie bylo problemu, importowalo sie sejwa z jedynki i na starcie mialo sie wiekszy level i poziom paragona. Edytowane 11 lutego 2011 przez Ins Cytuj
Gość Mr. Blue Opublikowano 12 lutego 2011 Opublikowano 12 lutego 2011 Wiem to wszystko, tyle że jak przechodziłem gre wczesniej, to mialem wyzszy poziom Paragona i nie mialem wszystkich aktywnych opcji dialogowych. Mowiac o momencie bez odwrotu masz na mysli ze jednak lojalnosc na ostatnia misje jest konieczna?Mialem identyczna sytuacje jak teraz przechodzilem na PS3. Nie udalo mi sie do konca gry odzyskac lojalnosci, wiec tak jak pisze Magik, nie przydzielilem jej do zadnego zadania (nie bralem jej tez do druzyny) i wszystkich udalo sie uratowac. Ale jeżeli będzie chciał tak zrobić, to musi pamiętać by nie wyznaczać Zaeeda, Grunta i Garrusa do eskorty ani nie brać ich do swojej drużyny. Jeżeli wszyscy będą lojalni, to jako najlepsze tanki zapewnią obrońcom przetrwanie. Cytuj
BoryzPL 254 Opublikowano 13 lutego 2011 Opublikowano 13 lutego 2011 Hmm ogolnie to nie wiem jak zrobic by Zaed przezyl mi ostatnia misje, jako jedyny czlonek teamu nie jest lojalny i ginie mi na koncu... Cytuj
olej 9 Opublikowano 13 lutego 2011 Opublikowano 13 lutego 2011 Hmm no tak, zapomniałem dodać w poprzednich postach, że jeżeli mamy jakiegoś nielojalnego członka to ginie on w pierwszej kolejności (tzn. przeskakuje w kolejce na pierwsze miejsce, przed Mordinem). BoryzPL - po prostu jedną osobę z czwórki Mordin, Jack, Tali, Kasumi odeślij do eskorty Chwakas i spółki, a kolejną dwójkę wyślij do walki z ostatnim bosem. Jeżeli tylko Zaeed jest nielojalny i nikt po drodze nie zginął, to nie ma wafla, żeby ktokolwiek umarł przy Hold The Line. 1 Cytuj
fightclub87 9 Opublikowano 13 lutego 2011 Opublikowano 13 lutego 2011 A ja mam takie pytanie. Chcę sobie kupić wersje angielską gry, żeby móc zagrać w Lair of the Shadow Broker ( heh, (pipi), do czego to doszło. Kupiłem oryginał a i tak mnie wydymali ). Mam zamiar kupić kolekcjonerkę. Czy ten limitowany strój ala Zbieracz będzie mi później chodził pod wersją PL? Cytuj
BoryzPL 254 Opublikowano 13 lutego 2011 Opublikowano 13 lutego 2011 @Olej Tak tez wlasnie zrobilem i sie udalo Perfect ending done Teraz za jakis czas juz pozostalo mi tylko przejscie na insanity jako renegat Cytuj
Gość Mr. Blue Opublikowano 14 lutego 2011 Opublikowano 14 lutego 2011 Jaki trzeba mieć poziom Renegade, żeby odeprzeć grożeniem urok Morinth? Mam już ponad 4 pasek a ostatnia opcja groźby nadal nie jest podświetlona... :confused: Cytuj
olej 9 Opublikowano 15 lutego 2011 Opublikowano 15 lutego 2011 (edytowane) Te paski są zwodnicze. Nie liczy się ich długość, ale stosunek zdobytych punktów renegata/idealisty do maksymalnej ilości, którą mogliśmy zdobyć (nie licząc bonusu od importowania save'a z ME1). Innymi słowy, gra wynagradza konsekwencję w podążaniu jedną ścieżką. Każdy gracz będzie potrzebował innej ilości punktów do użycia opcji renegackiej w opisanej przez Ciebie sytuacji. Niedawno się o tym dowiedziałem i szczerze mówiąc wg mnie to kiepski pomysł. No ale widać autorzy chcieli, żeby wszyscy niezależnie od kolejności wykonywania misji mieli równe szanse. Edytowane 15 lutego 2011 przez olej Cytuj
Jordan23Carolina 11 Opublikowano 19 lutego 2011 Opublikowano 19 lutego 2011 witam, czy grając w ME2 na X0 musze skończyć wszystkie dostępne poboczne misje (w tym te N7) na płycie 1, przed wskoczeniem na drugą płytę? będę miał możliwość dokończenia misji pobocznych na drugiej płycie? Cytuj
m0rr0s 3 Opublikowano 19 lutego 2011 Opublikowano 19 lutego 2011 (edytowane) To jest tak zrobione, że druga płyta to jakby środek gry. Końcówka jest z powrotem na pierwszej płycie. możesz robić zadania poboczne na drugiej, ale żeby skończyć grę będziesz musiał jeszcze raz włożyć pierwszą. Edytowane 19 lutego 2011 przez m0rr0s Cytuj
Jordan23Carolina 11 Opublikowano 19 lutego 2011 Opublikowano 19 lutego 2011 dzięki za szybką odpowiedź, nie wiedziałem że takie kwiatki będą ;0 Cytuj
m0rr0s 3 Opublikowano 19 lutego 2011 Opublikowano 19 lutego 2011 (edytowane) Poza tym, w przypadku każdego, oprócz jednego (chyba),zakończenia (bo jest kilka) możesz kontynuować zadania poboczne po skończeniu głównego wątku. Możesz więc najpierw zrobić główny wątek jak Ci się spieszy z fabułą Edytowane 19 lutego 2011 przez m0rr0s Cytuj
Zebra 4 Opublikowano 5 marca 2011 Opublikowano 5 marca 2011 Wie ktoś może, czy save z polskiej wersji działa na angielskiej? Cytuj
fightclub87 9 Opublikowano 5 marca 2011 Opublikowano 5 marca 2011 Wie ktoś może, czy save z polskiej wersji działa na angielskiej? Działa. Sam mam dwie wersje gry. Cytuj
adamst85 96 Opublikowano 25 marca 2011 Opublikowano 25 marca 2011 Witam. jako, że jedynka to jedna z moich ulubionych gier a dwójka czeka w folii na półce na swoją kolej mam pytanie. Jak wygląda przenoszenie danych z savu jedynki? Mam dwa savy i nie pamiętam w którym ocaliłem Radę, a w którym nie ... Czy po transferze savu z jedynki będe wiedział od razu jakich wyborów dokonałem w jedynce czy dopiero wyjdzie w graniu? Chciałbym zacząć z "lepszym" savem od początku a nie dowiadywać się po iluśgodzinach gry co w nim było. Skleroza poprostu i zapomniałem. Jkak to sprawdzić, który save jest który? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź. Cytuj
m0rr0s 3 Opublikowano 25 marca 2011 Opublikowano 25 marca 2011 (edytowane) Na początku jest taki wstęp tekstowy (coś a'la wstęp do Gwieznych Wojen) i tam jest taki tekst jak nie ocaliłeś rady: Commander Shepard led the defense, but the Citadel Council was lost.Now, the new human-led Council attempts to quell rumors of the Reapers' return lub One month after the devastating geth attack on the Citadel, humanity seized political control of the galaxy. Jak ocaliłeś to jest . The Alliance fleet made a tremendous sacrifice to save the Citadel Council and earned humanity membership in this prestigious group. Nie pamiętam ile czasu mija od początku do tego tekstu, ale chyba bardzo niewiele. PS.- Możesz na początku wybrać kto jest reprezentantem w radzie Udina czy Anderson (niezależnie od wyboru w jedynce), Jedna z postaci Cię o to zapyta, ponieważ ten wybór nie jest transferowany. EDIT:Mijają dwie minuty. Miłej zabawy w Mass Effect 2 Edytowane 25 marca 2011 przez m0rr0s Cytuj
kotlet_schabowy 2 693 Opublikowano 3 kwietnia 2011 Opublikowano 3 kwietnia 2011 Mam taką sprawę : trafiłem na informację, że aby utrzymać całą ekipę przy życiu w czasie ostatniej misji, muszę mieć trzy konkretne usprawnienia statku. Skończyłem gierkę z tymi upgrade'ami, a mimo to dwie postaci zginęły. O co chodzi ? O co mam zadbać, żeby przeżyli wszyscy ? Cytuj
fightclub87 9 Opublikowano 3 kwietnia 2011 Opublikowano 3 kwietnia 2011 (edytowane) Postacie trzeba jakoś specjalnie przydzielać w tych wyborach na statku Zbieraczy. No i wszyscy muszą być lojalni. edit: http://social.bioware.com/forum/Mass-Effect-2/ME2---questy-i-strategie/misja-samobjcza-4942807-1.html Edytowane 3 kwietnia 2011 przez fightclub87 Cytuj
olej 9 Opublikowano 3 kwietnia 2011 Opublikowano 3 kwietnia 2011 http://img203.imageshack.us/img203/3025/suisidemissionfinal8.jpg Cytuj
m0rr0s 3 Opublikowano 3 kwietnia 2011 Opublikowano 3 kwietnia 2011 (edytowane) Czasem jest sytuacja (bład?), że Mordin ginie na samym końcu mimo przydzielenia wszystkich jak trzeba. W tej sytuacji przy ostatnim przydziale trzeba mieć Mordina przy sobie. Edytowane 3 kwietnia 2011 przez m0rr0s Cytuj
olej 9 Opublikowano 3 kwietnia 2011 Opublikowano 3 kwietnia 2011 Żaden błąd, po prostu Mordin jest pierwszy na liście do ostrzału, a jako, że ma współczynnik 0/1 przy obronie to zaniża średnią (patrz powyższy link) Cytuj
Keymaker 25 Opublikowano 4 kwietnia 2011 Opublikowano 4 kwietnia 2011 (edytowane) Witam, winszuję, stopki całuję! Beka z Mass Effect Nie ma letko, nie ma DLC, jest beka z ME! Edytowane 4 kwietnia 2011 przez Keymaker 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.