Gość Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 Ja dorwe sie do jedynki, to bede wiedzial czy czekac na dwojke, zreszta co ja pierd0le, BioWare robi cudne rpgi. Niech zrobia normalnego KOTORa 3, nie zadny onlineowy syf! Cytuj
HeXa 435 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 Za GOL-em: "Sprawa nosi znamiona wielkiej plotki, ale i tak warto o tym napisać, choćby po to, by sprawdzić czy okaże się to prawdą choć po części. Chodzi o poniższe informacje na temat Mass Effect 2, znalezione rzekomo na Gamespocie. A dokładniej wygląda to tak, że na tym forum, ktoś znalazł informacje z norweskiego forum o grach, które z kolei linkowało do serwisu Gamespot. Link do owego artykułu na Gamespocie wygasł, ale informacje pozostały. A rzeczy do przekazania jest całkiem sporo. Mass Effect 2 pojawi się na X360 i PC w odstępie sześciu miesięcy (planowana premiera to listopad 2009 w wersji konsolowej) i jest tworzony przez dokładnie ten sam zespół, który robił część pierwszą. Data premiery jest w zasadzie czystą spekulacją, choć jej odległy termin może zawierać jakieś ziarno prawdy. Znacznie ciekawsze jednak są pozostałe doniesienia. Historia w ME2 zacznie się kilka miesięcy po jedynce i będzie bazować na jednym z zakończeń wersji pecetowej. Będzie można przenieść swoją postać z jedynki do dwójki. Podniesiony będzie maksymalny poziom postaci do 120. Graczowi będzie towarzyszyć od 2 do 5 postaci – gracz decydować będzie ile. Z tym wiążę się kooperatywny multiplayer – 6 osób będzie mogło tworzyć jedną drużynę. Pojawi się nowy tryb multiplayerowy – Survival, gdzie zadaniem drużyny gracza będzie odpierać niekończące się fale ataków nieprzyjaciół (coś na wzór Hordy z Gears of War 2). Zbroje będą się psuć i inaczej reagować na ostrzał z różnych broni (kule będą ją dziurawić, ogień topić etc.). Zbroje będzie można ulepszać. Rozrośnie się arsenał broni (również „ulepszalnych”) i teraz będzie można nosić naraz nie tylko dwa pistolety, ale także strzelby czy broń półautomatyczną. Zostaną dodane dwie nowe klasy postaci. Galaktyka rozrośnie się – planet będzie osiem razy więcej, każda z nich będzie większa, a na ciałach niebieskich o odpowiedniej atmosferze będzie można zakładać bazy. Pojawi się więcej „zagrożeń środowiskowych” – burze śnieżne na planetach, czy erupcja wulkanu zdolna zniszczyć założoną przez gracza bazę. Zaskakująco dużo szczegółowych informacji jak na tak wczesny etap produkcji gry każde sądzić, że to wszystko to tylko pobożne życzenia internautów. Tym niemniej propozycje te są ciekawe, a w przytoczonym wyżej linku znajduje się ich jeszcze więcej (m.in. o zastosowaniu Havoka i różnych oddziaływaniach fizycznych na obiekty w grze). Jak zwykle w takich wypadkach – należy czekać na rozwój wydarzeń i jakieś oficjalne stanowisko BioWare’u. I co o tym Panowie i Panie myślicie?? Mysle iz nie bedzie mozna przenosic postaci z jedynki bo skoro dojda dwie nowe klasy to troche glupio bo nie chcieli bysmy tracic eq a jednoczesnie chcieli bysmy posmakowac mocy nowej klasy ;/ Imo tryb Survival bylby swietny i zapewne zabawa z innymi graczami byla by wysmienita =] Zakladanie baz? Raczej nie wydaje mi sie aby cos takiego bylo wprowadzone... ;/ no bo niby po co? Chca zrobic z Mass Effect MMO? Troche to niewyobrazalne jak dla mnie =/ Cytuj
Słupek 2 141 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 Ja dorwe sie do jedynki, to bede wiedzial czy czekac na dwojke, zreszta co ja pierd0le, BioWare robi cudne rpgi. Niech zrobia normalnego KOTORa 3, nie zadny onlineowy syf! Oj warto, co prawda sam przeszedłem jedynkę tylko raz(ok. 50 godzin), musiałem sprzedać. Ale chłonąłem wszystko, uniwersum które, stworzyli panowie z Bioware, to naprawdę I klasa. Jako mega-fan Gwiezdnych Wojen, jestem pod wrażeniem uniwersum ME. Ostatnio zrodził mi się, pomysł, żeby kupić jeszcze raz ME, bo chyba teraz chodzi za grosze. A dużo rzeczy mam do zrobienia w I części, a ME2 już na horyzoncie. Cytuj
miki77 16 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 Online z odpieraniem ataków? Powoli zaczyna się to w moich oczach przeistaczać w shooter Cytuj
danielskii 155 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 dokladnie jak prawi miki, troszke za duzo bajerzenia z strzelaniem chociaz o dobra gre z bioware to raczej sie nie boje:)w me2 licze na wieksze znaczenie wyborow moralnych, bardziej wyraziste postacie z naszej druzyny (cos a'la nasi towarzysze w kotorach, baldurach) co do planet to mam nadzieje ze troszke je urozmaica bo jak gramy za ktoryms razem i widzimy ze kazda planeta to prawie identyczny uklad budynkow (a juz w srodku to poprostu copy-paste) to lapie lekkie znuzenie. Cytuj
Thomas_PL 1 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 (edytowane) Nie wierzę w coś takiego jak dopracowana technicznie gra z UE3 na x-pudle. Ech...znowu będą loadingi i ładowanie tekstur. Edytowane 4 lutego 2009 przez Thomas_PL Cytuj
Słupek 2 141 Opublikowano 4 lutego 2009 Opublikowano 4 lutego 2009 Ale teraz jest instalacja na dysku więc... Najważniejsze żeby, nie było takich spadek klatek, i wystarczy technicznie. Cytuj
Thomas_PL 1 Opublikowano 5 lutego 2009 Opublikowano 5 lutego 2009 (edytowane) No i co z tego że jest instalka? Wiadomo jak jest w obu Gearsach. Loadingi tekstur. Oczywiście porządna ilość fps to dobra rzecz, ale mimo wszystko te tekstury Edytowane 5 lutego 2009 przez Thomas_PL Cytuj
POK 0 Opublikowano 16 lutego 2009 Opublikowano 16 lutego 2009 Warto obejrzeć, to 5 minutowe nagranie: http://www.youtube.com/watch?v=G2L59SLGY1E Co prawda nie wiele na nim widać, ale najważniejsze, że wszystko dokładnie słychać. Można w nim się nareszcie dowiedzieć parę rzeczy o ME2: Po pierwsze, będą alternatywne wersje scenariusza!!! :D Np. u jednego gracza dana postać może żyć a u drugiego nie. Tak samo wybór zakończenia będzie kształtować fabułę Very Happy Jestem pewny, że główny wątek pozostanie taki sam (musi) i różnice nie będą jakieś duże, ale sama inicjatywa bardzo się chwali Po drugie, gra będzie mroczniejsza. Po trzecie, gra będzie zadawać i próbować odpowiedzieć na uniwersalne pytanie (np czy AI ma prawo do życia?, co to znaczy "żyć" itp). Gra pójdzie w tej kwestii o krok dalej niż jedynka. Gra zapowiada się mega za(pipi)iście i już teraz nie mogę się doczekać I pomyśleć, że do premiery został jeszcze rok czasu Cytuj
Thomas_PL 1 Opublikowano 16 lutego 2009 Opublikowano 16 lutego 2009 (edytowane) Po pierwsze, będą alternatywne wersje scenariusza!!! ZOMG! Niesamowite! Np. u jednego gracza dana postać może żyć a u drugiego nie. Następna szokująca innowacja! Po trzecie, gra będzie zadawać i próbować odpowiedzieć na uniwersalne pytanie Nie, nie i nie! Będzie to wyglądać tak, kilka razy minimalnie zostanie poruszony wątek SI...gracz dorzuci całą ideologię do kilku zdań na krzyż...i już! Kolejny gra która porusza bardzo poważne i skomplikowane tematy. W końcu jak powszechnie wiadomo Bioshock był biblią obiektywizmu. Edytowane 16 lutego 2009 przez Thomas_PL Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 16 lutego 2009 Opublikowano 16 lutego 2009 (edytowane) Nie, nie i nie! Będzie to wyglądać tak, kilka razy minimalnie zostanie poruszony wątek SI...gracz dorzuci całą ideologię do kilku zdań na krzyż...i już! Kolejny gra która porusza bardzo poważne i skomplikowane tematy. W końcu jak powszechnie wiadomo Bioshock był biblią obiektywizmu. Bioware poruszyło ten temat w jedynce w dokładnie takich proporcjach o których mówisz teraz. Od dwójki powinniśmy wymagać aby te niezwykle ciekawe motywy zobrazowali. Mówię o gethach, quarianach i ich wspólnej historii. Pisząc zobrazowali mam na myśli pokazanie tego frachtowca na którym gnieżdżą się Quarianie, pokazanie planety lub planet, na których gethy żyją i rozwijają swoją cywilizację (nie wiem w jaki sposób mielibyśmy pokojowo wylądować na tej planecie ale coś na pewno da się wymyślić). Przy tak bezpośrednich środkach przekazu można postawić gracza przed odpowiednimi wyborami. Zadać mu kilka cięższych gatunkowo pytań i dać mu chwilę czasu do namysłu. Amatorów tego typu atrakcji Bioware na pewno znajdzie. Jednego już ma oczywiście Apropos możliwości jakie mają Zeschuk i spółka do zaprezentowania w dwójce - jest genofagium, są raknii (no to zależy wiadomo od czego), jest wojna pierwszego kontaktu, a konkretnie animozje pomiędzy ziemianami i turianami, są poszczególne rasy, których cywilizacji jeszcze nie widzieliśmy na oczy oraz zaj.ebista wizja niezwykle wytrzymałych i starych maszyn żerujących na organizmach żywych "co jakis czas", że się tak wyrażę. Z pewnością ten ostatni motyw i jego poprowadzenie zaważą na odbiorze sequela. Oby się panowie postarali i czegoś nie spieprzyli. Edytowane 16 lutego 2009 przez Gooralesko Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 18 lutego 2009 Autor Opublikowano 18 lutego 2009 Pamietam jak swego czasu wszyscy narzekali, ze decyzje podjete w jedynce nie maja tak naprawde wyniku na ksztaltowanie sie fabuly i watku glownego: rada, Rex, rakinie itd. A teraz wyobrazcie sobie, ze przenosicie save'y z jednyki i gra sama dostosowuje wydarzenia do nowego story... z miejsca bym uklekl i szedl na kolanach na pilegrzymke do Bioware. Mozna tez inna droga to zrobic. Na poczatku zadac pytania graczowi. Pierwsze czy gral w jedynke, a potem leciec o jego wybory... Cytuj
froncz piotrewski 1 732 Opublikowano 18 lutego 2009 Opublikowano 18 lutego 2009 Takie rozwiązanie(pytania do gracza na początku gry) było już w drugim KoTORze i IMO sprawdziło się to biednie. Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 19 lutego 2009 Autor Opublikowano 19 lutego 2009 nie kojarze... ale pewnie przez to ze w jedynke kotora nie gralem, wiec pewnie zaznaczylem, ze nie gralem Poza tym KOTOR mi sie nie podobal A ME to zupelnie inna strona historii Cytuj
POK 0 Opublikowano 19 lutego 2009 Opublikowano 19 lutego 2009 Takie rozwiązanie(pytania do gracza na początku gry) było już w drugim KoTORze i IMO sprawdziło się to biednie. KOTORa dwójkę robił inny team, więc to co innego. Poza tym KOTOR 2 rozgrywał się przed wydarzeniami z jedynki, a tutaj jest inaczej. Mozna tez inna droga to zrobic. Na poczatku zadac pytania graczowi. Pierwsze czy gral w jedynke, a potem leciec o jego wybory... Przecież w Mass Effect już mieliśmy 3 wybory przed zagraniem, które wpływały lekko na niektóre dialogi i zadania. Przy dwójce twórcy mogą iść tą drogą o wiele dalej, bo mają już duże podstawy fabularne. Rewolucji nie ma co się spodziewać, ale na pewno będzie to fajny bajer motywujący, do przejścia gry jeszcze raz. Cytuj
Thomas_PL 1 Opublikowano 19 lutego 2009 Opublikowano 19 lutego 2009 Poza tym KOTOR 2 rozgrywał się przed wydarzeniami z jedynki Że niby co? Co ty pierniczysz chłopie ! Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 20 lutego 2009 Opublikowano 20 lutego 2009 Mass Effect 2 Debut Teaser K.I.A. (pipi)a? Coś tu nie gra. Kilkanaście razy oglądałem ten trailer i jeśli oni chcą zrobić to co na nim pokazali to mam ich głęboko w du.pie. Takich niespodzianek nie lubię. Cytuj
Rambo7 145 Opublikowano 20 lutego 2009 Opublikowano 20 lutego 2009 Może usuną wybór rasy i zostaną tylko gethy? xD Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 20 lutego 2009 Opublikowano 20 lutego 2009 Ale faktem jest, że coś się spie.rdoliło. Skoro go chcą uśmiercić to widzę dwie możłiwości. Jakiś śmierdziel z EA o tym zdecydował bo uznał, ze dzięki temu będzie lepsza sprzedaż lub chodzi o sprzedaż i dodatkowo chcą to wydać na PS3. Wtedy mie musieliby przejmować się w ogóle jedynką przy kontynuacji historii. Tylko krótka wzmianka w leksykonie o tamtych wydarzeniach i te tłumoki od PS3 nie potrzebowałyby znać jedynki. W każdym razie obydwie opcje są tak samo chu.jowe. Cytuj
Rambo7 145 Opublikowano 20 lutego 2009 Opublikowano 20 lutego 2009 Albo genofagium dopadło komandora, lub gethy przejęły statek i mają go w niewoli, albo Shepard wyrzucił normandię bo za stara i gethy sobie przywłaszczyły a sam chciał na wakacje i podał że nie żyje! :o Mam nadzieję, że nie będzie tego co podałeś, wierzę w BioWare... Tu mogliby wprowadzić wybór rasy, np. Shepard zmarł i jest bohaterem, legendą a ty kierujesz zupełnie nową postacią. Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 20 lutego 2009 Opublikowano 20 lutego 2009 O włacha. Wlałeś nadzieję w me serce Takie wyjaśnienie jest całkiem sensowne ale ja mam jeszcze jedną teorię. Bioware bada grunt. Wydało kontrowersyjny trailer i patrzy jak zareagują gracze. A taki scenariusz ma conajwyżej w planach. Cytuj
Rambo7 145 Opublikowano 20 lutego 2009 Opublikowano 20 lutego 2009 I będzie motyw jak z jakiegoś RPGa, ucieczka, może samodzielny lot jakąś kapsułą, potem zdziwienie Wrexa i reszty kompanii, że żyję , itd. Cytuj
Thomas_PL 1 Opublikowano 20 lutego 2009 Opublikowano 20 lutego 2009 Mi tam martwy Shepard nie przeszkadza. Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 20 lutego 2009 Opublikowano 20 lutego 2009 A mi bardzo. To jest jego historia. jak chcą go uśmiercić to coś musi to znaczyć. EA w tym maczało swoje paluchy. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.