Skocz do zawartości

Mass Effect 2


Zeratul

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Bez sensu wg mnie. Miranda nie jest już tak seksowna w tym pancerzu i bez butów na obcasach.

Lair of the Shadow Broker działa z wersją PL?

Edytowane przez m0rr0s
Opublikowano

Bez sensu wg mnie. Miranda nie jest już tak seksowna w tym pancerzu i bez butów na obcasach.

Lair of the Shadow Broker działa z wersją PL?

 

NIE:whistling:

Opublikowano (edytowane)
Nowe DLC do ME 2 o nazwie Alternate Appearance Pack 2 wyjdzie 8 lutego 2011 roku

 

Ciekawe czy nowe DLC będzie chodziło pod wersją PL. Pewnie nie :/

 

edit: Alternate Appearance. Nie było pytania :)

PS. Jak tylko przeczytałem, że nowe. Od razu pomyślałem o tym dodatku widmo, łączącym ME2 a ME3.

Edytowane przez fightclub87
Opublikowano (edytowane)

Ciekawe, czy poprawią

rozmowę (jestem prawie pewien, że nie)

Aczkolwiek zgadzam się z Enyalą, dotychczasowe ubrania Mirandy to jakaś komedia. Walka ze zbieraczami na obcasach? Daj pan spokój :D

Zdecydowanie wolałbym zbroje jak w części pierwszej (chyba jedyna część gameplay'u, która była imho lepsza w 1 niż w 2). Ale z możliwością kolorowania, jak w kabinie Sheparda, bo Wrex w różowym zabijał klimat :) Cóż, może w ME3...

 

Swoją drogą, czort z tymi Alternate Appearance Packami. Chcę jakieś fabularne DLC :)

BTW: Za dwa tygodnie premiera drugiego tomu Evolution

Edytowane przez olej
Opublikowano

Dzis ukonczylem ME2 na najtrudniejszym poziomie, meczac sie 2 godziny z ostatnim bossem, radosc nie trwala dlugo bo okazalo sie na koncowym filmiku ze Mordin zdechl :/ Ktos moze mi wytlumaczyc dlaczego? Dobieralem postaci zgodnie z zaleceniami, tj. technik - Tali, dowodca - Miranda, eskorta - Grunt a biotyk Samara. O co chodzi jakby?

Opublikowano (edytowane)

Hmm to dziwne. Jeśli masz sejwa sprzed wyruszenia przez przekaźnik Omega 4 albo

tuż przed znalezieniem reszty załogi na statku zbieraczy

to możesz zamiast Grunta dać właśnie Mordina jako eskortę.

Edytowane przez MYSZa7
Opublikowano (edytowane)
Dzis ukonczylem ME2 na najtrudniejszym poziomie, meczac sie 2 godziny z ostatnim bossem, radosc nie trwala dlugo bo okazalo sie na koncowym filmiku ze Mordin zdechl :/ Ktos moze mi wytlumaczyc dlaczego? Dobieralem postaci zgodnie z zaleceniami, tj. technik - Tali, dowodca - Miranda, eskorta - Grunt a biotyk Samara. O co chodzi jakby?

 

Czyli zginął podczas osłaniania bramy? Jeżeli tak to znaczy, że nie udało ci się osiągnąć defense cap dla ekipy osłaniającej. Gra sumuje sobie odporność pozostałych członków i na jej podstawie zapada klamka ile osób zginie(na początku zginą właśnie najsłabsi, czyli Mordin i Jack). Wszyscy nie muszą być lojalni ale to oczywiście pomaga. Popełniłeś błąd, że wysłałeś Grunta do eskorty, bo on jest najlepszym tankiem i powinien zostać, a eskortę może wykonać z powodzeniem każdym lojalny członek drużyny.

 

Edytowane przez Crying_Wolf
Opublikowano (edytowane)

No coz sprobuje jutro powotrzyc ostatnia misje, chyba da sie zmienic poziom trudnosci jesli sie nie myle to nie powinno dlugo zajac. I dam znac czy pomoglo. Poki co dzieki.

 

@up - no coz zasugerowalem sie poradnikiem na onlinecenter :/ Na nurmulu to zdalo egzamin, ale widac na tym poziomie juz nie. OK sytuacja wyjasniona thx.

Edytowane przez LooKaZ
Opublikowano

Jak chcesz to polecam swoje rozwiązanie działające na Insanity:

 

Członkowie do swojej drużyny: Samara, Thane/Kasumi

Do wentylacji: Legion lub Tali (członek musi być lojalny)

Pierwszy raz Fireteam: Miranda (musi być lojalna)

Eskorta: Mordin (musi być lojalny)

Członkowie do swojej drużyny na spacer pod barierą: Miranda, Kasumi

Osoba podtrzymująca barierę: Samara/Jack (członek musi być lojalny)

Drugi raz Fireteam (osłanianie bramy): Garrus

Członkowie do swojej drużyny na ostatniego bossa: musisz wziąć lojalnych, bo inaczej jeden zginie. Polecam Samare i Mirande.

 

Opublikowano (edytowane)

Wystarczy zastosować się do strategii z internetu, ale Mordina mieć ze sobą w trakcie ostatniej walki. Ja tak zrobiłem i wszyscy przeżyli.

Edytowane przez m0rr0s
Opublikowano

Ogólnie to wygląda to tak, że każda z postaci pozostawianych do "Hold the line" ma pewien współczynnik obrony. Największe tanki mają współczynnik 3 (Garrus, Zaeed, Grunt), największe pierdoły :) 0 (Kasumi, Jack, Tali, Mordin), Reszta 1. Dodatkowo każda lojalna postać bonus +1. Żeby wszyscy przeżyli, suma współczynników dzielona przez ilość broniących musi być równa większa 2. Im więcej będzie brakować do tej liczby, tym więcej osób zginie zgodnie z zaimplementowaną kolejnością (zawsze ta sama, Mordin ginie zawsze jako pierwszy). Dlatego trójkę spośród czwórki Kasumi, Jack, Tali, Mordin powinniśmy rozdzielić między eskortę, a walkę z ostatnim bossem - na tą walkę proponuję Mordina (incinerate na słabe punkty bossa) i Kasumi (flashbang na Harbingera neutralizujący jego specjalne skille). Oczywiście muszą być lojalni, żeby przeżyć te przydziały.

Gość Mr. Blue
Opublikowano (edytowane)

Ogólnie to wygląda to tak, że każda z postaci pozostawianych do "Hold the line" ma pewien współczynnik obrony. Największe tanki mają współczynnik 3 (Garrus, Zaeed, Grunt), największe pierdoły :) 0 (Kasumi, Jack, Tali, Mordin), Reszta 1. Dodatkowo każda lojalna postać bonus +1. Żeby wszyscy przeżyli, suma współczynników dzielona przez ilość broniących musi być równa większa 2. Im więcej będzie brakować do tej liczby, tym więcej osób zginie zgodnie z zaimplementowaną kolejnością (zawsze ta sama, Mordin ginie zawsze jako pierwszy). Dlatego trójkę spośród czwórki Kasumi, Jack, Tali, Mordin powinniśmy rozdzielić między eskortę, a walkę z ostatnim bossem - na tą walkę proponuję Mordina (incinerate na słabe punkty bossa) i Kasumi (flashbang na Harbingera neutralizujący jego specjalne skille). Oczywiście muszą być lojalni, żeby przeżyć te przydziały.

 

Zgubiłem się w połowie. Nie wiem, czy jest różnica na Insanity ale ostatnio przeszedłem ME2 pierwszy raz (na hardkocorze) i nie korzystałem z żadnych pomocy internetowych, tylko porozdzielałem drużynę na zdrowy, chłopski rozum (gra wręcz krzyczała gdzie kogo wstawić):

 

 

 

Wentylacja: Tali

Przywódca Drugiej Drużyny: 2xGarrus

Eskorta: Zaeed

Członkowie Drużyny: 2xMiranda i 2xMordin (Warp + Incinerate = 1 Collectors mniej)

 

 

 

Nikt nie zginął, wszyscy szczęśliwi :thumbsup:

Edytowane przez Mr. Blue
Opublikowano

Danie Zaeeda do eskorty było teoretycznie sporym błędem. Prawdopodobnie gdybyś Mordina nie miał ze sobą, to by zginął (zdaje się, że to właśnie on najczęściej umiera). Możliwe, że poziom trudności też ma znaczenie.

Opublikowano (edytowane)

Poziom trudności z tego co wyczytałem nie ma znaczenia. Zasady zawsze są takie same. Info tutaj.

Ogólnie jeżeli mam w drużynie więcej niż 5 graczy trzymających linię, to przy współczynniku <1.5; 2) zawsze zginie jeden towarzysz. Pierwszy w kolejności jest Mordin, jeżeli został odesłany z eskortą/walczy z bossem to za niego zginie Tali. Jak jej też tam nie ma, to Kasumi... Wszystko napisane w w/w linku.

 

No ale oczywiście, jak Mordina nie ma w tej grupie, to automatycznie rośnie średni współczynnik.

Edytowane przez olej
Gość Mr. Blue
Opublikowano (edytowane)

Obliczyłem sobie wszystko i oto co mi wychodzi:

 

Moi Obrońcy i ich współczynniki:

Grunt: 4

Garrus: 4

Thane: 2

Legion: 2

Jacob: 2

Jack: 1

Kasumi: 1

Tali: 1

 

Średnia to 2,125, czyli wynik pozwalający wszystkim przeżyć. Wrzucenie Zaeeda do eskorty rzeczywiście było wielkim błędem (jego współczynnik obrony to 4), który naprawiłem jednak biorąc ze sobą Mordina.

(Guzik prawda, bo nawet jeżeli bym tego nie zrobił a zamiast Mordina wziął kogoś kto ma współczynnik = 2 to i tak wszyscy by przeżyli :potter: )

 

Poradziłem sobie lepiej niż dobrze, nie mając zielonego pojęcia o zawiłościach tego systemu. :rolleyes:

Edytowane przez Mr. Blue
Opublikowano

Cholera jasna, zbytnio sie pospieszylem i wykonalem lojalnosciowke Mirandy i Jacka w krotkim odstepie od siebie i

w konfrontacji stanalem po stronie Mirandy, wiec stracilem lojalnosc Jacka. Jak to bylo, w ostatniej misji Jack zeby przezyc musi byc lojalna?

 

 

Ech...

Gość Mr. Blue
Opublikowano (edytowane)

Nic nie rób. Poczekaj aż nabijesz maksymalnie Paragon/Renegade a wtedy będziesz mógł odzyskać lojalność postaci poprzez rozmowę. (Tylko zrób to zanim dojdziesz do momentu bez odwrotu!)

Nie mogłeś użyć charyzmy/groźby w trakcie kłótni? Zaoszczędziłbyś sobie kłopotu :teehee:

 

PS. Do kłótni i tak by doszło, niezależnie od tego w jakim odstępie czasu zrobiłbyś misje lojalnościowe.

Edytowane przez Mr. Blue
Opublikowano

Wiem to wszystko, tyle że jak przechodziłem gre wczesniej, to mialem wyzszy poziom Paragona i nie mialem wszystkich aktywnych opcji dialogowych. Mowiac o momencie bez odwrotu masz na mysli ze jednak lojalnosc na ostatnia misje jest konieczna?

Gość Mr. Blue
Opublikowano

Zwiększa szansę przeżycia wszystkich towarzyszy ale konieczna nie jest.

Gość Mr. Blue
Opublikowano

Nie, wtedy osłabi obrońców! Jeżeli nie uda Ci się odnowić jej zaufania, weź ją do swojej drużyny.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...