Opublikowano 1 lipca 200915 l Wszystko rozchodzi się chyba o to, że będziemy mogli przenieść postać z ME2 do ME3 razem z całym doświadczeniem i umiejętnościami. O ile w ME2 tracimy levele z jedynki, tak w przypadku trójki mają być zachowane i dlatego NG+ mogłoby wpłynąć na niezbilansowanie rozgrywki (było by zbyt łatwo). Wiadomo o co chodzi, ale to nie lepiej w takim przypadku zostawić NG+, a w ME3 zrobić tak, żeby można było importować postać taką, jaka była po pierwszym przejściu ME2? Tym sposobem każdy byłby zadowolony.
Opublikowano 1 lipca 200915 l Ja osobiście nie lubię NG+ więc tesknił po tym wynalazku nie będę. Nie ma to jak rozpocząć nową kampanię od zera na najwyższym poziomie trudności bez żadnego przechodzenia statystyk itd.
Opublikowano 7 lipca 200915 l Nie wiem czy gdzieś w tym grupowcu nie ma podanego linka do tej strony ale co mi tam: http://masseffect.bioware.com/ oficjalna strona ME2, bardzo ładnie wykonana, z nastrojową muzyczką. Dla fana efektu masy zajrzenie obowiązkowe Edytowane 7 lipca 200915 l przez Gooralesko
Opublikowano 7 lipca 200915 l Przedstawienie nowego gatunku - Vorcha: http://masseffect.bioware.com/universe A tutaj opis "czyśćca": http://masseffect.bioware.com/game_info Edytowane 7 lipca 200915 l przez Gooralesko
Opublikowano 8 lipca 200915 l Autor Nie wiem czy gdzieś w tym grupowcu nie ma podanego linka do tej strony ale co mi tam: http://masseffect.bioware.com/ oficjalna strona ME2, bardzo ładnie wykonana, z nastrojową muzyczką. Dla fana efektu masy zajrzenie obowiązkowe w linkach jest
Opublikowano 8 lipca 200915 l I co piszą ciekawego? Na razie przeczytałem tylko wywiad w tym raporcie, wynika z niego, że: - będzie bardzo dużo zakończeń; - nowe DLC do jedynki nie będzie powiązane z fabułą ME2; - nie będzie grywalnej walki statkiem w kosmosie; - koniec z doczytywaniem się tekstur; - klasy postaci pozostaną bez zmian, ale będzie dużo nowych, efektownych mocy biotycznych; - pojawią się zadania poboczne związane z członkami drużyny; - gościu z BioWare tajemniczo (raczej twierdząco niż przecząco) odpowiada na pytanie "Czy możliwe jest, że któraś z postaci z naszego starego zespołu stanie się naszym wrogiem?"; - nie zabraknie Codexu. Jak przeczytam resztę i znajdę coś ciekawego to dam znać.
Opublikowano 8 lipca 200915 l Najbardziej cieszy duża ilość zakończeń i daje nadzieję na wielopoziomowe zadania. Trochę szkoda, że nie dodadzą żadnych nowych klas, ale jeśli podwyższą ilość umiejętności to też będzie dobrze.
Opublikowano 9 lipca 200915 l Myślę, że z tymi klasami dobrze robią. Teraz jest idealne połączenie trzech głównych "profesji" czyli żołnierza, biotyka i inżyniera. Za klasy mieszane uchodzą szturmowiec, strażnik i szpieg. Dodanie kolejnych spowodowałoby nieptorzebny chaos lub wymusiłoby wprowadzenie kolejnej klasy głównej. A to, jak wiemy, jest kompletnie niepotrzebne. "Co za dużo to niezdrowo" w tym przypadku pasuje jak ulał. Oczywiście IMO.
Opublikowano 10 lipca 200915 l Szukam szczęki :slinotok: wow... jakie to płynniutkie! uncharted worlds wyglądają jak główne misje! Masakra :song: Edytowane 10 lipca 200915 l przez koziou
Opublikowano 10 lipca 200915 l Widzieliście ten nowy system przeszukiwania planety? Bardzo fajny. ME2 wydaje się być bigger, better and more action-RPG than original game. Bardzo dynamiczna walka, prawie jak w shooterze. Oczywiście z uwzględnieniem rozwijanych umiejętności co pociąga za sobą ilość zadawanych obrażeń. Ale ci mnie najbardziej cieszy postawienie na prawdziwą nieliniowość rozgrywki, co nadaje, tak oczekiwanej, głębi temu role-play'owi. Jak dla mnie absolutny must-have i główny pretendent do gry roku 2010. Bez względu na to jakie gry wyjdą w tychże 12 miesiącach. Edytowane 10 lipca 200915 l przez Gooralesko
Opublikowano 10 lipca 200915 l Autor ta gra zniszczy wszystko... przecież OMG o ja pjerdole. Zamietli, o fuck! każdy element zapowiada się na idealnie dopracowany... jak oni to zmieszcza na jednej plycie? O fuck...
Opublikowano 11 lipca 200915 l ta gra zniszczy wszystko... przecież OMG o ja pjerdole. Zamietli, o fuck! każdy element zapowiada się na idealnie dopracowany... jak oni to zmieszcza na jednej plycie? O fuck... Czemu sobie z nas szydzisz? Bardzo nieładnie. Edytowane 11 lipca 200915 l przez Gooralesko
Opublikowano 11 lipca 200915 l nie szydze... ten trailer mnie zamiótł Nie pitol. Przeciez widzę, że się śmiałeś z naszych podniet.
Opublikowano 11 lipca 200915 l jak oni to zmieszcza na jednej plycie? O fuck... A nie było czasem mowy, że ME2 będzie na dwóch płytach?
Opublikowano 11 lipca 200915 l W ME 2 zyczylbym sobie, by gra przestala byc zwykla strzelanka z pseudorpgowymi patentami dla niepelnosprawnych umyslowo (choroba wszelkich konsolowych gier, niestety dobre rpg powstaja tylko wtedy gdy sa robione wylacznie na pc), by przeciwnikow bylo wiecej niz 8 rodzajow (z czego 75% mogloby przestac byc kolejnymi wariacjami robotow), by planety spoza glownego watku byly mniej zenujace (no to akurat nietrudne, bo w 1 to byla tragedia). Jak to poprawia to bede very happy. Gra ma duzy potencjal (uniwersum) i jak dla mnie jedynka go zmarnowala.
Opublikowano 11 lipca 200915 l W ME 2 zyczylbym sobie, by gra przestala byc zwykla strzelanka W tym przypadku się mocno zawiedziesz bo walka będzie bardziej strzelankowa niż w podstawce. Twórcy juz zapowiedzieli, że walka ma być bardziej dynamiczna i przypominać graczom pod tym względem największe shootery na rynku. Uważam, że to wcale nie spłyca erpegowości tego tytułu. W ogóle nie uważam by system walki definiował grę jako mniej lub bardziej erpegową. Czasy gier typu BG, PT czy F1 i 2 się skończyły i jeden Dragon Age tego wcale nie zmieni. Moim zdaniem taki kierunek jaki podjęło Bioware z marką ME oraz Bethesda z Falloutem 3 to przyszłośc tego gatunku. Można jedynie położyć większy nacisk na rozwój drzewek dialogowych oraz realnie różniących się konsekwencji wyborów dokonywanych w grze. I podobno te właśnie elementy zostały zapowiedziane jako jedne z usprawnień drugiego efektu masy. Edytowane 1 sierpnia 200915 l przez Gooralesko
Opublikowano 31 lipca 200915 l Autor No i mamy okladke... IMO kozak, chociaz Shepard troche zbyt kozacko wyglada
Opublikowano 31 lipca 200915 l Przypomina mi to plakat jakiejś gry z lat 80' IMO okładka jedynki była lepsza. Edytowane 31 lipca 200915 l przez miki77
Opublikowano 31 lipca 200915 l Ta okładka to przeróbka jednej z pierwszych tapet udostępnionych przez Bioware. Mam nadzieję, z zrobią jakąś inną wersję. http://na.llnet.bioware.cdn.ea.com/u/f/eagames/bioware/masseffect2/assets/images/wallpapers/masseffect2_wallpaper_1_1600x1200.jpg" border="0" class="linked-image" A widzieli tego zaje.bistego wallpapera? http://fc02.deviantart.com/fs43/f/2009/060/0/1/Mass_Effect_2___Wallpaper_by_Shade_117.jpg" border="0" class="linked-image Kozak. Edytowane 31 października 200915 l przez Gooral
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.