Skocz do zawartości

Pogadanki przy stole


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

wlasnie robie pare screenshotow, 2-3 minuty

 

ale wychadza strasznie male, na xl troche wyrazniej wszystko widac

 

czekaj na edit narazie tigrex ;)

 

9f8NQYx.jpg

 

 

 

rathalos photobombuje jinouge ;)

uXT8PNX.jpg

 

 

i ladne ujecie rathalosa

ZY4c0xq.jpg

 

 

fajne xD jak z kamera wsrod zwierzat

 

 

 

jeszcze raz jinouga

L8mUtY3.jpg

 

w grze wyglada lepiej

Edytowane przez firana140
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Na vicie wystarczy nacisnać PS + Start i już zdjęcie ląduje w odpowiednim katalogu w podkatalogu z nazwą gry. I możesz potem wsylac na maila, w wiadomosci, na fejsa, na kompa, wsio :reggie:


Szkoda, że Capcom nie wypuści Monster Hunter Frontier G na rynku zachodnim :(

 

EDIT

 

Nie wychodzą strasznie małe, tylko taka jest po prostu rozdzielczość 3DSa :P 

Edytowane przez Rayos
Opublikowano (edytowane)

hm zinogre i rahalos na tych fotkach nie zachwycają texturami, musze porównać jak to wygląda u mnie.

a przynajmniej nie widze odrazu róznicy względem tego co mam u siebie, ale może to kwestia słabej pamięci, zaraz odpale sobie te walki

 

 

bo na tych screenach - właszcza tetsucabra ma ogromną rónice jeśli chodzi o textury łusek

http://imgur.com/a/rzLJb

 

zaraz sam sprobuje zrobić foty zinogrze i losowi

Edytowane przez Yano
Opublikowano (edytowane)

to może nawet komorką zrobić - kechawache można zabić w 3 minuty, może ktoś cyknie fotke trupa w podobnym ujęciu co na mojej fotce to powinno być niezłe porównanie

 

ewentualnie jeszcze jeden pomysł - chyba u kota w mieszkaniu można oglądać scenki, nie sprawdzalem czy tylko filmowe czy też "intra" potworów na silniku gry - ale jeśli tak to może własnie z tych scenek porobić screeny bo tam często widać potwora z bliska i każdy u siebie może zobaczyć dokładnie tą samą scene z tym samym ujęciem

 

 

edit jeszcze jedno - widać wyraźnie ze gra ma ogormne róznice w texturach zależne od odległości - najlepiej to widać na podłodze gdy biegniemy i kilka metró przed psotacią widać zmiane textur na słabsze.

być może podobnie jest z potworami i być może fotki robione zoomem lornetki troche przekłamują syuacje bo może na zoomie nie ładują sie najlepsze textury

 

 

i druga rzecz - możliwe że są większe różnice na nowych potworach, bo nowe potwory mają nowe textury, a stare mogą mieć textury z jakiejś starej gry (chociaż widać było że na dziobie gypcerosa jest wielka różnica i na new są textury z monstera na ps2 czyli z dobrymi texurami, a na starym prawie nie ma nic tylko brązowa masa)

ale już pisałem wcześniej przeglądając zbroje - nowe zbroje mają znacznie lepsze textury a np zbroja z rathian ma wyraźnie gorsze, bardzo wyraźnie (porównajcie rękawice gunnera i textury na pancerzu tych rękawic i rękawice jakiegoś nowego potwora - ogromna różnica)

 

ogólnie widać że textury są bardzo różne w grze i nie mają jednolitego poziomu i różne rzeczy wpływają na ich jakość

Edytowane przez Yano
Opublikowano (edytowane)

zrobilem screena tetsu z podobnego profilu co na tych zdjeciach

 

RF19M7r.jpg

 

 

ze scenki:

ORytCgV.jpg

 

 

QBp734A.jpg

 

 

 

co jeszcze moge dodac, jesli pelna gra dziala ci identycznie jak demo to roznica jest bardzo zauwazalna, ale screenshoty tego nie oddaja chociaz fotki takie jak te z porownania tetsu i gore pokazuja ze screenshoty w 3dsie po prostu gubia troche jakosci i robia smieszna rodzielczosc

Edytowane przez firana140
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

scenki z tetsu pokazują niezłe tekstury, zaraz powórnam u siebie

 

dodam też że jak graliśmy w multi to pare raz wydziałem dropy animacji, a ze 3 razy gra wręcz zatrzymała sie na ułamek sekundy

 

w dodatku nie wiem od czego to zależało ale jak biliśmy bracha i go atakował lancą z bracha czyli z wybuchami, i inni też robili dużo zamieszania to pare razy miałem sytuacje tak jak by klawisze nie weszły i mój combos się przerwał lub spowolnił. troche to tak wyglądało jak by gra miała jakiś ułamek sekundy zawieszenie i naciśnięty w tym momencie klawisz nie zaskoczył i kolejnego ciosu nie bylo. jak narazie zauważyłem to ze 2 razy właśnie przy brachu i przy jego wybuchowej lancy. ataki lancą są dosyć jednostajne jeśli chodzi o prędkość i odstępy między ciosami więc ta nietypowa przerwa w combosie rzuciła mi się mocno w oczy.

tylko nie wiem czy to było spowodowane wydolnością konsoli czy może jakąś mechaniką w grze - że np wybuch powoduje lekkie zatrzymanie (w niektórych grach strosują ten efekt żeby uwydatnić siłę ciosu - w momencie jego zadania cios zatrzymuje się na ułamek sakundy zanim animacja się dokończy, może to o to chodzi)

 

 

ogolnie wszelkie porównania screenow, i te dropy animacji jednak skłaniają mnie troche do kupna nowego3dsa (jebana debilna nazwa swoją drogą)

Edytowane przez Yano
Opublikowano (edytowane)

wiem wiem, i dlatego bardziej podejrzewam jakąś niewydolność sprzętową i właśnie zacinke gry, ale wydaje mi się że akurat te sytuacje nie były połączone z freezem animacji całej gry, tylko tak jakby przerwał się ciąg ataków, dlatego też rozważam inną opcje

 

chociaż jest też możliwość ale dosyć niewielka że ktoś mnie trafił i przerwał mi animacje, może bowgunem oberwałem, ale też wątpie w taką możliwość bo chyba jednak jak sie oberwie od innego gracza to efekt tego jest wyraźnie zauwazalny (przewócenie psotaci), ale może w lancy to inaczej działa.. no jest taka możliwość

 

 

w ogole to dzięki za wszystkie screeny i poprosze jeszcze :D ile wlezie bo im wiecej porównan tym lepiej, w końcu kwestia sie rozbija o wywalenioe 900zł xD

daje plusy xD

Edytowane przez Yano
Opublikowano

Na bank jest prosciej, przynajmniej start. Jednak ciezko mi mowic o newbie, bo ja mialem juz kilkaset godzin przegrane w poprzednie odsłony. Na początek demo polecam.

Opublikowano

jest w miare przyjazna początkującym ale tylko w miarę.

 

moj 11 letni brat jak mu dałem demo do ręki to ledwo ogarniał klawisze, myśle że sporo zależy od ogólnego doświadczenia z grami. jak sie jest graczem od dawna to łatwiej sie załapuje gry które sie widzi pierwszy raz

 

mimo wielu ułatwień dla noobów, nadal gra jest dosyć skomplikowana i trzeba przyznać że dla wielu nowicjuszy może sie wydawać strasznie toporna (widać to nawet w niektórych recenzjach)

niektórzy mówią że sterowanie i ciosy są strasznie niewygodne - poprostu są specyficzne, a niektóre bronie powolne specjalnie - trzeba mieć dobry timeing żeby trafić wroga - to moze być bariera dla niektórych. ale po obeznaniu wszystko nabiera sensu i daje przyjemność z walki

druga rzecz to kamera - niestety ona rzeczywiscie nie jest specjalnie wygodna, podobno lepsza na new3ds dzięki cyckowi analogowemu. można sie w miare przyzwyczaić ale nie jest to szczyt wygody nawet dla doświadczonych łowców

Opublikowano (edytowane)

miałem dziś w łapach w końcu n3DSa. faktycznie to nowe 3D bardzo ładnie działa! Ale jeśli chodzi o porównanie monhuna na klasycznym 3ds a New, to różnica jest naprawdę znikoma. Ot, parę tekstur ostrzejszych, gra chodzi trochę płynniej, nic wartego uwagi. A cycek jest na dłuższą metę niewygodny, choć to pewnie kwestia przyzwyczajenia 

Edytowane przez Rayos
Opublikowano

Testowałem moją majorę i monhuna, o ile w monhunie to jeszcze faktycznie jakoś to byłlo znośne, tak faktycznie, puszczając dalej opinię innych, w zeldzie jest tragicznie :P 

Opublikowano (edytowane)

dla mnie najlepsze jest to ze mozna chodzic z bowgunem i celowac jednoczesnie

 

kamera operuje jak mi wygodniej, jesli akurat atakuje i sie nie ruszam to szybko skoryguje dpadem i vice versa

 

nie jestem w stanie pojac jak ludzie moga sztywno grac "jednym prawdziwym" sposobem w takie gry jak monhun, trzeba byc elastycznym

Edytowane przez firana140
Opublikowano

 

nie jestem w stanie pojac jak ludzie moga sztywno grac "jednym prawdziwym" sposobem w takie gry jak monhun, trzeba byc elastycznym

 

Co masz na myśli? Bez dodatkowego analoga? Ja gram z CPP :) i podobnie jak Ty, w razie potrzeby koryguje sobie również kamerę d-padem, jak wygodniej. w 3U lwią część grałem bez CPP, używając ekranu dotykowego i nie było tak źle, ale do CPP się nie umywa oczywiście 

Opublikowano (edytowane)

jak by co to już jakis czas temu pojawiły sie w europie 2 theme'y z monstera na 3dsa

tutaj prezentacja jednego z nich

 

kosztują 8zł

 

btw pojawiło sie te kilka darmowych themow - co prawda są to jedynie zwykłe kolorki bez żadnych grafik, ale zawsze cos.

 

 

edit

kanał capcomu wrzucił też filmik z drugime theme'm

 

wydaje mi sie ze pierwszy był znacznie lepszy

 

jeśli kiedyś doładuje sobie konto na 3ds to pewnie kupie te pierwszy theme, chociaż szału nie ma

Edytowane przez Yano
Opublikowano

(pipi)owe czasy mamy że trzeba płacic 8zł za tapete na konsoli.. niczym starodawne komórki gdzie tapety sie kupowało smsem..

 

na psp mozna bylo sobie theme za darmo zmieniać

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...