Yano 3 697 Opublikowano 30 marca 2015 Opublikowano 30 marca 2015 niedawno marudziłem że od czasu jedynki całe to skradanie można o kant dupy potłuc bo kompletnie nie działa, ale jak widać są wyjątki Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 4 kwietnia 2015 Opublikowano 4 kwietnia 2015 kompletny offtop ale daje to tu a nie w dziale nintendo bo tam oczywiscie fanboje mnie zjedzą bomby prawdy w ogole ciekawe czy nintendo dodaje kabel zasilający do wiiu? XD Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 9 kwietnia 2015 Opublikowano 9 kwietnia 2015 jak w polsce wygląda zjazd fanów MH? trzech kolegów rayosa spotyka sie w jakiejś knajpie w krakowie... jak wygląda w japonii? Cytuj
gkihdghdhj 354 Opublikowano 11 kwietnia 2015 Opublikowano 11 kwietnia 2015 AD moich ostatnich nieobecności w 4U- odpaliłem ppsspp i wypróbowałem Unite'a- łeb rozwalony, gra prezentuje się pozytywnie, emulator podbija rozdziałkę i wygładza krawędzie, przez co jedyne w grafice, do czego możemy się przyczepić, to tekstury i ewentualna kanciastość obiektów, co nie zmienia faktu, że graficznie gra dostała niezłego kopa i powrót do niej na większym ekranie w ogóle nie boli. Zdobyłem też iso remastera P3rd i w to obecnie pruję, więc sorry, ale muszę odpocząć od 4U, pewnie wrócę kiedyś, ale nie teraz Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 11 kwietnia 2015 Opublikowano 11 kwietnia 2015 ja mam teho p3HD na ps3 i graficznie dupy nie urywa, troche podbite textury ... w sumie zapewne widzisz teraz zmiany w grafice prawda? w 4U mimo (pipi)owych tekstur to jednak jest sporo efektów specjalnych których kiedyś nie było, cienie, odblaski róznego rodzaju, połyskiwanie, zmiana głebi ostrości, efekty cząsteczkowe itp itp, dosyć mocno jest to ulepszone. bo w takim unite ledwo co było jakieś cieniowanie a efekty specjalne prawie nie istniały... co prawda bez bólu zrezygnował bym z części tych efektów specjalnych gdyby miało to poprawić textury Cytuj
gkihdghdhj 354 Opublikowano 11 kwietnia 2015 Opublikowano 11 kwietnia 2015 Ja mam chyba podwyższoną tolerancję, ale po tych dwustu ileś tam godzinach w 4U, do tekstur nie mam zastrzeżeń na tak małym ekranie i owszem, jeśli by tak ustawić w kolejce, to 4U byłby pierwszy jeśli chodzi o oprawę AV, nawet porównywany do 3U na WiiU i P3rd na lapku, z czego tego ostatniego bym ustawił obok, głównie przez sentyment. Wciąż nie mogę się odzwyczaić od zeskakiwania z każdej możliwej krawędzi :I Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 11 kwietnia 2015 Opublikowano 11 kwietnia 2015 a czym walczysz? bo jednak większość broni została mocno zmieniona względem drugiej generacji. np lanca i GS mają nowe fajne ciosy których nie mialy w unite. Cytuj
gkihdghdhj 354 Opublikowano 11 kwietnia 2015 Opublikowano 11 kwietnia 2015 Wszystko zostało mocno zmienione, głównie GSa i Gunlance mam wyrobione w starym savie, w P3rd zacząłem od podstaw i chyba spróbuję snsem grać, nie doceniałem tej broni na początku przygody z serią. Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 11 kwietnia 2015 Opublikowano 11 kwietnia 2015 Tez nie docenialem sns, dopiero w mh4, prawie cala gre z nim latam. 1 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 12 kwietnia 2015 Opublikowano 12 kwietnia 2015 (edytowane) w polsce walka o pomnik smoleński a w japonii takie cuda mają btw mogliście kiedyś widzieć ten obrazek w sieci jak wam to wygląda? nie chce sie chwalić ale to moj obrazek, sam go zrobiłem ;D tło to fotka którą zrobiłem kiedyś na kasprowym, szczyt był kompletnie zamglony/zachmurzony, ale przez chwile odsłoniło się słońca i był fajny efekt że chmury były poniżej mnie. tło lekko obrobione w fotoszopie ze zmienioną głębią ostrości. za to kirin jest kompletnie od zera narysowany w fotoszopie, faktura łusek na ciele to ... łuski ryby podłożone pod jedną z warstw i przefiltrowane tak żeby sie zlewały z całością. pogooglowałem teraz i widze że pare obcojęzycznych wiki ukradło ten obrazek Edytowane 12 kwietnia 2015 przez Yano 1 Cytuj
Gość ragus Opublikowano 14 kwietnia 2015 Opublikowano 14 kwietnia 2015 Capcom jest bardzo zadowolone ze sprzedaży MH4U w USA i Europie. Monster Hunter 4 Ultimate" Becomes the First Title in this Series to Top One Million Units Shipped in Europe and North America!- Events, trial versions, free downloads and other marketing activities have attracted many users in Europe and North America -Capcom Co., Ltd. (Capcom) today announced that overseas shipments of "Monster Hunter 4 Ultimate" for the Nintendo 3DS™ ("Monster Hunter 4G" in Japan) have surpassed one million units shipped in Europe and North America. These shipments include both retail and Nintendo eShop download sales.The "Monster Hunter" series is an action RPG game that pits players against giant monsters in a beautiful natural environment. The series has sparked a social craze known as the "Monster Hunter Craze" by introducing a new kind of communication style for players through cooperative play focused on hunting monsters with their friends. The number of fans has increased steadily since the first "Monster Hunter" title made its debut in 2004. The series has grown into a mega-hit with cumulative sales of more than 32 million units around the world as of February 16, 2015.In terms of the series, "Monster Hunter 4 Ultimate" follows the March 2013 launch of "Monster Hunter 3 Ultimate" in Europe and North America. The latest title is the biggest and most accessible yet, adding new monsters and weapons as well as dynamic three-dimensional action with even more vertical movements. Another feature is online play with others via broadband Internet, a feature that is in strong demand in Europe and North America.Since the launch of the previous "Monster Hunter" title in Europe and North America, Capcom has used many activities to retain the many enthusiastic fans and attract many new users. For example, there are special events and a robust online community for game players. Downloads of trial games for first-time users and the continuous provision of free downloadable content have also helped extend the strong sales of "Monster Hunter 4 Ultimate". In Europe and North America, the successful launch of this new title coincided with the introduction of the New Nintendo 3DS™, which resulted in "Monster Hunter 4 Ultimate" becoming the first title in the series to reach shipments of one million units in Europe and North America.Capcom remains firmly committed to satisfying the expectations of all users by making the most of its industry-leading game development capabilities in order to create high quality gameplay experiences. Miło, dobrze rokuje to przyszłości serii u nas. Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 14 kwietnia 2015 Opublikowano 14 kwietnia 2015 Wystarczajaco dobrze zeby oplacalo sie mh5 przetlumaczyc i wydac u nas. 1 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 17 kwietnia 2015 Opublikowano 17 kwietnia 2015 druga część zwiedzania japońskiego pokazu szaleństwa na temat MH, tym razem znacznie lepsza bo zamiast łazić po hali pełnej ludzi pokazują prawdziwej wielkości sprzęt i potwory z mh, swietnie to wygląda Cytuj
lechu 21 Opublikowano 21 kwietnia 2015 Opublikowano 21 kwietnia 2015 Panowie, bije się w piersi i posypuję głowę popiołem. Jestem frajerem, dokonałem samogwałtu - kupiłem n3DSa. Mało tego, kupiłem limitkę MH4U. Podświadomie czuje że dałem się wyruchać Nintendo ale teraz mam to w doopie. Wczoraj przerzuciłem cały kontent na nową zabawkę, do tego save z carta na sd i bawię się dalej. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 21 kwietnia 2015 Opublikowano 21 kwietnia 2015 jak oceniasz różnice w teksturach? Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 21 kwietnia 2015 Opublikowano 21 kwietnia 2015 Tekstury teksturami, ale to FPS robi najwieksza roznice Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 21 kwietnia 2015 Opublikowano 21 kwietnia 2015 dajcie jakieś ogólne wrażenia - jakie są róznice, co nabardziej sie poprawia, czy warto dać sie wyruchać? z jednej strony nadal rozważam zakup, ale z drugiej jestem juz pod koniec gry i glupio by bylo wydać kase i za tydzien przestac grac. moze jesli zaczne sie wkręcac na nowo w nową postac to zdecyduje.. ale zarazem zbliża sie wiedźmin3 i bardzo mnie kusi, a kupic nowego 3dsa zeby za miesiąc kupować ps4... to dosyć mocny cios dla moich oszczędności Cytuj
lechu 21 Opublikowano 21 kwietnia 2015 Opublikowano 21 kwietnia 2015 (edytowane) Faktycznie tekstury są ostrzejsze, szczególnie widać to na większych kreaturach i półkach skalnych. Podłoża niby też lepiej, ale już takiego przeskoku nie ma. Jakość samego ekranu też jakby nieznacznie lepsza, obraz wydaje się nieco ostrzejszy a barwy bardziej nasycone. Generalnie zmiana in plus jest zauważalna, ale szczerze - myślałem że jakoś bardziej będzie to widać. Co do C-sticka mam bardzo mieszane odczucia. W ferworze walki w ogóle zapominam że tam jest. Jednak te 140h zabawy na starym 3DSie robi swoje. Póki co wydaje mi się że to średnio trafione rozwiązanie. Lepszy byłby po prostu drugi circle pad. No ale nie zapominajmy że to Nintendo i przecież muszą mieć co ulepszyć żeby za rok znowu mogli wydać niu-niu TrzyDeeSa ;-) edit: a no i te pajęczyny na dwupoziomowych lokacjach wyglądają ZNACZNIE lepiej. Edytowane 21 kwietnia 2015 przez lechu Cytuj
firana140 621 Opublikowano 21 kwietnia 2015 Opublikowano 21 kwietnia 2015 tez na poczatku nie potrafilem sie przestawic na cstick, ale z czasem wchodzi w nawyk szkoda tylko ze nie mozna sie nim poruszac po menu btw, dopiero po ponad 300h zauwazylem w opcjach "message speed" pewnie mialbym z godzine mniej gdybym od razu uzywal instant Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 26 kwietnia 2015 Opublikowano 26 kwietnia 2015 lol i jeszcze ta zmiana lokacji po położeniu pułapki 2 Cytuj
lechu 21 Opublikowano 27 kwietnia 2015 Opublikowano 27 kwietnia 2015 Cała prawda o MH4 Wczoraj przerabiałem ten zonk z pułapkami w P.Forrest na Nerscylli. Założyliśmy jeden trap w lokacji, franca przeskoczyła do drugiej miejscówki. Wbiegam, kładę pitfalla a to zrobiła dwie rundki dookoła i myk z powrotem. Cała ekipa za nią tam gdzie już był ustawiony shock trap. Menda przez kilka minut zwisała nad nami i w końcu poszła z powrotem tam gdzie był mój pitfall. Wpadła zaraz po wejściu, ledwo zdążyłem z tranqami. Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 27 kwietnia 2015 Opublikowano 27 kwietnia 2015 No bo pulapke to trzeba postawic jak sie mounta zrobi Ale fakt faktem, irytacja poziom mistrzowski. Cytuj
lechu 21 Opublikowano 28 kwietnia 2015 Opublikowano 28 kwietnia 2015 Fleet feet vs evade distance up. Są jakieś różnice w zakresie uników? I jaki jest bonus do ataku przy pełnym pasku życia dla tego pierwszego skilla? Tak orientacyjnie - czy to odpowiednik Attack Up S czy np XL? Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 28 kwietnia 2015 Opublikowano 28 kwietnia 2015 (edytowane) różnica w odległości jest ta sama a peak performence daje atak up L czyli jest spoko chociaż ja go używałem tylko gunnerem bo jednak bronią z bliska to zbyt łatwo oberwac chociazby przypadkowym dotknięciem nogą, no chyba że sie używa broni nasyconej leczeniem Edytowane 28 kwietnia 2015 przez Yano Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.