Rayos 3 170 Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 Jeśli macie godzinkę http://youtu.be/R4BxSsnWE_E Cytuj
gkihdghdhj 354 Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 No to półtora tygodnia, 12 będę we Wrocku, ktoś zna sklepy które mogą mieć już wtedy 4U na sprzedaż? Hype powoli dociera, dokupiłem circle pad pro, nawet sądziłem o zmianie konsoli na nową limitkę, machinowałem budżet, ale koniec końców palnąłem się w głowę i wydałem cztery dyszki na przystawkę i po parunastu misjach powiem "To Żyje!" No, "działa..." Pierwsze podejście z Ludrothem było raczej ciężkie, nigdy się nie spotkałem z takim ułożeniem analoga i przycisków- równolegle poziomo. Nagminnie mi się myliło i zamiast obrócić kamerę w lewo, chowałem broń, o dziwo jednak po tym chrzcie się przyzwyczaiłem i oddałem się niezwykle przyjemnemu masakrowaniu Lagiacrusów. Oprócz analoga są jeszcze dwa dodatkowe triggery, ustawiłem im zadanie takie samo jak normalne L i R. No i konsola nie jest już płaska, czuć że trzymam coś bliższe kontrolerowi, bardzo wygodne. W kwestii wyglądu się nie będę kłócił, nie każdemu może się podobać asymetryczny kształt(mi jak najbardziej!) No i pare miesięcy temu sprawiłem sobie gadżeta: http://www.ebay.pl/itm/Nintendo-3DS-XL-LL-Monster-Hunter-4-Emblem-Pouch-Case-Official-Authentic-NEW-/261744778199?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cf1345bd7 Chociaż moje było o połowę tańsze. Niemniej teraz, z przystawką, 3ds lepiej pasuje, chociaż wcześniej można było i psp upchnąć, niemniej gadżet polecam(za połowę ceny.) Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 3 lutego 2015 Opublikowano 3 lutego 2015 dwa dodatkowe triggery, ustawiłem im zadanie takie samo jak normalne L i R. a nie lepiej pod nie ustawić obroty kamery lewo/prawo? wtedy nie trzeba by używać gałki i mieć wolny kciuk do walki bo kamera obracało by sie triggerami- polecam obczaić taką taktykę, ja nie mam CCP ale gdybym miał to by było pierwsze co bym chciał wypróbować Cytuj
gkihdghdhj 354 Opublikowano 7 lutego 2015 Opublikowano 7 lutego 2015 Chyba jednak nie, poza nie chce mi się od nowa przyzwyczajać + bieg i ekwipunek są mi bardziej potrzebne + mam już kamerkę pod oboma kciukami(krzyżak i analog z circle pada), rzadko brakuje palca, no i wygodnie jest. Ma kariera w 3U ruszyła z miejsca dzięki temu dodatkowi i oczywiście perspektywie nowych wyzwań... 5,6 dni? Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 7 lutego 2015 Opublikowano 7 lutego 2015 swoją drogą pytanie do innych co mają CCP - próbowaliście jak działa obracanie kamery na R2 i L2 dostępnych w ccp? bieg i ekwipunek są mi bardziej potrzebne coś czytałem że w zwykłym małym 3dsie ccp dosyć mocno zasłania normalne boczne guziki, o to ci chodzi? że przez ccp trudno używać bocznych i dlatego dodatkowe boczne ustawiłeś na to samo ? ci co mają ccp - jak to wygląda z tym że przystawka zasłania boczne guziki? Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 8 lutego 2015 Opublikowano 8 lutego 2015 (edytowane) Co masz na myśli mówiąc boczne guziczki? Tak to wygląda u mnie, komfort grania bdb Edytowane 8 lutego 2015 przez Rayos Cytuj
gkihdghdhj 354 Opublikowano 8 lutego 2015 Opublikowano 8 lutego 2015 (edytowane) Jak wyżej, raczej nie zasłania, dostęp jest jak na kontrolerach z większych konsol, tylko w mniejszej skali i jakaś gra mogłaby normalnie wykorzystać to do innych funkcji niż to, co już mamy pod innymi klawiszami. BTW. Rayos, masz tę samą limitkę, utwierdź mnie jeszcze mocniej w przekonaniu, że wygląda zajemajestatycznie. Edytowane 8 lutego 2015 przez gkihdghdhj Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 8 lutego 2015 Opublikowano 8 lutego 2015 Wygląda zajemajestatycznie Za nic w świecie jej nie sprzedam/wymienie/cokolwiek. Gdybym miał zwykła wersję, to pewnie bym zamienił na n3DSa XL majorowego, a tak to meh 1 Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 Jak sie zmienily gunlance od czasu freedom unite? Cytuj
gkihdghdhj 354 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 W 3U i chyba też w Portable 3rd: -w czasie normalnego strzelania klikanie szybko przycisku strzału sprawi, że broń się szybko przeładuje o tę jedną, wystrzeloną łuskę(w sumie nie wiem czy da się tym sposobem roztracić wszystkie naboje jak w FU) -w czasie atakowania w bloku- normalny strzał w po dźgnięciu chwilę się naładuje -można atakować praktycznie w nieskończoność w czasie bloku z minimalną jedynie przerwą co trzy uderzenia -po 2 normalnych dźgnięciach wprzód następuje walnięcie lancą zza pleców a'la GS, po którym można wystrzelić wszystkie łuski bądź wyvern fire o czymś zapomniałem? Oprócz komentarza "GL to imo największy overpower?" Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 (edytowane) mi GL wydaje sie bardzo słaby w 4, jest najmniej mobilna, nie wiem czy ta powolność jest rekompensowana przez ogromną moc, ale nie przypuszczam polecam ten filmik jeśłi chcesz sie dowiedzieć wszystkich nowych ataków gunlancy https://www.youtube.com/watch?v=cKgWYh9iHY0 największą zmianą jest to że nie można robić 3 ciosowego combo bo trzeci cios to jest to walnięcie w ziemie nad głową które jest powolne, dobre jako finiszer ale zbyt wolne jako combo , wiec teraz combo wygląda tak cios cios strzał, cios cios strzał, cios cios strzał Edytowane 11 lutego 2015 przez Yano Cytuj
gkihdghdhj 354 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 Cóż, jak ze switch axem lub gsem mnie masakruje coś, to gunlance wchodzi do gry. Testowałem nawet, gl z Lagiacrusa po jednokrotnym ulepszeniu i sa z lagia po chyba 2-krotnym, tym pierwszym załatwiłem przystawkę z Great Jaggi w ~3 minuty, a sa było już 4 coś, gdyby nie to, że wylądowałem od razu w lokacji z bossem, to by mi wskazówka zegara skoczyła na 2gie miejsce. Jeśli bowiem dobrze pamiętam, lance zadają obrażenia kłute, które nie mają tylu oporów co zwykłe cięte, tylko dźg-dźg i już. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 z tego co wiem to lance zadają obrażenia cięte lub obuchowe (jako jedyna broń w grze) - i rodzaj obrażeń automatycznie jest wybierany zależnie od odporności wroga, a dokładnie odporności tej części ciała jaką trafiliśmy - przy każdym ciosie wchodzi ten rodzaj obrażeń który jest silniejszy na daną część ciała (tak było kiedyś, nie wiem jak w mh4) ale gunlance zadają obrażenia cięte, nigdy nie słyszałem żeby zadawały inny typ obrażeń. ale za to dochodzą wystrzały - wystrzały są jak bomby - nie są zależne od obrony przeciwnikia, zawsze zadają tyle samo, dlatego słabszych wrogów można dosyć szybko zabić wystrzałami. strzały są też dobre na super pancernych wrogów którym normalne obrażenia zadają 5-10%, a strzały mimo że słabsze niż zwykłe ciosy zawsze zadają 100% Cytuj
firana140 621 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 problem gunlancy polega na tym ze na granku przez ten staly damage strasznie odpadaja chyba ze cos zmienilo sie w 4u Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 no właśnie - stały dmg jest dobry jak wróg ma mało życia, na granku ciężko coś uzyskać dodatkowo serio mam wrażenie że w mh4 gunlance są najmniej mobilną bronią. bardzo wolno się z nią chodzi, tak jak z lancą albo z GSem, tylko że lanca może szarżować żeby sie zbliżyc do wroga, może nawet skakać, za to GS może sie turlać a pozatym i tak się go chowa prawie zawsze. no ale właśnie - żeby skoczyć z krawędzi z wyciągniętą bronią trzeba się poturlać - zrobić unik na krawędzi i GS może to zrobić. za to lanca może w trakcie szarży skoczyć z krawędzi a nawet bez niej może skoczyć - obie te bronie pozwalają zrobić atak z wyskoku. a gunlanca chyba nie pozwala wcale, to dodatkowy aspekt ślamazarności. (chociaż nie jestem pewny czy ten atak trzymając przód gdzie postać podbiega 2 kroki - nie wiem czy dzięki temu da się skoczyć) Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 15 lutego 2015 Opublikowano 15 lutego 2015 Zrobiłem sobie set z sharpness +1 i speed sharpening, moze ktos bedzie taki chcial hełm i rękawice z ceanatuara (materialy u starucha mozna wymienic) armor i pas z gore spodnie z tetsucabry Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 15 lutego 2015 Opublikowano 15 lutego 2015 kurde też wypatrzyłem tą zbroje i sie napaliłem a jak sie okazało ze ją farmisz to też chciałem. no i też ją zrobiłem po kilku zabiciach gore magali.. i co sie kurde okazuje? że na obecną chwile ona nie ma sensu xDDD pierwszy raz coś takiego mnie spotyka i chyba twórcy wiedzieli o tym (przypominam w 3U możliwość sharpness+1 była dopiero pod koniec high ranka!!!) i dlatego dali już zrobić na początku.... a czemu nie ma sensu ? bo praktycznie żadnej z moich broni nie przedłuża paska do niebieskiego koloru. a jeśli już to daje tylko 2-3 pixele długości niebieskiego czyli bardzo mało. 2pixle nie są opłacalne, a przedłużenie zielonego na zielony kompletnie nic nie daje , bo te zielone i tak był już wystarczająco długie i nie potrzeba dłuższego bo raz na walke można naostrzyć bron bez klopotu (z koleji 2--3 pixele niebieskiego powodowały by że trzeba ostrzyć co 5 ciosów- dlatego słaba opcja) no i kurde zrobiłem i czuje sie jak bym przedwcześnie doszedł xD na obecną chwile moja zbroja z barrotha z atakUP(M), guard+1 i auto guard jest znacznie lepsza. bo atak up dodaje mi realnej siły, a sharpness+1 obecnie nic nie robi w sumie ;p napewno ta zbroja sie przyda we wczesnym high ranku gdy ulepszy sie troszke bronie, wtedy po ulepszeniu rzeczywiście uzyskają niebieski pasek i większy DMG, ale teraz chyba nie zapisze tej zbroi i sie cofne xD już lepiej zrobić jakąś broń z gore magali zamiast surowce przeznać na zbroje Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 15 lutego 2015 Opublikowano 15 lutego 2015 (edytowane) Mi tej kijki sie szybko tepia niestety, wiec i dluzszy pasek i szybsze ostrzenie bardzo sie przydaja. Na bron tez mi wystarczylo matsow ;p Edytowane 15 lutego 2015 przez Guernica Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 15 lutego 2015 Opublikowano 15 lutego 2015 kijek jakimś sposobem najmniej materiałów wymaga, mnie kusi lanca, młot albo HH, i po zrobieniu zbroi nie starczy, zresztą bez zbroi chyba tylko HH Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 15 lutego 2015 Opublikowano 15 lutego 2015 (edytowane) upgrade juz wiecej, bron + ulepszanie robaka. Gore w wiosce jest banalny do farmy, w pare minut lezy. Edytowane 15 lutego 2015 przez Guernica Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 16 lutego 2015 Opublikowano 16 lutego 2015 btw kolejny zestaw na artisan to korpus i pas z gore magali, oraz buty i rękawice ze złotej magali - dają 10 do sharpnes+1, więc hełm można wybrać dowolny i jakiś skill dopasować z drugiej strony te zbroje mają ok 24defa a na high ranku byle hermitaurowa ma 40defa, spora różnica i skok bezpieczeńśtwa, bieganie na high rank w tym miksie magali+1 to ryzyko (chociaż w P3 przeszedłem cały HighR w normalowej) Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 16 lutego 2015 Opublikowano 16 lutego 2015 Ciekaw jestem jak tam sprzedaz mh4. Cytuj
lechu 21 Opublikowano 16 lutego 2015 Opublikowano 16 lutego 2015 Widzę że już ostro gracie Ja chociaż grę mam od czwartku, na dłużej siadłem dopiero wczoraj. Nawet wskoczyłem na chwilę online, ale ktoś odpalił Rathiana z HR2 i z moimi całymi 21 defa skończył się dzień dziecka ;-) Generalnie jestem zachwycony. Gra jest tak za(pipi)ista że już nawet nie zwracam uwagi na grafikę. Z nowych maszkaronów rozwaliło mnie intro Lemura. Póki co wielopoziomowe areny trochę mi przeszkadzają, ale to pewnie kwestia nabrania wprawy. Pograłem chwilę tym Insect Glivem, ale jakoś nie potrafię wyczuć tej broni (nigdy nie wiem gdzie w danym momencie uderzy). Przyznaje natomiast że dobrze sprawdza się w grupie, jak np. wejdzie się miedzy kilka rapotrów. Muszę ją trochę ogarnąć bo wygląda ciekawie, ale póki co nie ma to jak sprawdzony i niezawodny młotek. Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 16 lutego 2015 Opublikowano 16 lutego 2015 glave troche slaby jak w konkretne miejsce potwora chce sie uderzac, ale super sie wskakuje co chwile na plecy potworow Cytuj
methodment 31 Opublikowano 16 lutego 2015 Opublikowano 16 lutego 2015 Ja cie, zakochałem się w tej grze <3 kupiłem mh4u i majore w piątek. Z Majorki nawet folii nie zdjąłem. <3 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.