firana140 621 Opublikowano 15 września 2009 Opublikowano 15 września 2009 xd wpiszcie TIMEMACHINE Cytuj
Texz 670 Opublikowano 15 września 2009 Opublikowano 15 września 2009 Wpisz sobie "Portal" i poczekaj aż coś ciekawego z niego wyjdzie. Interesujące jest też hasełko "Science" dające do zabawy nic innego jak Zderzacz Hadronów. Gdy się wysadzi to drugie powstaje czarna dziura wsysająca wszystko na planszy Cytuj
Gość Lacan Opublikowano 15 września 2009 Opublikowano 15 września 2009 a wpisaliście teleporter i skorzystaliście z niego ? Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 15 września 2009 Opublikowano 15 września 2009 Wpisz sobie "Portal" i poczekaj aż coś ciekawego z niego wyjdzie. Interesujące jest też hasełko "Science" dające do zabawy nic innego jak Zderzacz Hadronów. Gdy się wysadzi to drugie powstaje czarna dziura wsysająca wszystko na planszy science daje to samo co LHC i large hadron collider Cytuj
_Shaman_ 867 Opublikowano 15 września 2009 Opublikowano 15 września 2009 (edytowane) a wpisaliście teleporter i skorzystaliście z niego ? po wpisaniu teleport jest to samo, przedmiot fifth cell mi się czasami przydawał a gra faktycznie, zawiodła, nie wiem czy te 8.7 nie jest na wyrost, eurogamer dał 7 podobno ale chyba troszkę przesadził Edytowane 15 września 2009 przez _Shaman_ Cytuj
Meanthord 325 Opublikowano 15 września 2009 Opublikowano 15 września 2009 a gra faktycznie, zawiodła, nie wiem czy te 8.7 nie jest na wyrost, eurogamer dał 7 podobno ale chyba troszkę przesadził Gra ma skopane sterowanie i fizyke, powinna byc zrobiona we flashu i byc za darmo, jedyne co fajne, to pomysl z wpisywaniem slow - cos nowego i swiezego. Ocena 7 jest w sam raz, ale kolejny raz taki numer z podobna gra nie przejdzie. Bo czy ktokolwiek chcialby zagrac w "dwojke" polegajaca dokladnie na tym samym? Cytuj
Texz 670 Opublikowano 15 września 2009 Opublikowano 15 września 2009 Trochę przesadzacie z tą skopaną fizyką. Jak na możliwości DS'a jest bardzo zaawansowana, wystarczy prosty test - wrzucić na trampolinę jakiś nieregularny przedmiot i patrzeć jak się odbija w zależności od tego, którą stroną padnie. Wygląda to bardzo przekonująco. Im dłużej gram w tą grę tym bardziej widzę, że jedyne do czego można mieć pretensje to to, że wymaga naprawdę dużo czasu do nauczenia się prawidłowego używania stylusa, sposobu używania niektórych przedmiotów i dość specyficznego myślenia przywodzącego na myśl Incredible Machines z PC. Prawdziwa perełka z którą doceni wąska grupa osób. Ale nie jest to już moim zmartwieniem. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 15 września 2009 Opublikowano 15 września 2009 W tej grze da sie obracac przedmioty? Pod emulatorkiem wpisalem sobie "ramp" dostalem hopke/rampe ale ona byl w zlym kierunku ustawiona wiec mi sie do niego nie przydala Cytuj
Gość Albert Wesker Opublikowano 15 września 2009 Opublikowano 15 września 2009 L i R. Geez, tak trudno jest ponaciskac przyciski? Cytuj
Texz 670 Opublikowano 16 września 2009 Opublikowano 16 września 2009 (edytowane) http://kotaku.com/5360630/adventures-in-scribblenauts Historie graczy w Scribblenauts, ciekawa lektura. edit: nie wiem jakim cudem jest to możliwe... Edytowane 16 września 2009 przez t3xz Cytuj
tomsecret1993 20 Opublikowano 20 września 2009 Opublikowano 20 września 2009 Ostatnio grałem w Scribblenauts i w tej misji, gdzie trzeba dać dwóm z czterech kolesi przedmiot, którego będą mogli użyć dałem policjantowi donuta. Zaliczyło xD Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 26 września 2009 Opublikowano 26 września 2009 jesli ktos ma problem z mapkami http://www.gametrailers.com/user-movie/scribblenauts-hcufs/331008?playlist=featured Cytuj
bountyhunter 78 Opublikowano 8 grudnia 2009 Opublikowano 8 grudnia 2009 (edytowane) Jeżeli ktoś twierdził, że GT na PSP jest największym zawodem tego roku na hh, to chyba w scribbleshits nie grał. Przecież ta gra nudzi po 10 minutach na ekranie tytułowym. Nic dziwnego, że zajmuje te 10mb, skoro niemal wszystkie przedmioty to proste obrazki bez żadnej animacji, dźwięku, ani właściwości. Straszne g,wno, nie polecam nawet za 50zł. Edytowane 8 grudnia 2009 przez bountyhunter Cytuj
kapitan_siemka 0 Opublikowano 25 grudnia 2009 Opublikowano 25 grudnia 2009 Jeżeli ktoś twierdził, że GT na PSP jest największym zawodem tego roku na hh, to chyba w scribbleshits nie grał. Przecież ta gra nudzi po 10 minutach na ekranie tytułowym. Nic dziwnego, że zajmuje te 10mb, skoro niemal wszystkie przedmioty to proste obrazki bez żadnej animacji, dźwięku, ani właściwości. Straszne g,wno, nie polecam nawet za 50zł. cóż za argumentacja: "straszne (pipi)" etc jeśli masz ADHD/nie znasz angielskiego/boli Cię myślenie to faktycznie, nudzi po 10min. mnie nie nudzi; polecam. Cytuj
django 549 Opublikowano 8 marca 2010 Opublikowano 8 marca 2010 A sequel for last year's breakout DS hit Scribblenauts graces the cover of the latest Nintendo power, promising a look at what 5th Cell has in mind. Scribblenauts 2 will add 10,000 more words, with adjectives playing a big role in what you summon ("Super Einstein?" "Electric Werewolf?" Not saying that's confirmed for the game, but man is it fun to speculate.) It'll deliver 120 new levels, a level editor, a new hint system, and improved controls. What else, anything else? Oh yeah, it comes out in the fall. Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 14 marca 2010 Opublikowano 14 marca 2010 Może ze sterowaniem krzyżakiem będzie dało się w to w końcu grać. Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 15 marca 2010 Opublikowano 15 marca 2010 Dopóki interakcje będą tak do dupy to nie ma za bardzo co się napalać, zawiodłem się ogólnie na Scribblenautach, 100 razy lepiej by we flashu wyszło... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.