orion50 632 Opublikowano 18 marca 2010 Opublikowano 18 marca 2010 Kupię choćby dla klimatu. Grafika już teraz miecie. Myślę, że model jazdy da radę. Będzie moc. Must Have dla mnie. Mam nadzieję, że składy i teamy będa aktualne. A nie jakiś Raikonnen ;D Cytuj
Gość Pawlo_PL Opublikowano 18 marca 2010 Opublikowano 18 marca 2010 Niestety się przeliczysz, potwierdzono że gra działa w 30 klatkach <_<. Jeśli przez cały cza będzie to pełne 30FPS, to problemu nie ma.Trochę za bardzo ta gra mi GRID'em śmierdzi.Nie pasują tutaj te Codemasters'owe blury i jesienne kolory.Narazie mi się nie podoba, liczyłem na coś więcej. Cytuj
Gość Oran Opublikowano 18 marca 2010 Opublikowano 18 marca 2010 Przecież graficznie to jest obecnie chyba najlepsza ścigałka jaka na PC będzie, na konsolach to lepsze chyba od Forzy będzie i jedynie z GT5 przegra, jest cudo od tej strony. Widać na tym filmiku z pit stopem jak majta bolidem chyba wlasnie przez uszkodzenia (albo koleś jeździć nie potrafi ), więc może być fajnie. Jaram się ogólnie bo na pewno gierka będzie fantastyczna, tylko, że ja chciałbym jak najwierniejszej symulacji, ale i tak będzie fajnie Jedyny minus to chory developer "nie będzie SC i koniec", olewanie fanów mi się nie podoba. Cytuj
PolChicken 6 Opublikowano 19 marca 2010 Opublikowano 19 marca 2010 (edytowane) Jeśli faktycznie nie będzie SC to grzyba ma być przesychająca linia i inne smaczki? Może nie będzie SC w trybie arcade. Trochę nieprzyjemnie wygląda efekt wślizgnięcia się na swoje stanowisko w pit lane. Widać nawet, że koła się nie kręcą. Pewnie to wina wczesnego kodu. Edytowane 19 marca 2010 przez PolChicken Cytuj
rad 0 Opublikowano 19 marca 2010 Opublikowano 19 marca 2010 multiplayer do 13 osób ku.rwa wiedzialem, ze nie bedzie dla 24 graczy <_< Cytuj
Gość Oran Opublikowano 19 marca 2010 Opublikowano 19 marca 2010 Jeśli faktycznie nie będzie SC to grzyba ma być przesychająca linia i inne smaczki? Może nie będzie SC w trybie arcade. Trochę nieprzyjemnie wygląda efekt wślizgnięcia się na swoje stanowisko w pit lane. Widać nawet, że koła się nie kręcą. Pewnie to wina wczesnego kodu. Powiedzieli, że NIE BĘDZIE WCALE, koniec basta nie i w ogóle bo nie. Leją na opinie fanów... Dla zwykłego gracza to różnicy nie sprawi ale opcjonalnie jakby dali to by chyba im ręce nie uschły od tego. Cytuj
PolChicken 6 Opublikowano 19 marca 2010 Opublikowano 19 marca 2010 Równie dobrze mogliby wywalić tą przesychającą linie. Też by nikt nie narzekał... Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 19 marca 2010 Opublikowano 19 marca 2010 To niekoniecznie jest tak ze Codies nie chca i maja wy(pipi)ane na opinie graczy. Moze tak byc, ale nie musi... Problem moze tkwic w czyms innym...Moze chodzi o askekty techniczne... na przyklad w zachowaniu AI za Safty Carem. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 19 marca 2010 Opublikowano 19 marca 2010 To niekoniecznie jest tak ze Codies nie chca i maja wy(pipi)ane na opinie graczy. Moze tak byc, ale nie musi... Problem moze tkwic w czyms innym...Moze chodzi o askekty techniczne... na przyklad w zachowaniu AI za Safty Carem. Pewnie tak. A gadka, że "nie i już" to pewnie wykręt od ich nieudolności w dopracowaniu tego elementu Cytuj
Gość Oran Opublikowano 19 marca 2010 Opublikowano 19 marca 2010 Sranie w banie, dla profesjonalnych twórców gry takie coś nie może być przeszkodą, sam nad tym myślałem, że tylko taka wymówka ale dochodzę do wniosku, że to jest po prostu nie realne. Tym bardziej, że tak naprawdę AI można ustawić by jechało po sznurku i tyle, nie ma wyprzedzania = nie ma blokowania, jest o wiele prościej takie coś zaprogramować niż ten piasek zbierający się na oponach Może przesadzam, ale ten efekt piasku to też fajna ściema (to nie jest w real time tylko tekstury, na dodatek widać perfidne przejścia z BARDZO zapiaszczonych opon w lżejsze itepe, więc pewnie 4 tekstury (bardzo, mniej, jeszcze mniej, prawie czyste - no i już "wyjściowe") to maks co tam jest, ale to też może być wina filmików). Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 19 marca 2010 Opublikowano 19 marca 2010 Mnie akurat brak Safety Car'a nie przeszkadza...ba w takim rFactorze SC wresz mnie denerwuje. Natomiast bardzo sie ciesze na ta przesychajaca linie toru jazdy...niby szczegol ale osoby grajace w F1 2010 mowia o OGROMNEJ roznicy w prowadzeniu samochodu w deszczu na oponach deszczowych a slickach (na ktorych praktycznie nie daje sie jechac). Wiec przy pogodzie zmieniajacej sie w czasie rzeczywistym moze byc ciekawa sytuacja ze wybraniem momentu zmian kol na slicki i ryzykiem calkowutej utraty kontroli w momencie zjechania z optymalniej (suchej) linni jazdy. Mam nadzieje ze model jazdy da rade....nie oczekuje rFactora (choc byloby zaj***cie...oj byloby..). Mam nadzieje ze nie dadza na kupy na poziomie GRID. Cytuj
Gość Oran Opublikowano 19 marca 2010 Opublikowano 19 marca 2010 W każdym bądź razie moderzy rFactora będą mieli skąd brać świetne modele bolidów i nowych części bo zapewne takie będą już w F1 2010, skoro ma być we wrześniu, czy kiedy tam. Cytuj
Gość bigdaddy Opublikowano 23 marca 2010 Opublikowano 23 marca 2010 nowy gameplay http://www.youtube.com/watch?v=242DCdnEBQc&feature=player_embedded najlepszy efekt deszczy jaki widziałem w wyścigach http://www.youtube.com/watch?v=jaEY7ce7r6w&feature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=aRChdUDUkX8&feature=player_embedded trochę martwi to ścinanie zakrętów bez konsekwencji Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 23 marca 2010 Opublikowano 23 marca 2010 No, ten deszcz jest naprawdę rewelacyjny. Cytuj
rela2 2 Opublikowano 24 marca 2010 Opublikowano 24 marca 2010 Jakos mnie to nie przekonuje. Od poczatku nie wierzylem, ze moze wyjsc z tego symulacja. Tak jak np w TOCA to by jeszcze przeszlo tak w F1 musi naprawde auto trzymac sie mocno podloza a nie plywac po drodze. Za duzo gralem w rFactora i teraz mam problem;) Trzeba zostac przy f1 z sezonu 2006 jesli chodzi o ps3:) Cytuj
Gość Oran Opublikowano 24 marca 2010 Opublikowano 24 marca 2010 Tak bo tamto to rzeczywiście mega symulacja... Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 25 marca 2010 Opublikowano 25 marca 2010 niewiarygodny jest ten deszcz :| Cytuj
Gamer_X 1 Opublikowano 1 kwietnia 2010 Opublikowano 1 kwietnia 2010 Ja już miałem dzwonic do nic mam nadzieje ze sie w koncu doczekam tej gierki i bedzie wypas,graficznie jak dla mnie moze byc nawet sredniak byle była symulacja i ciekawie poprowadzony sezon np.kilku letni,zreszta codmasters wie jak robic wyscigi i mam nadzieje ze po tej grze ich stare serie wrócą na dobrą droge.Pozdrawiam wszystkich fanów f1 ,pojótrze Malezja Cytuj
maciucha 11 638 Opublikowano 1 kwietnia 2010 Opublikowano 1 kwietnia 2010 (edytowane) pojótrze Malezja No co ty nie powiesz... musiałem... Edytowane 1 kwietnia 2010 przez maciucha Cytuj
Mastah 103 Opublikowano 13 kwietnia 2010 Opublikowano 13 kwietnia 2010 Wczoraj Codies zaimplementowali nareszcie bolid z obecnego sezonu (a konkretnie Dziewicę), na razie bez kokpitu i kierowcy . Cytuj
Gość Oran Opublikowano 13 kwietnia 2010 Opublikowano 13 kwietnia 2010 Ale zaimplementowali i co? Dali filmik? Jak tak to poka, poka. Cytuj
Mastah 103 Opublikowano 15 kwietnia 2010 Opublikowano 15 kwietnia 2010 Heh, takie rzeczy to tylko w Erze . To informacje z Twittera tego pana. -Codies nie zamieszczą bolidów z zeszłego sezonu, bo "czasu brak" -gra otrzymała status alfy -w trybie kariery możemy bawić się przez 3, 5 albo 7 sezonów - no tak, bo właśnie tyle trwa kariera kierowców w F1 Cytuj
rad 0 Opublikowano 17 kwietnia 2010 Opublikowano 17 kwietnia 2010 moze i sprzed 2 dni ale dopiero znalazlem...22 nowe screeny Cytuj
B0dz1o 3 Opublikowano 17 kwietnia 2010 Opublikowano 17 kwietnia 2010 Przynajmniej 15 z tych screenów krąży w necie już od dawna, co do niektórych nie jestem pewny:thumbsup: Cytuj
rad 0 Opublikowano 17 kwietnia 2010 Opublikowano 17 kwietnia 2010 A no nie wiem widzialem tylko kilka wiec przynajmniej dla mnie sa nowe. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.