Skocz do zawartości

F1 2010


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szkoda tylko, że ten materiał pochodzi z wersji PC. Nie wierzę, że gra będzie prezentować się równie okazale na konsolach.

Np. taki GRID na dopasionym PC gniecie wersje konsolowe. No i druga kwestia: wersja pecetowa zdaje się hula w 60 fps ?

Ale jus taki Dirt2 na konsolach wygladal pieknie i chodzil plynnie :)

Opublikowano

To fakt.

Co więcej, Dirt 2 to wg. mnie jedne z najpiękniejszych wyścigów tej generacji i bardzo bym chciał aby taki sam poziom utrzymało F1.

Z tym, że w F1 śmiga znacznie więcej pojazdów i Codies musiało znaleźć pewnie jakiś kompromis, by to chodziło płynnie.

No i jest jeszcze kwestia poczucia prędkości przy 30 fps'ach. W Dircie śmigamy pośród drzew i nie jest to jakoś bardzo odczuwalne, ale w F1 gdzie będziemy cisnąć na "pustawych" torach i ze znacznie większymi prędkościami może rzucać się to w oczy. Obawiam się tego, bo np. jeśli takiego rFactora zapodam sobie w 30 fps, to różnica w stosunku do 60 jest ogromna mimo, że w obu przypadkach gra chodzi idealnie płynnie.

Opublikowano
Szkoda tylko, że ten materiał pochodzi z wersji PC. Nie wierzę, że gra będzie prezentować się równie okazale na konsolach.

Np. taki GRID na dopasionym PC gniecie wersje konsolowe. No i druga kwestia: wersja pecetowa zdaje się hula w 60 fps ?

Tzn? Na tym video czy ogólnie? Bo generalnie nie wydaje mi się żeby wersja PC miała jakieś sztywne ograniczenie fps. Pewnie jak zwykle wszystko będzie zależało od klasy sprzętu i równie dobrze będziesz mógł grać w 30, 50, 60 czy nawet 120 klatkach (btw znajdą się osoby które będą miały 20 ;)). No ale to chyba jest oczywiste.

  • Plusik 1
Opublikowano
To fakt.

Co więcej, Dirt 2 to wg. mnie jedne z najpiękniejszych wyścigów tej generacji i bardzo bym chciał aby taki sam poziom utrzymało F1.

Z tym, że w F1 śmiga znacznie więcej pojazdów i Codies musiało znaleźć pewnie jakiś kompromis, by to chodziło płynnie.

No i jest jeszcze kwestia poczucia prędkości przy 30 fps'ach. W Dircie śmigamy pośród drzew i nie jest to jakoś bardzo odczuwalne, ale w F1 gdzie będziemy cisnąć na "pustawych" torach i ze znacznie większymi prędkościami może rzucać się to w oczy. Obawiam się tego, bo np. jeśli takiego rFactora zapodam sobie w 30 fps, to różnica w stosunku do 60 jest ogromna mimo, że w obu przypadkach gra chodzi idealnie płynnie.

Fakt, jest wiecej pojazdow, ale tory jak juz wspomniales sa "pustawe' wiec masz juz kompromis :)

Dynamika rowniez bym sie nie przejmowal...taki Shift tez chodzi w 30 fps a dynamika jest az nazbyt przegieta (toz co szybsze fury zdaja sie jechac 2 razy szybciej niz F1 :sweat: )

Nie ma co porownywac do gier na PC...na kompie jak gram w Quake 3 ze 100 fps to widze jak mi "rwie" (musze miec 120-125 do komfortowego grania xD).

Jesli gra jest robiona z mysla o 30 fps to nie stanowi to zadnego problemu...Dirt2, Shift, GRID, PGR4 to chyba dobre przyklady.

Po Dircie jestem przekonany ze strona techniczna bedzie tip top...bardziej martwie sie o model jazdy...wiem ze prasa sie zachwyca...ale zachwycali sie tez Gridem wiec...przekonamy sie juz niedlugo :)

Opublikowano (edytowane)

Panowie znalazłem sie tutaj troszkę przypadkowo. Ja też czekam z wielkim hurraaa optymizmem na F1 2010 i wydaje mi się że juz sama marka CODEMASTER daje na starcie duże szanse na rewelacyjną gierę na mnóstwo godzin.

Zapisałem się tutaj na ewentualną lige czy puchar F1 XBOX360 ,ale chciałbym również abyście wiedzieli że na portalu gamesleague.net chwilke po premierze odpalę imprezę z F1 na chwile obecną pomykamy w PES,Fifę i MW2

 

pozdrówka i do zobaczyska na torach F1

Edytowane przez King Crimson pl
Opublikowano

Tylko że codies robią ostatnio sam arcade, a nie tego oczekujemy po F1. Stąd pewne obawy.

I kolejne video. Jedno to porównanie Monaco z reala i z F1 2010, a drugie to cały wyścig na deszczowym Interlagos. Za kierownicą Anthony Davidson :)

 

Kubica rusza z PP, pewna bezbłędna jazda i wspaniałe zwycięstwo.

Anthony ma kilka wycieczek poza tor :teehee:

Co do strumienia wody generowanego przez bolidy, to w tej wersji jest bug, że na powtórce tylko bolid gracza go pozostawia. Podobno już poprawione.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...