SG1-ZIELU 870 Opublikowano 9 września 2010 Opublikowano 9 września 2010 (edytowane) Ok skończmy gdybać...bo się nerwowo robi Też dostaliście na gg zaproszenie na inne forum z ligą F1 2010 ? Edytowane 10 września 2010 przez marekjw2523 Cytuj
filipppek 17 Opublikowano 11 września 2010 Opublikowano 11 września 2010 Kolejne podgrzewające atmosferę video Cytuj
z2djtkose 74 Opublikowano 11 września 2010 Opublikowano 11 września 2010 Monaco No coś pięknego , te wywiady też fajna sprawa. Naprawdę wygląda to obiecująco Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 11 września 2010 Opublikowano 11 września 2010 Szkoda tylko, że ten materiał pochodzi z wersji PC. Nie wierzę, że gra będzie prezentować się równie okazale na konsolach. Np. taki GRID na dopasionym PC gniecie wersje konsolowe. No i druga kwestia: wersja pecetowa zdaje się hula w 60 fps ? Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 11 września 2010 Opublikowano 11 września 2010 Po tym filmiku widzę, że Monaco + dualshock nie idą w parze :confused: Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 11 września 2010 Opublikowano 11 września 2010 Szkoda tylko, że ten materiał pochodzi z wersji PC. Nie wierzę, że gra będzie prezentować się równie okazale na konsolach. Np. taki GRID na dopasionym PC gniecie wersje konsolowe. No i druga kwestia: wersja pecetowa zdaje się hula w 60 fps ? Ale jus taki Dirt2 na konsolach wygladal pieknie i chodzil plynnie Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 11 września 2010 Opublikowano 11 września 2010 To fakt. Co więcej, Dirt 2 to wg. mnie jedne z najpiękniejszych wyścigów tej generacji i bardzo bym chciał aby taki sam poziom utrzymało F1. Z tym, że w F1 śmiga znacznie więcej pojazdów i Codies musiało znaleźć pewnie jakiś kompromis, by to chodziło płynnie. No i jest jeszcze kwestia poczucia prędkości przy 30 fps'ach. W Dircie śmigamy pośród drzew i nie jest to jakoś bardzo odczuwalne, ale w F1 gdzie będziemy cisnąć na "pustawych" torach i ze znacznie większymi prędkościami może rzucać się to w oczy. Obawiam się tego, bo np. jeśli takiego rFactora zapodam sobie w 30 fps, to różnica w stosunku do 60 jest ogromna mimo, że w obu przypadkach gra chodzi idealnie płynnie. Cytuj
filipppek 17 Opublikowano 11 września 2010 Opublikowano 11 września 2010 Szkoda tylko, że ten materiał pochodzi z wersji PC. Nie wierzę, że gra będzie prezentować się równie okazale na konsolach.Np. taki GRID na dopasionym PC gniecie wersje konsolowe. No i druga kwestia: wersja pecetowa zdaje się hula w 60 fps ? Tzn? Na tym video czy ogólnie? Bo generalnie nie wydaje mi się żeby wersja PC miała jakieś sztywne ograniczenie fps. Pewnie jak zwykle wszystko będzie zależało od klasy sprzętu i równie dobrze będziesz mógł grać w 30, 50, 60 czy nawet 120 klatkach (btw znajdą się osoby które będą miały 20 ). No ale to chyba jest oczywiste. 1 Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 11 września 2010 Opublikowano 11 września 2010 To fakt.Co więcej, Dirt 2 to wg. mnie jedne z najpiękniejszych wyścigów tej generacji i bardzo bym chciał aby taki sam poziom utrzymało F1. Z tym, że w F1 śmiga znacznie więcej pojazdów i Codies musiało znaleźć pewnie jakiś kompromis, by to chodziło płynnie. No i jest jeszcze kwestia poczucia prędkości przy 30 fps'ach. W Dircie śmigamy pośród drzew i nie jest to jakoś bardzo odczuwalne, ale w F1 gdzie będziemy cisnąć na "pustawych" torach i ze znacznie większymi prędkościami może rzucać się to w oczy. Obawiam się tego, bo np. jeśli takiego rFactora zapodam sobie w 30 fps, to różnica w stosunku do 60 jest ogromna mimo, że w obu przypadkach gra chodzi idealnie płynnie. Fakt, jest wiecej pojazdow, ale tory jak juz wspomniales sa "pustawe' wiec masz juz kompromis Dynamika rowniez bym sie nie przejmowal...taki Shift tez chodzi w 30 fps a dynamika jest az nazbyt przegieta (toz co szybsze fury zdaja sie jechac 2 razy szybciej niz F1 ) Nie ma co porownywac do gier na PC...na kompie jak gram w Quake 3 ze 100 fps to widze jak mi "rwie" (musze miec 120-125 do komfortowego grania xD). Jesli gra jest robiona z mysla o 30 fps to nie stanowi to zadnego problemu...Dirt2, Shift, GRID, PGR4 to chyba dobre przyklady. Po Dircie jestem przekonany ze strona techniczna bedzie tip top...bardziej martwie sie o model jazdy...wiem ze prasa sie zachwyca...ale zachwycali sie tez Gridem wiec...przekonamy sie juz niedlugo Cytuj
kiender 25 Opublikowano 11 września 2010 Opublikowano 11 września 2010 Dla tych co kupują Polską wersję. Strzeżcie się, podczas konferencji prasowych będzie Was wypytywał Zientarski z nieodłącznym laptopem cyfrowego polsatu Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 11 września 2010 Opublikowano 11 września 2010 @Magik - u mnie tak czy siak dalej pozostaje nutka niepewności co do tych 30 klatek Do póki nie zagram, to spokojny nie będę (o model jazdy zresztą też) Cytuj
orion50 632 Opublikowano 12 września 2010 Opublikowano 12 września 2010 Ja myślę, że dadzą radę. Taka gra jak F1 nie może mieć spadków animacji a co do poczucia prędkości to jestem po filmikach dość spokojny. Fm3 ma 60 klatek, a jest wolna jak żółw F1 zamiecie Cytuj
King Crimson pl 0 Opublikowano 12 września 2010 Opublikowano 12 września 2010 (edytowane) Panowie znalazłem sie tutaj troszkę przypadkowo. Ja też czekam z wielkim hurraaa optymizmem na F1 2010 i wydaje mi się że juz sama marka CODEMASTER daje na starcie duże szanse na rewelacyjną gierę na mnóstwo godzin. Zapisałem się tutaj na ewentualną lige czy puchar F1 XBOX360 ,ale chciałbym również abyście wiedzieli że na portalu gamesleague.net chwilke po premierze odpalę imprezę z F1 na chwile obecną pomykamy w PES,Fifę i MW2 pozdrówka i do zobaczyska na torach F1 Edytowane 12 września 2010 przez King Crimson pl Cytuj
filipppek 17 Opublikowano 12 września 2010 Opublikowano 12 września 2010 Tylko że codies robią ostatnio sam arcade, a nie tego oczekujemy po F1. Stąd pewne obawy. I kolejne video. Jedno to porównanie Monaco z reala i z F1 2010, a drugie to cały wyścig na deszczowym Interlagos. Za kierownicą Anthony Davidson Kubica rusza z PP, pewna bezbłędna jazda i wspaniałe zwycięstwo. Anthony ma kilka wycieczek poza tor Co do strumienia wody generowanego przez bolidy, to w tej wersji jest bug, że na powtórce tylko bolid gracza go pozostawia. Podobno już poprawione. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 12 września 2010 Opublikowano 12 września 2010 No o ulga, bo ta woda mnie niepokoiła. Będzie hit Cytuj
kiender 25 Opublikowano 12 września 2010 Opublikowano 12 września 2010 Z tym deszczem to kosmos W trybie online będą jaja na dochamowanich przed zakrętami. Prawie nic nie widać więc dzwony mamy murowane Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 12 września 2010 Opublikowano 12 września 2010 Wyglada kapitalnie. GT5 ze scigalek ma u mnie pierwszenstwo w tym roku, jezeli chodzi o sieganie w zasoby portfela, ale nie moge odpuscic tego tytulu. Cytuj
King Crimson pl 0 Opublikowano 12 września 2010 Opublikowano 12 września 2010 wygląda,wygląda..... Ja tą grę biorę w ciemno. Powrócą czasy PS1 i wielogodzinnych wyścigów super brykami Cytuj
filipppek 17 Opublikowano 12 września 2010 Opublikowano 12 września 2010 A teraz coś osom. Filmik z multi, taki jakiego się nie spodziewacie http://www.youtube.com/watch?v=wWYzoZGxYJc&feature=player_embedded BTW z dużą dozą prawdopodobieństwa stwierdzam, że to wersja z X360. Cytuj
Welna 1 094 Opublikowano 12 września 2010 Opublikowano 12 września 2010 Nom , widac dzisiaj pomyslal ze to nadal gra i jak wjedzie w ferrari to mu sie nic nie stanie a tu klops Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 12 września 2010 Opublikowano 12 września 2010 Hahaha - dokładnie to samo sobie pomyślałem po obejrzeniu tego filmiku Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 12 września 2010 Opublikowano 12 września 2010 buahaha. de javu jak cholera zapomniał że jechał na hardzie z włączonym damage Cytuj
sprite 1 787 Opublikowano 13 września 2010 Opublikowano 13 września 2010 Interview: http://uk.ps3.ign.com/articles/111/1119532p1.html Cytuj
King Crimson pl 0 Opublikowano 13 września 2010 Opublikowano 13 września 2010 oczywiście że grali na XBOX patrzcie na headsety Cytuj
filipppek 17 Opublikowano 14 września 2010 Opublikowano 14 września 2010 (edytowane) Nocne wyścigi: http://www.youtube.com/watch?v=tuJjYJt0ESY&feature=player_embedded#! EDIT: Kolejne video: Co mnie boli to tzw. steering lag, chociaż w komentarzach jest napisane że można go zredukować. Edytowane 16 września 2010 przez filipppek Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.